Консультаційні послуги щодо діагностування та покращення корпоративного управління та нормативно-правової і законодавчої бази ПАТ «Укрзалізниця»
Consultion services for the diagnostics and improvement of corporate governance and the legal and regulatory framework of JSC Ukrzaliznytsia
Очікувана вартість
8 887 565,00 UAH
UA-2017-09-15-001010-a 7c5c76f8ea9647b08f5f7f426ec45b96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 07 листопада 2017 13:06
Очікувана вартість: 8 887 565,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 266 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 437,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 вересня 2017 20:10
Enquiries until: 16 жовтня 2017 10:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 8 887 565 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 438 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 266 600,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Консультаційні послуги щодо діагностування та покращення корпоративного управління та нормативно-правової і законодавчої бази ПАТ «Укрзалізниця»
Consultion services for the diagnostics and improvement of corporate governance and the
legal and regulatory framework of JSC Ukrzaliznytsia
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультаційні послуги щодо діагностування та покращення корпоративного управління та нормативно-правової і законодавчої бази ПАТ «Укрзалізниця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Консультаційні послуги щодо діагностування та покращення корпоративного управління та нормативно-правової і законодавчої бази ПАТ «Укрзалізниця»
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері консультаційних послуг за напрямком «Консультанти з корпоративного управління та законодавства»
Дата подання: 18 вересня 2017 17:44
Дата відповіді: 25 вересня 2017 18:14
Згідно з Додатком № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника відкритих торгів - кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону», Розділ І. «Підтвердження інформації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям», підрозділ 1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері консультаційних послуг за напрямком «Консультанти з корпоративного управління та законодавства»: До складу профільних фахівців, що вимагаються, зараховуються лише особи, з якими укладений трудовий договір, або такі, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами (станом на дату подачі конкурсних пропозицій чисельність фахівців, у т. ч. третіх осіб, яких Учасник може залучати для виконання завдання, має становити не менше 50 осіб). Питання: 1. Чи потрібно включати у довідку (та надавати підтвердження кваліфікації, освіти та досвіду роботи) усіх 50 фахівців (як профільних, так і третіх осіб)? 2. Скільки (який процент) з цієї кількості має бути профільних фахівців? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно питання №1: відповідно до п. 1.1 відповідних кваліфікаційних критеріїв у довідку підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам необхідно включати та надавати підтвердження кваліфікації, освіти та досвіду роботи усіх задіяних до виконання фахівців;

Стосовно питання №2: усі задіяні фахівці повинні відповідати даним вимогам (100%).
Щодо довідки про відсутність конфлікту інтересів та довідки про можливість залучення Учасником закордонних фахівців
Дата подання: 29 вересня 2017 16:00
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:00
Згідно з п. 2.1. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник має надати довідку про відсутність конфлікту інтересів та довідку про можливість залучення Учасником закордонних фахівців. Вимога щодо надання таких довідок міститься також у п. 2.2. та 2.3. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Чи означає це, що відповідні довідки мають бути надані у двох екземплярах? Якщо це технічна помилка (дублювання) у тендерній документації – просимо її усунути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації внесено зміни (зазначена Вами інформація видалена з п. 2.1 розділу 2 Додатку №2 ТД).
Щодо п. 2.2. розділу 2 Додатку №2
Дата подання: 29 вересня 2017 16:01
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:00
Згідно з п. 2.2. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник має надати «Довідку про відсутність конфлікту інтересів Замовника та Учасника». Які саме відомості має включати така довідка?
Відповідь: Визначення терміну «конфлікт інтересів» міститься у абз.10 та 14 ч.1 ст.1 Закону України «Про запобігання корупції», від 14.10.2014 № 1700-VII, та інших положеннях вказаного Закону.
Таким чином, вказана Вами довідка повинна містити відомості, про відсутність між Замовником та Учасником ознак потенційного чи реального конфлікту інтересів у тлумаченні зазначеного Закону.
Щодо можливості залучення Учасником закордонних фахівців
Дата подання: 29 вересня 2017 16:03
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:01
Чи мають закордонні фахівці, зазначені у довідці про можливість залучення Учасником закордонних фахівців (п. 2.3. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації) вказуватись також у довідці про персонал Учасника (п. 1.1. розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації)?
Відповідь: Не мають. Пунктом 2.3 розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено надання інформації стосовно тих закордонних фахівців, що МОЖУТЬ (тобто - не мають постійних трудових відносин із Учасником) бути залученими до виконання проекту. При цьому, відповідно до п. 1.1. розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, необхідно надати інформацію саме про фахівців, з якими укладений трудовий договір, або фахівців, що надають відповідні послуги за цивільно-правовими договорами Учаснику.
Щодо надання інформації про спеціалізоване аналітичне програмне забезпечення для збору та систематизації інформації
Дата подання: 29 вересня 2017 16:04
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:02
Яке саме «спеціалізоване аналітичне програмне забезпечення для збору та систематизації інформації» мається на увазі в контексті довідки, що передбачена п. 3.1. розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації?
Відповідь: Учасник сам має обирати вид та виробника програмного забезпечення. Однак, основною вимогою Замовника до вказаного програмного забезпечення Учасника є - можливість збирання, аналізу та систематизації великих обсягів статистичної (числової, текстової, візуальної) інформації, формування відповідної вихідної звітності та наглядного графічного матеріалу стосовно оцінки, прогнозування та покращення показників діяльності великих компаній із розвинутою та складною управлінсько-організаційною структурою. Вказані функції повинні бути прописані у функціоналі (інструкції, паспорті, «faq», «help» та інш.) до наявного у Учасника програмного забезпечення.
Щодо необхідності накладення ЕЦП
Дата подання: 29 вересня 2017 16:05
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:03
Відповідно до п. 5.2. розділу 5 Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться, серед іншого, відсутність ЕЦП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції. Чи буде вважатись несуттєвою помилкою ситуація, коли усі документи пропозиції (за винятком гарантії) будуть надані без накладення ЕЦП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно абз. 9 п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації, абз.8 п 5.2 розділу 5 Тендерної документації, заголовку та примітки до Додатку 2 накладення електронно-цифрового підпису на всі документи тендерної пропозиції учасника, крім файлів, що мають відношення до електронної гарантії є – рекомендованим.
Щодо розділу "Діагностування" п. 3.1 Технічного завдання
Дата подання: 29 вересня 2017 18:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 18:27
В розділі "Діагностування" п. 3.1 Технічного завдання зазначено, що "Консультанти з законодавства повинні скласти звіт (…) з детальним описом (…) пропонованих змін у корпоративній документації, необхідних для приведення її у відповідність до вищезазначених стандартів і досягнення Цільової корпоративної структури". Чи правильно ми розуміємо, що у цій частині Технічного завдання йдеться про опис пропонованих змін у корпоративній документації УЗ, без пропозицій щодо змін у корпоративній документації дочірніх/залежних підприємств Компанії? Якщо це розуміння правильне, пропонуємо внести відповідне уточнення в цю частину Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяг робіт відносно залежних підприємств Компанії не включатиме внесення змін у корпоративну документацію таких підприємств. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 03 жовтня 2017 10:31
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:46
1. Додаток № 2 до ДКТ, на 26-ій сторінці містить наступне формулювання: «До довідки мають бути надані: Скановані (з оригіналу) копії сторінок трудових книжок працівників з відмітками про працевлаштування, які зазначені в довідці, або копії чинних цивільно-правових угод (перша й остання сторінки), або копії договору з іншою афілійованою компанією Виконавця, за яким може бути залучений відповідний працівник». Чи є Учасник конкурсних торгів саме «Виконавцем» в розумінні цього положення Додатку № 2 до ДКТ? 2. Додаток № 2 до ДКТ в частині, що стосується вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері консультаційних послуг за напрямком «КОНСУЛЬТАНТИ З КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЗАКОНОДАВСТВА» містить вимогу про те, що загальна кількість профільних фахівців Учасника, не повинна бути меншою ніж 50 осіб. Чи вірно вважати, що дані 50 осіб включають: не тільки найманих працівників Учасника, а й осіб, що надають послуги Учаснику на підставі цивільно-правових договорів, а також працівників третьої особи - афілійованої компанії Учасника, які будуть залучені на підставі господарсько-правового договору? 3. Чи є копія чинного господарсько-правового договору укладеного між Учасником та афілійованою компанією Учасника, що передбачає залучення профільних фахівців (працівників афілійованої компанії Учасника) достатнім підтвердженням наявності в Учасника не менше 50 осіб профільних фахівців, що будуть залучені Учасником для виконання завдання? 4. У випадку наявності в одного й того самого профільного фахівця Учасника одночасно свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, а також наукового ступеню кандидата юридичних наук (або в інших аналогічних випадках), Чи вірно вважати, що виконуються обидві кваліфікаційні вимоги зазначені в Додатку №2 до ДКТ (в частині вимог щодо законодавства) – « Наявність свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю; та « - Наявність наукового ступеня кандидата юридичних наук»? 5. У Додатку №2 п.п.1.1 цього Додатку, вимагається підтвердження наявності досвіду надання Учасником аналогічних послуг, шляхом подачі Учасником довідки, що містить відомості про надання консультаційних послуг, за останні п’ять років роботи за напрямами Корпоративне управління та Законодавство. Просимо підтвердити, що декілька критеріїв можуть бути задоволені досвідом одного й того самого проекту? 6. У Додатку №2 п.п.1.1 цього Додатку зазначено, що профільні фахівці, залучені до проекту, повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам: З законодавства: - Досвід роботи з проектами щодо аналізу законодавства, прийняття участі в розробці нормативно-правових актів – щонайменше шість фахівців. Чи має такий досвід бути підтверджено? Якщо так, чи достатньо довідки у вільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додаток № 2 до ДКТ, на 26-ій сторінці містить наступне формулювання: «До довідки мають бути надані: Скановані (з оригіналу) копії сторінок трудових книжок працівників з відмітками про працевлаштування, які зазначені в довідці, або копії чинних цивільно-правових угод (перша й остання сторінки), або копії договору з іншою афілійованою компанією Виконавця, за яким може бути залучений відповідний працівник». Чи є Учасник конкурсних торгів саме «Виконавцем» в розумінні цього положення Додатку № 2 до ДКТ?
Відповідь.
Так.
2. Додаток № 2 до ДКТ в частині, що стосується вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері консультаційних послуг за напрямком «КОНСУЛЬТАНТИ З КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ЗАКОНОДАВСТВА» містить вимогу про те, що загальна кількість профільних фахівців Учасника, не повинна бути меншою ніж 50 осіб. Чи вірно вважати, що дані 50 осіб включають: не тільки найманих працівників Учасника, а й осіб, що надають послуги Учаснику на підставі цивільно-правових договорів, а також працівників третьої особи - афілійованої компанії Учасника, які будуть залучені на підставі господарсько-правового договору?
Відповідь.
Так.

3. Чи є копія чинного господарсько-правового договору укладеного між Учасником та афілійованою компанією Учасника, що передбачає залучення профільних фахівців (працівників афілійованої компанії Учасника) достатнім підтвердженням наявності в Учасника не менше 50 осіб профільних фахівців, що будуть залучені Учасником для виконання завдання?
Відповідь.
Так, за умови перерахування відповідних фахівців із зазначенням їх відповідності кваліфікаційним вимогам.


4. У випадку наявності в одного й того самого профільного фахівця Учасника одночасно свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, а також наукового ступеню кандидата юридичних наук (або в інших аналогічних випадках), Чи вірно вважати, що виконуються обидві кваліфікаційні вимоги зазначені в Додатку №2 до ДКТ (в частині вимог щодо законодавства) – « Наявність свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю; та «- Наявність наукового ступеня кандидата юридичних наук»?

Відповідь
Так, вірно, але це не звільняє Виконавця від необхідності залучення не менш ніж 50 фахівців для виконання Технічного завдання.


5. У Додатку №2 п.п.1.1 цього Додатку, вимагається підтвердження наявності досвіду надання Учасником аналогічних послуг, шляхом подачі Учасником довідки, що містить відомості про надання консультаційних послуг, за останні п’ять років роботи за напрямами Корпоративне управління та Законодавство. Просимо підтвердити, що декілька критеріїв можуть бути задоволені досвідом одного й того самого проекту?
Відповідь.
Так, декілька критеріїв можуть бути задоволені досвідом одного й того самого проекту.

6. У Додатку №2 п.п.1.1 цього Додатку зазначено, що профільні фахівці, залучені до проекту, повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам: З законодавства: - Досвід роботи з проектами щодо аналізу законодавства, прийняття участі в розробці нормативно-правових актів – щонайменше шість фахівців. Чи має такий досвід бути підтверджено? Якщо так, чи достатньо довідки у вільній формі?
Відповідь.
Так, відповідно до п. 1.1 кваліфікаційних критеріїв досвід роботи з проектами щодо аналізу законодавства, прийняття участі в розробці нормативно-правових актів має бути підтверджений довідкою в довільній формі.
Питання
Дата подання: 03 жовтня 2017 17:12
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:40
Відповідно до п. 1.1 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, до складу профільних фахівців, що вимагаються, зараховуються лише особи, з якими укладений трудовий договір, або такі, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами (станом на дату подачі конкурсних пропозицій чисельність фахівців, у т. ч. третіх осіб яких Учасник може залучати для виконання завдання має становити не менше 50 осіб). Крім того, профільні фахівці повинні мати повну вищу профільну освіту (всі фахівці), а також повну вищу юридичну освіту (всі фахівці). У зв'язку з цим, питання №1: "особи, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами" - чи включаються сюди субпідрядники Учасника? Якщо так, то чи можуть виступати в якості субпідрядників як фізичні, так і юридичні особи? Чи враховується досвід виконання аналогічних договорів субпідрядниками при розрахунку загального досвіду виконання аналогічних договорів Учасником? Питання № 2: що є вищою ПРОФІЛЬНОЮ освітою? Чи всі (не менше 50, як вказано у відповідному пункті) фахівці повинні мати таку освіту, чи лише та частина, що є фахівцями з корпоративного управління? Що має бути написано в дипломі про вищу освіту, щоб це вважалося ПРОФІЛЬНОЮ вищою освітою з корпоративного управління? Чи всі (не менше 50, як вказано у відповідному пункті) фахівці повинні мати повну вищу юридичну освіту, чи лише та частина, що є фахівцями з законодавства? Відповідно до п. 2.1 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, необхідним є досвід надання аналогічних послуг з корпоративного управління з великими (обсяг реалізації/бюджет в управлінні та/або вартість активів не менш ніж 5 млрд грн на рік та/або чисельність персоналу не менш ніж 20 тис.) компаніями державного або недержавного (приватного) сектору в Україні та/або країн СНД чи Європейського Союзу або державними установами. У зв'язку з цим, питання № 3: що означає "та/або" між критеріями щодо вартості активів та чисельністю персоналів? Чи буде відповідати цьому критерію досвід виконання аналогічних договорів з контрагентами, які відповідають критерію щодо вартості активів, але не відповідають критерію щодо чисельності персоналу (і навпаки), чи лише за умови наявності обох критеріїв? Чи буде враховуватись чисельність персоналу групи компаній, якщо окрема компанія з групи не має 20 тис. осіб персоналу, проте група компаній, якій надавалися послуги, – має? Як підтвердити та перевірити чисельність персоналу підприємства? Дякуємо за відповідь! З повагою, Астапов і партнери
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.1 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, до складу профільних фахівців, що вимагаються, зараховуються лише особи, з якими укладений трудовий договір, або такі, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами (станом на дату подачі конкурсних пропозицій чисельність фахівців, у т. ч. третіх осіб яких Учасник може залучати для виконання завдання має становити не менше 50 осіб).
Крім того, профільні фахівці повинні мати повну вищу профільну освіту (всі фахівці), а також повну вищу юридичну освіту (всі фахівці).
У зв'язку з цим,

питання №1: "особи, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами" - чи включаються сюди субпідрядники Учасника?

Відповідь.
Відповідь на дане питання міститься в п. 1.1 Технічного завдання.
До складу профільних фахівців, що вимагаються, зараховуються лише особи, з якими укладений трудовий договір, або такі, що надають відповідні послуги Учаснику за цивільно-правовими договорами (станом на дату подачі конкурсних пропозицій чисельність фахівців, у т. ч. третіх осіб, яких Учасник може залучати для виконання завдання має становити не менше 50 осіб). До складу профільних фахівців можуть включатися фахівці субпідрядника, якщо це афілійована компанія Виконавця.

Якщо так, то чи можуть виступати в якості субпідрядників як фізичні, так і юридичні особи?
Відповідь.
Так можуть, якщо юридична особа це афілійована компанія Виконавця.

Чи враховується досвід виконання аналогічних договорів субпідрядниками при розрахунку загального досвіду виконання аналогічних договорів Учасником?
Відповідь.
Так, враховується.

Питання № 2: що є вищою ПРОФІЛЬНОЮ освітою?
Відповідь.
Під профільною освітою розуміється освіта, в рамках якої фахівець отримує відповідний рівень знань та компетенцій з питань предмету закупівлі. Відповідно до п. 1.1 Технічного завдання профільні фахівці це фахівці з вищою освітою: економічною, юридичною, фінансовою, управлінською тощо).

Чи всі (не менше 50, як вказано у відповідному пункті) фахівці повинні мати таку освіту, чи лише та частина, що є фахівцями з корпоративного управління?
Відповідь.
Відповідно п. 1.1. Технічного завдання всі фахівці з питань корпоративного управління повинні мати повну профільну вищу освіту.


Що має бути написано в дипломі про вищу освіту, щоб це вважалося ПРОФІЛЬНОЮ вищою освітою з корпоративного управління?
Відповідь
Відповідно до п. 1.1 Технічного завдання профільні фахівці це фахівці з вищою освітою: економічною, юридичною, фінансовою, управлінською тощо). Підтвердження вказаної освіти повинно підтверджуватися дипломом.

Чи всі (не менше 50, як вказано у відповідному пункті) фахівці повинні мати повну вищу юридичну освіту, чи лише та частина, що є фахівцями з законодавства?
Відповідь
Відповідно п. 1.1. Технічного завдання всі фахівці з питань законодавства повинні мати повну вищу юридичну освіту.

Відповідно до п. 2.1 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації, необхідним є досвід надання аналогічних послуг з корпоративного управління з великими (обсяг реалізації/бюджет в управлінні та/або вартість активів не менш ніж 5 млрд грн на рік та/або чисельність персоналу не менш ніж 20 тис.) компаніями державного або недержавного (приватного) сектору в Україні та/або країн СНД чи Європейського Союзу або державними установами.
У зв'язку з цим, питання № 3: що означає "та/або" між критеріями щодо вартості активів та чисельністю персоналів? Чи буде відповідати цьому критерію досвід виконання аналогічних договорів з контрагентами, які відповідають критерію щодо вартості активів, але не відповідають критерію щодо чисельності персоналу (і навпаки), чи лише за умови наявності обох критеріїв?
Відповідь.
Може бути виконаний один із зазначених критеріїв.

Чи буде враховуватись чисельність персоналу групи компаній, якщо окрема компанія з групи не має 20 тис. осіб персоналу, проте група компаній, якій надавалися послуги, – має?
Відповідь.
Якщо предметом надання послуг на відповідну дату є моделі, які застосовуються для групи компаній, то чисельність персоналу може бути складена.

Як підтвердити та перевірити чисельність персоналу підприємства?
Відповідь.
Чисельність персоналу підприємства має бути підтверджена довідкою в довільній формі за підписом Виконавця.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 05 жовтня 2017 15:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 16:51
1) Згідно підрозділу «Аналіз корпоративного управління» розділу 3.2 «Корпоративне управління» Технічного завдання, Консультанти з корпоративного управління повинні систематизувати основні функціональні та бізнес процеси Компанії, водночас у частині 3 розділу 3.2 «Корпоративне управління» вказано, що в процесі аналізу корпоративного управління особлива увага серед іншого приділятиметься ефективності процесів прийняття рішень та внутрішнього контролю. Ми розуміємо, що до складу процесів, які включаються в дане завдання, не входять технологічні процеси Компанії (планування та керування рухом поїздів, утримання об’єктів залізничної інфраструктури та рухомого складу та ін.). Підтвердіть, будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Результатом надання консультаційних послуг є план дій з корпоративного управління; Виконавець повинен провести максимально розширений аналіз бізнес процесів компанії задля ефективного виконання завдання.
Щодо п.1.7.Тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2017 15:41
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 14:58
2) Згідно з п. 1.7.Тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Просимо підтвердити, що для посвідчення правильності перекладу документів достатньо лише завірення з боку бюро перекладів, без нотаріального засвідчення підпису перекладача.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, згідно із п.1.7 Тендерної документації, в разі якщо тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками викладені іншою (ніж українська), мовою, учасник повинен надати переклад українською мовою завірений бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача,
Таким чином, вимогам Замовника даних торгів відповідатиме як переклад, оформлений за підписом та печаткою офіційного бюро перекладів, так і переклад із нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо надання копій аналогічних договорів
Дата подання: 06 жовтня 2017 11:47
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 14:59
Згідно з п. 2.3. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник має надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів. При цьому, до довідки мають бути обов’язково додані копії аналогічних договорів, а у випадку конфіденційного характеру договорів – принаймні копії першої та останньої сторінок із зазначенням сторін договору, обсягу робіт (предмету договору) та реквізитів сторін. Просимо підтвердити, що копії першої та останньої сторінок наданих аналогічних договорів, з огляду на їх конфіденційний характер, не оприлюднюватимуться Замовником на етапі розкриття тендерних пропозицій на підставі ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз.2 ч.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) «…у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям…».
Таким чином, Замовник відкритих торгів не має жодних інструментів, для розкриття будь-яких документів, які були завантажені учасниками до електронної системи закупівель. Таке розкриття, згідно вказаного Закону, здійснюється системою автоматично.
При цьому,документи, визначені учасником торгів як «конфіденційні», у відповідності до ч.2 ст.27 Закону, взагалі не підлягають розкриттю, та її оцінку може здійснювати лише Замовник торгів.
Однак, згідно із цією ж ч.2 ст.27 Закону, конфіденційними не можуть бути визначені документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що документи, які вимагає Замовник стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів, є саме тими документами, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, встановленими згідно із ч.2 статті 16 Закону.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:11
Збереження цілісності Результатів послуг при їх розкритті третім особам
Виходячи з положень Технічного завдання, результати надання послуг можуть бути розкриті Замовником зацікавленим особам (стейкхолдерам). Окрім того, згідно з п. 3.5. до приймання послуг можуть бути залучені міжвідомчі та урядові колегії та комісії, тобто треті особи відносно Замовника і Виконавця. З огляду на це, виникає необхідність у збереженні цілісності Результатів послуг при їх розкритті третім особам, з метою недопущення викривленого сприйняття висновків, викладених Виконавцем у результатах.
Виходячи з наведеного, пропонуємо додати п. 1.2.1. наступного змісту:
«1.2.1. Якщо Результати надання Послуг будуть розкриватись з посиланням на Виконавця або будь-яку особу, яка входить до Групи Виконавця, такі результати можуть бути розкриті лише у їх цілісному вигляді. Замовник не буде змінювати, правити або редагувати такі Результати надання Послуг і буде розкривати їх у вигляді, в якому вони були підготовлені Виконавцем».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:04
Замовник не вбачає за доцільне внесення вказаного пункту до Договору.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:14
Пропозиція викласти п. 2.3. Договору у новій редакції
Згідно з п. 2.3. Договору Виконавець зобов’язується інформувати Замовника про хід виконання Послуг за цим Договором на письмовий запит Замовника у строк, визначений у запиті. При цьому, однак, мінімальний строк для такої відповіді не встановлений. Відповідно, це дає право Замовнику встановлювати нереальні та фактично невиконувані строки для надання відповіді на запит, що може призвести до порушення Договору з боку Виконавця. У свою чергу, будь-яке порушення умов цього Договору (в тому числі – невчасне надання відповіді на запит Замовника) може трактуватись як підстава для невиплати винагороди за надання послуг, в силу положень абз. 5 п. 3.10 Договору.
З огляду на вищенаведене, пропонуємо викласти п. 2.3. у наступній редакції:
«2.3. Виконавець зобов’язується інформувати Замовника про хід виконання Послуг за цим Договором на письмовий запит Замовника у строк, визначений у запиті (який не може перевищувати три робочих дні з дня отримання запиту Виконавцем).».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:04
Замовник не вбачає за доцільне внесення змін до вказаного пункту Договору.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:15
Пропозиція викласти п.2.4. Договору у новій редакції
Згідно з п. 4.2. Договору Виконавець зберігає всі права на Технології Виконавця та набуває всі права на Технології Виконавця, які виникли до або в процесі надання Послуг та були використані при наданні Послуг або розроблені в ході надання Послуг. Ці Технології містяться у Результатах надання послуг. Як наслідок, Результати не можуть належати Замовнику, оскільки вони містять Технології Виконавця. До Замовника переходить лише право на матеріальні носії, що містять Результати.
Однак, у п. 2.4. міститься формулювання «…в якості Результатів, які є власністю Замовника…». Оскільки наведене положення суперечить п. 4.2. Договору, пропонуємо викласти п. 2.4. у наступній редакції:
«Уся робоча документація, тобто документація, підготовлена Виконавцем у період надання Послуг Замовникові, окрім документації, яка підлягає передачі Замовникові в якості Результатів, є конфіденційною і залишається у власності Виконавця, який зберігає її у відповідності зі своїми правилами та процедурами, а також вимогами українського законодавства».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:05
Результати надання послуг визначені п. 1.2 договору та відповідно п. 2.4 Договору є власністю Замовника. Враховуючи той факт, що метою проекту і є отримання вказаних результатів та, відповідно розділу 3 Договору, Замовник здійснює оплату наданих послуг - логічно, що вони повинні йому належати.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:18
Пропозиція доповнити абз. 3 п. 2.5. Договору
До предмету договору не входить обов’язок Виконавця з перевірки інформації, наданої Замовником. Доцільно доповнити абз. 3 п. 2.5. («- забезпечить всебічне сприяння працівникам Виконавця з боку працівників і керівництва Замовника, щодо надання вчасних та повних відповідей на запити працівників Виконавця») положенням наступного змісту:
«Замовник несе відповідальність за точність і повноту інформації, документації та інших відомостей, які надаються у зв’язку з наданням Виконавцем Послуг за цим Договором;»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:06
Формулювання абз. 3 п. 2.5. забезпечує готовність Замовника на вчасне на повне надання інформації яку запросить Виконавець, також відповідно п.2.8 Договору вимоги п. 2.5 є істотними для надання послуг. При внесенні змін до Договору, які запропоновані слід чітко визначити перелік інформації, документації та інших відомостей, які надаються у зв’язку з наданням Виконавцем Послуг за цим Договором.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:19
Пропозиція викласти п.3.3 Договору у новій редакції
Найменування результатів послуг у п. 3.3. має співпадати з найменуваннями, наведеними у розділі 5 «Представлення результатів» Технічного завдання, оскільки у випадку розбіжностей можуть виникнути спірні ситуації з порядком оплати послуг. З огляду на це, пропонуємо викласти п. 3.3. у наступній редакції:

«3.3. Оплата Послуг здійснюється за етапами надання Послуг у такому порядку та розмірі:
3.3.1. Перший етап: Розробка та надання Систематизованого опису функціональних ліній та бізнес процесів, а також Систематизованого опису законів, підзаконних актів і корпоративної документації - 25% суми винагороди за Послуги, у тому числі ПДВ;
3.3.2. Другий етап: Розробка та надання Звіту про аналіз корпоративного управління, та Звіту про діагностування законодавства - 25% суми винагороди за Послуги, у тому числі ПДВ;
3.3.3. Третій етап: Розробка та надання Плану дій з корпоративного управління, Опису і проектів пропонованих змін до законів та нормативно-правових актів, Опису і проектів корпоративної документації – 40% суми винагороди за Послуги, у тому числі ПДВ;
3.3.4. Четвертий етап: Надання фінального Моніторингового звіту – 10 % суми винагороди за Послуги у тому числі ПДВ».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
12 жовтня 2017 15:35
Технічне завдання визначає перелік результатів, а не етапи надання послуг, які, в свою чергу, визначені Договором.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:33
Про виключення п.3.5 Договору
Пункт 3.5. надає Замовнику право залучати для прийняття послуг міжвідомчі та урядові колегії та комісії, які входять до складу органу управління Замовника або уповноважені на це органом управління Замовника. Однак, таке залучення може у результаті призвести до розголошення конфіденційної інформації невизначеному колу третіх осіб, що в результаті призведе до порушень розділу 10 Договору. Окрім того, залучення таких комісій та осіб до приймання послуг може призвести до невиправданого затягування строків приймання послуг. З огляду на це, пропонуємо виключити п. 3.5. Договору в цілому.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:09
Згідно п. 25 Статуту ПАТ «Укрзалізниця» засновником товариства є держава в особі Кабінету Міністрів України. Управління корпоративними правами держави стосовно товариства здійснює Кабінет Міністрів України. Враховуючи вищенаведене з метою всебічного розгляду результатів наданих послуг Консультантом та їх подальше погодження робочою групою з проведення реформ корпоративного управління ПАТ «Укрзалізниця», яку буде утворено Мінекономрозвитку, Замовник повинен мати право, у разі необхідності, залучати міжвідомчі та урядові колегії та комісії.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 16:40
Щодо виключення абз. 5 п. 3.10. Договору
Згідно з абз. 5 п. 3.10. Договору при невиконанні/порушенні умов Договору Виконавцем Замовник не сплачує Виконавцю оплату та не відшкодовує понесені Виконавцем витрати. Вважаємо, що це положення підлягає виключенню з Договору, оскільки по суті будь-яке порушення, яке жодним чином не впливає на якість та вчасність надання послуг (наприклад, надання відповіді на запит Замовника з мінімальним порушенням строків) може трактуватись як підстава для невиплати Замовнику оплати за договором.
Окрім того, у Замовника є достатні важелі для впливу на Виконавця у вигляді штрафних санкцій (наприклад, передбачених у п. 6.11., 6.16 Договору).
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:09
Замовник не вбачає за доцільне внесення запропонованих змін до Договору.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:24
Про виключення абз. 6 п. 3.10 Договору та викладення п.3.11 у новій редакції
Пропонуємо виключити абз. 6 п. 3.10 Договору, відповідно до якого «Обсяг фактично наданих Виконавцем послуг має бути погоджений з Замовником». Наведене формулювання ставить Сторони у нерівне становище і дозволяє Замовнику в односторонньому порядку не погодити фактично виконаний обсяг наданих послуг.
Разом з тим, договір потребує врегулювання механізму відшкодування фактично виконаних процедур для надання послуг. Відповідно до першого речення ч. 2 ст. 903 Цивільного кодексу України, у разі неможливості виконати договір про надання послуг, що виникла не з вини виконавця, замовник зобов'язаний виплатити виконавцеві розумну плату. Для врегулювання порядку розрахунку такої «розумної плати», пропонуємо додати п. 3.11. наступного змісту:
«3.11. Якщо виконання Послуг припиняється не з вини Виконавця, Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю фактично виконані процедури, а також надані Послуги та відшкодувати витрати, понесені Виконавцем до та включаючи дату припинення відповідних Послуг. Платіж за цим пунктом розраховується на підставі фактично витраченого часу та погодинної ставки залучених до надання Послуг осіб, що становить 3730,00 (три тисячі сімсот тридцять) грн., а також включає розумно понесені документально підтверджені витрати».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:15
Зазвичай будь-який обсяг виконаних робіт (наданих послуг) потребує погодження Замовником шляхом підписання двосторонніх актів приймання-передачі робіт (наданих послуг), що є загальною умовою виконання підрядних договорів. Таким чином, Замовник не вбачає за доцільне внесення запропонованих змін до договору.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:25
Про виправлення технічної помилки у абз. 2 п. 3.10. Договору
У абз. 2 п. 3.10. Договору існує необхідність у виправленні технічної помилки (зміни посилання на розділ 8 на розділ 9):
«При односторонньому припиненні Договору однією зі Сторін відповідно до положень Розділу 9 цього Договору – станом на дату припинення».
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:16
Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:26
Про викладення п. 4.3. Договору у новій редакції
Нинішня редакція п. 4.3. Договору (в частині формулювання «Виконавець надає Замовнику право на Технології Виконавця, що містяться в Результатах,…») суперечить п. 4.2. Договору, оскільки Технології належать Виконавцю. Замовнику може бути надане лише право на використання Технологій. Пропонуємо викласти п. 4.3. у новій редакції:
«4.3. Після повної оплати Послуг за Договором Виконавець надає Замовнику право на використання Технологій Виконавця, що містяться в Результатах, і до Замовника переходять права на матеріальні носії, що містять Результати, з урахуванням обмежень, встановлених цими Загальними умовами».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:17
До тендерної документації внесено зміни (зазначений Вами п. 4.3 викладений у новій редакції).
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:27
Про виключення п.5.3 Договору
Пропонуємо виключити п. 5.3. Договору, оскільки він суперечить положенням розділу 3 Договору. Замовник підписує Акт, що свідчить про відсутність претензій, більше того – він може долучити до приймання послуг міжвідомчі комісії (п. 3.5.) і більш ретельно перевірити якість наданих послуг. Якщо ж у Замовника виникають претензії – він вправі надати свої зауваження до Акту.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:18
Пропонується наступна редакція п. 5.3. Договору
«5.3 У разі виявлення Замовником недоліків після приймання Послуг виконавець усуває їх за власний рахунок у строк погоджений із Замовником».
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:28
Про виключення п.5.4 Договору
Пропонуємо виключити п. 5.4. Договору, оскільки порядок усунення недоліків уже врегульований у п. 3.7. Договору.
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:20
До тендерної документації внесено зміни (зазначений Вами п. 5.4 виключається).
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:29
Про викладення п.6.2 та п.10.7 Договору у новій редакції
Незрозуміло, що розуміється у п. 6.2. під «необережним зберіганням». Окрім того, недоцільно, щоб Виконавець ніс відповідальність за розкриття інформації, якщо таке розкриття вимагається законодавством або дозволене самим Договором (наприклад, відповідно до п. 10.4.).
Тому пропонуємо викласти п. 6.2. у наступній редакції:
«6.2 Виконавець несе відповідальність за розкриття Конфіденційної інформації, здійснене з порушенням вимог цього Договору та/або чинного законодавства України, та відшкодовує реальні збитки від таких дій відповідно до діючого законодавства».
Також пропонуємо викласти п. 10.7 у наступній редакції:
«10.7. Сторона зобов’язана негайно інформувати іншу Сторону про відомі їй випадки розголошення конфіденційної інформації, здійснене з порушенням вимог цього Договору, або зловживання нею з боку своїх працівників та вжити відповідних заходів».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:21
До тендерної документації внесено зміни (зазначений Вами п. 6.2 викладено у новій редакції).
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:30
Про викладення п.6.3 Договору у новій редакції
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Цивільного кодексу України збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі. Пропонуємо обмежити відповідальність Виконавця розміром фактично виплаченої винагороди за надання послуг, що відповідає ринковій практиці. З комерційної точки зору Виконавцю нерентабельно нести відповідальність у обсязі, що перевищує вартість послуг. Тому, пропонуємо викласти п. 6.3. у наступній редакції:
«Відповідальність Виконавця обмежується розміром прямого реального збитку, понесеного Замовником у результаті винних дій Виконавця при наданні Послуг. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за втрачену вигоду Замовника, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні Послуг. Розмір загальної відповідальності Виконавця не може перевищувати однократний розмір Винагороди, визначеної п. 3.3 Договору, фактично виплаченої за ту частину Послуг, що спричинила виникнення збитків».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
18 жовтня 2017 16:40
6.3. Відповідальність Виконавця обмежується розміром прямого реального збитку, понесеного Замовником у результаті винних дій Виконавця при наданні Послуг. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за втрачену вигоду Замовника, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні Послуг. Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою ціни договору надання консультаційних послуг, які викликали цю відповідальність, у триразовому розмірі.
У разі доведеного в судовому порядку умисного порушення Виконавцем своїх зобов’язань за цим Договором відповідальність Виконавця визначається судом відповідно до положень законодавства України.
Дія вказаного пункту не поширюється на п.10.2 щодо відповідальності за порушення Конфіденційності.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b15
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:33
Про викладення п.6.11 Договору у новій редакції та про доповнення пунктом 6.11.1
Пунктом 6.11. Договору передбачені штрафні санкції (пеня) за порушення строків надання послуг Виконавцем. Однак, дотримання строків надання послуг залежить значною мірою також від Замовника, оскільки Виконавець не в змозі вчасно підготувати Результати послуг без отриманої від Замовника інформації. З огляду на це, пропонуємо доповнити п. 6.11. наступним формулюванням:
«…, окрім випадків, коли таке порушення сталося не з вини Виконавця, у тому числі через дії/бездіяльність Замовника, що об'єктивно вплинули на строки, необхідні Виконавцю для належного надання Послуг (зокрема, через неналежне забезпечення умов для надання Послуг відповідно до пункту 2.5 Договору).
Також, оскільки договором вже встановлені штрафні санкції за порушення його умов (наприклад п. 6.11., 6.16), є необхідність у непоширенні дії ст. 231 Господарського кодексу України на відносини Сторін, оскільки в такому разі буде мати місце можлива подвійна відповідальність Виконавця за одне і те саме правопорушення, що суперечить вимогам ч. 1 ст. 61 Конституції України («Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення»). З огляду на це, пропонуємо доповнити Договір пунктом 6.11.1. такого змісту:
«Сторони домовилися, що штрафні санкції, передбачені ст.231 Господарського кодексу України, до Виконавця застосовуватися не будуть.»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:22
Застосування статті 231ГК до відносин, в яких однією із сторін є суб’єкт господарювання державного сектору економіки, є обов’язковим та не залежить від домовленості сторін.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b16
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:35
Про викладення п.7.1 у новій редакції
Пропонуємо звузити п. 7.1., оскільки ряд обставин, визначених у ньому як форс-мажорні, передбачають занадто широке формулювання – наприклад, «дії суспільного ворога», «масові заворушення», «громадська демонстрація», «протиправні дії третіх осіб». Пропонуємо викласти п. 7.1. у наступній редакції:
«Жодна з Сторін не несе відповідальності за повне або часткове невиконання будь-яких умов у разі настання надзвичайних та невідворотних обставин, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами цього Договору, та знаходяться поза розумним контролем Сторони, що порушує Договір».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:22
Замовник не вбачає за доцільне внесення запропонованих змін до Договору.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b17
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:37
Пропозиція внесення змін до п.9.1 Договору та п. (h) розділу 4 Технічного завдання
Згідно з п. (h) розділу 4 Технічного завдання:
«Консультанти з законодавства та корпоративного управління повинні надавати моніторингові звіти про статус реалізації дій, розроблених Консультантами з законодавства та корпоративного управління, що включені до ПДКУ, через кожні 6 місяців після його офіційного погодження до моменту повної реалізації ПДКУ».
В той же час, згідно з п. 9.1. Договору він діє лише до 31.12.2017 р. Окрім того, Договором не передбачено строк надання Фінального Моніторингового Звіту.
З огляду на це пропонуємо наступні зміни до Договору та Технічного завдання:
1) у п. 9.1. змінити кінцеву дату з 31.12.2017 р. на 01.06.2019 р.;
2) (h) розділу 4 Технічного завдання викласти у наступній редакції:
«Консультанти з законодавства та корпоративного управління повинні надавати моніторингові звіти про статус реалізації дій, розроблених Консультантами з законодавства та корпоративного управління, що включені до ПДКУ, через кожні 6 місяців після його офіційного погодження до 01.06.2019 р., але не більше двох звітів. Фінальний моніторинговий звіт буде наданий до 01.06.2019 р.»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:23
До тендерної документації внесено зміни (зазначений Вами п. (h) розділу 4 Технічного завдання викласти у наступній редакції:
«Консультанти з законодавства та корпоративного управління повинні надавати моніторингові звіти про статус реалізації дій, розроблених Консультантами з законодавства та корпоративного управління, що включені до ПДКУ, через кожні 6 місяців після його офіційного погодження до моменту повної реалізації ПДКУ, але не більше 5 звітів».
Згідно п. 9.1. Договору строк дії Договору в частині прийняття наданих Послуг та в частині оплати діє до повного виконання зобов’язань за ними.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b18
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:41
Пропозиція доповнити Договір п. 10.2.1.-10.2.3 з метою врегулювання у договорі питання поширення Результатів послуг серед третіх осіб
Результати надання послуг будуть підготовлені значною мірою на основі інформації, наданої Замовником. У свою чергу, відповідно до п. 10.1. Договору конфіденційна інформація може міститися в листах, звітах, аналітичних матеріалах, результатах досліджень, схемах, графіках, специфікаціях та інших документах, оформлених як на паперових, так і на електронних носіях.
Таким чином, є необхідність у окремому врегулюванні у договорі питання поширення Результатів послуг серед третіх осіб, з метою нерозголошення конфіденційної інформації Сторін невизначеним третім особам. Пропонуємо доповнити Договір пунктами 10.2.1.-10.2.3. наступного змісту:
«10.2.1. Результати Послуг призначені виключно для внутрішнього використання Замовником, включаючи радою директорів Замовника, комітетом з аудиту Замовника чи аудиторами Замовника, які проводять обов’язковий аудит. Замовник не має права розкривати Результати Послуг (або будь-яку їх частину, у тому числі витяги з Результатів) третім особам (включаючи афілійованим особам Замовника) або посилатись на Виконавця чи будь-яку афілійовану особу Виконавця у зв’язку з Послугами, за винятком надання Результатів:
1) професійним консультантам Замовника, яким необхідно знати зміст Результатів з метою надання консультацій Замовнику, і які або мають зобов’язання перед Замовником стосовно конфіденційності, або погодились дотримуватись умов цього Договору стосовно обмежень щодо використання Результатів, і які можуть використовувати Результати виключно з метою надання Замовнику консультацій, що стосуються Послуг,
2) в межах та для цілей, що вимагаються законом (про що Замовник негайно повідомить Виконавця в тій мірі, у якій Замовнику дозволено це робити),
3) іншим особам (включаючи афілійованим особам Замовника) за умови отримання попередньої письмової згоди Виконавця і підписання ними Листа про доступ до результатів надання Послуг. Такі особи можуть використовувати Звіт виключно в порядку, визначеному у такому Листі про доступ до результатів надання Послуг, або
Якщо Замовнику дозволено розкрити Результати (або їх частину), Замовник не має права їх змінювати, редагувати або яким-небудь іншим чином змінювати редакцію Результатів, які Виконавець надав Замовнику.
Для цілей цього Договору «афілійована особа» будь-якої особи означає юридичну або фізичну особу, яка контролює таку особу, контролюється нею або знаходиться з нею під спільним контролем, при цьому під «контролем» розуміється можливість визначати політику або операційну діяльність особи, обумовлена наявністю договору, прав власності на частку в капіталі або іншими обставинами.
10.2.2. Замовник має право передавати третім особам копії Результатів надання Послуг на паперовому носії тільки при дотриманні таких умов:
(а) отримання попередньої письмової згоди на це від Виконавця; і
(б) підписання такою третьою особою – одержувачем Результатів надання послуг адресованого Виконавцеві листа про одержання третіми особами доступу до Результатів надання Послуг у форматі, запропонованому Виконавцем.
Ця вимога не розповсюджується на випадки, коли передача третім особам Результатів надання Послуг обумовлена вимогами законодавства України. У разі такої обов'язкової передачі Замовник зобов’язаний письмово повідомити Виконавця про таке розкриття інформації одразу як тільки це стане практично можливим
10.2.3. Незважаючи на положення пунктів 10.2.1.-10.2.2. вище, Замовник має право надати Результати послуг для ознайомлення без згоди Виконавця Кабінету Міністрів України, Міністерству інфраструктури України, Європейському банку реконструкції та розвитку, за умови дотримання вказаними особами обмежень, передбачених п. 10.2.1. цього Договору, про що такі особи будуть письмово повідомлені Замовником».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:24
Обмеження щодо поширення конфіденційної інформації мають стосуватись саме такої інформації, а не результатів послуг, які є консультативним висновком. Зазначені нижче умови не є доречними та суперечать змісту замовленої послуги як консультації з організації корпоративного управління.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b19
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 17:42
Про необхідність виправлення технічної помилки у п. 10.4 (ііі)
У п. 10.4 (ііі) існує необхідність у виправленні технічної помилки (зміни посилання на п. 9.1. на п. 10.1.):
«(ііі) або якщо така конфіденційна інформація підпадає під перелік відомостей, визначених у п.10.1. цього Договору».
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:25
Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b20
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:15
Щодо абз.1 п.3.1. розділу 3 Технічного завдання
Відповідно до абз. 1 п. 3.1. розділу 3 Технічного завдання:
«В рамках цього Проекту Консультанти з законодавства повинні надавати УЗ, КМУ (як органу управління ) та іншим центральним органам виконавчої влади, що відповідають за законодавство, що підлягає розгляду, цільову консультаційну допомогу, спрямовану на покращення корпоративного управління в УЗ».
Водночас, формулювання «та іншим центральним органам виконавчої влади» є занадто широким, що зумовлює ризик поширення конфіденційної інформації Сторін та Результатів послуг без належного рівня захисту, що може призвести до розповсюдження такої інформації серед необмеженого кола третіх осіб. З огляду на це, а також з метою ефективної співпраці в рамках проекту, є пропозиція звузити коло зацікавлених у проекті осіб (стейкхолдерів) до Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури України (як основних центральних органів виконавчої влади, що відповідають за релевантне законодавство) а також Європейського банку реконструкції та розвитку.
Також пропонуємо доповнити пп. (ііі) п. 10.4. згадкою про те, що Виконавець має право без згоди Замовника розкривати конфіденційну інформацію стейкхолдерам (КМУ, МІУ, ЄБРР), з огляду на участь вказаних осіб у процесі обговорення та виконання проекту.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:26
Згідно п. 25 Статуту ПАТ «Укрзалізниця» засновником товариства є держава в особі Кабінету Міністрів України. Управління корпоративними правами держави стосовно товариства здійснює Кабінет Міністрів України. Враховуючи вищенаведене з метою всебічного розгляду результатів наданих послуг Консультантом та їх подальше погодження робочою групою з проведення реформ корпоративного управління ПАТ «Укрзалізниця», яку буде утворено Мінекономрозвитку, Замовник повинен мати право, у разі необхідності, залучати центральні органи виконавчої влади. Необхідність залучення третіх осіб буде визначено робочою групою з проведення реформ корпоративного управління ПАТ «Укрзалізниця».
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b21
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:19
Щодо "залежних та дочірніх підприємств"
В Технічному завданні зазначено, що рекомендації консультантів, діагностування, ПДКУ та Цільова корпоративна структура "мають бути застосовними до Компанії, її філій та відокремлених підрозділів, а також її залежних та дочірніх підприємств (господарських товариств, корпоративні права в яких належать Компанії)" (абз. 4 п. 3.1, абз. 4 п. 3.2 Технічного завдання).
Чи правильно ми розуміємо, що "залежні та дочірні підприємства" для цілей Технічного завдання означають господарські товариства, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток) належать УЗ? Якщо це розуміння правильне, пропонуємо уточнити в Технічному завданні, що обсяг аналізу відповідних питань корпоративного управління стосовно "залежних та дочірніх підприємств" Компанії (як в частині Діагностування законодавства, так і щодо Діагностування корпоративного управління) обмежуватиметься господарськими товариствами, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток) належать УЗ.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:27
Поняття залежних товариств визначено ст. 118 Цивільного кодексу України. В контексті зазначеного до залежних товариств належать не тільки господарські товариства, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій належить ПАТ «Укрзалізниця», а і господарськи товариства де ПАТ «Укрзалізниця» належить частка статутного капіталу. Однак обсяг робіт Консультанта не включатиме внесення змін у корпоративну документацію таких підприємств. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b22
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:22
Щодо п.3.1 Технічного завдання
Чи правильно ми розуміємо, що проекти корпоративних документів в межах розділу "Опис пропонованої реформи законодавчої та нормативно-правової бази з проектом змін" п. 3.1 Технічного завдання розроблятимуться для Компанії, без розроблення корпоративних документів чи змін до них для дочірніх/залежних підприємств УЗ? Якщо це розуміння правильне, пропонуємо внести відповідне уточнення в цю частину Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:28
Обсяг робіт відносно залежних товариств Компанії не включатиме внесення змін у корпоративну документацію таких підприємств. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c23
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:24
Щодо розділу "Діагностування" п. 3.1 Технічного завдання
В розділі "Діагностування" п. 3.1 Технічного завдання зазначено, що "Консультанти з законодавства повинні скласти звіт (…) з детальним описом (…) пропонованих змін у корпоративній документації, необхідних для приведення її у відповідність до вищезазначених стандартів і досягнення Цільової корпоративної структури".
Чи правильно ми розуміємо, що у цій частині Технічного завдання йдеться про опис пропонованих змін у корпоративній документації УЗ, без пропозицій щодо змін у корпоративній документації дочірніх/залежних підприємств Компанії? Якщо це розуміння правильне, пропонуємо внести відповідне уточнення в цю частину Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:31
Обсяг робіт відносно залежних товариств Компанії не включатиме внесення змін у корпоративну документацію таких підприємств. Відповідні зміни будуть внесені до технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c24
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:25
Щодо дати початку реалізації Проекту
Вчасне виконання проекту напряму залежить від того, коли Виконавець отримає необхідну інформацію від Замовника. На дату укладення договору існує ризик того, що інформація у необхідному та достатньому обсязі надана не буде. З огляду на це, з метою недопущення можливих порушень строків надання послуг Виконавцем пропонуємо внести зміни у розділ 6 ТЗ та викласти його абзац другий таким чином:
«Початок реалізації Проекту – дата підписання договору та надання Виконавцю необхідної інформації, визначеної Технічним завданням».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:32
Для реалізації викладеної пропозиції необхідно чітка деталізація відповідного переліку «необхідної інформації» формально «початок реалізації проекту» може бути продовжений на невизначений час.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.c25
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:28
Щодо видалення підрозділу «Конфіденційність» розділу 6 Технічного завдання
Пропонуємо видалити підрозділ «Конфіденційність» розділу 6 Технічного завдання оскільки:
а) питання конфіденційності врегульовані положеннями розділу 10 Договору;
б) Технічне завдання апріорі не може бути конфіденційним, оскільки його зміст вже опублікований у відкритих джерелах.
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:32
Ваше питання опрацьовано. До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001010-a.b26
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Ернст енд Янг, Код ЄДРПОУ:33306958
Дата подання: 29 вересня 2017 18:34
Пропозиція щодо доповнення п.1.1. розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації
Згідно з п. 1.1. розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується довідкою про персонал, яка містить інформацію про:
- фахівців, з якими укладений трудовий договір;
- фахівців, що надають відповідні послуги за цивільно-правовими договорами Учаснику.
Водночас, згідно з п. 2.3. розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник має надати довідку «про можливість залучення Учасником закордонних фахівців», а у п. 2.4. зазначено, що до досвіду Учасника також прирівнюється досвід інших компаній групи Учасника.
З огляду на викладене, пропонуємо доповнити п. 1.1. розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації посиланням на можливість Учасника вказати серед фахівців, які входять до персоналу Учасника, фахівців інших компаній групи Учасника (тобто афілійованих компаній, та/або компаній, що здійснюють діяльність під однією з Учасником торгівельною маркою/франшизою на відповідному ринку послуг), з якими укладений трудовий договір відповідною компанією або які надають відповідній компанії послуги за цивільно-правовими договорами.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
09 жовтня 2017 18:33
Викладена пропозиція не приймається з огляду на те, що будь-яке залучення будь-яких фахівців можливе виключно за умови існування відповідних договірних відносин, тобто або договору між фахівцем та компанією, або між двома компаніями, тобто наявність трудових або цивільно-правових відносин в повній мірі відображає можливі варіанти взаємовідносин сторін.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2017
UA-2017-09-15-001010-a7c5c76f8ea9647b08f5f7f426ec45b96
Найменування замовника: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АСТАПОВ І ПАРТНЕРИ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Ернст енд Янг Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 листопада 2017 12:09
Протокол 1138_617.pdf
01 листопада 2017 12:09
sign.p7s

Публічні документи

26 жовтня 2017 09:58
Гарантія.7z
26 жовтня 2017 09:58
фінрез.pdf
26 жовтня 2017 09:58
банк.pdf
26 жовтня 2017 09:58
ТРУДОВІ ВСІ1.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Довідка банкрутство.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Повноваження директор.pdf
26 жовтня 2017 09:58
ДОГОВОРИ ПІДПИСНІ.pdf
26 жовтня 2017 09:58
ДОГОВОРИ ВСІ.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Енергоатом Акт.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Енергоатом LSA.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Договір Металугртранс.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Договор Хоган Лфвеллз.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Довідка досвід.pdf
26 жовтня 2017 09:58
Захист довікілля.pdf
25 жовтня 2017 19:02
sign.p7s
25 жовтня 2017 18:26
Повноваження директор.pdf
25 жовтня 2017 18:26
Довідка банкрутство.pdf

Документи

01 листопада 2017 12:10
Протокол 1138_617.pdf
01 листопада 2017 12:10
sign.p7s

Публічні документи

25 жовтня 2017 20:13
УЗ гарантія_EY.zip
25 жовтня 2017 20:13
14_Довідка з ДПІ.pdf
25 жовтня 2017 20:13
1_Цінова пропозиція.pdf

Документи

01 листопада 2017 12:11
Протокол 1138_617.pdf
01 листопада 2017 12:11
sign.p7s

Публічні документи

26 жовтня 2017 07:45
sign.p7s
26 жовтня 2017 07:45
sign.p7s
26 жовтня 2017 07:38
Банківська гарантія.zip
26 жовтня 2017 07:38
12_Банківська гарантія.pdf
26 жовтня 2017 07:38
8_Договори.pdf
26 жовтня 2017 07:38
7_Довідка про досвід.pdf
26 жовтня 2017 07:38
6_Лист.pdf
26 жовтня 2017 07:38
5_Дипломи та свідоцтва.pdf
26 жовтня 2017 07:38
4_Трудові_част.2.pdf
26 жовтня 2017 07:38
4_Трудові_част.1.pdf
26 жовтня 2017 07:38
3_Довідка про персонал.pdf
26 жовтня 2017 07:38
1_Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

26 жовтня 2017 07:38
10_Договори_конф.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Конфіденційний характер проектів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ 6 739 800,00
UAH з ПДВ
4 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ернст енд Янг 8 569 800,00
UAH з ПДВ
4 853 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2017 07:45
sign.p7s
26 жовтня 2017 07:45
sign.p7s
26 жовтня 2017 07:38
Банківська гарантія.zip
26 жовтня 2017 07:38
12_Банківська гарантія.pdf
26 жовтня 2017 07:38
8_Договори.pdf
26 жовтня 2017 07:38
7_Довідка про досвід.pdf
26 жовтня 2017 07:38
6_Лист.pdf
26 жовтня 2017 07:38
5_Дипломи та свідоцтва.pdf
26 жовтня 2017 07:38
4_Трудові_част.2.pdf
26 жовтня 2017 07:38
4_Трудові_част.1.pdf
26 жовтня 2017 07:38
3_Довідка про персонал.pdf
26 жовтня 2017 07:38
1_Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

26 жовтня 2017 07:38
10_Договори_конф.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Конфіденційний характер проектів

Публічні документи

25 жовтня 2017 20:13
УЗ гарантія_EY.zip
25 жовтня 2017 20:13
14_Довідка з ДПІ.pdf
25 жовтня 2017 20:13
1_Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ
#20043783
Переможець 4 853 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:40

Документи

07 листопада 2017 16:40
sign.p7s
07 листопада 2017 16:40
Намір 1138.pdf
07 листопада 2017 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ
#20043783
4 853 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 16:40
sign.p7s
07 листопада 2017 16:40
Намір 1138.pdf
07 листопада 2017 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 листопада 2017 19:23
ЦЗВ-15-00417-03.pdf укладений
24 листопада 2017 19:23
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2017 15:26
ЦЗВ-15-00417-03 від 24.11.2017 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 15:26
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2017 14:48
ЦЗВ-15-00417-03 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2017 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-15-00417-03
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-15-00417-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-15-00417-03
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-15-00417-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку