Будівництво ЗОШ І-ІІ ступеня в с. Дубаневичі Городоцького району Львівської області
Очікувана вартість
34 129 920,00 UAH
UA-2017-09-07-001852-a 44d7c3757a9542a38f290771192b3ddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144594
Вебсайт замовника: http://www.osvita-horodok.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 81500, Україна, Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St
Контактна особа замовника: Макітра Марія Юріївна
+380323130462
gorodokrvo@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2017 17:41
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2017 17:41
Початок аукціону: 26 вересня 2017 13:11
Очікувана вартість: 34 129 920,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво ЗОШ І-ІІ ступеня в с. Дубаневичі Городоцького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81541, Україна, Львівська область, с. Дубаневичі, с. Дубаневичі Городоцького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 вересня 2017 17:45
Електронний цифровий підпис
07 вересня 2017 17:36
Додаток-4.docx
07 вересня 2017 17:36
Додаток-3.docx
07 вересня 2017 17:36
Додаток-2.docx
07 вересня 2017 17:36
Додаток-1.docx
07 вересня 2017 17:36
2-ТД-Роботи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2017 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тепло Буд Експерт 30 982 576,52
UAH з ПДВ
30 982 576,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН" 31 406 602,80
UAH з ПДВ
31 406 602,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ковчег-Сервіс 32 768 026,80
UAH з ПДВ
32 768 026,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2017 11:39
5.22 Банківська ліцензія.pdf
25 вересня 2017 11:39
5.21 Банківська гарантія.pdf
25 вересня 2017 11:39
5.20 Довіреність банку.pdf
25 вересня 2017 11:39
5.18 Довідка про обіги.PDF
25 вересня 2017 11:39
5.15 Цінова пропозиція.PDF
25 вересня 2017 11:39
5.7 Проект договору.PDF
25 вересня 2017 11:39
5.1 Статут.PDF
25 вересня 2017 11:39
1.13 Договір підряду 14 06.PDF
25 вересня 2017 11:39
1.11 Договір підряду 14 08.PDF
25 вересня 2017 11:39
1.6 Паспорт екскаватора.PDF
25 вересня 2017 11:39
1.5 Паспорт КАМАЗ 5410.PDF
25 вересня 2017 11:39
1.3 Паспорт крана Л-7238.pdf

Публічні документи

25 вересня 2017 14:51
sign.p7s
25 вересня 2017 14:45
29-Проект договору.pdf
25 вересня 2017 14:45
26-Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2017 14:45
25-Витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2017 14:45
24-Статут.pdf
25 вересня 2017 14:44
14-15-16-18-19-Кошторис.rar
25 вересня 2017 14:44
13-паспорт ЛИСАК Р.М.pdf
25 вересня 2017 14:44
34-Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2017 14:44
1-3 Договір механізмів 2.pdf
25 вересня 2017 14:44
32-Дозвіл ТОВ ВБП ВАЙКОН.pdf

Публічні документи

25 вересня 2017 15:48
Довідка субпідряд.pdf
25 вересня 2017 15:48
Довідка щодо ліцензії.pdf
25 вересня 2017 15:48
Форма цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2017 14:01
Кошторис.rar
25 вересня 2017 14:01
Виписка з ЄДР.pdf
25 вересня 2017 14:01
Статут.pdf
25 вересня 2017 14:01
Форма цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тепло Буд Експерт
#39012254
Відхилено 30 982 576,52
UAH з ПДВ
02 жовтня 2017 17:22
ТОВ ВБП "ВАЙКОН"
#40547745
Переможець 31 406 602,80
UAH з ПДВ
02 жовтня 2017 18:50

Документи

02 жовтня 2017 17:22
sign.p7s
02 жовтня 2017 17:18
Протокол розгляду
26 вересня 2017 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2017 18:50
sign.p7s
02 жовтня 2017 18:43
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02.10.2017 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН"
#40547745
31 406 602,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2017 18:50
sign.p7s
02 жовтня 2017 18:43
Протокол розгляду

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 жовтня 2017 18:53
План фінансування укладений
20 жовтня 2017 18:45
Календарний графік укладений
20 жовтня 2017 18:45
Договірна ціна Стор2 укладений
20 жовтня 2017 18:45
Договірна ціна Стор1 укладений
20 жовтня 2017 18:45
Договір укладений
20 жовтня 2017 18:45
додаткова угода вайкон дубаневичі 2(3).pdf зміни до договору
17 липня 2018 10:41
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 10:29
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2017 12:53
додаткова вайкон.pdf зміни до договору
08 листопада 2017 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни в основний Договір, а саме п.4.1. доповнити таким абзацом: Відпрацювання авансу у 2017 році становить 1 (один) місяць з дня одержання коштів. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».
Номер договору про закупівлю: Б/н
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із надходженням додаткових коштів на виконання роботи – ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - будівництво ЗОШ І-ІІ ступеня в с. Дубаневичі Городоцького району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт): Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 2017 рік на 760 152,00 грн. (сімсот шістдесят тисяч сто п’ятдесят дві гривні ) та викласти п. 3.2. Договору в такій редакції: « Вартість робіт на 2017 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 265 152,00 грн.( один мільйон двісті шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 коп.) . Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005 р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: Б/н
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на 2018 рік по об'єкту : «ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - будівництво ЗОШ І-ІІ ступеня в с. ДубаневичіГородоцького району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)» Сторони дійшли згоди доповнити п. 3.2. Договору та викласти його в такій редакції: 3.2. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить 31 406 602.80 грн. (тридцять один мільйон чотириста шість тисяч шістсот дві гривні 80 коп.) з ПДВ. Вартість робіт на 2017 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 265 152,00 грн. (один мільйон двісті шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 коп.) з ПДВ. Вартість робіт на 2018 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 055 824,80 грн. (один мільйон п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять чотири гривні 80 коп.) в т.ч. ПДВ 175 970,80 грн. (Сто сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 80коп.) Сума Договору у 2018 році може бути переглянута при виділенні додаткових кошторисних призначень. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005 р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.
Номер договору про закупівлю: Б/н
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку