Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля марки ДГКО (20-100)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2017-09-11-000087-c bd288bb5573d4b0892ce2933489c9c78
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2017 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2017 17:00
Початок аукціону: 28 вересня 2017 15:04
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 тони
вугілля марки ДГКО (20-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №18 «Ластівка» Слов’янської міської ради Донецької області, пров. Лісовий, буд. 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2017 09:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 09:22
ТД_ вугілля.doc
11 вересня 2017 09:22
проект договору_ вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про запропонування еквіваленту товару
Дата подання: 13 вересня 2017 11:55
Дата відповіді: 14 вересня 2017 09:13
У тендерній документації йдеться: "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником" Чи можна вважати, що замовник не заперечує що до подання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі? Чи вважає Замовник вугілля марки ДГ 13-100 з показниками якості згідно умов ендерної документації еквівалентом предмету закупіві?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: еквівалент ДГ (20-100)
Визначення предмету закупівлі
Дата подання: 14 вересня 2017 09:40
Дата відповіді: 18 вересня 2017 09:23
Визначення предмету закупівлі, а саме «вугілля марки ДГКО (20-100)», не відповідає вимогам існуючих державних стандартів України. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.» не передбачене використання для побутових потреб вугілля з розміром кусків 20-100 мм. Класифікація вугілля за розмірами кусків здійснюється на підставі чинного ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков». Згідно вказаного ГОСТ, розмір кусків вугілля, закупівля якого планується, визначений Замовником за суміщеними класами К «Крупный» - 50-100 мм та О «Орех» - 25-50 мм, тобто 25-100 мм. Тобто, ГОСТом не передбачене існування вугілля з розмірами кусків 20-100 мм. Крім того, вказаний ГОСТ, у будь якому разі, заперечує співвідношення між нижньою і верхньою межею класу більше 1: 4. Прошу Замовника привести назву предмету закупівлі у відповідність до вимог чинних стандартів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що технічні вимоги встановлено Замовником виключно на підставі вимог чинного законодавства та ДСТУ. Так марка вугілля визначається згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.», розмір кусків визначається згідно з ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков», відповідно до якого допускаються класи з мінімальною верхньою та нижньою межею крупності.
Предметом закупівлі є вугілля ДГ (згідно з ГОСТ 19242-73 - вугілля класу КО).
Класифікація по розміру кусків проводиться відповідно до ГОСТ 19242-73 в якому вказано, що допускаються класи з заміною відповідно верхньої і нижньої межі крупності 100 на 80 мм, 50 на 40 мм,25 на 20мм, 13 на 10мм,6 на 5(8)мм.. Отже , марка та розмір кусків вугілля , що закуповується, визначені Замовником відповідають вимогам діючим державним стандартам.
Незаконні кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 14 вересня 2017 10:57
Дата відповіді: 18 вересня 2017 09:55
Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати: «14) копію договору з виробником вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем тощо), що становить предмет закупівлі, в разі якщо учасник не являється виробником; 15) оригінал або завірену належним чином копію гарантійного листа наданого Учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем тощо), в разі якщо Учасник не являється виробником, про гарантію відвантаження Учаснику для потреб Замовника (в разі укладення договору про закупівлю за результатами тендеру) вугілля відповідної марки та якості згідно умов тендерної документації (лист має бути виданий не раніше ніж за п’ятнадцять днів до дати розкриття тендерних пропозицій)». Питання до Замовника. Яким чином гарантійний лист про «змогу поставити відповідну кількість вугілля учаснику для потреб замовника», особливо «виданий не раніше ніж за п’ятнадцять днів до дати розкриття тендерних пропозицій», може підтвердити «відвантаження Учаснику для потреб Замовника (в разі укладення договору про закупівлю за результатами тендеру) вугілля відповідної марки та якості згідно умов тендерної документації»? Яке відношення мають умови Вашої тендерної документації для підприємств, які не є учасниками закупівлі? На підставі яких нормативних актів Учасник має право вимагати від свого контрагента по договору надання таких гарантій? Документи, які вимагає Замовник, можна отримати лише після укладання договору постачання між учасником закупівлі та «виробником вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем тощо)», які не є учасниками цієї закупівлі. Замовник не є стороною цього договору, не є учасником правовідносин встановлених цим договором. Постачальник вугілля для Учасника закупівлі не несе жодних зобов`язань перед Замовником. Згідно ст. 546 Цивільного кодексу України, «Виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком». Всі вимоги Замовника, відносно надання гарантійного листа є порушенням приписів ст. 546 Цивільного кодексу України. Якщо немає зобов`язань – що може гарантувати гарантійний лист? Якщо у замовника немає жодних правовідносин з контрагентом Учасника по договору постачання вугілля – що може гарантувати цей папірець? Відносно подання у складі тендерної пропозиції копії «договору з виробником вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем тощо)». Вимога надати інформацію, яка містить комерційну таємницю та конфединційну інформацію не тільки про учасника торгів, але й про його контрагентів по договорам постачання вугілля, які не є учасниками закупівлі та не зобов`язані, на забаганку Замовника, надавати дозвіл на її розголошення та розповсюдження у мережі інтернет - незаконна. Замовник не має права вимагати, а Учасник не має права надавати таку інформацію та оприлюднювати її у мережі інтернет, бо ці дії незаконні та можуть принести суттєвої шкоди сторонам договору. Цією вимогою Замовник сам порушує і змушує Учасників порушувати Закони України, які захищають конфіденційну інформацію та комерційну таємницю. За ці діяння передбачена адміністративна відповідальність на підставі статті 164-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та кримінальна – на підставі ст. 231, 232 Кримінального кодексу України. Вимагаємо від Замовника виключити з тексту тендерної документації вимоги щодо взаємовідносин Учасника з підприємствами, які не є учасниками закупівлі, не мають жодних зобов'язань перед Замовником, не зацікавлені і не зобов'язані давати Учасникам або Замовнику будь-які документи або відомості, що мають відношення до цієї закупівлі, не зацікавлені та не зобов`язані надавати Замовнику або Учасникам права на збір і поширення інформації, яка є конфіденційною або містить комерційну таємницю. Вимагаємо від Замовника виключити з тексту Тендерної документації вимоги надати документи та відомості, які не підтверджують відповідність пропозиції Учасників жодному з критеріїв, передбачених Законом та не містять жодних гарантій виконання Учасниками своїх зобов`язань за цією закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від Учасника документи для підтвердження відповідності запропонованого товару, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію та унеможливлює придбання Замовником за бюджетні кошти вугілля, яке отримане незаконним шляхом, у тому числі злочинним.
Про предмет закупівлі.
Дата подання: 14 вересня 2017 11:19
Дата відповіді: 18 вересня 2017 09:30
Беручі до уваги те, що використання вугілля марки ДГКО (20-100) для комунально-побутових потреб не передбачене жодним нормативним актом України, прошу Замовника відповісти: на підставах яких ДСТУ, ТУ, тощо замовником визначений саме цей предмет закупівлі з нестандартним визначенням розміру шматків?
Відповідь: Вибір марки вугілля це не забаганка замовника, а намагання придбати у вітчизняного товаровиробника якісний товар, що є на ринку.
Технічні вимоги встановлено Замовником виключно на підставі вимог чинного законодавства та ДСТУ. Так марка вугілля визначається згідно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.», розмір кусків визначається згідно з ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков», відповідно до якого допускаються класи з мінімальною верхньою та нижньою межею крупності.
Предметом закупівлі є вугілля ДГ (згідно з ГОСТ 19242-73 - вугілля класу КО).
Класифікація по розміру кусків проводиться відповідно до ГОСТ 19242-73 в якому вказано, що допускаються класи з заміною відповідно верхньої і нижньої межі крупності 100 на 80 мм, 50 на 40 мм,25 на 20мм, 13 на 10мм,6 на 5(8)мм.. Отже , марка та розмір кусків вугілля , що закуповується, визначені Замовником відповідають вимогам діючим державним стандартам.
Незаконні вимоги замовника
Дата подання: 14 вересня 2017 12:33
Дата відповіді: 18 вересня 2017 09:28
Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, учасник повинен надати: «13) копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, на відповідну марку вугілля, який виданий установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості». Замовником не доведено та не обгрунтована необхідність встановлення зазначених вище вимог Тендерної документації. Підпунктом 3.6 пункту 3 Національного стандарту України «Вугілля кам яне та антрацит для побутових потреб» - ДСТУ 7146: 2010 (надалі – Стандарт) визначено, що для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параматри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангу. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення», або ДП «УкрНДІвуглезбагачення» (Додаток А Стандарту). Пунктом 7.10 Стандарту визначено, що підчас укладання договору з виробником на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангу згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Це єдині підстави, які визначають законний порядок надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля. Вони не надають замовнику права вимагати надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля при проведенні процедури закупівлі. За цим порядком надати Замовнику копію цього документу має змогу лише учасник – виробник відповідної вугільної продукції лише при укладанні договору постачання. Замовник звужує коло учасників лише виробниками вугільної продукції, або учасниками, які мають безпосередні договірні відносини з виробниками. Дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов тенедерної документації порушують вимоги ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» та один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників закупівлі. Крім того, надання цього документу може порушити права його власника. Просимо Замовника виключити з тексту Тендерної документації вимогу про надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до пункту 7.10 Стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» - ДСТУ 7146:2010 визначено, що Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є підтвердженням якості відповідної марки вугілля, де відображені всі класифікаційні та якісні параметри відповідного предмету закупівлі. Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут по збагаченню і брикетуванню вугілля має акредитовану лабораторію і це не є вичерпний перелік незалежних лабораторій, що видають сертифікат відповідності на кожну партію випущеної продукції, що має встановлену форму і термін дії. Учасник може надати Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик виданих ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ», ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» та Технічним комітетом України ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення».
Надання Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про походження вугілля, унеможливлює придбання Замовником за бюджетні кошти вугілля , яке отримане незаконним шляхом, у тому числі, злочинним.
Дана вимога не є дискримінаційною. Замовник підтверджує свою вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоноване вугілля кам’яне та вважає, що Ваша вимога щодо внесення змін до Тендерної документації призведе до її спрощення, що створює ризики поставок неякісного товару.
Приймати участь у закупівлі мають право всі бажаючі, тобто не тільки виробники, а і суб’єкти господарської діяльності, які займаються реалізацією вугілля. Всі в рівних умовах, ніякої дискримінації немає.
Дана закупівля проводиться з дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях.
Досвід виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 15 вересня 2017 14:08
Дата відповіді: 18 вересня 2017 09:45
Згідно Таблиці 2.1 «Вимоги щодо кваліфікації учасників» Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, учасником надається: «1.1. Заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, із зазначенням предмету договору, обсягів закупівель, замовників, дати укладання і строку дії договорів з копіями підтверджуючих документів (копії договорів, завірених в установленому порядку та листи-відгуки контрагентів»). Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником ... на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.». Тобто, предмет цієї закупівлі – «Тверде паливо». Учасник не допускає думки, що Замовник розуміє під «аналогічним предметом закупівлі» вугілля марки «ДГКО (20-100)», бо, у цьому разі, Замовник звужує коло учасників закупілі лише тими з них, які мають досвід постачання сумнівної марки вугілля, а саме «ДГКО (20-100)», та дискримінує учасників, які мають досвід виконання договорів постачання іших марок вугілля. На підставі п 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» - «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». Чи вірно зрозумів Учасник, що Замовник вимагае надання аналогічного договору з постачання «аналогічного предмету закупівлі», тобто «Твердого палива»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначення аналогічних договорів здійснюється замовником самостійно та залежить від предмету закупівлі, тобто відправною ознакою аналогічності є саме однаковість або максимальна подібність за предметом закупівлі.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, "Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги". Предметом закупівлі є "Тверде паливо".
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2017 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА 279 200,00
UAH з ПДВ
277 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+ 278 400,00
UAH з ПДВ
278 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2017 16:51
дов. аналог. договори.PDF
26 вересня 2017 16:51
Г 13-100.zip
26 вересня 2017 16:51
інформ.довідки.PDF
26 вересня 2017 16:51
Витяг.PDF
26 вересня 2017 16:51
Устав.Документ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАЛЕКТА

ПП ПРОМБІЗНЕС+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
Переможець 277 800,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2017 10:59

Документи

04 жовтня 2017 10:59
Електронний підпис
04 жовтня 2017 10:57
протокол_297.PDF
28 вересня 2017 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2017 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
277 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2017 10:59
Електронний підпис
04 жовтня 2017 10:57
протокол_297.PDF
28 вересня 2017 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:06
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2017 08:39
договір_315.PDF укладений
17 жовтня 2017 08:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 277 800,00
UAH з ПДВ