Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф)
DK 021:2015 - code 33110000-4 Visualization Equipment for medical purposes, dental and veterinary medicine (Computer Tomograph)
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-09-07-000681-c ef75b3e4e5ee4e2f89418e6c0ee3b1e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лошак

+380 4622 59991
+380 63 1875357
tenderonc2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська область обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211
Контактна особа: Валентина Лошак
+380 4622 59991,+380 63 1875357
tenderonc2015@meta.ua
Додаткові контактні особи: Григорій Бардаков
+380 4622 53016
onco.chern@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalnyi likuvalno-profilaktychnyi zaklad "Chernigivskyi oblasnyi onkologichnyi dyspanser"
National ID: 02006065
Contact point: Valentine Loshak
+380 4622 59991,+380 63 1875357
tenderonc2015@meta.ua
Additional contacts: Григорій Бардаков
+380 4622 53016
onco.chern@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2017 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2017 13:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2017 13:22
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 вересня 2017 11:39
Enquiries until: 29 вересня 2017 13:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2017 13:00

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 125 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДК 021:2015 – код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

DK 021:2015 - code 33110000-4 Visualization Equipment for medical purposes, dental and veterinary medicine (Computer Tomograph)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 19 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2017 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 13:25
ТД зі змінами .doc
19 вересня 2017 13:25
Зміни до ТД .doc
19 вересня 2017 13:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ .doc
19 вересня 2017 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2017 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 13:25
ТД зі змінами .doc
07 вересня 2017 11:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
19 вересня 2017 13:25
Зміни до ТД .doc
19 вересня 2017 13:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ .doc
07 вересня 2017 11:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-07-000681-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 15 вересня 2017 11:49
Додаток до звернення
Додаток до Звернення щодо усунення порушення
Скасована
Дата: 15 вересня 2017 11:51
Причина: Не додано всі необхідні документи
Номер вимоги: UA-2017-09-07-000681-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 15 вересня 2017 11:53
Зіернення
Звернення
Скасована
Дата: 15 вересня 2017 12:01
Причина: Не додано необхідних документів
Номер вимоги: UA-2017-09-07-000681-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 15 вересня 2017 12:02
Звернення
Звернення
Скасована
Дата: 15 вересня 2017 12:11
Причина: Не завантажуються долучені документи
Номер вимоги: UA-2017-09-07-000681-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 15 вересня 2017 12:34
Звернення щодо усунення порушень
Звернення щодо усунення порушень (з Додатком).
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2017 13:16
Шановний пане Степченко В.І.!
Відповідно до Вашого звернення № 525 від 15.09.2017, повідомляємо наступне:
тендерний комітет ознайомився з Вашим «Зверненням щодо усунення порушень», та уважно вивчивши Ваші вимоги із звинуваченнями на нашу адресу в дискримінації з проханням внести зміни до тендерної документації повідомляємо наступне:
Вважаємо звинувачення на нашу адресу стосовно застосування дискримінаційних вимог в Додатку № 2 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі: ДК 021:2015 – код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф)» необґрунтованими.
За Вашим твердженням, дані наведені в Таблиця 1 Вашого звернення відповідають обладнанню виключно одного виробника, а саме комп’ютерному томографу виробництва Philips Medical Systems, при цьому не наведено будь яких доказів того, що вказаним технічні вимоги тендерної документації не відповідають інші виробники медичного обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що медико-технічним характеристикам наведеним в Таблиці 1 Вашої вимоги задовольняє обладнання як мінімум трьох світових виробників медичного обладнання, а саме Siemens Healthcare, Philips Healthcare та General Electric Healthcare.

Щодо уточнюючих питань, які наведені в Таблиці 2 Вашого звернення:
Вимоги:
- до п. 7.1 «Робоча консоль оператора повинна мати два рідиннокристалічних монітори з діагоналлю не менше 19”» щодо заміни другого монітору консолі оператора на робочу станцію лікаря відхилити,
тому що два монітори дозволяють порівнювати різні зображення, що економить час при повторному детальному дослідженні пацієнтів і визначенні динаміки лікування і це не стосується робочої станції лікаря;
- до п. 7.4 «Система архівування на CD-дисках - наявність» задовольнити
та викласти його в наступній редакції «Система архівування на CD або DVD-дисках - наявність»;
- до п. 7.13 «Пакет програм по локалізації та сегментації пухлин на спеціалізованій робочій станції або на консолі оператора - наявність» задовольнити
та викласти його в наступній редакції «Пакет програм по локалізації та сегментації пухлин або на спеціалізованій робочій станції, або на консолі оператора - наявність»
Пояснення:
- до п. 8.1 «Лазерна система симуляції для ідентифікації положення ізоцентру, що дозволяє автоматично переміщувати лазери в положення маркірування на пацієнті у відповідності з даними по локалізації і сегментації пухлини – не менше 3».
Мається на увазі, що лазерна система симуляції повинна мати не менше 3-х автоматичних рухомих лазерів.
- до п.8.4 «Джерело безперебійного живлення для консолі оператора та робочої станції - наявність».
Мається на увазі, що джерелом безперебійного живлення повинні бути забезпечені і консоль оператора і спеціалізована робоча станція у разі їх наявності. Це може бути два окремих джерела безперебійного живлення або одне достатньої потужності до якого підключається, як консоль оператора так і робоча станція.
Вимогу до п. 1 Загальні вимоги задовольнити.

Враховуючи вищенаведене вважаємо за доцільне:
- значення п.1.2., п.1.3., п.2.2., п.2.6., п.5.6., п.5.8. та п. 7.3. залишити без змін.
- видалити п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
- в Додатку № 2 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі: ДК 021:2015 – код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф)» змінити значення нижченаведених пунктів та викласти в наступній редакції:

№ п/п Найменування технічних параметрів Діапазон значень, наявність Відповідність вимогам та посилання на відповідну сторінку технічного документу
7.4 Система архівування на CD або DVD-дисках Наявність
7.13 Пакет програм по локалізації та сегментації пухлин або на спеціалізованій робочій станції, або на консолі оператора Наявність
8.1 Лазерна система симуляції для ідентифікації
положення ізоцентру, що дозволяє автоматично
переміщувати лазери в положення маркірування на
пацієнті у відповідності з даними по локалізації і
сегментації пухлини з можливістю отримання даних у форматі Dicom Наявність

Загальні вимоги
1. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або представника виробника або офіційного представника виробника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Надати оригінал такого гарантійного листа. Наявність

Інші пункти медико-технічних вимог залишити без змін.

- в Додатку № 3 до тендерної документації «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» п. 1.3 викласти в наступній редакції:
«п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надається довідка про виконання учасником аналогічного за предметом договору по галузі виконання: з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі, кількості, ціни та року виконання. Учасник повинен підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору з додатками та документами, що підтверджують факт виконання умов договору, або відповідного відгуку з інформацією про його виконання від замовника».

- в Додатку № 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю №_» викласти в наступній редакції:
«п. 2.2. Термін гарантійного обслуговування Товару становить 12 місяців з дати введення його в експлуатацію або не менше 15 місяців з дати поставки відповідно до вимог чинного законодавства України»
Перше речення п. 5.5. - «Постачання Товару здійснюється відповідно до письмової заявки Замовника, але не пізніше 90 днів з моменту отримання передплати»

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 вересня 2017 12:34
Звернення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 жовтня 2017
UA-2017-09-07-000681-cef75b3e4e5ee4e2f89418e6c0ee3b1e5
Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна, Чернігівська область обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 жовтня 2017 10:34
Протокол розгляду.pdf
18 жовтня 2017 10:34
Електронний підпис

Публічні документи

06 жовтня 2017 16:45
Додаток 5.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 3.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 2.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 1.pdf

Документи

18 жовтня 2017 10:35
Протокол розгляду.pdf
18 жовтня 2017 10:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 24 480 000,00
UAH з ПДВ
24 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 25 000 000,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2017 16:45
Додаток 5.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 3.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 2.pdf
06 жовтня 2017 16:45
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
Переможець 24 480 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2017 14:45

Документи

25 жовтня 2017 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2017 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
24 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2017 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 14:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:30
Електронний підпис укладений
16 листопада 2017 11:51
Договір.pdf укладений
16 листопада 2017 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо передання товару, а саме: Строк поставки: до 21.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: 5317
Договір:
Номер додаткової угоди: 5317
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 24 480 000,00
UAH з ПДВ