Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2017-09-08-002241-c c628c838a8a545388a8d198524e44cb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2017 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2017 14:47
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 17:17
Зміни до ТД Податковий блок.docx
12 жовтня 2017 17:17
ТД Податковий блок 3 із змінами.docx
12 жовтня 2017 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 17:17
Зміни до ТД Податковий блок.docx
12 жовтня 2017 17:17
ТД Податковий блок 3 із змінами.docx
08 вересня 2017 20:28
ТД Податковий блок 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Тендерної документації
Дата подання: 15 вересня 2017 15:26
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 17:07
Доброго дня! За результатами проведеного аналізу Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок», яка затверджена Головою тендерного комітету О.В. Костовою (за рішенням тендерного комітету від «08» вересня 2017 р. (протокол № 250)), нами було виявлено ряд спірних питань, які потребують додаткових роз’яснень або уточнень. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, єдиним підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, які встановлюються Замовником, є письмові документи, зокрема довідки (відповідно до Додатку №2 Тендерної документації). Однак, як виявилось, вищезгадана Тендерна документація містить додаткові кваліфікаційні вимоги, які неможливо підтвердити документально (в розрізі запитуваної документації), зокрема навички та вміння спеціалістів, які передбаченні підпунктом 1.9.3. Додатка 4 до Тендерної документації, а саме: - технічний спеціаліст служби супроводження повинен мати досвід обслуговування звернень користувачів, мати навики спілкування з користувачами прикладного програмного забезпечення, виконувати консультування користувачів щодо роботи з системою. - системний адміністратор повинен мати наступний рівень кваліфікації: · володіти навиками роботи із засобами адміністрування системного та прикладного програмного забезпечення; · вміти встановлювати програмні компоненти; · вміти забезпечувати штатну роботу програмних компонентів; · володіти навиками роботи з системами у віртуальних середовищах; · вміти виявляти та усувати помилки в роботі апаратно-програмного забезпечення. Крім того, володіти знаннями з експлуатації/адміністрування: · операційної системи IBM AIX 7.2/Microsoft Windows Server 2008 R2/Ubuntu Server 12.04 LTS і вище з використанням протоколу TCP-IP; · СКБД – Oracle Database Enterprise Edition 11.2.x або вище; · програмного забезпечення VMware vSphere Enterprise Plus with VMware vCenter Server Standard 5.5 і вище; · веб-сервер: IIS v.6.0/Oracle WebLogic або вище; · програмного забезпечення Framework v.3.5/ v.4, ASP.NET МVС v.3.0; · Клієнтської операційної системи Microsoft Windows XP/2000/7 і вище; · офісного пакету Microsoft Office 2010 Professional і вище; - Програміст повинен володіти знаннями з програмування в середовищах програмного забезпечення WebLogic, Oracle PL/SQL, MS VisualStudio, .NET Framework v.3.5/v.4, ASP.NET МVС v.3.0 та вміти виявляти та усувати помилки в роботі програмного забезпечення. - Системний аналітик повинен володіти знаннями принципів автоматизації технологічних процесів збирання, оброблення, зберігання, використання і відображення інформації, базовими знаннями статутних завдань ДФС України, основ діючого законодавства та нормативних документів щодо забезпечення реалізації податкової політики, впорядкування обліку та оподаткування суб’єктів господарювання. - Спеціаліст з розробки звітів повинен володіти знаннями мови SQL та знаннями з формування статистичних і аналітичних звітів та довідок, створення звітів різноманітних типів з використання OLAP-засобів та узагальнення отриманих результатів з використанням сучасних систем підтримки прийняття рішень (DSS-технологій), включаючи засоби оперативного аналізу даних, регламентовані та нерегламентовані звіти, довільні запити та багатомірний аналіз даних. - Тестувальник повинен володіти знаннями методів та засобів тестування прикладного програмного забезпечення. Зважаючи на вищезазначене, справедливо виникає питання щодо механізму оцінки Замовником кваліфікації рівня спеціалістів, а також, відповідно, об’єктивності такої оцінки. Крім того, в пункті 1.9.2. додатка 4 до Тендерної документації Замовником встановлено цілком конкретний перелік посад, які мають здійснювати надання послуг, а саме: - технічний спеціаліст служби супроводження; - системний адміністратор; - програміст; - системний аналітик; - спеціаліст з розробки звітів; - тестувальник. Звертаємо Вашу увагу, що класифікатор професії ДК 003:2010, який затверджений Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327, призначений для застосування органами державної влади. Зважаючи на це, потенційні учасники процедури закупівлі можуть і не мати у своєму штаті працівників зазначених у даній вимозі, що, відповідно, може призвести до негативних наслідків. Таким чином, просимо Вас обґрунтувати необхідність внесення в Тендерну документацію таких посад або видалити дану вимогу. Варто також зазначити, що в тендерній документації вказано перелік робіт, який має виконати учасник в рамках надання послуг із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок», які передбачають: - послуги з підключення користувачів Замовника до Служби технічної підтримки Виконавця; - послуги з реєстрації звернень Замовника в системі обліку Служби технічної підтримки Виконавця; Також учасник повинен виконати: - налаштування адаптованого програмного забезпечення в ДФС; - надати детальні інструктивні матеріали щодо встановлення та налагодження адаптованого програмного забезпечення в ДФС; - тощо. Наявність цих пунктів, наводить на думку, що Замовник в рамках закупівлі вже визначився з переможцем, адже інші потенційні учасники не володіють інформацією про які саме системи замовника іде мова, то ж не можливо встановити вартість і обсяг послуг, які будуть надаватись компаніями, які планують прийняти участь в торгах. Підсумовуючи вищезазначене, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції, просимо Вас надати роз’яснення (обґрунтування) з приводу вищезгаданих питань або внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо кваліфікаційних вимог до спеціалістів учасника процедури закупівлі.
Згідно з додатком 2 до тендерної документації на закупівлю «Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»» (далі – тендерна документація) учасник процедури закупівлі для підтвердження наявності працівників, які мають кваліфікацію, знання та досвід відповідно до вимог пункту 1.9.2 додатку 4 до тендерної документації, подає у складі тендерної пропозиції довідку за формою, наведеною у додатку 2.2 до тендерної документації (далі − довідка). У графі «кваліфікація» довідки зазначається інформація про кваліфікацію, знання та досвід спеціалістів, які пропонуються учасником процедури закупівлі на певну посаду, що має відповідати вимогам, переліченим у п. 1.9.3. додатку 4 тендерної документації.
Надання інших документів (дипломів, сертифікатів тощо) на підтвердження такої кваліфікації не вимагається.
Достовірність інформації, наведеної у такій довідці підтверджується підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
2. Щодо переліку посад.
Спеціалісти, які пропонуються на певні посади, повинні мати кваліфікацію, знання та досвід відповідно до вимог пункту 1.9.3 додатку 4 до тендерної документації. Посада спеціаліста в організаційній структурі учасника процедури закупівлі може носити іншу назву, але стосуватися аналогічної діяльності.
3. Щодо переліку робіт.
3.1. Згідно з пунктом 1.6 додатку 4 до тендерної документації взаємодія Замовника з Виконавцем має здійснюватися засобами Служби технічної підтримки (Сервіс Деск) − єдиної точки прийому та реєстрації звернень Замовника.
Для оцінки учасником процедури закупівлі вартості робіт, пов′язаних з наданням послуг Служби технічної підтримки (Сервіс Деск) у пункті 1.6 додатку 4 до тендерної документації наведені вимоги до служби Сервіс Деск.
3.2. Послуги щодо налаштування адаптованого програмного забезпечення в ДФС, надання детальних інструктивних матеріалів щодо встановлення та налагодження адаптованого програмного забезпечення в ДФС тощо стосуються тільки програмного забезпечення ІТС «Податковий блок».
Інформація про програмне та апаратне середовища, в яких функціонує ІТС «Податковий блок», наведені у пункті 1.8 додатку 4 до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-08-002241-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Інтелект-Софт", Код ЄДРПОУ:38809664
Дата подання: 20 вересня 2017 16:01
Скарга
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського, 45 Скаржник (Учасник): ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СОФТ" 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102 Код ЄДРПОУ: 38809664 тел/факс +380961774977 Замовник: Державна фіскальна служба України 04053, м. Київ, Львівська площа, 8 Закупівля № UA-2017-09-08-002241-c Скарга на умови тендерної документації на закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») Відповідно до абзацу 1 частини 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Пунктом 14 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – Антимонопольний комітет України» Пунктом 27 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що «суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи». Державною фіскальною службою України (далі – Замовник) 08.08.2017 оголошено закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СОФТ» (далі - Учасник, Скаржник) ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника на зазначену закупівлю виявило наявність у ній дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів і вимог щодо їх усунення. 1. Пунктом 1.9 Додатку 4 до тендерної документації встановлюються Вимоги кваліфікації Виконавця, разом із тим стаття 16 Закону чітко встановлює критерії кваліфікаційних вимог і вони вже прописані у Додатку 2 до тендерної документації. Таке формулювання викликає подвійне трактування адже пунктом 1.9 Додатку 4 до тендерної документації додатково вимагається підтвердження кваліфікації наявністю відповідних актів виконаних робіт. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 2. Пунктом 1.9.3. Додатку 4 до тендерної документації встановлюються вимоги до навичок та вмінь спеціалістів служби супроводження Податкового блоку. Пунктом 2 ст. 16 Закону чітко визначені критерії, які Замовник може встановлювати, серед яких «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», проте вимоги зазначеного пункту 1.9.3 не виключено до Додатку 2 тендерної документації як цього потребує Закон. Також чітко не встановлено, які саме документи потрібно надавати Замовнику на підтвердження відповідних навичок та вмінь визначених у п. 1.9.3. на основі яких Замовник буде приймати рішення про відповідність пропозиції Учасника своїм вимогам. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 3. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно з вимогами пункту 1.9.2 додатку 4 цієї тендерної документації (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації). Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками». Складається враження, що дана вимога виписана під конкретну компанію, яка заздалегідь визначається Замовником як потенційних переможець, адже цю вимогу виконати не можливо, оскільки наша компанія як потенційний учасник процедури закупівлі, керуючись Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 N 327 про Класифікатор професій ДК 003:2010, а саме пунктом 1.2 згаданого Наказу, який визначає, що «Цей класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників» не має у своєму штаті працівників із професіями зазначених у вимогах п.1.9.2. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 4. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яку не можливо виконати, адже Замовник вимагає надання Учасником «Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) щодо супроводження інформаційних систем на мові програмування Java (платформа WebLogic), (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має …». Така конкретизація Замовником підтримки інформаційних систем, які повинні бути виключно на мові програмування Java (платформа WebLogic) визначає потенційного переможця торгів та виключає можливість участі в торгах компаній, які мають великий досвід супроводження інформаційних систем, обмежує конкуренцію, та приведе до порушення мети та принципів Закону – забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, а також вимог ст. 3 цього Закону (на підтвердження Скаржник надає аналогічний діючий договір із Замовником № 14 від 03.05.2017 про надання Послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням, за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 (Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності»). Також слід зазначити, що поняття аналогічного договору встановлюється за приналежність закупівлі до коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, в якому не визначено окремого коду для «Послуг із супроводження інформаційних систем на мові програмування Java (платформа WebLogic)». Навіть сам Замовник у проекті Договору до цієї закупівлі у п. 1.1. визначає предмет Договору як: «1.1.Виконавець зобов’язується у 2017 році надати Замовникові Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, за кодом ДК 021:2015 − 72260000 (Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») (далі − ІТС «Податковий блок»)] (далі – Послуги)…», без будь-якої конкретизації по мовам програмування. На підставі викладеного просимо захистити наші права та законні інтереси, порушені внаслідок встановлення Замовником у документації конкурсних торгів дискримінаційних вимог та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників. 5. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років. Вважаємо, що така вимога порушує вимоги ст. 3 Закону про недискримінацію учасників та обмежує коло потенційних Учасників, які працюють на ринку України та можуть запропонувати конкурентну ціну і надати відповідні якісні послуги. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників. Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаними дискримінаційними умовами Документації позбавляє Скаржника та інших можливих учасників надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі. Всі документи, на які посилається Скаржник в даному документі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером Оголошення: UA-2017-09-08-002241-c (c628c838a8a545388a8d198524e44cb6). Ми впевнені, що провадження всіх наших вимог значно покращить конкурентне середовище тендеру, усуне нехтування вимогами Закону та сприятиме закупівлі Замовником якісних послуг за економічну ціну. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СОФТ» до розгляду; 2. Зобов’язати Державну фіскальну службу України усунути дискримінаційні умови тендерної документації на закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») відповідно до даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України або, у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити Процедуру закупівлі та оголосити її без зазначених порушень у майбутньому; 3. Розгляд скарги здійснити за участі представника Скаржника. Додаток: 1. Копія платіжного доручення від 20 вересня 2017 року №408. 2. Копія Договору № 14 від 03.05.2017.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2017 13:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2017 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА" 3 270 000,00
UAH з ПДВ
3 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІТІ-БАРС" 3 610 000,00
UAH з ПДВ
3 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтелект-Софт" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2017 12:18
Електронний підпис
17 жовтня 2017 12:17
17 Акти виконаних робіт.pdf
25 вересня 2017 11:56
Електронний підпис
25 вересня 2017 11:25
10 договори-кв.zip
25 вересня 2017 11:25
8 Накази-кв.zip

Публічні документи

22 вересня 2017 17:07
11 Статут УНІТІ-БАРС.pdf
22 вересня 2017 17:07
9 Акт до Д № К-7391.pdf
22 вересня 2017 17:07
6 Договір № 26-17 від 16.03.2017.pdf

Публічні документи

22 вересня 2017 14:22
Довідка Деск Сервіс.PDF
22 вересня 2017 14:22
Технічна частина.pdf
22 вересня 2017 14:22
проект договору.pdf
22 вересня 2017 14:22
Пропозиція.pdf
22 вересня 2017 14:22
Протокол.pdf
22 вересня 2017 14:22
Наказ директор.pdf
22 вересня 2017 14:22
Інформація про Учасника.PDF
22 вересня 2017 14:22
ПДВ.pdf
22 вересня 2017 14:22
Статут-compressed.pdf
22 вересня 2017 14:22
Довідка ст.17.PDF
22 вересня 2017 14:22
Договір 2016-compressed.pdf
22 вересня 2017 14:22
Аналогічний договір.pdf
22 вересня 2017 14:22
Накази.zip
22 вересня 2017 14:22
Довідка працівники.PDF
22 вересня 2017 14:22
Довідка МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРОГРАМІКА

ТОВ "УНІТІ-БАРС"

ТОВ "Інтелект-Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА"
#39295308
Переможець 3 090 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2017 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА"
#39295308
3 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 16:33
Електронний підпис укладений
07 лютого 2018 18:36
Додаткова угода 2 до договору 75.pdf зміни до договору
07 лютого 2018 18:34
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 17:54
додаткова 1 до договору 75.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:54
Електронний підпис укладений
01 листопада 2017 13:49
Договір № 75 від 01.11.2017 укладений
01 листопада 2017 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, ціна Договору становить 3 688 064,52 грн., у тому числі у 2017 році: 3 090 000,00 грн., з 01.01.2018 до 12.01.2018: 598 064,52 грн.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2017 — 01 квітня 2018
Сума оплати за договором: 3 688 064,52
UAH з ПДВ