72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку
72260000-5 Software-related services Introduction of management accounting system
Очікувана вартість
29 150 000,00 UAH
UA-2017-09-15-001397-c bafedcdf4b5c4766ba458bce6a33cf59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа замовника: Поян Олег Сергійович
+380442383312
Poian.OS@ua.energy
Додаткові контактні особи: Грузінова Кристина Вікторівна
Грузінова Кристина Вікторівна
(044) 238-31-87
Gruzinova.KV@ua.energy
Пшеничний Андрій Григорович
Пшеничний Андрій Григорович
(044) 249-12-98
pshenychnyy.ag@ua.energy
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: Поян Олег Сергійович
+380442383312
Poian.OS@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 12:00
Початок аукціону: 18 грудня 2017 11:36
Очікувана вартість: 29 150 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 002 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 291 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 15 вересня 2017 13:23
Enquiries until: 31 жовтня 2017 12:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2017 12:00

Information

Estimated total value: 29 150 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 291 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 002 090,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська обл., Київ, підрозділи ДП "НЕК "Укренерго" згідно Додатку 3 ТД
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

72260000-5 Software-related services Introduction of management accounting system
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 травня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Термін виконання Першого та Другого етапів: 30%
до 7 місяців: 30%
до 8 місяців: 24%
до 9 місяців: 18%
до 10 місяців: 12%
до 11 місяців: 6%

Тендерна документація

02 листопада 2017 20:51
Електронний цифровий підпис
02 листопада 2017 20:51
Зміни 6.pdf
02 листопада 2017 20:51
ТД ERP-система на публікацію (зі змінами 6).doc
26 жовтня 2017 16:01
Зміни 5 ERP-система.pdf
23 жовтня 2017 10:45
Зміни 4 ТД ERP-система.pdf
13 жовтня 2017 13:29
Зміни 3 ТД ERP-система.pdf
11 жовтня 2017 19:06
Зміни 2.pdf
25 вересня 2017 14:11
Зміни 1 ТД ERP-система.pdf
15 вересня 2017 13:21
Титулка.pdf
02 листопада 2017 20:51
Електронний цифровий підпис
26 жовтня 2017 16:01
Електронний цифровий підпис
23 жовтня 2017 10:45
Електронний цифровий підпис
13 жовтня 2017 13:30
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2017 19:07
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2017 14:12
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2017 13:21
Електронний цифровий підпис
02 листопада 2017 20:51
Зміни 6.pdf
02 листопада 2017 20:51
ТД ERP-система на публікацію (зі змінами 6).doc
26 жовтня 2017 16:01
ТД ERP-система на публікацію (зі змінами 5).doc
23 жовтня 2017 10:45
ТД ERP-система на публікацію (зі змінами 4).doc
13 жовтня 2017 13:29
ТД ERP-система на публікацію (зі змінами 3).doc
11 жовтня 2017 19:06
ТД ERP-система на публікацію зі змінами 2.doc
25 вересня 2017 14:11
ТД ERP-система на публікацію зі змінами 1.doc
15 вересня 2017 13:21
ТД ERP-система на публікацію.doc
26 жовтня 2017 16:01
Зміни 5 ERP-система.pdf
23 жовтня 2017 10:45
Зміни 4 ТД ERP-система.pdf
13 жовтня 2017 13:29
Зміни 3 ТД ERP-система.pdf
11 жовтня 2017 19:06
Зміни 2.pdf
25 вересня 2017 14:11
Зміни 1 ТД ERP-система.pdf
15 вересня 2017 13:21
Титулка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження кваліфікації спеціалістів
Дата подання: 02 жовтня 2017 11:32
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 11:43
Шановна тендерна комісія! У ТД зазначено, що кваліфікація та компетентність фахівців має бути підтверджена відповідними сертифікатами та/або свідоцтвами виданими виробником Системи. Чи правильно вважати, що виробником Системи є Учасник процедури закупівлі при наявності сертифіката інтелектуальної власності на запропоновану Систему Замовнику?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що Виробником Системи є суб’єкт господарювання, який має належним чином оформлені документи на інформаційну систему у відповідності до визначених понять «комп’ютерна програма» та «виключне право», які наведено в ст.1 Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Інформація зазначена у ТД
Дата подання: 02 жовтня 2017 14:51
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:08
Шановна тендерна комісія! У ТД згадуються пункти 1.8.7 та 19.6.1 на сторінках 10 і 58, відповідно. Так само згадується розділ 3 до Додатку 3 до ТД (Опис та основні вимоги до предмета закупівлі) на сторінці 58. Але дані пункти і розділ відсутні. Просимо вас надати вищезазначені пункти і розділ для ознайомлення.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що в тендерну документацію внесені зміни, які розміщені відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель Prozorro
Потреба додаткових роз’яснень або уточнень.
Дата подання: 05 жовтня 2017 10:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:09
Доброго дня! За результатами аналізу тендерної документації на закупівлю: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку (зі змінами від 25.09.2017 р.) нами було виявлено ряд спірних питань, які потребують додаткових роз’яснень або уточнень. Відповідно до п. 1.7. додатка №3 до Тендерної документації для Учасників тендерних торгів встановлена вимога щодо необхідності надання копії діючого сертифікату системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001, яка повинна надаватись в складі тендерної пропозиції, однак, на законодавчому рівні необхідність отримання даного сертифікату відсутня, що говорить про його рекомендаційний характер. Таким чином, наявність обов’язкової вимоги Замовника щодо надання діючих сертифікатів системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001 носить дискримінаційних характер та значно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Зважаючи на вищезазначене, просимо Вас обґрунтувати необхідність зазначення в Тендерній документації вимоги щодо надання документа (сертифікат ISO 9001), необхідність отримання якого на законодавчому рівні не встановлена. Крім того, просимо обґрунтувати необхідність наявності досвіду (зазначеного в п. 3.1.2. Розділу 1 даної Тендерної документації) із впровадження ЕRP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E, оскільки дана вимога виключає можливість прийняття участі компаній, які не мають відповідного міжнародного досвіду, що також, на наш погляд, є дискримінаційною вимогою. Як Вам відомо, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що встановлені Вами вимоги, в порушення ст. 3 Закону, носять дискримінаційний характер, що значно обмежує коло потенційних Учасників, які працюють на ринку України та можуть запропонувати конкурентну ціну і надати відповідні якісні послуги. У зв’язку із вищезазначеним, просимо Вас врахувати наші зауваження та привести Тендерну документацію на закупівлю: «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку», у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду питання повідомляємо наступне:
Щодо сертифікату ISO 9001
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.

Крім того, діяльність ДП «НЕК «Укренерго» (надалі – Укренерго) здійснюється відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги». У 2016 р. в Укренерго проведено ресертифікаційний аудит системи управління якістю, екологією, гігієною та безпекою праці згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007. Тому дотримання вимог у сфері управління якості та стандартизації є пріоритетними напрямками, які регулюються чиним законодавством.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною

Щодо досвіду впровадження ERP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E
Слід зазначити, що діяльність ДП «НЕК «Укренерго» спрямована на інтеграцію ОЕС України з енергосистемою ENTSO-E. Серед основних кроків - реалізація проектів з відновлення та реконструкції міждержавних ліній електропередачі, цілями яких є забезпечення відновлення їх роботи, створення передумови для повної інтеграції ОЕС України в європейські енергосистеми ENTSO-E, отримання досвіду експлуатації генеруючих потужностей атомних електростанцій ОЕС України за правилами Європейського Союзу, забезпечення підтримки в управлінському обліку процесів трансформації підприємства, централізації функцій підприємства, включаючи перехід структурних підрозділів підприємства на сервісну модель
Приведення Об’єднаної енергетичної системи України у відповідність до вимог ENTSO – E буде відбуватись шляхом виконання організаційних, технічних та інших заходів, необхідних та достатніх для забезпечення переходу Об’єднаної енергетичної системи України до роботи у складі енергосистеми ENTSO- E.

З огляду на викладене вважаємо, що тендерна документація 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку складена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не містить дискримінаційних вимог до Учасників торгів та жодним чином не обмежує їх конкуренцію, а ДП «НЕК «Укренерго» в свою чергу навпаки зацікавлене у максимальній економії, ефективності проведення даної закупівлі та розширення кола учасників.
Сервісна підтримка Системи
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:35
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:09
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 1.3 Додатку 3 на стор. 21 зазначено: «Виробник Системи та його складових частин, що буде поставлено Учасником, або Учасник повинні забезпечити гарантійне обслуговування/сервісну підтримку Системи та його складових частин, з умовами та терміном вказаними в описі предмету закупівлі (підтверджується листом виробника/учасника довільної форми).» Правовласник запропонованої нами системи передбачує платну сервісну підтримку продукту. Оплата підтримки здійснюється щорічно з дня інсталяції ліцензій користувачів. Чи передбачується такий вид гарантійної підтримки Системи Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Регулювання вимог щодо ліцензування між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру мають бути належним чином оформлені Сторонами відповідно до вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Регулювання інших вимог наприклад щодо обслуговування або супроводу між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру мають бути належним чином оформлені Сторонами у відповідності до вимог Цивільного та Господарського кодексів України.
Тендерна документація та її додатки підготовленні Замовником у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Замовник в тендерній документації визначає вимоги щодо предмету закупівлі і ніяким чином не впливає на існуючи стосунки між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру.
Гарантійні строки
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:36
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:10
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 6.2 Додатку 4 на стор. 75 зазначено: «Гарантійні строки не залежать від строку дії договору.». Що малось на увазі при складанні даного пункту? Від чого залежать гарантійні строки, в такому разі?
Відповідь: Цивільний та Господарський кодекси України є комплексним поєднанням нормативної бази, теоретичних здобутків вчених, узагальнення правозастосовчої практики, вітчизняного і зарубіжного досвіду до врегулювання правових відносин у сфері цивільного і господарського права. Відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України «Дія договору завершується після виконання Сторонами всіх зобов’язань». Проект договору тендерної документації передбачає такі зобов’язання Виконавця: поставка Системи, впровадження Системи та гарантійна підтримка впровадженої Системи.
Оскільки, для виконання договору сторона Виконавець має забезпечити наявність банківської гарантії на його виконання, тому цей пункт визначає що Замовник має повернути Виконавцю банківську гарантію після виконання зобов’язань з впровадження Системи.
Відповідальність сторін
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:38
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:10
Шановний тендерний комітет! У Розділі 7 Додатку 4 тендерної документації зазначена відповідальність сторін. Яким чином у тексті Проекту договору передбачено те, що відповідальність Виконавця наступає в разі безпосередньої провини самого Виконавця?
Відповідь: Згідно Розділу 5 Додатку 4 «Проект договору» тендерної документації зазначено про приймання наданої послуги, а саме:
5.2. Після надання послуги Виконавець складає та надає Замовнику Акт; такий акт повинен містити умови, визначені для оформлення первинних документів.
Разом з Актом Виконавець передає Замовнику підтверджуючі документи щодо інших витрат у ході надання послуги (якщо такі витрати матимуть місце під час надання послуги), а якщо Підрядник не надав оформлені належним чином зазначені документи, Замовник не розглядає цей Акт до їх отримання / належного їх оформлення, про що письмово повідомляє Виконавця.
*умова про надання підтверджуючих документів щодо інших витрат не включається до Договору, якщо в кошторисі послуги не будуть зазначені такі витрати
5.3. За відсутності у Замовника претензій до якості послуги, правильності оформлення переданої звітної та іншої документації він підписує Акт протягом 14 робочих днів з дати отримання Акту від Виконавця та один примірник підписаного Акту повертає Виконавцю.
При наявності у Замовника зауважень (претензій), викликаних недоліками надання / наданої послуги (зокрема, невідповідність Завданню, іншим вимогам Замовника, чинному законодавству України), він вправі заявити про це Виконавцю (у будь-який момент, однак не пізніше 14 робочих днів з дати отримання від Виконавця Акту), та направити Виконавцю документ (акт), в якому зафіксовані виявлені недоліки (дефекти) та зазначається порядок, терміни їх усунення.
Виконавець зобов'язаний (в порядку та строки, встановлені в документі про недоліки) підписати цей документ (акт) та усунути зафіксовані дефекти (недоліки); при цьому всі затрати по усуненню недоліків покладаються на Виконавця (без додаткової оплати Замовником).
Виконавець зобов’язаний (не пізніше трьох робочих днів з після складання Замовником документу про недоліки) надати обґрунтування своєї відмови підписати документ, усунути визначені Замовником недоліки.
Після усунення дефектів (недоліків) Сторони підписують Акт у визначеному Договором порядку.
У разі погодження Замовника з обґрунтуваннями Виконавця, останній звільняється від виконання вимог документу про недоліки в тій частині, в якій Сторони досягли згоди.
5.4. Якщо Виконавець не підписує наданий йому Замовником документ (акт) про недоліки та / або у визначений Замовником строк не усуває виявлені недоліки, то Замовник вправі: відмовитись від прийняття послуги, вимагати повернення авансового платежу не здійснювати подальшу оплату, вимагати розірвання Договору, виплати штрафних санкцій та збитків та / або вчинити інші дії згідно з нормами чинного законодавства України, зокрема прийняти той обсяг послуги, до якого немає зауважень.
Субпідрядники
Дата подання: 05 жовтня 2017 17:53
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:11
Шановний тендерний комітет! Тендерною документацією не передбачено декларування субпідрядників у тендерній пропозиції (оскільки предметом закупівлі є послуга). Чи допускається договором залучення Виконавцем субпідрядників якщо такі не були задекларовані у тендерній пропозиції?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 4.8 Розділу 4 «Умови надання послуги» Додатку 4 «Проект договору» тендерної документації зазначено наступне.
«4.8 Умови щодо субпідрядного(- них) виконавця (ів) включаються до Договору, якщо Виконавець зазначив у своїй тендерній пропозиції про його(їх)залучення та межі такого залучення.
У разі потреби для Виконавця залучити до виконання спеціальних видів / обсягів робіт субпідрядного(- них) виконавця (ів), визначення таких осіб здійснюється: з урахуванням тендерної пропозиції Виконавця, у ході укладання Договору, Умова конкретизується уході укладання Договору
Залучення в ході надання послуг субпідрядного(- них) виконавця (ів) можливе за попереднім погодженням з Замовником та за умови наявності у субпідрядного(- них) виконавця (ів), чинних документів, що надають йому право на провадження таких послуг..
Залучення Виконавцем субпідрядного(- них) виконавця (ів) здійснюється в межах ціни Договору.
Виконавець відповідає за якість та своєчасність надання субпідрядним (-и) виконавцем (- ями) послуг. Залучення Виконавцем таких осіб не змінює зобов'язань Виконавця перед Замовником, і Виконавець залишається відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення Договору.
Виконавець не має права самостійно змінити попередньо письмово погоджений перелік субпідрядного(- них) виконавця (ів).»
Гарантійна підтримка
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:11
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:11
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 19.1.7.1 Додатку 3 на стор. 58 зазначено: «До гарантійної підтримки системи повинно входити: виправлення виявлених помилок пов’язаних зі змінами законодавства України (повинно виконуватися не пізніше ніж зміни наберуть законну силу); Термін гарантійної підтримки роботи системи повинен складатися не менш ніж 1 (один) рік, та повинен розпочинатися з дати введення Системи в промислову експлуатацію.». На даний момент неможливо оцінити обсяг майбутніх змін в законодавстві України. Чи можливо винесення робіт з підтримки змін в законодавстві за рамки гарантійних зобов'язань і включити їх в окремий договір щодо підтримки системи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закону України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів (крім харчових продуктів, якщо інше прямо не встановлено цим Законом), робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг. До законодавства про захист прав споживачів також відноситься Цивільний кодекс України, Господарський кодекс та інші нормативно-правові акти, що містять положення про захист прав споживачів.
Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації містить вимоги до Виконавця щодо гарантійних зобов’язань на Систему відповідно до діючого законодавства України і прав, які має покупець.
Роз'яснення проекту договору
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:12
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:11
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 7.5 Додатку 4 на стор. 76 зазначено: «У випадку, якщо органами податкової інспекції (шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акту перевірки, довідки, внесення коригувань до облікової картки Замовника, як платника податку, іншим способом)…». Необхідно роз’яснення терміну «іншим способом». Яким?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та нормативних документів ДП «НЕК «Укренерго»
Звіт використання авансових коштів
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:14
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:12
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 3.7 Додатку 4 на стор. 73 зазначено: «Виконавець протягом ___ (але не більше 95 днів) днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт* про використання авансових коштів (*за формою згідно з Додатком __ до Договору) разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо).». На підставі якого нормативного документу застосовується така вимога? Також просимо надати форму звіту про використання авансових коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та нормативних документів ДП «НЕК «Укренерго», зокрема обов’язкове включення до договору антикорупційних застережень.
Крім того, згідно зі ст. 626-627 Цивільного кодексу України (договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст. 6 Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
За результатами розгляду питання в тендерну документацію внесено зміни в частині доповнення Додатку 4 тендерної документації Формою звіту про використання авансового платежу
Затримка оплати
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:15
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 19:12
Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 7.7 Додатку 4 на стор. 77 зазначено: «Замовник не несе відповідальності за затримку оплати у випадку наявності порушення зобов’язання зі сторони Виконавця.». Які порушення зобов’язання зі сторони Виконавця можуть призвести до затримки оплати зі сторони Замовника?
Відповідь: Розділом 7 Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації визначається відповідальність Сторін при виконанні договору. Виконавець договору несе відповідальність, зокрема, за такими зобов’язаннями:
- За порушення строків надання послуги;
- За порушення умов зобов’язання щодо якості послуги;
- За порушення строків надання продовження Банківської гарантії.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-15-001397-c.b1
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:03
Зміна кваліфікаційних вимог
Пункт 3.1.2 Додатку 2 тендерної документації містить вимогу щодо досвіду впровадження ERP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E. При цьому функціональні вимоги в пункті 9 Додатку 3 не містять специфічних вимог зі сфери енергетики щодо бухгалтерського та податкового обліків, фінансового управління, управління закупівлями та управління персоналом. Наведені в пункті 9 Додатку 3 вимоги щодо управлінського обліку є стандартними для будь-якої сфери, а не тільки для сфери енергетики. Тому вважаємо вимогу щодо досвіду впровадження в енергетичній сфері країн ENTSO-E такою, що обмежує конкуренцію та просимо її видалити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 13:31
За результатами розгляду вимоги UA-2017-09-15-001397-c.b1 від 07.10.2017р. повідомляємо наступне:

Діяльність ДП «НЕК «Укренерго» спрямована на інтеграцію ОЕС України з енергосистемою ENTSO-E. Серед основних кроків - реалізація проектів з відновлення та реконструкції міждержавних ліній електропередачі, цілями яких є забезпечення відновлення їх роботи, створення передумови для повної інтеграції ОЕС України в європейські енергосистеми ENTSO-E, отримання досвіду експлуатації генеруючих потужностей атомних електростанцій ОЕС України за правилами Європейського Союзу, забезпечення підтримки в управлінському обліку процесів трансформації підприємства, централізації функцій підприємства, включаючи перехід структурних підрозділів підприємства на сервісну модель
Приведення Об’єднаної енергетичної системи України у відповідність до вимог ENTSO – E буде відбуватись шляхом виконання організаційних, технічних та інших заходів, необхідних та достатніх для забезпечення переходу Об’єднаної енергетичної системи України до роботи у складі енергосистеми ENTSO- E.

Враховуючи вищевикладене, тендерна документація 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку складена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не містить дискримінаційних вимог до Учасників торгів та жодним чином не обмежує їх конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001397-c.b2
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:09
Сертифікат ISO 9001
Пункт 1.7.2 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу надання копії сертифікату системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001. На сьогоднішній день не існує жодного нормативного документу, який регламентує необхідність використання системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при впровадженні систем управлінського обліку. Це є анти конкурентною вимогою, прохання виключити цей пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 13:32
За результатами розгляду вимоги UA-2017-09-15-001397-c.b2 від 07.10.2017р. повідомляємо наступне:

Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.

Крім того, діяльність ДП «НЕК «Укренерго» (надалі – Укренерго) здійснюється відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги». У 2016 р. в Укренерго проведено ресертифікаційний аудит системи управління якістю, екологією, гігієною та безпекою праці згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007. Тому дотримання вимог у сфері управління якості та стандартизації є пріоритетними напрямками, які регулюються чиним законодавством.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001397-c.c3
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:19
Зміна вимог щодо досвіду впровадження
Пунктом 3.1.1 Додатку 2 тендерної документації передбачена необхідність досвіду впровадження програмних рішень в компаніях із загальною кількістю працівників не менше 5000. На нашу думку, чисельність співробітників замовника жодним чином не демонструє якісь аспекти досвіду учасника тендеру з огляду на те, що не всі співробітники замовника охоплені процесом впровадження програмних рішень. Вказаний пункт тендерної документації вимагає, також, досвід впровадження в компаніях з територіально-розгалуженою структурою. При цьому ніде не вказано, що запропоноване програмне рішення повинно використовуватися одночасно в територіально-розгалужених підрозділах. Таким чином, вказані вище вимоги стосуються лише внутрішньої структури замовника та жодним чином не підтверджують будь-який досвід учасника тендеру. Просимо змінити вказані вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 13:32
За результатами розгляду вимоги UA-2017-09-15-001397-c.b3 від 07.10.2017р. повідомляємо наступне:

Вимоги щодо продуктивності роботи Системи визначені Розділом 7 Додатком 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.

Функціональні блоки (бізнес-процеси) Укренерго, які потребують автоматизації в Системі зазначені в Розділі 9 «9. Вимоги до складу Системи» Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.

Кількість працівників, які працюватимуть із системою визначені у п. 1.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.

В роботі функціональних блоків (бізнес-процесах) ДП «НЕК «Укренерго» приймає участь близько 8 тисяч працівників в 11-ти територіально розгалужених об’єктах, перелік яких визначено п. 22 Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.

Зважаючи вищевикладене, зазначені положення тендерної документації є обґрунтованими та такими, що визначають якісні, кількісні критерії до предмету закупівель та встановлюють об’єктивні вимоги до компетенцій потенційних учасників.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001397-c.b4
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:23
Зміна кваліфікаційних вимог
Пунктом 3.2 Додатку 2 тендерної документації передбачена необхідність досвіду Учасника впровадження програмних рішень в компаніях із територіально-розгалуженою інфраструктурою та загальною кількістю працівників не менше 1000. На нашу думку, чисельність співробітників замовника жодним чином не демонструє якісь аспекти досвіду учасника тендеру з огляду на те, що не всі співробітники замовника охоплені процесом впровадження програмних рішень. Просимо змінити дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 13:33
За результатами розгляду вимоги UA-2017-09-15-001397-c.b4 від 07.10.2017р. повідомляємо наступне:

Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених в статті 3 цього Закону.

Згідно з вимогами п.3 Додатку 2 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду впровадження програмних рішень в компаніях із територіально-розгалуженою інфраструктурою та загальною кількістю працівників не менше 1000.

Ця вимога обумовлена тим, що в роботі функціональних блоків (бізнес-процесах) ДП «НЕК «Укренерго» приймає участь близько 8 тисяч працівників в 11-ти територіально розгалужених об’єктах, перелік яких визначено п. 22 Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.

Зважаючи вищевикладене, зазначені положення тендерної документації є обґрунтованими та такими, що визначають якісні, кількісні критерії до предмету закупівель та встановлюють об’єктивні вимоги до компетенцій потенційних учасників.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001397-c.c5
Статус:
Вирішена
Дата подання: 07 жовтня 2017 12:32
Кількість ліцензій та проектів
Пункти 3.1 та 3.2 Додатку 2 тендерної документації містять вимоги щодо впровадження Учасником більшої кількості ліцензій, ніж це передбачено Додатком 3 тендерної документації. Просимо змінити дані вимоги, так як досвід впровадження більшої кількості ліцензій є надмірним та таким, що обмежує конкуренцію. Вказаними пунктами, також, вимагається досвід впровадження не менше 3 проектів Учасником та не менше 5 проектів впровадження запропонованого програмного рішення. Вважаємо, що вимога щодо кількості впровадження саме програмного рішення жодним чином не демонструє досвід самого учасника та протирічить вимогам Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", де вказано, що кваліфікаційні вимоги можуть застосовуватися лише до учасника процедури закупівлі. Вимога щодо досвіду учасника по впровадженню не менше 3 проектів протирічить частині 2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", де вказано, що тендерна документація може містити лише вимогу щодо виконання аналогічного договору. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2017 13:35
За результатами розгляду вимоги UA-2017-09-15-001397-c.b5 від 07.10.2017р. в тендерну документацію внесено зміни, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro, відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-15-001397-c.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АЙ-СІТІ, Код ЄДРПОУ:40973835
Дата подання: 17 жовтня 2017 10:12
Щодо дискримінаційних умов закупівлі
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скарга Найменування замовника: Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго» Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙ-СІТІ» Місцезнаходження суб’єкта оскарження: 4900, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Січових Стрільців, будинок 5. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙ-СІТІ» має намір прийняти участь у торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку. Номер оголошення UA-2017-09-15-001397-c. ТОВ «АЙ-СІТІ» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «АЙ-СІТІ» тендерна документація порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави подання скарги та обгрунтування порушених прав. 1. Щодо кваліфікаційних вимог. Додаток 2 тендерної документації містить вимогу щодо наявності в Учасника торгів досвіду впровадження не менше 3 (трьох) проектів, які сукупно охоплюють функціональні блоки визначені в пункті 9 Додатку 3, в компаніях із територіально-розгалуженою інфраструктурою із загальною кількістю працівників не менше 1000 та кількістю впроваджених конкурентних ліцензій не менше 200 або іменних ліцензій не менше 500. ТОВ «АЙ-СІТІ» вважає, що вимога щодо кількості працівників в організації-замовнику не менше 1000 є такою, що штучно обмежує конкуренцію з огляду на те, що кількість працівників в організації Замовника жодним чином не підкреслює досвід Учасника, який впроваджував в даній установі програмні продукти. Об’єм проекту складає лише кількість впроваджених робочих місць (кількість ліцензій) і жодним чином на це не впливає загальна кількість працівників замовника. Фактично, у відповідності з даним формулюванням кваліфікаційних вимог, на досвід Учасника торгів впливає кількість працівників Замовника, які жодним чином не пов’язані з роботою впровадженого програмного забезпечення. Вимога щодо досвіду учасника по впровадженню не менше 3 проектів протирічить частині 2 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", де вказано, що тендерна документація може містити лише вимогу щодо виконання аналогічного договору. При такій вимозі, Учасник, який має лише один проект, який містить всю функціональність, відповідно до пункту 9 Додатку 3 тендерної документації буде визнаний таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. На відповідне звернення щодо зміни даної вимоги Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго» не відреагувало. 2. Щодо технічних вимог. Пункт 1.7.2 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання копії діючого сертифікату системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001. Наявність сертифікату ISO 9001 при впровадженні інформаційних систем не передбачена жодним нормативним актом України. Даний сертифікат не є обов’язковим при впровадженні програмних систем ні в сфері енергетики ні в сфері державних органів чи компаній. Замовником передбачено надання відгуків про роботу Учасника торгів та інформації про впровадження запропонованого програмного рішення. З огляду на це, вимога щодо наявності сертифікату ISO 9001 є такою, що обмежує конкуренцію. Крім того, Замовником ніде в технічних вимогах не передбачено використання при впровадженні системи управлінського обліку процесів, які визначені сертифікатом ISO 9001, отже, навіть якщо Учасник торгів має сертифікат ISO 9001, він не має жодних юридичних зобов’язань по його використанню. Пункт 1.7.8 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання довідки з інформацією про виробника Системи, а саме: - про наявність не менше 5 (п’яти) проектів із впровадження ERP платформ виробника Системи, та підтвердженням реалізації функціональних блоків визначених у пункті 9 Додатку 3, в компаніях з територіально-розгалуженою інфраструктурою (не менше 3 географічно розрізнених представництв Замовника) із загальною кількістю працівників не менше 5000 та кількістю впроваджених конкурентних ліцензій не менше 500 або іменних ліцензій не менше 1000 (із зазначенням повної назви підприємства, виду діяльності, місцезнаходження). - про наявність досвіду із впровадження ERP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E. Вважаємо дані вимоги такими, що штучно обмежують конкуренцію через наступні причини. 1. Вимога щодо наявності впроваджень запропонованого програмного забезпечення в організаціях з кількістю співробітників не менше 5000 є недоцільною з огляду на значно меншу вимогу щодо кількості впроваджених ліцензій. Загальна кількість працівників організації Замовника жодним чином не демонструє функціональність запропонованого програмного забезпечення. 2. Вимога щодо наявності впроваджень запропонованого програмного забезпечення в територіально-розподілених організаціях з територіально-розгалуженою інфраструктурою (не менше 3 географічно розрізнених представництв Замовника) є такою, що обмежує конкуренцію, так як кількість територіально-розподілених представництв жодним чином не впливає на процес впровадження програмних рішень. Достатньо лише продемонструвати обмін по типу центр-регіон, а кількість подібних «регіонів» не має ніякого значення для подальшої роботи системи. Крім того, використання сучасних веб-орієнтованих програмних рішень дозволяє зовсім знівелювати кількість регіональних представництв за рахунок використання централізованого рішення та підключення до нього через мережу Інтернет. Таким чином, дана вимога має сенс лише для «морально застарілих» програмних рішень, які не використовують сучасні веб-технології та вимагають окремих впроваджень в регіональних відділеннях замовників. 3. Вимога щодо кількості впроваджених конкурентних ліцензій не менше 500 або іменних ліцензій не менше 1000 є надмірною з огляду на те, що пункт 1.7.3 передбачає впровадження в Державному підприємстві «Національна енергетична компанія «Укренерго» 400 конкурентних або 800 індивідуальних ліцензій. 4. Пункт 9 Додатку 3 тендерної документації містить функціональні вимоги до системи управлінського обліку Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго». Вказані вимоги не містять специфічних вимог зі сфери енергетики, а лише передбачають функціонування програмного забезпечення у відповідності до нормативних вимог законодавства України (в сфері бухгалтерського, податкового, кадрового обліків тощо), яке є однаковим, як для сфери енергетики, так і для будь-якої сфери промисловості України. З огляду на вказане, вимога щодо досвіду впровадження ERP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E є недоцільною та значно обмежує конкуренцію. Крім того, Замовником у відповідь на запитання інших учасників тендеру було вказано, що: «…діяльність ДП «НЕК «Укренерго» спрямована на інтеграцію ОЕС України з енергосистемою ENTSO-E. Серед основних кроків - реалізація проектів з відновлення та реконструкції міждержавних ліній електропередачі, цілями яких є забезпечення відновлення їх роботи, створення передумови для повної інтеграції ОЕС України в європейські енергосистеми ENTSO-E, отримання досвіду експлуатації генеруючих потужностей атомних електростанцій ОЕС України за правилами Європейського Союзу, забезпечення підтримки в управлінському обліку процесів трансформації підприємства, централізації функцій підприємства, включаючи перехід структурних підрозділів підприємства на сервісну модель…» Вказані в даному роз’ясненні сфери діяльності жодним чином не стосуються бухгалтерського, податкового та кадрового обліку та інших процесів, які вказані в пункті 9 Додатку 3 тендерної документації. Управлінський облік жодним чином не стосується ліній електропередач та генерації електроенергії. Вимогу щодо зміни даної вимоги Замовник проігнорував. Вимоги ТОВ «АЙ-СІТІ» просить зобов’язати Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго» усунути дискримінаційні умови тендерної документації по закупівлі: ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку. Директор ТОВ «АЙ-СІТІ» Пучкін Д.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 19.10.2017 № 7346.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:16

Документи подані скаржником

17 жовтня 2017 10:12
Скарга 1.jpg
17 жовтня 2017 10:12
Скарга 2.jpg
17 жовтня 2017 10:12
Скарга 3.jpg
17 жовтня 2017 10:12
Платежка 2.jpg

Документи Органу Оскарження

19 жовтня 2017 23:16
Рішення від 19.10.2017 № 7346.pdf

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
ТОВ ЕНТЕХЕКО Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ БІЗНЕС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНАТЕЛ КОНСАЛТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

10 листопада 2017 12:01
edr_identification.yaml

Публічні документи

09 листопада 2017 19:08
ETE_Гарантия_частина5з5.zip
09 листопада 2017 19:08
ETE_Гарантия_частина4з5.zip
09 листопада 2017 19:08
ETE_Гарантия_частина3з5.zip
09 листопада 2017 19:08
ETE_Гарантия_частина2з5.pdf
09 листопада 2017 19:08
ETE_Гарантия_частина1з5.zip
09 листопада 2017 19:08
ЕТЕ_Технічна частина.pdf
09 листопада 2017 19:08
ЕТЕ_Кваліф_частина_3_з_3.pdf
09 листопада 2017 19:08
ЕТЕ_Кваліф_частина_2_з_3.pdf
09 листопада 2017 19:08
ЕТЕ_Кваліф_частина_1_з_3.pdf

Документи

10 листопада 2017 12:01
edr_identification.yaml

Публічні документи

10 листопада 2017 10:53
SMART_business_NAV_Ukrainian_localization.7z
10 листопада 2017 10:53
SMART_business_персонал.7z

Документи

10 листопада 2017 12:01
edr_identification.yaml

Публічні документи

10 листопада 2017 11:54
Квалификация.7z
10 листопада 2017 11:54
Регистрационные документы.7z

Актуальні тендери

До пошуку