Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для створення документів ДК 021:2015:48310000-4
Document creation software package CPV 021:2015-48310000-4
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2017-09-18-001946-c a5b04040a650447fac84912e034f3de5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Григорчук

+380442808727 grigorchuk@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Генеральна прокуратура України
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Вадим Григорчук
+380442808727
grigorchuk@gp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кадочніков Андрій Олександрович
+380442007848
kadochnikov@gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: General Prosecutor's Office of Ukraine
National ID: 00034051
Contact point: Vadym Hryhorchuk
+380442808727
grigorchuk@gp.gov.ua
Additional contacts: Кадочніков Андрій Олександрович
+380442007848
kadochnikov@gp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2017 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2017 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 15:29
Початок аукціону: 20 листопада 2017 11:57
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 18 вересня 2017 15:30
Enquiries until: 09 жовтня 2017 15:29
Complaints submission until: до 15 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2017 15:29

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети ліцензійного програмного забезпечення для системи електронного документообігу органів прокуратури України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Packages of licensed software for the electronic document flow system of the prosecution bodies of Ukraine
CPV: 48310000-4
Період постачання: по 30 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 14:21
Зміни.docx
11 жовтня 2017 14:21
Тендерна документація зі змінами.doc
11 жовтня 2017 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 14:21
Зміни.docx
11 жовтня 2017 14:21
Тендерна документація зі змінами.doc
18 вересня 2017 15:30
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обгрунтованність вимоги щодо використання в якості мобільних клієнтів операційних систем Android версії 4.0.3 і вище, iOS версії 10.0 або вище
Дата подання: 20 вересня 2017 12:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:25
Згідно умов ТД, СЕД повинна складатися з сукупності функціональних підсистем та модулів, які підтримують автоматизацію процесів роботи з документами на всіх етапах їхнього життєвого циклу (сканування, створення, реєстрації, виконання, контролю, обліку та архівного зберігання)(п.2.3.8.), СЕД повинна будуватись, як єдине інформаційне середовище для роботи кінцевих користувачів, яке забезпечує спільну роботу підсистем чи модулів, що входять до її складу(п.2.3.12.), СЕД має будуватись на базі модульного чи консольного принципу, який передбачає можливість включення/відключення будь-якого з елементів шляхом налаштування СЕД, що не впливає на якість роботи інших частин СЕД(п.2.3.13.). Крім того СЕД повинна забезпечувати підтримку функціональності для керівника органу (керівника підрозділу) та його заступників(п.2.3.17.). Один з ключових функціональних модулів – мобільний клієнт для керівників повинен працювати у середовищі операційних систем Android версії 4.0.3 і вище, iOS версії 10.0 або вище(п.2.3.19.). Разом з цим є вимога п.2.23.5. - Базове ліцензійне програмне забезпечення СЕД, повинне мати чинний експертний висновок, зареєстрований в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки, та повинне забезпечувати захист відкритої, конфіденційної та службової інформації від несанкціонованого доступу (НСД) у складі ІТС класу "2" або класу "3" відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-005-99. Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі може підтверджуватись шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату чинного експертного висновку Держспецзв’язку України та шляхом надання витягу з цього експертного висновку, який засвідчує реалізацію зазначеної вимоги та містить інформацію про відповідний профіль функціональних послуг безпеки інформації. Згідно із Статтею 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» від 31.05.2005 року № 2594-IV для державних інформаційних ресурсів існує вимога щодо захисту інформації та засобів захисту інформації які можуть використовуватися в цих системах – дозволено для використання лише засоби які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Відповідно до даних Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації(ДССЗІ), на даний час не існує жодного сертифікованого засобу захисту на базі iOS та Android. СЕД будують як єдину систему документообігу, вимоги щодо безпеки та наявності сертифікації(діючого експертного висновку) накладаються на всі функціональні модулі, включаючи мобільне робоче місце керівника, яке повинне працювати у середовищі операційних систем Android версії 4.0.3 і вище, iOS версії 10.0 або вище. Наразі сертифікованим мобільним додатком є операційна система Microsoft Windows. Прохання виключити обов′язкову вимогу щодо використання в якості мобільного клієнту iOS та Android.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням опрацювання запитання підготовлено відповідні зміни до тендерної документації (нові редакції п. 2.23.5 та п. 2.3.18).
Крім того, вимоги Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» від 31.05.2005 року № 2594-IV реалізовано у пункті 2.23.6 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації:
«Клієнтське програмне забезпечення мобільних пристроїв повинне мати у своєму складі інтегровані криптографічні програмні засоби, які забезпечують застосування ЕЦП та шифрування інформації і які мають відповідні чинні позитивні експертні висновки Держспецзв’язку України. Відповідність пропозиції Учасника цій вимозі підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату чинного експертного висновку Держспецзв’язку України на криптографічні програмні засоби, що використовуються у клієнтському програмному забезпеченні СЕД для мобільних пристроїв».
За наявною інформацією в України є в наявності програмні криптографічні засоби, які функціонують у середовищі ОС Google Android 2.2.3 та вище та ОС iOS 4.0 та вище.
З урахуванням викладеного, підстави для виключення обов′язкової вимоги щодо використання в якості мобільного клієнту iOS та Android відсутні.
Обгрунтованність вимоги щодо системи управління ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001)
Дата подання: 20 вересня 2017 12:59
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:28
Згідно п.2.25.2. ТД, впровадження СЕД повинно здійснюватися відповідно до вимог системи управління ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію чинного сертифіката на систему управління Учасника стосовно розробки програмної продукції, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). Не має жодного нормативного документу, який регламентує необхідність використання системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при впровадженні систем електронного документообігу. Це є анти конкурентною вимогою, прохання виключити цей пункт з ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена складністю і спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленим технічним вимогам. Постачання якісного програмного забезпечення залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. На сьогоднішній день досконала система управління якістю поступово стає невід'ємним атрибутом розвинутого виконавця, спроможного виконувати складні багаторівневі інформаційно-аналітичні системи, оскільки докладне знання бізнес-процесів власного підприємства, наявність актуальних інструкцій, які передбачають усі можливі ситуації на підприємстві, суттєво підвищують якість послуг, оперативність їх надання та знижують ризик неправильних рішень. Впровадження системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Враховуючи складність предмета закупівлі (велика кількість об’єктів автоматизації та користувачів СЕД, великі обсяги електронних документів і даних, що опрацьовуватимуться та зберігатимуться у базі даних СЕД), принцип максимальної економії та ефективності полягає не тільки в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній їх якості, відповідності встановленим технічним вимогам, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених додаткових витрат у наступних періодах.
Замовник зацікавлений в отриманні послуг, які будуть відповідати високому рівню якості згідно з прийнятими міжнародними та державними стандартами. Одночасно розробка програмної продукції відповідно до стандартизованих бізнес-процесів учасника дає змогу мінімізувати трудовитрати та відповідно вартість розробки учасника, що в свою чергу призведе до економії державних коштів. Таким чином, програмне забезпечення повинно розроблятися та впроваджуватися відповідно до вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), оскільки це є прийнятим державним стандартом і така вимога жодним чином не суперечить Закону та не є дискримінаційною.
Щодо обов'язковості вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2017 14:05
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:35
У підпунктах і пунктах 2.3.22, 2.9, 2.13.14, 2.14.1, 2.15.2, 2.24.3, 2.27.4 та 2.29.5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації наведено вимоги до функціональних можливостей СЕД, які (вимоги) трактуються як необов’язкові для Учасників торгів через наявність у тексті цих вимог таких слів як «може» та «можуть». Реалізація зазначених вимог у СЕД впливає на вартість предмету закупівлі та, відповідно, на цінову пропозицію Учасників торгів. Просимо надати пояснення, чи є обов’язковими для Учасників торгів вимоги, наведені у підпунктах і пунктах 2.3.22, 2.9, 2.13.14, 2.14.1, 2.15.2, 2.24.3, 2.27.4 та 2.29.5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. Якщо зазначені вимоги є обов’язковими, просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, замінивши у наведених пунктах і підпунктах слова «може» та «можуть» на слова «повинен» та «повинні» або на аналогічні слова, які дозволять однозначно трактувати ці вимоги, як обов'язкові для Учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням опрацювання запитання необхідно роз’яснити обов’язковість окремих вимог та внести зміни у тендерну документацію, виклавши окремі пункти у нових редакціях (п. 2.3.22, п. 2.9, п. 2.24.3 та п. 2.29.5).
Також необхідно пояснити обов’язковість окремих з пунктів Додатку 3 до тендерної документації. Зокрема:
- п. 2.9 – у абзаці другому вказаного пункту наявність такого функціоналу не є обов’язковою;
- п. 2.13.4 (п. 2.13.14 у технічній документації відсутній) – наявність забезпечення використання криптографічних алгоритмів акредитованих центрів сертифікації ключів не є обов’язковою;
- п. 2.14.1 – можливість забезпечувати автоматизоване погодження проекту електронного документа як у Замовника – внутрішнє погодження, так і з іншими юридичними особами – зовнішнє погодження не є обов’язковою;
- п. 2.15.2 – можливість підтримувати функціональність порівняння різних версій електронних документів не є обов’язковою;
- п. 2.27.4 – вимога створення програмних засобів для імпорту даних з баз даних інших інформаційних систем не є обов’язковою;
- п. 2.29.5 – можливість самостійно налаштовувати зовнішній вигляд інтерфейсу СЕД на своєму комп’ютері не є обов’язковою.
Щодо обов'язковості вимог до надання копій документів
Дата подання: 25 вересня 2017 14:08
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:37
У підпунктах 2.13.8 і 2.23.5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації наведено вимоги щодо надання Учасником торгів у складі документів своєї тендерної пропозиції копій сертифікатів експертних висновків Держспецзв’язку України та витягу з експертного висновку. Наведені вимоги трактуються як необов’язкові для Учасників торгів через наявність у тексті цих вимог слова «може». Просимо надати пояснення, чи є обов’язковими для Учасників торгів вимоги стосовно подання у складі тендерної пропозиції документів, наведених у підпунктах 2.13.8 і 2.23.5 розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. Якщо зазначені вимоги є обов’язковими, просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, замінивши у наведених підпунктах слово «може» на слово «повинен» або на аналогічне слово, яке дозволить однозначно трактувати ці вимоги, як обов’язкові для Учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням опрацювання запитання внесено зміни у тендерну документацію та у вказані пункти (п. 2.13.8 та п. 2.23.5) викладено у нових редакціях з обов’язковістю надання документації.
Щодо програмного забезпечення СУБД
Дата подання: 03 жовтня 2017 10:53
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 14:30
У частинах 4) підпункту 1.2.6 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації наведено вимогу: «4) Ліцензійні обсяги програмного забезпечення СУБД, яке пропонуватиметься Учасниками торгів у складі своєї тендерної пропозиції, повинні забезпечити повноцінну роботу всіх категорій наведеної вище кількості користувачів СЕД на серверних ресурсах з мінімальними характеристиками, а саме: сервер баз даних з кількістю процесорів більше ніж 2 (два) та загальною кількістю ядер (core) не менше ніж 16 (шістнадцять).» На рівень продуктивності СУБД впливає загальна кількість процесорних ядер, яка доступна для СУБД. Чи може Учасник торгів пропонувати ліцензійні обсяги програмного забезпечення СУБД для сервера баз даних з загальною кількістю процесорних ядер (core) не менше ніж 16 (шістнадцять) на 2 (двох) процесорах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник торгів повинен пропонувати ліцензійні обсяги програмного забезпечення СУБД для сервера баз даних із загальною кількістю процесорних ядер (core) не менше ніж 16 (шістнадцять) на понад 2 (двох) процесорах. Пропозиція Учасника торгів про ліцензійні обсяги програмного забезпечення СУБД для сервера баз даних з загальною кількістю процесорних ядер (core) не менше ніж 16 (шістнадцять) на 2 (двох) процесорах не буде відповідати вимогам частини 4 підпункту 1.2.6 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 3.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 листопада 2017
UA-2017-09-18-001946-ca5b04040a650447fac84912e034f3de5
Найменування: Генеральна прокуратура України
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна, Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 листопада 2017 14:07
Протокол розгляду ІнфоПлюс.pdf
14 листопада 2017 14:08
Електронний підпис

Публічні документи

18 жовтня 2017 18:59
Електронний підпис
18 жовтня 2017 18:59
Електронний підпис
18 жовтня 2017 18:52
Підписаний_G1017-9288-GL_tender.pdf
18 жовтня 2017 18:51
31_Проект_договору.pdf
18 жовтня 2017 18:51
30_Certificate_Oracle.pdf
18 жовтня 2017 18:51
29_Лист_Oracle.pdf
18 жовтня 2017 18:51
28_Авторські_свідоцтва.pdf
18 жовтня 2017 18:51
27_Дет_специфікація_СЕД.PDF
18 жовтня 2017 18:51
26_Специфікація_СЕД.PDF
18 жовтня 2017 18:51
23_Сертифікат_ISO_9001.pdf
18 жовтня 2017 18:51
22_Сертифікат_СЕВ_ОВВ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
19_Додатки_до_листа_ІІТ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
15_Наказ_про_директора.pdf
18 жовтня 2017 18:51
13_Про_ІнфоПлюс.pdf
18 жовтня 2017 18:51
12_Свідоцтво_ПДВ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
11_Витяг_ЄДР.pdf
18 жовтня 2017 18:51
10_Статут_ІнфоПлюс.PDF
18 жовтня 2017 18:51
08_Копії_відгуків.pdf
18 жовтня 2017 18:51
07_Копії_договорів.pdf
18 жовтня 2017 18:51
05_Копії_дипломів.pdf
18 жовтня 2017 18:51
02_Тендерна_пропозиція.pdf
18 жовтня 2017 18:51
01_Реєстр_документів.pdf

Документи

14 листопада 2017 14:13
Електронний підпис

Публічні документи

23 листопада 2017 16:33
Документи_переможець.PDF
19 жовтня 2017 13:31
4-ОПП.PDF
19 жовтня 2017 13:31
1519.pdf.zip
19 жовтня 2017 13:31
Cтатут_Айкюжн ІТ.pdf
19 жовтня 2017 13:31
аналогічні договори.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Банк лицензия (2).zip
19 жовтня 2017 13:31
Вит-ПДВ_Айкюжн+ІТ.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Витяг з ЄДР.PDF
19 жовтня 2017 13:31
інформ.довідка.PDF
19 жовтня 2017 13:31
копія сертифікату ISO.PDF
19 жовтня 2017 13:31
приказ на Фролову.pdf.zip
19 жовтня 2017 13:31
проект договору.PDF
19 жовтня 2017 13:31
пропозиція.PDF
19 жовтня 2017 13:31
ст. 17.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Статут.PDF
19 жовтня 2017 13:31
тех.вимоги.pdf
19 жовтня 2017 13:31
щодо ліцензії.PDF

Документи

14 листопада 2017 14:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2017 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 13 400 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 9 891 500,00
UAH з ПДВ
7 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2017 16:33
Документи_переможець.PDF
19 жовтня 2017 13:31
4-ОПП.PDF
19 жовтня 2017 13:31
1519.pdf.zip
19 жовтня 2017 13:31
Cтатут_Айкюжн ІТ.pdf
19 жовтня 2017 13:31
аналогічні договори.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Банк лицензия (2).zip
19 жовтня 2017 13:31
Вит-ПДВ_Айкюжн+ІТ.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Витяг з ЄДР.PDF
19 жовтня 2017 13:31
інформ.довідка.PDF
19 жовтня 2017 13:31
копія сертифікату ISO.PDF
19 жовтня 2017 13:31
приказ на Фролову.pdf.zip
19 жовтня 2017 13:31
проект договору.PDF
19 жовтня 2017 13:31
пропозиція.PDF
19 жовтня 2017 13:31
ст. 17.PDF
19 жовтня 2017 13:31
Статут.PDF
19 жовтня 2017 13:31
тех.вимоги.pdf
19 жовтня 2017 13:31
щодо ліцензії.PDF

Публічні документи

18 жовтня 2017 18:59
Електронний підпис
18 жовтня 2017 18:59
Електронний підпис
18 жовтня 2017 18:52
Підписаний_G1017-9288-GL_tender.pdf
18 жовтня 2017 18:51
31_Проект_договору.pdf
18 жовтня 2017 18:51
30_Certificate_Oracle.pdf
18 жовтня 2017 18:51
29_Лист_Oracle.pdf
18 жовтня 2017 18:51
28_Авторські_свідоцтва.pdf
18 жовтня 2017 18:51
27_Дет_специфікація_СЕД.PDF
18 жовтня 2017 18:51
26_Специфікація_СЕД.PDF
18 жовтня 2017 18:51
23_Сертифікат_ISO_9001.pdf
18 жовтня 2017 18:51
22_Сертифікат_СЕВ_ОВВ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
19_Додатки_до_листа_ІІТ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
15_Наказ_про_директора.pdf
18 жовтня 2017 18:51
13_Про_ІнфоПлюс.pdf
18 жовтня 2017 18:51
12_Свідоцтво_ПДВ.pdf
18 жовтня 2017 18:51
11_Витяг_ЄДР.pdf
18 жовтня 2017 18:51
10_Статут_ІнфоПлюс.PDF
18 жовтня 2017 18:51
08_Копії_відгуків.pdf
18 жовтня 2017 18:51
07_Копії_договорів.pdf
18 жовтня 2017 18:51
05_Копії_дипломів.pdf
18 жовтня 2017 18:51
02_Тендерна_пропозиція.pdf
18 жовтня 2017 18:51
01_Реєстр_документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Переможець 3 900 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2017 14:26

Документи

23 листопада 2017 14:26
Електронний підпис
23 листопада 2017 14:26
Протокол переможця.pdf
20 листопада 2017 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2017 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2017 14:26
Електронний підпис
23 листопада 2017 14:26
Протокол переможця.pdf
20 листопада 2017 12:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 13:02
Додаткова угода 2 до договору АІТ-17 по СЕД.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 13:01
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 11:32
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 11:31
Електронний підпис укладений
08 грудня 2017 16:41
Договір.pdf укладений
08 грудня 2017 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: АІТ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: АІТ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: АІТ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: АІТ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 900 000,00
UAH з ПДВ