Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services
Очікувана вартість
6 057 423,00 UAH
UA-2017-09-18-000221-c 3bd54f1f3ba64e07a1ea637fbfdb6f80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт замовника: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа замовника: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Додаткові контактні особи: Яценко А.М
380443323587
objlon.mk@outlook.com
Official name: Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv"
National ID: 39611267
Contact point: Yatsenko A.M.
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Additional contacts: Yatsenko A.M
380443323587
objlon.mk@outlook.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2017 12:33
Очікувана вартість: 6 057 423,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,65 %
Publication date: 18 вересня 2017 09:57
Enquiries until: 08 жовтня 2017 10:00
Complaints submission until: до 14 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 жовтня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 6 057 423 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,65 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 150 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1962 штуки
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Lift-maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 30 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.1 Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 22 вересня 2017 15:49
Дата відповіді: 26 вересня 2017 14:42
Добрий день, шановний Замовник, вважаємо, що в п.1 Додатку 1 тендерної документації вимога щодо аналогічного договору, за яким мало б обслуговуватися не менше 1 тис. ліфтів, є завищеною. Просимо внести зміни в документацію та зазначити менший поріг кількості ліфтів, які обслуговувалися згідно аналогічного договору.
Відповідь: Ваше зауваження враховано шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2017 15:19
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 15:34
В ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції». При цьому, в ч.4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Оскільки: закупівля відбувається відповідно до положень ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в документації не уточняється чи вважаються дійсними тендерні пропозиції з дати часткового розкриття тендерних пропозицій відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 27 Закону, згідно абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону оцінка проводиться лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені після їх часткового розкриття, відповідно до ч.5 ст.28 Закону розгляд пропозицій на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій проводиться замовником у строк, що не перевищує 20 робочих днів, то учасник на момент формування своєї тендерної пропозиції з об’єктивних причин не має можливості визначити дату, після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення. Отже, просимо визначити дату (число, місяць та рік), після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення, та, за необхідності, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 27 Закону “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Ураховуючи викладене, розкриття тендерних пропозицій частково буде здійснено електронною системою 18-10-2017, 10:00, а в цілому у день проведення електронного аукціону, який призначено електронною системою на 23-11-2017, 16:15.
Таким чином, термін дії тендерного забезпечення повинен розпочинатись не пізніше ніж дата подання учасником тендерної пропозиції а закінчуватись не раніше ніж через 90 днів від дати проведення електронного аукціону, тобто не раніше ніж 22.02.18р.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 24 жовтня 2017
UA-2017-09-18-000221-c3bd54f1f3ba64e07a1ea637fbfdb6f80
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження замовника: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Учасник Документи Рішення
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2017 16:55
5870 Промкомплекс p7s.rar
17 жовтня 2017 16:55
5870 Промкомплекс medoc.rar
17 жовтня 2017 10:56
Довідки з Банків.pdf

Конфіденційні документи

17 жовтня 2017 10:48
Калькуляція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Даний файл є конфіденційним, він доступний лише для Замовника.

Публічні документи

17 жовтня 2017 19:06
Проект договору.pdf
17 жовтня 2017 19:06
Ліцензія банку.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 6 053 065,20
UAH з ПДВ
6 053 065,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 6 054 913,68
UAH з ПДВ
6 054 913,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2017 16:55
5870 Промкомплекс p7s.rar
17 жовтня 2017 16:55
5870 Промкомплекс medoc.rar
17 жовтня 2017 10:56
Довідки з Банків.pdf

Конфіденційні документи

17 жовтня 2017 10:48
Калькуляція.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Даний файл є конфіденційним, він доступний лише для Замовника.

Публічні документи

17 жовтня 2017 19:06
Проект договору.pdf
17 жовтня 2017 19:06
Ліцензія банку.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
Переможець 6 053 065,20
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 10:36

Документи

01 листопада 2017 10:35
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.11.2017 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
6 053 065,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2017 10:35
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 листопада 2017 11:46
Додаток 3.pdf укладений
15 листопада 2017 11:42
Додаток2.pdf укладений
15 листопада 2017 11:41
Додаток 1.pdf укладений
15 листопада 2017 11:41
Договір №80 від 14 11 17.pdf укладений
15 листопада 2017 11:41
sign.p7s зміни до договору
26 січня 2018 18:37
Додаткова угода №2 про розірвання.pdf зміни до договору
26 січня 2018 18:36
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 12:37
Додаткова 1 (продовження).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку необхідністю завершення процедури закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» виникла необхідність продовжити термін дії договору № 80 від 14.11.2017 відповідно ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" до 01.02.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з укладенням з МП "Промкомплекс" у формі ТОВ договору на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів № 11 від 26.01.18 виникла необхідність внести зміни в договір № 80 від 14.11.2017 р. достроково припинивши термін його дії.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 008 047,51
UAH
Причини розірвання договору: В зв'язку з укладенням з МП "Промкомплекс" у формі ТОВ договору на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів № 11 від 26.01.18 виникла необхідність внести зміни в договір № 80 від 14.11.2017 р. достроково припинивши термін його дії.

Актуальні тендери

До пошуку