Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи по об’єкту: «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» стадії «Проект» та «Робоча документація»
Очікувана вартість
3 950 000,00 UAH
UA-2017-09-12-001723-a 3d747bb537c44d56944456ad9af1674d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2017 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2017 12:15
Очікувана вартість: 3 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Стадії «Проект» та «Робоча документація»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи по об’єкту: «Будівництво мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах» стадії «Проект» та «Робоча документація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка 12 А, літера Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Умови оплати робіт: 20%
більше 121 календарного дня: 20%
від 91 календарного дня до 120 календарних днів: 15%
від 61 календарного дня до 90 календарних днів: 10%
від 31 календарного дня до 60 календарних днів: 5%
менше 30 календарних днів: 0%
27 вересня 2017 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2017 17:45
Перелік змін до ТД (27.09.17).doc
27 вересня 2017 17:42
ТД на проектування 27.09.17.doc
12 вересня 2017 17:45
ТД на проектування 12.09.17.doc
27 вересня 2017 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2017 17:45
Перелік змін до ТД (27.09.17).doc
27 вересня 2017 17:42
ТД на проектування 27.09.17.doc
12 вересня 2017 17:45
ТД на проектування 12.09.17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківські реквізити Замовника
Дата подання: 14 вересня 2017 15:11
Дата відповіді: 14 вересня 2017 16:03
В тендерній документації відсутня інформація про банківські реквізити Замовника, які необхідні для оформлення електронної банківської гарантії.
Відповідь: Для оформлення електронної банківської гарантії використовувати наступні реківзити:
Р/р 26005300801952, в ТВБВ №10026/0195
Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області
АТ Ощадбанк
Код банку 322669
Щодо надання тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору
Дата подання: 15 вересня 2017 14:11
Дата відповіді: 18 вересня 2017 14:20
Пункти 4, 6 Тендерної документації вимагають надання Учасником-переможцем забезпечення виконання договору. В пунктах 7.1, 7.2 Проекту договору Додатку 3 до Тендерної документації сказано, що учасник-переможець вносить забезпечення виконання Договору "на рахунок Замовника, зазначений в розділі __ Договору, не пізніше дати укладання цього Договору". Але в тексті Проекту договору, і взагалі, в тендерній документації, відсутній розрахунковий рахунок Замовника, а МФО банку Замовника, вказане в п. 18 Проекту догвору, відрізняється від МФО банку, яке значиться у відповіді Замовника на запитання до процедури. Просимо роз'яснити, які реквізити використовувати для надання гарантії участі в тендері та виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для надання гарантії участі в тендері та виконання договору використовувати наступні реківзити: Р/р 26005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк Код банку 322669
Уточнення вимог згідно завдання на проектування
Дата подання: 15 вересня 2017 18:24
Дата відповіді: 20 вересня 2017 09:46
У завданні на проектування п.9 зазначено на вимогу проектування в дві стадії (П і РД). Прошу дати роз'яснення на відсутність стадії ЕП (ескізний проект). Згідно з чинним «Положенням про ескізний архітектурний проект» від 23 жовтня 1991р. №51/-839/1 в п. 1.4 вказується на обов'язкову розробку ескізного проекту для такого роду об'єктів. Відповідно мають бути встановлені умови і часові рамки на розробку стадії ЕП, крім стадій П і РД. В п. 15 завдання на проектування вказується на необхідність розробки проектних рішень з кількома варіантами на конкурсних засадах. Згідно з «Положенням про ескізний архітектурний проект» п. 3.1.4 це означає розробку форэскизов з комбінованим проектуванням в два етапи. Згідно п. 3.1.1 конкурсна форма проектування передбачає наявність відкритого або закритого конкурсу і регулюється Положенням про конкурс. Прошу вислати на нашу адресу Положення про конкурс згідно п. 15 Завдання на проектування або надати інформацію про наявність затвердженого проектного рішення «Пішохідний і велосипедний міст між парками Хрещатий та Володимирська гірка» і затвердженого концептуального проектного рішення по благоустрою території (ландшафтна архітектура).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 45 від 16.05.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (далі – Порядок) визначено процедуру та стадійність розроблення проектної документації на будівництво об’єктів містобудування.
Відповідно до п. 11 порядку Замовник та генпроектувальник (проектувальник) можуть прийняти обґрунтоване узгоджене рішення щодо зміни кількості стадій та стадійності проектування.
Відповідно до п. 15 Завдання на проектування визначено необхідність розроблення окремих проектних рішень в декількох варіантах та погодження проектних рішень з Замовником.
Додатково інформуємо, що затверджені проектні рішення будівництва мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в Печерському та Шевченківському районах відсутні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-12-001723-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АІММ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39180745
Дата подання: 12 жовтня 2017 17:36
Лист-гарантія
У відповідь на ПРОТОКОЛ № 12/10/17-тк від 12.10.2017 р. прикріпляємо лист гарантію. Зобов'язуємось надати всі завантажені документи у складі тендерної пропозиції в паперовому вигляді, належним чином завірені та підписані.
ТОВ "АІММ-ГРУП", просить переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та визнати ТОВ "АІМММ-ГРУП" переможцем по даній закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2017 12:09
Тендерним комітетом КП «Інженерний центр» ВО КМР (КМДА) розглянуто Вашу вимогу.
Повідомляємо, що тендерний комітет КП «Інженерний центр» ВО КМР (КМДА) в межах чинного законодавства не має підстав для внесення змін до рішення від 12.10.2017 №12/10/17.
Просимо врахувати.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-09-12-001723-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АІММ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39180745
Дата подання: 18 жовтня 2017 17:04
Вимога
Вимога на рішення Засідання тендерного комітету КП "Інженерний центр" від 12.10.2017 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2017 15:56
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АІММ-ГРУП», ЄДРПОУ 39180745, встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам документації, а саме.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з вищевказаної закупівлі «Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується надати наведені документи у Додатку 1 до тендерної документації, які передбачені для надання учасником переможцем, у строки встановлені чинним законодавством».
В пропозиції учасника ТОВ «АІММ-ГРУП», ЄДРПОУ 39180745 відсутній лист-гарантія про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується надати наведені документи у Додатку 1 до тендерної документації, які передбачені для надання учасником переможцем, у строки встановлені чинним законодавством.
Таким чином пропозиція ТОВ «АІММ-ГРУП», ЄДРПОУ 39180745 не відповідає умовам тендерної документації (підпункт 4 пункту 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Документи подані скаржником

12 жовтня 2017 17:36
Лист гарантія.PDF

Документи подані скаржником

18 жовтня 2017 17:04
Вимога.pdf

Документи

19 жовтня 2017 15:55
Лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2017 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект" 3 649 320,00
UAH з ПДВ
3 649 320,00
UAH з ПДВ
1.25 2 919 456 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 3 949 999,00
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
1.0625 2 494 117.65 Документи
ТОВ Союзтранспроект 3 946 511,00
UAH з ПДВ
3 946 511,00
UAH з ПДВ
1.25 3 157 208.80 Документи
ТОВ Проектні системи ЛТД 3 765 432,00
UAH з ПДВ
3 634 321,00
UAH з ПДВ
1.1875 3 060 480.84 Документи

Публічні документи

16 жовтня 2017 23:24
2 Договірна ціна.PDF
16 жовтня 2017 23:24
1 Цінова пропозиція.PDF
04 жовтня 2017 15:14
Електронний підпис
04 жовтня 2017 15:10
Електронний підпис
04 жовтня 2017 15:03
Електронний підпис
04 жовтня 2017 14:33
Документи.rar
04 жовтня 2017 14:33
Ліцензія - копия.zip

Публічні документи

28 вересня 2017 17:36
Електронний підпис
28 вересня 2017 17:32
гарантия 2471.pdf.(2).P7S
28 вересня 2017 17:32
гарантия 2471.pdf.(1).P7S
28 вересня 2017 17:32
гарантия 2471.pdf
28 вересня 2017 17:32
тендерна проппозиція ч1.pdf
28 вересня 2017 17:32
тендерна пропозиція ч2.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2017 13:04
26.Зміни до Гарантії.zip
04 жовтня 2017 13:04
22.Кошториси (П та РД).pdf
04 жовтня 2017 13:04
20.Технічний опис.pdf
04 жовтня 2017 13:04
1.Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2017 13:04
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2017 17:11
Цінова пропозиція
30 жовтня 2017 17:11
Зведений кошторис
04 жовтня 2017 17:49
Лист-згода.pdf
04 жовтня 2017 17:49
Лист-гарантія.pdf
04 жовтня 2017 17:49
Лист згода 3 процента.pdf
04 жовтня 2017 17:49
Згода по договору.pdf
04 жовтня 2017 17:49
Свідотцтво_ПДВ.pdf
04 жовтня 2017 17:49
Свідотцтво.pdf
04 жовтня 2017 17:49
3. Графік винання робіт.pdf
04 жовтня 2017 17:49
2. Зведеный кошторис.pdf
04 жовтня 2017 17:49
1.1 Проект договору.pdf
04 жовтня 2017 17:49
1. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2017 17:49
3.3 Додаток до п.3.3.pdf
04 жовтня 2017 17:49
3.3 Додаток до п.3.3.1.pdf
04 жовтня 2017 17:49
4. Лист відгук.pdf
04 жовтня 2017 17:49
2.2 Ларченко-сертификат.pdf
04 жовтня 2017 17:48
1. Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ТОВ Союзтранспроект

ТОВ Проектні системи ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Відхилено 2 650 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 14:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"
#35812763
Відхилено 3 649 320,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2017 18:19
ТОВ Проектні системи ЛТД
#33345473
Переможець 3 634 321,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2017 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2017 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектні системи ЛТД
#33345473
3 634 321,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:54
ДУ №4 до Дог. 172_17-297.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:48
ДУ №3 до Дог.172_17-297.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:48
ДУ№2 до Дог.172_17-297.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:48
ДУ №1до Дог.172_17-297.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 10:01
ДУ5 172-17-297.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 10:00
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 12:35
Договір на проектування по мостовому переходу.pdf укладений
22 листопада 2017 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/17-297
Договір:
Номер додаткової угоди: 172/17-297
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 172/17-297
Договір:
Номер додаткової угоди: №1; №2; №3; №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 453 728,40
UAH (в тому числі ПДВ 242 288,07 UAH)