Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
скріплення рейкове
Rail fastening
Rail fastening
Очікувана вартість
134 069 880,00 UAH
UA-2017-09-15-000999-a ● 8a568c6ef19f45edbde4bbe5e506dddc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2017 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2017 13:21 |
Очікувана вартість: | 134 069 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 670 349,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4022000 UAH |
Publication date: | 15 вересня 2017 18:52 |
Enquiries until: | 09 жовтня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 жовтня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 134 069 880 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 670 349 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
скріплення рейкове
Rail fastening
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
755000 комплект
Скріплення рейкове пружне типу КПП Р65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Скріплення рейкове пружне типу КПП Р65
CPV: 34940000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2017 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2017 15:35 |
1137 ТД скріплення рейковеНОВА РЕДАКЦІЯ_11.10.2017.docx | |
11 жовтня 2017 15:35 |
Зміни до тендеру_1137_11.10.17.doc | |
15 вересня 2017 18:49 |
Додаток №9.docx |
11 жовтня 2017 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2017 15:35 |
1137 ТД скріплення рейковеНОВА РЕДАКЦІЯ_11.10.2017.docx
|
|||
11 жовтня 2017 15:35 |
Зміни до тендеру_1137_11.10.17.doc
|
|||
15 вересня 2017 18:49 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги Додатку А
Дата подання: 04 жовтня 2017 09:11
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 15:43
Просимо надати роз’яснення:
Звернення за роз’ясненням 1 -
Чи означають технічні вимоги до вузла рейкового скріплення типу КПП, прописані фахівцями ПАТ Укрзалізниця у Додатку А, а саме –
“1.2.1 Утримуюча здатність скріплення в поперечному напрямку колії під дією циклічних навантажень:
- вертикального – не менше 100 кН.
- горизонтального – не менше 50 кН.
- залишкове поперечне переміщення підошви рейки – не більше 2 мм.
- тріщини, руйнування складових деталей скріплень та шпали не допускаються.
1.2.2 Утримуюча здатність скріплень в поздовжньому напрямку колії:
- зусилля притиснення рейки до шпали – не менше 25,0 кН;
- поздовжнє зусилля, що призводить до зсуву рейки – не менше 15,0 кН;
- вертикальна жорсткість – не менше 60 кН/мм;
- деформація прокладки під дією навантаження 120 кН – не більше 2 мм.
1.2.3 Електричний опір (між рейкою і анкером):
- в повітряно-сухому стані – не менше 4х104 Ом;
- при максимальній вологості – не менше 2х103 Ом.”
що продукція, яка відповідає цім технічним характеристикам, придатна для застосування на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік.
Звернення за роз’ясненням 2 –
Роз’ясніть, чи є додаткові секретні технічні характеристики, які цілеспрямовано не вказані у Додатку А п.1.2.1 – п.1.2.3 тендерної документації, які дозволяють використовувати вузол скріплення типу КПП на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до вузла скріплення рейкового типу КПП передбачають, що «Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік».
Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-15-000999-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЗАЛІЗНИЧБУД", Код ЄДРПОУ:39695640
Дата подання: 23 вересня 2017 21:35
Законодавство щодо використання стандартів
Наше підприємство знову приймає участь у відкритих торгах які оголошені Філією «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» по скріпленню рейковому.
ВИМОГА №1.
В зв’язку з постійним нехтуванням Закону “Про публічні закупівлі”, коли тендерний комітет вимагає від учасника документи, які не передбачені вимогами тендерної документації, а саме – надання Технічних Умов на окремі деталі комплекту елементів скріплення, наше підприємство подало заявку, згідно наказу національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 11.04.2017р. №76, на отримання сертифікату відповідності по ДСТУ ГОСТ 33186:2017 на клеми пружинні пруткові для кріплення рейок.
Враховуючи вищевикладене, а також обмеженість строку для можливості приведення у відповідність до нового нормативного документа сертифікату відповідності,
ВІМАГАЄМО
внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. Додатку №1 наступне:
« або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним розпочато і буде проведено процедуру сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції;
або скановану копію гарантійного листа учасника торгів щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції».
Сподіваємось на задоволення нашої вимоги, враховуючи багаточисельні прецеденти, коли тендерний комітет задовольняв саме цю вимогу та вносив зміни до тендерної документації (приклад - закупівлі №№ UA-2017-06-30-000486-c, UA-2017-06-30-001949-b, UA-2017-06-30-000487-c, UA-2017-06-30-001950-b) та чисельні рішення АМКУ.
ВИМОГА №2.
Пункт 1.5 Додатку А, наступний рядок – “Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань” є незрозумілим тому що хибне уявлення тендерного комітету про те що має бути, а чого не має бути у власності Виробника призводить до подібних сентенцій.
Дослідна експлуатація виробів здійснюється на коліях ПАТ Укрзалізниці та є однією з складових складного етапу постанови на виробництво, здійснюється по за участю Виробника та є власністю ПАТ Укрзалізниця. Результатом всіх етапів підготовки постанови на виробництво є Акт Комісії, яким продукція рекомендується для застосування на залізниці, який підписується членами комісії з представників Виробника та Замовника один екземпляр якого передається у розпорядження Виробника.
У пункті 1.5 Додатку А тендерної документації тендерний комітет натякає, що хоче знати чи є у Учасника не фінальний Акт постанови на виробництва, а проміжний Акт пройдених випробувань дослідної експлуатації. Для отримання Акту/протоколу пройдених випробувань Учасник звернувся до Департаменту колії ПАТ Укрзалізниця з проханням надати Акт/протокол результатів дослідної експлуатації, який є власністю ПАТ Укрзалізниця та без якого в 2013 році ПАТ Укрзалізниця не мала би право закупити за договорами № ЦХ-П500-32310-1, № ЦХ-П500-50410-1 та успішно і без жодної рекламації експлуатувати вже П’ЯТИЙ ГАРАНТІЙНИЙ РІК рейкове скріплення в об’ємі більш 2 000 000 шт.
ВИМАГАЄМО:
останній абзац п.1.5 Додатку А, замість -
“Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань”
викласти наступним чином – “На підтвердження того, що скріплення рейкове пройшло процедуру поставлення на виробництво, пройшло дослідні випробування та рекомендовано для експлуатації на ПАТ Укрзалізниця Учасник надає Акт або Протокол прийняття дослідних зразків та Акт прийняття продукції до серійного виробництва”.
або
в разі, якщо тендерний комітет зацікавлений у отриманні акту дослідних випробувань, який є власністю та зберігається у ПАТ Укрзалізниця, перенести термін подання тендерних пропозицій, корелюючи строк подачі тендерних пропозицій з наданням завірених копій актів дослідних випробувань від власника, яким є Департамент колії ПАТ Укрзалізниця, до виробника.
ВИМОГА №3.
В зв’язку з дією Закону України "Про стандартизацію" та з ціллю усунути неузгодженості окремих норм галузевих стандартів, що сприятиме приведенню національної системи стандартизації у відповідність до міжнародних та європейських норм і правил,
ВИМАГАЄМО:
Привести до норм Закону України "Про стандартизацію" ст. 16
“2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.”
та видалити з тендерної документації всі погодження та узгодження з галузевими стандартами, які вступають в протиріччя з вищевказаними пунктами Закону.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА №1.
В зв’язку з постійним нехтуванням Закону “Про публічні закупівлі”, коли тендерний комітет вимагає від учасника документи, які не передбачені вимогами тендерної документації, а саме – надання Технічних Умов на окремі деталі комплекту елементів скріплення, наше підприємство подало заявку, згідно наказу національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 11.04.2017р. №76, на отримання сертифікату відповідності по ДСТУ ГОСТ 33186:2017 на клеми пружинні пруткові для кріплення рейок.
Враховуючи вищевикладене, а також обмеженість строку для можливості приведення у відповідність до нового нормативного документа сертифікату відповідності,
ВІМАГАЄМО
внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. Додатку №1 наступне:
« або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним розпочато і буде проведено процедуру сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції;
або скановану копію гарантійного листа учасника торгів щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції».
Сподіваємось на задоволення нашої вимоги, враховуючи багаточисельні прецеденти, коли тендерний комітет задовольняв саме цю вимогу та вносив зміни до тендерної документації (приклад - закупівлі №№ UA-2017-06-30-000486-c, UA-2017-06-30-001949-b, UA-2017-06-30-000487-c, UA-2017-06-30-001950-b) та чисельні рішення АМКУ.
ВИМОГА №2.
Пункт 1.5 Додатку А, наступний рядок – “Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань” є незрозумілим тому що хибне уявлення тендерного комітету про те що має бути, а чого не має бути у власності Виробника призводить до подібних сентенцій.
Дослідна експлуатація виробів здійснюється на коліях ПАТ Укрзалізниці та є однією з складових складного етапу постанови на виробництво, здійснюється по за участю Виробника та є власністю ПАТ Укрзалізниця. Результатом всіх етапів підготовки постанови на виробництво є Акт Комісії, яким продукція рекомендується для застосування на залізниці, який підписується членами комісії з представників Виробника та Замовника один екземпляр якого передається у розпорядження Виробника.
У пункті 1.5 Додатку А тендерної документації тендерний комітет натякає, що хоче знати чи є у Учасника не фінальний Акт постанови на виробництва, а проміжний Акт пройдених випробувань дослідної експлуатації. Для отримання Акту/протоколу пройдених випробувань Учасник звернувся до Департаменту колії ПАТ Укрзалізниця з проханням надати Акт/протокол результатів дослідної експлуатації, який є власністю ПАТ Укрзалізниця та без якого в 2013 році ПАТ Укрзалізниця не мала би право закупити за договорами № ЦХ-П500-32310-1, № ЦХ-П500-50410-1 та успішно і без жодної рекламації експлуатувати вже П’ЯТИЙ ГАРАНТІЙНИЙ РІК рейкове скріплення в об’ємі більш 2 000 000 шт.
ВИМАГАЄМО:
останній абзац п.1.5 Додатку А, замість -
“Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань”
викласти наступним чином – “На підтвердження того, що скріплення рейкове пройшло процедуру поставлення на виробництво, пройшло дослідні випробування та рекомендовано для експлуатації на ПАТ Укрзалізниця Учасник надає Акт або Протокол прийняття дослідних зразків та Акт прийняття продукції до серійного виробництва”.
або
в разі, якщо тендерний комітет зацікавлений у отриманні акту дослідних випробувань, який є власністю та зберігається у ПАТ Укрзалізниця, перенести термін подання тендерних пропозицій, корелюючи строк подачі тендерних пропозицій з наданням завірених копій актів дослідних випробувань від власника, яким є Департамент колії ПАТ Укрзалізниця, до виробника.
ВИМОГА №3.
В зв’язку з дією Закону України "Про стандартизацію" та з ціллю усунути неузгодженості окремих норм галузевих стандартів, що сприятиме приведенню національної системи стандартизації у відповідність до міжнародних та європейських норм і правил,
ВИМАГАЄМО:
Привести до норм Закону України "Про стандартизацію" ст. 16
“2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.”
та видалити з тендерної документації всі погодження та узгодження з галузевими стандартами, які вступають в протиріччя з вищевказаними пунктами Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2017 15:48
На вимогу 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній системі.
На вимогу 2 Додаток А «Технічні характеристики» замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній системі.
На вимогу 3 замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
На вимогу 2 Додаток А «Технічні характеристики» замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній системі.
На вимогу 3 замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2017-09-15-000999-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 03 жовтня 2017 11:09
Технічні характеристики
Вимога
В тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю залізничного обладнання (скріплення рейкове) закупівля №UA-2017-09-15-000999-a у п.1.1 додатку А вказано: Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: Сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації п 1.1 додатку А, а саме – вказати:
1. Чи повинен учасник надавати документи що підтверджують сферу застосування пружних рейкових скріплень?
2. Якщо " так"- які саме?
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю залізничного обладнання (скріплення рейкове) закупівля №UA-2017-09-15-000999-a у п.1.1 додатку А вказано: Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: Сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації п 1.1 додатку А, а саме – вказати:
1. Чи повинен учасник надавати документи що підтверджують сферу застосування пружних рейкових скріплень?
2. Якщо " так"- які саме?
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2017 15:50
Технічні вимоги до вузла скріплення рейкового типу КПП передбачають, що «Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік».
Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю.
Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-09-15-000999-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЗАЛІЗНИЧБУД", Код ЄДРПОУ:39695640
Дата подання: 14 жовтня 2017 17:19
Дата подання: 14 жовтня 2017 17:19
Скарга щодо дискримінації Учасника
Дискримінація учасника через недопущеня до отримання інформації стосовно вимог тендерної документації. Детально - УЗБ Скарга КПП
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 19.10.2017 № 7330.PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:26
Номер скарги: UA-2017-09-15-000999-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АТ МЕХАНІКА", Код ЄДРПОУ:23721759
Дата подання: 10 листопада 2017 20:33
Дата подання: 10 листопада 2017 20:33
Зобов’язати Замовника скасувати протизаконне рішення про відхилення пропозиції̈ ТОВ “АТ Механіка”
Нехтування тендерним комітетом нормою Закону України “Про публічні закупівлі”, коли на вимогу тендерної документації про закупівлю комплекту рейкового скріплення типу КПП Учасник пропонує саме комплект скріплення, який має зареєстровану у Базі даних Технічних Умов України назву “Скріплення безпідкладочні пружні проміжні типу КПП-1 ТУ У 30.2-23721759-023”, перевірений МЄРТУ на відповідність чинному законодавству, узгоджений з ПАТ “Укрзалізниця” по п.п.5.1-5.2 ГОСТ 2.114-95 та не підпадає під будь-які заборони - означає, що тендерний комітет Філії ЦЗВ ПАТ “Укрзалізниця” фальсифікує підстави відхилення пропозиції ТОВ “АТ Механіка” з метою виконання корупційних замовлень та наносить Державі збитки у десятки мільйонів гривень на одній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 листопада 2017 20:27
рішення від 15.11.2017 № 8021 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2017 20:27
Інформація про резулятивну частину рішення від 01.12.2017 № 8462.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2017 13:07
рішення від 01.12.17 №8462.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 19:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №8462-р/пк-пз від 01.12.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником відмінено процедуру закупівлі залізничного обладнання (скріплення рейкове) (код ЄЗС 34940000-8) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-09-15-000999-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2017 13:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АТ МЕХАНІКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 грудня 2017 13:36 |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення №8462-р/пк-пз від 01.12.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником відмінено процедуру закупівлі залізничного обладнання (скріплення рейкове) (код ЄЗС 34940000-8) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-09-15-000999-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
08 грудня 2017 13:36
|
Протокол 286_17Т від 08.12.2017.pdf |