Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Пластикові картки для автоматизованої системи оплати за проїзд» (Код ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки)
Очікувана вартість
1 287 000,00 UAH
UA-2017-09-18-002156-c e2d857e1923e4b2db3c55bf1b5f2bea3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдайчук Світлана Олегівна

380979104325 tender-ttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11
Контактна особа: Гайдайчук Світлана Олегівна
380979104325
tender-ttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
25 жовтня 2016 р. по підсумках відкритих торгів КП ЖТТУ був укладений договір с ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА» на постачання автоматизованої системи оплати за проїзд – АСОП. По цьому договору підприємству було поставлено (згідно специфікації): серверне обладнання, валідатори мобільні та стаціонарні, виносний зчитувач карт, програмне забезпечення та картки. Обладнання та програмне забезпечення для ініціалізації пластикових карток до комплекту поставки не входило.
При ініціалізації транспортних карток відбувається шифрування (відповідно до ISO/IEC 18033-3) та підписання даних (відповідно до ISO/IEC 9797-1:1999), що зберігаються на картці. Для того щоб виготовлена транспортна картка була сумісною з існуючою АСОП (функціонувала в межах вже існуючої АСОП) вона повинна бути ініціалізована за параметрами шифрування і підписання даних існуючої АСОП.
Відповідно до листа №243/17 від 22.08.2017 р. від ДП «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» виключне право (виключну ліцензію) на програмне забезпечення для ініціалізації карт (Ліцензійний договір №4/ПЗ-01/2016 від 12.07.2016 р.) для АСОП Житомира має ТОВ «Сімбол Системс» (перейменована назва ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА») (ід. код 36038437). Таким чином технічну можливість ініцалізації карток з існуючою АСОП (запису на безконтактну картку відповідно зашифрованого і підписаного транспортного додатку) має лише компанія ТОВ «Сімбол Системс» - компанія-постачальник комплексу АСОП.
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Пластикові карти для автоматизованої системи оплати за проїзд» з існуючої системою АСОП, КП ЖТТУ має підстави відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) розпочати переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Пластикові карти для автоматизованої системи оплати за проїзд» з ТОВ «СІМБОЛ СИСТЕМС».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2017 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

«Пластикові картки для автоматизованої системи оплати за проїзд» (Код ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 штуки
"Пластикові картки для автоматизованої системи оплати за проїзд" (безконтактні неперсоналізовані картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2017
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
50000 штуки
"Пластикові картки для автоматизованої системи оплати за проїзд" (безконтактні персоналізовані картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2017
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Тендерна документація

18 вересня 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сімбол Системс"
#36038437
Переможець 1 287 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2017 16:44

Документи

18 вересня 2017 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2017 16:43
Протокол №67.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2017 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сімбол Системс"
#36038437
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2017 16:44
Електронний підпис
18 вересня 2017 16:43
Протокол №67.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:42
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2017 13:54
Договір Сімбл Системс.PDF укладений
02 жовтня 2017 13:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 77 000,00
UAH з ПДВ