Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури
Hardware-software complex of data processing based on RISC-architecture processors
Hardware-software complex of data processing based on RISC-architecture processors
Очікувана вартість
42 002 000,00 UAH
UA-2017-09-11-000651-c ● 10a404e4a71240e7a632755334406161
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Мазін Володимир Олександрович +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Омелянчук Валентин Васильович +380445902797 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Fiscal Service of Ukraine |
National ID: | 39292197 |
Contact point: |
Mazin Volodimir Oleksandrovych +380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua |
Additional contacts: |
Omelianchuk Valentin +380445902797 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2017 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2017 14:44 |
Очікувана вартість: | 42 002 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 11 вересня 2017 12:07 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2017 17:00 |
Information
Estimated total value: | 42 002 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 420 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-Г
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Hardware-software complex of data processing based on RISC-architecture processors
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2017 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2017 12:08 |
ТД Апаратно-програмний комплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-11-000651-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 02 жовтня 2017 14:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як вбачається із тендерної документації, предметом закупівлі фактично виступає обладнання та програмне забезпечення. При цьому, оголошена вартість закупівлі включає у себе податок на додану вартість (надалі – ПДВ).
Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться: результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів; криптографічні засоби захисту інформації.
Таким чином, при проведенні даної закупівлі Замовник безпідставно, включивши в один предмет закупівлі два види товару, операція з постачання одного з яких, звільняється від оподаткування ПДВ, безпідставно збільшує вартість закупівлі на суму ПДВ, що порушує принцип максимальної економії та ефективності здійснення закупівель та призводить до марного та нераціонального використання коштів.
Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3 Закону.
Згідно із Порядком визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03. 2016 за № 448/28578) Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Зазначене вище фактично здійснено Замовником у пункті 8 Додатку 1 до Тендерної документації «складові предмету закупівлі».
Враховуючи викладене, вимагаємо: визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а саме:
1. Апаратна частина комплексу обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури –2 (дві) шт.;
2. - Програмне забезпечення системи керування базами даних, що підтверджується ліцензією на право користування програмним забезпеченням.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як вбачається із тендерної документації, предметом закупівлі фактично виступає обладнання та програмне забезпечення. При цьому, оголошена вартість закупівлі включає у себе податок на додану вартість (надалі – ПДВ).
Відповідно до підпункту 261 пункту 26 підрозділу 2 розділу XX тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться: результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів; криптографічні засоби захисту інформації.
Таким чином, при проведенні даної закупівлі Замовник безпідставно, включивши в один предмет закупівлі два види товару, операція з постачання одного з яких, звільняється від оподаткування ПДВ, безпідставно збільшує вартість закупівлі на суму ПДВ, що порушує принцип максимальної економії та ефективності здійснення закупівель та призводить до марного та нераціонального використання коштів.
Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3 Закону.
Згідно із Порядком визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03. 2016 за № 448/28578) Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Зазначене вище фактично здійснено Замовником у пункті 8 Додатку 1 до Тендерної документації «складові предмету закупівлі».
Враховуючи викладене, вимагаємо: визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), а саме:
1. Апаратна частина комплексу обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури –2 (дві) шт.;
2. - Програмне забезпечення системи керування базами даних, що підтверджується ліцензією на право користування програмним забезпеченням.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2017 11:22
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 18 статті 1 розділу І предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом. Згідно із Порядком визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03. 2016 за № 448/28578), замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Зазначена норма жодним чином не забороняє проводити замовнику закупівлю товару без його поділу на лоти.
Окремо зазначимо, що за визначенням замовника предмет закупівлі має однозначну назву, яка не суперечить загально прийнятої класифікації у сфері інформаційних технологій, а саме: Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури. Послідовність та логічність назви товару визначають його обов’язкові та нерозривні складові, а саме: апаратна частина та програмне забезпечення, необхідне для функціонування комплексу у цілому.
Враховуючи викладене, поділ закупівлі за предметом: Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури на лоти вважаємо недоцільним.
Окремо зазначимо, що за визначенням замовника предмет закупівлі має однозначну назву, яка не суперечить загально прийнятої класифікації у сфері інформаційних технологій, а саме: Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури. Послідовність та логічність назви товару визначають його обов’язкові та нерозривні складові, а саме: апаратна частина та програмне забезпечення, необхідне для функціонування комплексу у цілому.
Враховуючи викладене, поділ закупівлі за предметом: Апаратно-програмний комплекс обробки даних на базі процесорів RISC-архітектури на лоти вважаємо недоцільним.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 жовтня 2017
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВС Технолоджі" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон |
41 682 000,00
UAH з ПДВ
|
41 261 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" |
41 839 000,00
UAH з ПДВ
|
41 418 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
41 704 000,00
UAH з ПДВ
|
41 704 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон #37096369 |
Переможець |
41 261 980,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2017 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2017 17:22
|
Договір № 87 від 17.11.2017 | укладений |
17 листопада 2017 17:03
|