Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
12 169 614,80 UAH
UA-2017-09-12-001922-c 5d8cfe0d721b47e8a5410f4b1db7de8b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Технічні: ПКД Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя) [код ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)].
Експертні: позитивний експертний звіт №08-0379-17 від 09.06.2017р.
Інші: звіти про результати проведення процедури закупівлі від 27.07.2017р. та 23.08.2017р., які підтверджують, що двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2017 17:03
Оскарження наміру укласти договір: 23 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського в м. Запоріжжя (Реконструкція вул. Жовтневої від пр. Леніна до вул. Жуковського в Жовтневому районі м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича від пр. Соборний до вул. Жуковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 березня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

12 вересня 2017 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕЗЕРВ 2011"
#37573686
Переможець 12 098 952,91
UAH з ПДВ
12 вересня 2017 17:03

Документи

12 вересня 2017 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2017 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДРЕЗЕРВ 2011"
#37573686
12 098 952,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2017 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 08:56
ДУ № 6 до дог № 040 17 388.pdf укладений
22 жовтня 2018 08:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 14:27
ДУ №5 до дог № 040 17 388.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 14:26
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 10:56
ДУ №4 до дог 040 17 388.pdf зміни до договору
16 липня 2018 10:54
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 14:30
ДУ 3 до дог 040 17 388.pdf зміни до договору
23 січня 2018 14:29
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 08:30
ДУ2 до дог 040 17 388.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 08:29
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 11:49
ДУ1 до дог 040 17 388.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 11:48
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 11:40
Дог 040 17 388.pdf укладений
29 вересня 2017 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни умов надання попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 040/17/388
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 040/17/388
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 040/17/388
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зменшенням договірної ціни, зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та викладенням додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/17/388
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040/17/388
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 530 479,31
UAH з ПДВ