Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дороги по вул.Сибірцева (від вул.Благовіщенська) м.Бахмут"
Очікувана вартість
2 937 528,00 UAH
UA-2017-09-15-001031-c 3c8fe00a5e4b424db9868efdce80639c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Василівна Трофимова

+380627446075
+380627440218
artorgh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління розвитку міського господарства та капітального будівництва Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37503713
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 44
Контактна особа: Надія Василівна Трофимова
+380627446075,+380627440218
artorgh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2017 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2017 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2017 15:31
Очікувана вартість: 2 937 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дороги по вул.Сибірцева (від вул.Благовіщенська) м.Бахмут"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Сибірцева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2017 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 11:50
ГП_вул. Сибірцева.pdf
15 вересня 2017 11:50
Проект договора капремонт доріг.doc
15 вересня 2017 11:49
ПЗ_вул. Сибірцева.pdf
15 вересня 2017 11:49
Тендерна документация.docx
15 вересня 2017 11:49
Дорога ул. Сибирцева Бахмут СМЕТА.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ліцензії
Дата подання: 20 вересня 2017 14:05
Дата відповіді: 20 вересня 2017 14:21
Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що Учасник, крім іншого, має завантажити на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання таких ліцензій на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". П.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва IV і V категорій складності, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 передбачено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності підлягає ліцензуванню. На підставі викладеного, керуючись ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо дати роз’яснення: до якої категорії складності відносяться роботи, що будуть виконуватися за результатом відкритих торгів на закупівлю робіт і чи потрібна для виконання таких робіт наявність ліцензії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.4 тендерної документації передбачено клас наслідків (відповідальності) СС2, категорія складності ІІІ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2017 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 2 915 000,00
UAH з ПДВ
2 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 2 935 528,00
UAH з ПДВ
2 935 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2017 11:57
переможець
30 вересня 2017 13:37
Електронний підпис
30 вересня 2017 13:35
тех опис_ вул Сибірцева.zip

Публічні документи

29 вересня 2017 17:24
Бахмут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 2 915 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2017 15:04

Документи

04 жовтня 2017 15:04
Електронний підпис
04 жовтня 2017 14:13
Протокол 04.10.2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2017 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
2 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2017 15:04
Електронний підпис
04 жовтня 2017 14:13
Протокол 04.10.2017.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:46
ДУ 3 дог.97 10.doc зміни до договору
29 грудня 2018 12:45
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 15:50
Дод.угода №1 до дог.№97 10 від 18.10.2017.pdf зміни до договору
11 червня 2018 15:47
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 11:07
Договір 97 10.pdf укладений
20 жовтня 2017 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 97/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 97/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 906 109,68
UAH з ПДВ