Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу, з введенням першої черги потужностей 150 м3/добу в с. Поліське Коростенського району, Житомирської області. Зміни до проекту
Очікувана вартість
8 389 274,40 UAH
UA-2017-09-08-002118-c 0929a12d92954bb19dde7c209d41e267
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мала Людмила

+380961048940 tayisak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Мала Людмила
+380961048940
tayisak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2017 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2017 12:07
Очікувана вартість: 8 389 274,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 946,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу, з введенням першої черги потужностей 150 м3/добу в с. Поліське Коростенського району, Житомирської області. Зміни до проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, с. Поліське, Коростенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівельно-монтажних робіт: 30%
Понад 40 (сорок) мільйонів гривень: 30%
Понад 30 (тридцять) мільйонів грн. до 40 (сорока) млн. грн. включно: 25%
Понад 20 (двадцять) млн. грн. до 30 (тридцяти) млн. грн. включно: 20%
Понад десять (десять) млн. грн. до 20 (двадцяти) млн. грн. включно: 15%
Понад 5 (п’ять) млн. грн. до 10 (десяти) млн. грн. включно: 10%
Понад 2 (два) млн. грн. до 5 (п’яти) млн. грн. включно: 5%
До 2 (двох) млн. грн. включно: 0%
21 вересня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 15:41
Зміни перелік.docx
21 вересня 2017 15:41
ЗТД Поліське.doc
21 вересня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2017 15:41
Зміни перелік.docx
21 вересня 2017 15:41
ЗТД Поліське.doc
08 вересня 2017 17:25
ТД Поліське.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-08-002118-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД.", Код ЄДРПОУ:33933249
Дата подання: 12 вересня 2017 11:58
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
08.09.2017 року Ушомирською сільською радою (надалі - Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу, з введенням першої черги потужностей 150 м3/добу вс. Поліське Коростенського району, Житомирської області. Зміни до проекту), № UA-2017-09-08-002118-c.
Слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу, з введенням першої черги потужностей 150 м3/добу вс. Поліське Коростенського району, Житомирської області. Зміни до проекту) (Далі – тендерна документація) не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі-Закон) в частині встановлення дискримінаційних вимог до учасників закупівлі та містить посилання на нормативні акти, що втратили чинність.
Відповідно до п.п. 5.2.3. п.2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу: «5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором, отримавши його копію у замовника торгів на письмовий запит.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.»
Вважаємо вищезазначена вимога має дискримінаційний характер по відношенню до учасників процедури закупівлі, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель виходячи з наступного:
Саме формулювання «Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.» присвоює учаснику закупівлі статус «заручник», оскільки зазначена вимога створює наступну ситуацію: суб’єкти господарювання (учасники торгів) не мають можливості впливати на вибір замовником консультанта торгів та на вартість консультаційних послуг. Учасники торгів повинні здійснити оплату цих послуг по факту та виставленому рахунку. Тобто учасники не мають змоги відмовитись від послуг консультанта, вибраного Замовником та зобов’язані здійснювати оплату послуг, які фактично не отримав.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI (далі – Закон) не передбачає можливості встановлення додаткових умов для переможця Процедури закупівлі та вказані вимоги Документації є порушенням вимог Закону.
Відповідно до Документації учасник-переможець може, а не зобов’язаний, оплатити послуги консультантів торгів. Відмова учасника-переможця оплатити вказані послуги не несе ніяких негативних наслідків для учасника.
Згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі–товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Предметом Процедури закупівлі є роботи –ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво очисних споруд по технології «BIOTAL» продуктивністю 300 м3/добу, з введенням першої черги потужностей 150 м3/добу в с. Поліське Коростенського району, Житомирської області. Зміни до проекту)
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фото зйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 32 Закону «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів».
Відповідно до частини другої статті 32 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
За таких умов, Закон не передбачає можливість встановлення у тендерній документації додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами) для переможця Процедури закупівлі на етапі між прийняттям Рішення про намір укласти договір про закупівлю та укладанням договору про закупівлю між Замовником та учасником. Якого визнано переможцем торгів відповідно до вимог Закону.
Таким чином, витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації.
Разом з цим, тендерною документацією не доведено та не необґрунтовано необхідність встановлення зазначених вище вимог. Крім того, тендерна документація містить інші порушення Закону, зокрема і щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та посилання на нормативні акти, що втратили чинність.
Враховуючи викладене наполягаємо на тому, дії Замовника (в частинів становлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність.
Аналогічної думки дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своїх рішеннях № 266-р/пк-ск від 05.03.2014, № 266-р/пк-ск від 05.03.2014 та багатьох інших.
Крім того, п. п. 3.1.4., 3.5.2. (документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям), 3.5.7. тендерної документації та встановленою формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 1 Замовником вимагається обов’язкова наявність на документах відбитка печатки учасника закупівлі (у разі наявності), проте зазначена вимога має незаконний та дискримінаційний характер!
Рекомендуємо посадовим (службовим) особам Замовника звернути увагу на положення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» від 23.03.2017 року № 1982-VIII (надалі – ЗУ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями»), що набрав чинності через три місяці з дня його опублікування.
Відповідно до прийнятого ЗУ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» було внесено наступні зміни:
1. п.1 розділу І внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та доповнено главу 12 статтею 166-24 такого змісту:
"Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
2. п. 2 розділу І внесено зміни у частині третій статті 28 Господарського процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 6, ст. 56) слова "ним" і "та посвідчується печаткою підприємства, організації (за наявності)" виключено.
3. п.5 розділу Івнесено зміни до Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) та текст статті 58-1 ГК України викладено в такій редакції:
"1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної владиабо органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа уразі, якщо так авимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
4. Виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюється без одержання будь-яких документів дозвільного характеру".
Таким чином вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації. Разом з тим, залишаємо за собою право, передбачене ст.18 Закону щодо подання скарги на рішення, діїчи бездіяльність Замовника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2017 17:56


Тендерним комітетом Ушомирської сільської ради Коростенського району Житомирської області отримано Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, розглянуто. За результатами розгляду листа можемо повідомити наступне.

Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором, отримавши його копію у замовника торгів на письмовий запит.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
Вами вказується, що рішеннями Антимонопольного комітету України за результатами розгляду скарг зобов’язано деяких замовників виключати послуги консультанта з документації торгів. Однак, це не зовсім відповідає дійсності, адже орган оскарження вказує, що згідно Закону не можна замовнику вимагати від учасників нести будь-які витрати, в тому числі на оплату послуг консультанта, на етапі між прийняттям рішення про акцепт пропозиції та укладенням договору про закупівлю. Така правова позиція органу оскарження пояснюється тим, що один учасник-переможець торгів після акцепту (прийняття рішення про намір укласти договір) його пропозиції оплатить послуги консультанта, але до моменту укладення договору може надійти скарга від іншого учасника, яка буде задоволена та рішення замовника про обрання переможця буде скасованим (а цей переможець вже оплатив послуги або поніс інші додаткові витрати, які неможливо повернути). Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися Рішеннями колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення АМК є суб’єктивною думкою членів колегії і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
У тендерній документації сільської ради в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.

Щодо наявності відбитка печатки в учасників закупівлі можемо повідомити наступне.
Згідно із пп. 3.1.4 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Таким чином, Замовником не встановлено обов’язку для учасників процедури подавати документи із відтисками печатки. Отже, учасники, які здійснюють підприємницьку діяльність без печатки мають такі ж права як інші учасники. При цьому, умовами тендерної документації та Законом не передбачено підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника через відсутність в нього печатки.
Окрім того, умовами тендерної документації також не передбачено подання нотаріально завірених копій документів учасника (крім випадку подання пропозиції учасника – нерезидента України).
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог сільською радою не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Ушомирською сільською радою вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).

Документи подані скаржником

12 вересня 2017 11:58
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2017 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ АртХаус 8 387 043,06
UAH з ПДВ
8 387 043,06
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 870 930.14 Документи
ПП Елітбуд-1 8 388 395,41
UAH з ПДВ
8 388 395,41
UAH з ПДВ
1.2857142857 6 524 307.54 Документи
ПП Компанія РОС 7 918 503,60
UAH з ПДВ
7 876 557,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 6 486 576.35 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" 8 299 724,36
UAH з ПДВ
8 257 777,98
UAH з ПДВ
1 8 257 777.98 Документи

Публічні документи

09 жовтня 2017 17:04
Електронний підпис
09 жовтня 2017 16:59
Довідка податкової
09 жовтня 2017 16:59
Довідка про несудимість
02 жовтня 2017 17:19
Локальні кошториси
29 вересня 2017 17:15
Електронний підпис
29 вересня 2017 17:12
Графік.pdf
29 вересня 2017 17:00
реєстр.pdf
29 вересня 2017 17:00
Проект договору.pdf
29 вересня 2017 17:00
Лист-згода_ПД.pdf
29 вересня 2017 17:00
Субпідрядник.pdf
29 вересня 2017 17:00
Звіти форма3 та форма 2.pdf
29 вересня 2017 17:00
Гарантія.zip
29 вересня 2017 17:00
ПВР.pdf
29 вересня 2017 17:00
ДЦ_ПЗ до ДЦ_ЗКР_ПЗ до ЗКР.pdf
29 вересня 2017 17:00
Ліцензія та дозвіл.pdf
29 вересня 2017 17:00
Довідки банку.pdf
29 вересня 2017 17:00
Статут та опис з кодом.pdf
29 вересня 2017 17:00
Працівники.pdf
29 вересня 2017 17:00
Обладнання.pdf
29 вересня 2017 17:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2017 13:58
Електронний підпис
29 вересня 2017 13:57
18. фінансова звітність.pdf
29 вересня 2017 13:57
16. проект договору.PDF
29 вересня 2017 13:57
15. субпідрядники.pdf
29 вересня 2017 13:57
13.2. кошторис.zip
29 вересня 2017 13:57
13.1. кошторис.PDF
29 вересня 2017 13:57
12. ліцензія дозволи.PDF
29 вересня 2017 13:57
11. дотримання законів.PDF
29 вересня 2017 13:57
10. довідки з банків.pdf
29 вересня 2017 13:57
09. статут.PDF
29 вересня 2017 13:57
08. стаття 17.PDF
29 вересня 2017 13:57
07.3. відгуки.pdf
29 вересня 2017 13:57
07.2. копії договорів.PDF
29 вересня 2017 13:57
07.1. аналогічні договори.PDF
29 вересня 2017 13:57
06. працівники.PDF
29 вересня 2017 13:57
05. обладнання.PDF
29 вересня 2017 13:57
03. персональні дані.PDF
29 вересня 2017 13:57
02. повноваження.PDF
29 вересня 2017 13:57
01. тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 вересня 2017 17:58
Електронний підпис
29 вересня 2017 17:56
Звітність за 2016 рік.pdf
29 вересня 2017 17:56
Проект договору.pdf
29 вересня 2017 17:56
Кошторис 2.pdf
29 вересня 2017 17:56
Кошторис 1.pdf

Публічні документи

29 вересня 2017 16:26
Підписаний_GarLIST 8716.pdf
29 вересня 2017 15:17
20170929_150346.jpg
29 вересня 2017 15:17
20170929_150427.jpg
29 вересня 2017 09:26
Ракитно.pdf
29 вересня 2017 09:23
Обладнання.pdf
29 вересня 2017 09:23
Овруч.pdf
29 вересня 2017 01:40
Додаток 5.pdf
29 вересня 2017 01:38
Виконання.pdf
29 вересня 2017 01:38
Довідка підпис.pdf
29 вересня 2017 01:38
КЗОТ.pdf
29 вересня 2017 01:38
Отсутствие замечаний.pdf
29 вересня 2017 01:38
Ракитно 2.pdf
29 вересня 2017 01:38
Свидоцтво.JPG
29 вересня 2017 01:31
Додаток 1.pdf
29 вересня 2017 01:31
Додаток 4.pdf
29 вересня 2017 01:31
КЗОТ.pdf
29 вересня 2017 01:31
Овруч 2.pdf
29 вересня 2017 01:31
Отсутствие замечаний.pdf
29 вересня 2017 01:31
Працівники.pdf
29 вересня 2017 01:31
Ракитно 2.pdf
25 вересня 2017 10:00
12_И_BIOTAL.bsdu
25 вересня 2017 10:00
sertifikat_vidpovidnosti_19.10.15_0.jpg
25 вересня 2017 10:00
ukrbiotal-iso9001-2015-ru.pdf
25 вересня 2017 10:00
Витяг платників податку.PDF
25 вересня 2017 10:00
Віписка юр особ.PDF
25 вересня 2017 10:00
Договірна ціна.pdf
25 вересня 2017 10:00
Календарный план.pdf
25 вересня 2017 10:00
Лицензия01.jpg
25 вересня 2017 10:00
Лицензия02.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ПП Елітбуд-1

ПП Компанія РОС

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 8 387 043,06
UAH з ПДВ
09 жовтня 2017 15:54

Документи

09 жовтня 2017 15:54
Електронний підпис
09 жовтня 2017 15:45
обрання переможцем.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2017 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
8 387 043,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2017 15:54
Електронний підпис
09 жовтня 2017 15:45
обрання переможцем.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 18:16
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 10:30
Додатки до договору.pdf укладений
23 жовтня 2017 10:23
договір біотал.pdf укладений
23 жовтня 2017 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 246 230,00
UAH з ПДВ