Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області
Carrying out inventory of land for forestry in the territory of the Odessa region
Очікувана вартість
29 401 100,00 UAH
UA-2017-09-09-000064-c 656bbfc117d74a46963afe2d89a0af3e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коровкін Олег

+380487189281 ogfu@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент фінансів Одеської ОДА
Код ЄДРПОУ: 33720875
Вебсайт: http://gfu.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., м. Одеса, Приморський район, проспект Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Коровкін Олег
+380487189281
ogfu@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Finance of the Odessa Regional State Administration
National ID: 33720875
Contact point: Коровкін Олег
+380487189281
ogfu@odessa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2017 22:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2017 16:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2017 14:19
Очікувана вартість: 29 401 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294 011,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH
Publication date: 09 вересня 2017 22:25
Enquiries until: 07 жовтня 2017 16:00
Complaints submission until: до 13 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2017 16:00

Information

Estimated total value: 29 401 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 294 011 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Carrying out inventory of land for forestry in the territory of the Odessa region
CPV: 71350000-6
Період постачання: з 27 жовтня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2017 20:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2017 18:36
Таблиця змін інвентаризація земель.doc
09 жовтня 2017 18:36
ЗТД інвентаризація земель.doc
09 вересня 2017 22:22
ТД інвентаризація земель.doc
09 жовтня 2017 20:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 10:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2017 18:36
Таблиця змін інвентаризація земель.doc
09 жовтня 2017 18:36
ЗТД інвентаризація земель.doc
09 вересня 2017 22:22
ТД інвентаризація земель.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків виконання
Дата подання: 12 вересня 2017 11:45
Дата відповіді: 14 вересня 2017 09:49
Строки виконання робіт з інвентаризації 2 місяці?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 4.4 розділу І загальних положень тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів – строк надання послуг встановлено до 31.12.2017 року.
Відповідно до пункту 4.1 і пункту 10.2додатку 3 до тендерної документації – договору про закупівлю послуг, строк дії договору може бути продовжений відповідно до вимог діючого законодавства, про що укладається додаткова угода.
Щодо надання вихідних даних
Дата подання: 12 вересня 2017 11:46
Дата відповіді: 14 вересня 2017 09:49
Чи є дозволи на виконання робіт в межах населених пунктів та за межами?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 3.1 додатку 2 до тендерної документації - технічного завдання на виконання послуг з проведення робіт із інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області, інвентаризацію земель лісогосподарського призначення передбачається провести на території Ананьївського, Арцизького, Балтського, Березівського, Білгород-Дністровського, Біляївського, Болградського, Великомихайлівського, Іванівського, Ізмаїльського, Кілійського, Кодимського, Лиманського, Подільського, Окнянського, Любашівського, Миколаївського, Ренійського, Роздільнянського, Савранського, Саратського, Тарутинського, Татарбунарського, Захарівського, Ширяївського районів Одеської області (за межами населених пунктів).
Дозвіл на проведення робіт із інвентаризації земель буде надано переможцю до укладення договору про закупівлю послуг.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 26 вересня 2017 11:35
Дата відповіді: 28 вересня 2017 12:23
Доброго дня. Згідно кваліфікаційного критерію «Досвід виконання аналогічних договорів», який встановлений у п.п. 3.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД, Учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку (сканкопія з оригінала; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (в га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного за кожний рік), що вказані в довідці. За 2015-2017 роки учасник повинен виконати робіт по інвентаризації земель на площі не менше 4,5 тис.га. Приміткою передбачено, що Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (роботи по інвентаризації земель). Просимо роз’яснити, чи буде вважатися також аналогічний договір, в розумінні тендерної документації, по виконанню робіт щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок на місцевості?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На виконання вимог ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет надає роз'яснення наступного змісту Вам та іншим Учасника процедури закупівлі:
"Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (роботи по інвентаризації земель) та/або встановлення (відновлення) меж земельних ділянок на місцевості"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2017
UA-2017-09-09-000064-c656bbfc117d74a46963afe2d89a0af3e
Найменування: Департамент фінансів Одеської ОДА
Код ЄДРПОУ: 33720875
Місцезнаходження: 65032, Україна, Одеська обл., Одеса, Одеська обл., м. Одеса, Приморський район, проспект Шевченка, буд. 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АРХІЗЕМ" Документи
Відхилено
Документи
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Права на землю Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 жовтня 2017 17:45
протокол 1 ТОВ Архізем.tif
20 жовтня 2017 17:47
протокол 1 ТОВ Архізем.tif
20 жовтня 2017 17:50
Електронний підпис
20 жовтня 2017 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

17 жовтня 2017 14:00
Електронний підпис
17 жовтня 2017 13:54
20. ЕЦП.p7s
17 жовтня 2017 13:54
13. Гарантійний лист.PDF
17 жовтня 2017 13:54
0. Реєстр документів.pdf

Документи

20 жовтня 2017 17:48
протокол 2 ДП.tif
20 жовтня 2017 17:48
Електронний підпис

Публічні документи

02 листопада 2017 11:20
Наказ про уповноваженого
02 листопада 2017 11:20
Антикорупційна програма
02 листопада 2017 11:20
Довідка МВС
02 листопада 2017 11:20
Довідка ДФС
17 жовтня 2017 15:32
Проект договору.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Тендерна пропозиція.jpg
17 жовтня 2017 15:32
Трудові книжки_2.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Трудові книжки_1.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Статут.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Сертифікати.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Повірка обладнання.pdf
17 жовтня 2017 15:32
Договір 1089_2016.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Договір 916_2015.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Договір 80_2017.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Дипломи працівників_2.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Дипломи працівників_1.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Гарантія.pdf
17 жовтня 2017 15:32
відгук Георгіївське К.jpg

Документи

20 жовтня 2017 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

17 жовтня 2017 15:59
Електронний підпис
17 жовтня 2017 15:59
Електронний підпис
17 жовтня 2017 15:58
Трудові книжки.pdf
17 жовтня 2017 15:58
підвищення_Возняк.jpg
17 жовтня 2017 15:58
sertufikat_Voznjak.jpg
17 жовтня 2017 15:58
sertuf_kadastr.PDF
17 жовтня 2017 15:58
sertuf_geodezia.PDF
17 жовтня 2017 15:57
Sertifikat_Гуменний_2013.jpg
17 жовтня 2017 15:57
метрологія.pdf
17 жовтня 2017 15:57
ДОГОВІР.doc
17 жовтня 2017 15:57
Дипломи.pdf
17 жовтня 2017 15:57
Федишин М.О..doc
17 жовтня 2017 15:57
Статут.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договір Бучач.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договір чортків.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договори Бережани.pdf
17 жовтня 2017 15:57
13294_ПРАВА_НА_ЗЕМЛЮ_17_10_17.rar
17 жовтня 2017 15:57
наказ щодо діяльності2.jpg
17 жовтня 2017 15:57
наказ щодо діяльності.jpg
17 жовтня 2017 15:57
довідка про субпідряд.jpg
17 жовтня 2017 15:57
довідка право підпису.jpg
17 жовтня 2017 15:57
гарантійник лист2.jpg
17 жовтня 2017 15:57
гарантійний лист.jpg
17 жовтня 2017 15:57
тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІЗЕМ"

ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"

ТОВ Права на землю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" 29 100 790,14
UAH з ПДВ
29 100 790,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Права на землю 29 300 000,00
UAH з ПДВ
29 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 11:20
Наказ про уповноваженого
02 листопада 2017 11:20
Антикорупційна програма
02 листопада 2017 11:20
Довідка МВС
02 листопада 2017 11:20
Довідка ДФС
17 жовтня 2017 15:32
Проект договору.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Тендерна пропозиція.jpg
17 жовтня 2017 15:32
Трудові книжки_2.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Трудові книжки_1.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Статут.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Сертифікати.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Повірка обладнання.pdf
17 жовтня 2017 15:32
Договір 1089_2016.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Договір 916_2015.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Договір 80_2017.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Дипломи працівників_2.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Дипломи працівників_1.PDF
17 жовтня 2017 15:32
Гарантія.pdf
17 жовтня 2017 15:32
відгук Георгіївське К.jpg

Публічні документи

17 жовтня 2017 15:59
Електронний підпис
17 жовтня 2017 15:59
Електронний підпис
17 жовтня 2017 15:58
Трудові книжки.pdf
17 жовтня 2017 15:58
підвищення_Возняк.jpg
17 жовтня 2017 15:58
sertufikat_Voznjak.jpg
17 жовтня 2017 15:58
sertuf_kadastr.PDF
17 жовтня 2017 15:58
sertuf_geodezia.PDF
17 жовтня 2017 15:57
Sertifikat_Гуменний_2013.jpg
17 жовтня 2017 15:57
метрологія.pdf
17 жовтня 2017 15:57
ДОГОВІР.doc
17 жовтня 2017 15:57
Дипломи.pdf
17 жовтня 2017 15:57
Федишин М.О..doc
17 жовтня 2017 15:57
Статут.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договір Бучач.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договір чортків.pdf
17 жовтня 2017 15:57
договори Бережани.pdf
17 жовтня 2017 15:57
13294_ПРАВА_НА_ЗЕМЛЮ_17_10_17.rar
17 жовтня 2017 15:57
наказ щодо діяльності2.jpg
17 жовтня 2017 15:57
наказ щодо діяльності.jpg
17 жовтня 2017 15:57
довідка про субпідряд.jpg
17 жовтня 2017 15:57
довідка право підпису.jpg
17 жовтня 2017 15:57
гарантійник лист2.jpg
17 жовтня 2017 15:57
гарантійний лист.jpg
17 жовтня 2017 15:57
тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"

ТОВ Права на землю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
#00702995
Переможець 29 100 790,14
UAH з ПДВ
30 жовтня 2017 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2017 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
#00702995
29 100 790,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2024 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2024 11:24
д.у 21 вiд 28.08.2024.PDF зміни до договору
28 серпня 2024 11:24
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2024 16:09
д.у.20 від 08.08.2024.PDF зміни до договору
08 серпня 2024 16:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:42
д.у 19 від 29.12.2023.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 10:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 16:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 16:51
д.у.18.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:46
д.у.17 до договору 1431 від 17.11.20217.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:20
ДУ_16 30.12.2020 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 15:45
IMG_0001 (1).pdf зміни до договору
09 червня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:50
додаткова угода 14 до 1431 (1).tiff зміни до договору
26 грудня 2019 10:50
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 16:22
доп угода 13 інвент (1).tiff зміни до договору
18 липня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 11:36
доп угода 12 инвет (1).tiff зміни до договору
12 липня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 10:26
додаткова угода 11 до дог 1431 (1).tiff зміни до договору
29 травня 2019 10:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:17
img01142 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:17
1_img01142.pdf укладений
29 грудня 2018 16:16
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 13:17
img-Z07073702-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-1052-181207073702 (1).tif зміни до договору
07 грудня 2018 13:16
1_img-Z07073702-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-1052-181207073702.tif укладений
07 грудня 2018 13:16
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2018 12:24
img-Y07094951-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0911-181107094951 (1).tif зміни до договору
07 листопада 2018 12:24
1_img-Y07094951-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0911-181107094951.tif укладений
07 листопада 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 09:08
scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0561-180926071255 (1).tif зміни до договору
27 вересня 2018 09:08
1_scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-0561-180926071255.tif укладений
27 вересня 2018 09:08
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2018 16:04
img09721 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2018 16:04
1_img09721.pdf укладений
21 червня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 17:54
ДУ4 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2018 17:54
1_ДУ4.pdf укладений
30 березня 2018 17:54
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 15:37
scan_-WorkCentre 5020_DN(3315166453)-8597-180202124542 (1) (1).tif зміни до договору
02 лютого 2018 15:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:43
ДУ 1 строк.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:43
Електронний підпис укладений
20 листопада 2017 17:02
img08104.pdf укладений
20 листопада 2017 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподілення суми договору згідно з запланованим фінансуванням.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строків виконання робіт за другим та третім етапами згідно з додатковою угодою.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток № 2 до Договору "Календарний план" у зв*язку з коригуванням етапів надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування сроків виконання етапів робіт.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строків виконання етапів робіт.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору на наступний рік. Коригування етапів надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строків виконання етапів робіт
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 1431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподілення суми договору згідно з запланованим фінансуванням.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування строків виконання етапів робіт
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №2 "Календарний план"
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподілення суми договору згідно з запланованим фінансуванням.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу IV "Строк та місце надання послуг" Договору №1431 від 17.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.4.1 до розділу IV "Строк та місце надання послуг" та зміни до додатку №2 "Календариний план"
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.4.1. розділу IV "Строк та місце надання послуг" договору №1431 від 17.11.2017 року про закупівлю послуг, який викласти в новій редакції: "Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2023 року; внести зміни до п.8.1 розділу VIII "Строк дії договору" Договору №1431 від 17.11.2017 року про закупівлю послуг,який викласти в новій редакції; внести зміни до Додатку №2 "Календарний план" Договору №1431 від 17.11.2017 року про закупівлю послуг, в частині строків виконання етапів
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк(термін) надання послуг до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1. розділу ІІ. "Сума договору" про закупівлю послуг виклавши його у наступній редакції: на 2024 рік - 250 070,61 грн, в т.ч. ПДВ 41 678,44 грн. Викласти VI етап Додатку №2 "Календарний план надання послуг з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області" до Договору у редакції, що додається. Внести зміни до п.5 Додатку №1 "Технічне завдання на виконання послуг з проведення робіт із інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області". Викласти розділ XII. "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти додаток №2 "Календарний план надання послуг з інвентаризації земель лiсогосподарського призначення на територiї Одеської областi" до Договору у редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 1431
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2017 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 28 470 503,39
UAH (в тому числі ПДВ 4 745 083,90 UAH)