Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво тролейбусної лінії по вул. Лазурній та вул. Озерній у м. Миколаєві
Очікувана вартість
29 947 526,00 UAH
UA-2017-09-12-000189-c 69912249e4c542d48db25d9b0df3b517
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Олексій Миколайович

+380512471241 kpkb100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Миколаївської міської ради "Капітальне будівництво міста Миколаєва"
Код ЄДРПОУ: 38457747
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Кальченко Олексій Миколайович
+380512471241
kpkb100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2017 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2017 16:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2017 12:52
Очікувана вартість: 29 947 526,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 149000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво тролейбусної лінії по вул. Лазурній та вул. Озерній у м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Лазурна, вул. Озерна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2017 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2017 16:56
2.ЗТД линия.doc
25 вересня 2017 16:56
2.перелік змін.doc
25 вересня 2017 16:56
2.линия.doc
19 вересня 2017 11:29
Найменування обладнання.jpg
26 вересня 2017 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2017 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2017 16:56
2.ЗТД линия.doc
21 вересня 2017 14:19
2.ЗТД линия.doc
25 вересня 2017 16:56
2.перелік змін.doc
21 вересня 2017 14:19
2.перелік змін.doc
25 вересня 2017 16:56
2.линия.doc
21 вересня 2017 14:19
2.линия.doc
12 вересня 2017 09:36
2.линия.doc
19 вересня 2017 11:29
Найменування обладнання.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 15 вересня 2017 12:25
Дата відповіді: 18 вересня 2017 15:29
Замовник вимагає від Учасників електронну банківську гарантію. Для оформлення гарантії банк вимагає Реквізити. В тендерній документації Замовник не зазначив Номер Розрахункового Рахунку, на який будуть надіслані кошти (у разі якщо вони не повертаються учаснику).
Відповідь: Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, згідно з якою така інформація не є обовязковою. Але надаю Вам р/р: 31412556700003
Щодо подання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 15 вересня 2017 14:50
Дата відповіді: 18 вересня 2017 15:31
Поясніть будь ласка, як і в якому вигляді Замовнику надати розрахунки зазначені у Додатку 2 (Техніче завдання) цієї тендерної документації. В тендерній документації не має переліку документів (розрахунків), які підтверджують Ціну пропозиції.
Відповідь: Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призведе до необхідності перерахунку учасниками кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю.
Відповідно до ч.3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Запитання що до модульної комплектної тягової підстанції
Дата подання: 15 вересня 2017 16:21
Дата відповіді: 19 вересня 2017 11:31
Доброго дня! У локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-3-3 є позиція №1 – «Модульна комплектна тягова підстанція типу МКТП-УХЛ1 (в складі двох модулів)». Просимо надати перелік обладнання, що входить до складу модульної комплектної тягової підстанції, технічні характеристики та опис. Без відповіді на ці запитання не можливо правильно розрахувати вартість та запропонувати обладнання, що необхідне Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуто, файл специфікації долучено до тендерної документації
Запитання що до модульної комплектної тягової підстанції
Дата подання: 15 вересня 2017 16:25
Дата відповіді: 19 вересня 2017 11:31
Доброго дня! У локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-3-3 є позиція №1 – «Модульна комплектна тягова підстанція типу МКТП-УХЛ1 (в складі двох модулів)». Просимо надати перелік обладнання, що входить до складу модульної комплектної тягової підстанції, технічні характеристики та опис. Без відповіді на ці запитання не можливо правильно розрахувати вартість та запропонувати обладнання, що необхідне Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання розглянуто, файл специфікації долучено до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2017 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 29 450 000,00
UAH з ПДВ
28 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електрім-2000" 29 937 000,00
UAH з ПДВ
28 177 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ" 29 900 000,00
UAH з ПДВ
29 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ" 29 350 000,00
UAH з ПДВ
29 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2017 14:48
Електронний підпис
03 жовтня 2017 14:31
ст.17-5.pdf
03 жовтня 2017 14:31
ст.17-4.pdf
03 жовтня 2017 14:31
ст.17-3.pdf
03 жовтня 2017 14:31
ст.17-2.pdf
03 жовтня 2017 14:31
ст.17-1.pdf
03 жовтня 2017 14:31
Дозвіл.pdf
03 жовтня 2017 14:31
гарантия113.pdf.(1).P7S
03 жовтня 2017 14:31
гарантия113.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2017 18:36
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2017 11:06
Електронний підпис
03 жовтня 2017 11:05
Довідка про субпідряд.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Дозвил на роботи.pdf
03 жовтня 2017 11:04
відгук Морпорт.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Морпорт додаток 3.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Морпорт додаток 2.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Морпорт ДЦ.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Договір Морпорт 2016 р.pdf
03 жовтня 2017 11:04
Договір Обленерго 2016 р.pdf

Публічні документи

29 вересня 2017 13:05
Договірна ціна.pdf
29 вересня 2017 13:05
Дозвіл.pdf
29 вересня 2017 13:05
Копія статуту.pdf
29 вересня 2017 13:04
Протокол 102 (1).pdf
29 вересня 2017 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2017 13:04
Довідка про несудимість.pdf
29 вересня 2017 13:04
Договір оренди машин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "Електрім-2000"

ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Відхилено 28 175 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2017 08:58
ТОВ "Електрім-2000"
#30565129
Відхилено 28 177 777,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 09:17
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"
#30975988
Переможець 29 200 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 09:21

Документи

09 жовтня 2017 08:57
Електронний підпис
09 жовтня 2017 00:29
повідомлення
09 жовтня 2017 00:29
протокол

Документи

10 жовтня 2017 09:17
Електронний підпис
10 жовтня 2017 09:15
повідомлення
10 жовтня 2017 09:15
протокол

Документи

10 жовтня 2017 09:21
Електронний підпис
10 жовтня 2017 09:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2017 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВЕТОЛЮКС-ЭЛЕКТРОМОНТАЖ"
#30975988
29 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2017 09:21
Електронний підпис
10 жовтня 2017 09:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:32
Додаткова угода укладений
17 квітня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 14:20
ДУ 7 до дог 58 від 26.10.2017 (Тролейбус).pdf зміни до договору
25 лютого 2019 14:19
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 09:01
ДУ 6 тролейбус Лазурная.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 08:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 13:16
ДУ5 дог 58.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 13:13
Електронний підпис укладений
29 листопада 2018 12:56
ДУ 4 дог 58 від 26.10.17.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 12:54
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 11:13
Доп угода 3 до дог 58 від 26.10.17.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 11:10
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 11:40
календарний план укладений
26 жовтня 2017 11:39
договірна ціна 2 укладений
26 жовтня 2017 11:39
договірна ціна укладений
26 жовтня 2017 11:39
договір укладений
26 жовтня 2017 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до пункту 10.2., пункту 11.8. Договору, внести зміни в п. 3.1. Розділу ІІІ Договору Ціна Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору, є динамічною та становить 29 200 000,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів двісті тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 866 666,67 грн., з них: - на 2017 рік 0,00 грн.; - на 2018 рік 29 200 000,00 грн.». 2. Внести зміни до п. 4.2., п. 4.3., п. 4.4. Розділу ІV Порядок здійснення оплати, виклавши їх в наступній редакції: « 4.2. Замовник може надавати Генпідряднику аванс (попередня оплата) в розмірі 30% від загальної вартості річного обсягу робіт, відповідно «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого Постановою КМУ від 27.12.2001 № 1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117. 4.3. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів у термін до 14 грудня 2018 року після одержання авансу (попередньої оплати), що буде підтверджено примірними формами № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». 4.4. По закінченню терміну використання авансу, а саме 14 грудня 2018 року, невикористані суми авансу (попередньої оплати) повертаються Замовнику протягом 5 календарних днів. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу (попередньої оплати).» 3. Додаток Договору №1 Договірна ціна та №2 Календарний план виконання робіт викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до пункту 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2., пункту 11.8. Договору, керуючись рішення Миколаївської міської ради від 21 грудня 2017 №32/17 «Про міський бюджет міста Миколаєва на 2018 рік» (зі змінами від 09.11.2018р. №46/5 «Про внесення змін до рішення міської ради»), у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника продовжити термін виконання робіт до 20.12.2019р. та викласти п.1.1. Розділу І. Предмет договору в наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017-2019 роках якісно виконати на свій ризик власними силами та засобами, передбачені даним Договором будівельні роботи за робочим проектом: «Нове будівництво тролейбусної лінії по вул. Лазурній та вул. Озерній у м. Миколаєві», відповідно до проектно-кошторисної документації, договірної ціни та в межах фактичного обсягу видатків; з придбанням і встановленням обладнання, що монтується; здати в обумовлені строки роботи Замовнику, усунути недоліки; а Замовник - прийняти і оплатити виконані роботи згідно з умовами даного Договору та забезпечити підписання акту готовності об’єкта до експлуатації.» 2. Внести зміни в п. 3.1. Розділу ІІІ Договору Ціна Договору, зменшивши суму видатків у 2018 році на суму 20 500 000,00 грн. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору, є динамічною та становить 29 200 000,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів двісті тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 866 666,67 грн., з них: - на 2017 рік 0,00 грн.; - на 2018 рік 8 910 029,44 грн. - на 2019 рік 20 289 970,56 грн. ». 3. Внести зміни до п.5.1. Розділу V. Виконання робіт, та викласти його в наступній редакції: «5.1. Підрядник приступає до виконання робіт не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня отримання авансу (попередньої оплати). Строк (термін) виконання робіт: 2017-2019 рр.». 4. Внести зміни до п.5.12. Розділу V. Виконання робіт, та викласти його в наступній редакції: «5.12. Дата здачі робіт є перехідною, тому Підрядник повинен обов’язково надати відомість фактично виконаних обсягів робіт станом на 01.01.2019р., за формою Замовника, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, але не пізніше 01.02.2019р.». 5. Внести зміни в пункт 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 25.12.2019 р., та, у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.». 6. Додаток Договору№1 Договірна ціна та Додаток Договору№2 Календарний план виконання робіт викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до другого абзацу п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМУ від 27.12.2001 №,1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117, п. 10.2., п. 11.8., п. 11.10. Договору Сторони домовилися про збільшення строку використання Підрядником авансу, внесли зміни до п. 4.3., п. 4.4. Договору (Розділ ІV Порядок здійснення оплати), виклавши їх в наступній редакції: « П. 4.3. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс (попередню оплату) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів у термін до 26 грудня 2018 року після одержання авансу (попередньої оплати), що буде підтверджено примірними формами № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». П. 4.4. По закінченню терміну використання авансу, а саме 26 грудня 2018 року, невикористані суми авансу (попередньої оплати) повертаються Замовнику.»
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У відповідності до пункту 10.2., пункту 11.8. Договору, внести зміни в п. 3.1. Розділу ІІІ Договору Ціна Договору, зменшивши суму видатків у 2018 році на суму 2 060 867,54 грн. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору, є динамічною та становить 29 200 000,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів двісті тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 866 666,67 грн., з них: - на 2017 рік 0,00 грн.; - на 2018 рік 6 639 132,46 грн. - на 2019 рік 22 560 867,54 грн. ».
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішення Миколаївської міської ради від 21 грудня 2018 року № 49/31 "Про міський бюджет міста Миколаєва на 2019 рік" і у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2017 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 639 132,46
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ч.1 ст. 604, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п.п. 10.2; 10.7; 11.2; 11.8 Договору підряду №58 від 26 жовтня 2017 року