Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2017-09-15-002407-c fe540f9f20ea420e86e3cfe3c82ed45b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2017 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2017 15:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2017 11:30
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю "8 шт." слід розуміти "8 найменувань"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Медичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76015, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тарнавського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2017 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 16:18
Медико технічні вимоги.docx
15 вересня 2017 16:09
Проект договору .doc
15 вересня 2017 16:08
Тендена_документацiя_медобладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбиття на лоти
Дата подання: 18 вересня 2017 11:43
Дата відповіді: 18 вересня 2017 16:19
Добрий день, з метою закупівлі кращого обладнання за менші кошти просимо розбити предмет закупівлі на окремі лоти. Це дозволить прийняти участь більшому колу учасників.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, де зазначено що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ" 950 038,02
UAH з ПДВ
950 038,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старичков Андрій Валерійович 967 750,00
UAH з ПДВ
967 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2017 13:33
Інформаційна довідка.pdf
10 жовтня 2017 13:24
Довідка МВС.jpg
10 жовтня 2017 13:24
Довідка ДПІ.jpg
02 жовтня 2017 13:35
КК.pdf
02 жовтня 2017 13:34
МТВ Світильник операц..pdf
02 жовтня 2017 13:34
ВПВ 17.pdf
02 жовтня 2017 13:34
МТВ.pdf
02 жовтня 2017 13:34
Інформаційна довідка.pdf
02 жовтня 2017 13:34
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2017 13:34
ТЧ.pdf
02 жовтня 2017 13:34
ВПВ 17.pdf
02 жовтня 2017 13:34
МТВ Стомат.установка.pdf
02 жовтня 2017 13:34
ІД.pdf
02 жовтня 2017 13:34
Проект договору.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2017 14:55
КК довідка договори.PDF
03 жовтня 2017 13:35
ТЧ реєстр.PDF
03 жовтня 2017 13:35
КК реєстр документів.PDF
03 жовтня 2017 13:35
ІД реєстр документів.PDF
03 жовтня 2017 13:35
ВПВ17реєстрдокументів.PDF
03 жовтня 2017 11:44
ВПВ17 Лист 4.PDF
03 жовтня 2017 11:44
ВПВ17 Лист 3.PDF
03 жовтня 2017 11:44
ВПВ17 Лист 2.PDF
03 жовтня 2017 11:44
ВПВ17 Лист 1.PDF
03 жовтня 2017 10:11
ІД витяг з ЄДР.PDF
03 жовтня 2017 09:50
проект договору.PDF
03 жовтня 2017 09:50
цінова пропозиція.PDF
02 жовтня 2017 18:50
ІД свідоцтво ДР.PDF
02 жовтня 2017 18:50
ІД паспорт.PDF
02 жовтня 2017 18:50
ІД довідка довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Глорія-ІВ"

ФОП Старичков Андрій Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 950 038,02
UAH з ПДВ
06 жовтня 2017 17:43

Документи

06 жовтня 2017 15:41
Електронний підпис
06 жовтня 2017 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2017 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
950 038,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2017 15:41
Електронний підпис
06 жовтня 2017 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 13:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 13:22
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2017 15:33
Договір Глорія-ІВ.pdf укладений
19 жовтня 2017 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 950 038,02
UAH з ПДВ