Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services
Lift-maintenance services
Очікувана вартість
6 057 423,00 UAH
UA-2017-09-18-000221-c ● 3bd54f1f3ba64e07a1ea637fbfdb6f80
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА » |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22 |
Контактна особа: |
Яценко Андрій Михайлович 380443323520 obolon.mk@outlook.com |
Додаткові контактні особи: |
Яценко А.М 380443323587 objlon.mk@outlook.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv" |
National ID: | 39611267 |
Contact point: |
Yatsenko A.M. 380443323520 obolon.mk@outlook.com |
Additional contacts: |
Yatsenko A.M 380443323587 objlon.mk@outlook.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2017 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2017 12:33 |
Очікувана вартість: | 6 057 423,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,65% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 18 вересня 2017 09:57 |
Enquiries until: | 08 жовтня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 жовтня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 057 423 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,65 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1962 штуки
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання:
по 30 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2017 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2017 14:37 |
зміни до ТД Ліфти.docx | |
26 вересня 2017 14:36 |
ДОДАТОК 5 (договір нов редакц).doc | |
26 вересня 2017 14:36 |
Додаток 1 (кваліфікац ліфти ноова редакція).docx | |
18 вересня 2017 10:00 |
Зразок 1 (персональні дані).docx | |
18 вересня 2017 10:00 |
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).docx | |
18 вересня 2017 09:59 |
ДОДАТОК 4 (переможець ліфти ст 17).docx | |
18 вересня 2017 09:59 |
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).docx | |
18 вересня 2017 09:59 |
Додаток 2 (техніч з 01 11 17 по 31 12 17).docx | |
18 вересня 2017 09:58 |
ТД ліфти (з 01 11 17 по 31 12 17).doc |
26 вересня 2017 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2017 14:37 |
зміни до ТД Ліфти.docx
|
|||
26 вересня 2017 14:36 |
ДОДАТОК 5 (договір нов редакц).doc
|
|||
26 вересня 2017 14:36 |
Додаток 1 (кваліфікац ліфти ноова редакція).docx
|
|||
18 вересня 2017 10:00 |
Зразок 1 (персональні дані).docx
|
|||
18 вересня 2017 10:00 |
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).docx
|
|||
18 вересня 2017 09:59 |
ДОДАТОК 4 (переможець ліфти ст 17).docx
|
|||
18 вересня 2017 09:59 |
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).docx
|
|||
18 вересня 2017 09:59 |
Додаток 2 (техніч з 01 11 17 по 31 12 17).docx
|
|||
18 вересня 2017 09:58 |
ТД ліфти (з 01 11 17 по 31 12 17).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.1 Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 22 вересня 2017 15:49
Дата відповіді: 26 вересня 2017 14:42
Добрий день, шановний Замовник, вважаємо, що в п.1 Додатку 1 тендерної документації вимога щодо аналогічного договору, за яким мало б обслуговуватися не менше 1 тис. ліфтів, є завищеною. Просимо внести зміни в документацію та зазначити менший поріг кількості ліфтів, які обслуговувалися згідно аналогічного договору.
Відповідь: Ваше зауваження враховано шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2017 15:19
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 15:34
В ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції». При цьому, в ч.4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Оскільки: закупівля відбувається відповідно до положень ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в документації не уточняється чи вважаються дійсними тендерні пропозиції з дати часткового розкриття тендерних пропозицій відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 27 Закону, згідно абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону оцінка проводиться лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені після їх часткового розкриття, відповідно до ч.5 ст.28 Закону розгляд пропозицій на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій проводиться замовником у строк, що не перевищує 20 робочих днів, то учасник на момент формування своєї тендерної пропозиції з об’єктивних причин не має можливості визначити дату, після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення. Отже, просимо визначити дату (число, місяць та рік), після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення, та, за необхідності, внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 27 Закону “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Ураховуючи викладене, розкриття тендерних пропозицій частково буде здійснено електронною системою 18-10-2017, 10:00, а в цілому у день проведення електронного аукціону, який призначено електронною системою на 23-11-2017, 16:15.
Таким чином, термін дії тендерного забезпечення повинен розпочинатись не пізніше ніж дата подання учасником тендерної пропозиції а закінчуватись не раніше ніж через 90 днів від дати проведення електронного аукціону, тобто не раніше ніж 22.02.18р.
При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Ураховуючи викладене, розкриття тендерних пропозицій частково буде здійснено електронною системою 18-10-2017, 10:00, а в цілому у день проведення електронного аукціону, який призначено електронною системою на 23-11-2017, 16:15.
Таким чином, термін дії тендерного забезпечення повинен розпочинатись не пізніше ніж дата подання учасником тендерної пропозиції а закінчуватись не раніше ніж через 90 днів від дати проведення електронного аукціону, тобто не раніше ніж 22.02.18р.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 жовтня 2017
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА » |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2017 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю |
6 053 065,20
UAH з ПДВ
|
6 053 065,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" |
6 054 913,68
UAH з ПДВ
|
6 054 913,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю #21615705 |
Переможець |
6 053 065,20
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2017 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 18:37
|
Додаткова угода №2 про розірвання.pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 18:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:37
|
Додаткова 1 (продовження).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2017 11:46
|
Додаток 3.pdf | укладений |
15 листопада 2017 11:42
|
Додаток2.pdf | укладений |
15 листопада 2017 11:41
|
Додаток 1.pdf | укладений |
15 листопада 2017 11:41
|
Договір №80 від 14 11 17.pdf | укладений |
15 листопада 2017 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку необхідністю завершення процедури закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» виникла необхідність продовжити термін дії договору № 80 від 14.11.2017 відповідно ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" до 01.02.2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з укладенням з МП "Промкомплекс" у формі ТОВ договору на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів № 11 від 26.01.18 виникла необхідність внести зміни в договір № 80 від 14.11.2017 р. достроково припинивши термін його дії. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
1 008 047,51
UAH
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку з укладенням з МП "Промкомплекс" у формі ТОВ договору на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів № 11 від 26.01.18 виникла необхідність внести зміни в договір № 80 від 14.11.2017 р. достроково припинивши термін його дії. |