Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів)
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2017-09-06-002362-c 6e5fbd847a1d48adbbc89754fb07170f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ковальський

+380443232078 kovalskyi-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Олександр Ковальський
+380443232078
kovalskyi-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2017 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2017 20:00
Початок аукціону: 22 вересня 2017 13:17
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення рекламних відеороликів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2017 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2017 18:34
ТД реклама (виготовлення відеороликів).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

участь в тендері
Дата подання: 11 вересня 2017 17:33
Дата відповіді: 13 вересня 2017 18:52
Доброго дня! Прошу відповісти на питання стосовно участі в тендері. Чи може рекламне агентство брати участь в тендері залучаючи підрядника, продакшен компанію, у якої є всі задані Вами в ТЗ параметри кваліфікації? Тобто Агентство бере на себе фінансову складову виконання послуги, а продакшен творчу і технічну частину? Дякую
Відповідь: Вітаємо! Учаснику не заборонено залучати підрядника. Тим самим, всі документи які вимагаються тендерною документацією готує, подає та несе відповідальність за фінансову складову, продакшн творчу і технічну частину безпосередньо учасник який підготував та подав свою тендерну пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-06-002362-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 26 вересня 2017 10:25
Безпідставна дискваліфікація
Оскарження


Щодо ПРОТОКОЛУ №2
розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі:
Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) від 25 вересня 2017 року.

Компанія ФОП Петренко І.М не погоджується з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-06-002362-c Закупівля на prozorro.gov.ua Замовник ПАТ "Укрпошта"

Ми вважаємо не обґрунтованим рішення комісії, що компанія ФОП Петренко І.М не відповідає умовам тендерної документації а саме:
1. Однією з умов додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі рекламних та маркетингових послуг (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) повинні відповідати наступним вимогам, зокрема:
- «Наявність щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.
- Підтверджується наданням листа (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки, із зазначенням:
- назви рекламного відео-ролику, який створювався;
- року створення/період виконання робіт;
- найменування (назва) компанії, яка є кінцевим замовником робіт та /або назва компанії, з якою безпосередньо укладався договір на виконання робіт/послуг,
- контакти посадової особи безпосереднього замовника, яка може надати вичерпну інформацію щодо проекту.»
Комісія не обґрунтовано дискваліфікувала нас зауваживши, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження його відповідності зазначеній вимозі, разом з цим учасником надано документи, які містять інформацію про роботи/послуги за 2015-2017 роки виконані не учасником процедури закупівлі, а іншими суб’єктами господарювання. Відповідно, учасник закупівлі ФОП Петренко Іван Миколайович не відповідає вимогам тендерної документації в частині наявності щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.

Варто зазначити, що в період уточнення Замовнику було задане питання стосовно участі в тендері. Чи може рекламне агентство брати участь в тендері залучаючи підрядника, продакшен компанію, у якої є всі задані Вами в ТЗ параметри кваліфікації? Тобто Агентство бере на себе фінансову складову виконання послуги, а продакшен творчу і технічну частину?

Відповідь ПАТ «Укрпочта» була наступною: Вітаємо! Учаснику не заборонено залучати підрядника. Тим самим, всі документи які вимагаються тендерною документацією готує, подає та несе відповідальність за фінансову складову, продакшн творчу і технічну частину безпосередньо учасник який підготував та подав свою тендерну пропозицію.

Тобто виходячи з даною відповіді, ми маємо право залучати підрядника, який має всі технічні вимоги тендерної документації. Ми надали двох свої партнерів, а саме ФОП Бойко В.О та ФОП Ковцуняк Ю.Р. Обидві компанії надали довідки де вказали по 10 своїх робіт з 2015-2017 років, як вимагав Замовник у тендерному завданні.

2. Крім цього, іншою умовою додатку 1 тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України).
Даний критерій підтверджується рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії (інформація про яку зазначена в листі/довідці), яка була безпосереднім замовником виконання робіт. Якщо кандидатом на участь у тендері є продакшн-агенство, яке виступало як субпідрядник – рекомендаційні листи надає рекламне агентство, яке безпосередньо укладало договір на виконання робіт та компанія, що є кінцевим замовником. При цьому компанія, яка є кінцевим замовником робіт, має відповідати зазначеним вище критеріям. Рекомендаційний лист надається на фірмовому бланку і підписується керівником організації або уповноважено особою.
Рекомендаційний лист компанія ФОП Петренко надали від ФОП Мякінін Віталій Олегович компанія (BABYART). За аналізом комісії дана компанія не відповідає критеріям умов, а саме не представлена у всіх областях країни. Зазначаємо, що компанія BABYART має магазини по всіх областях України, вразі потреби ми готові надати лист від партнера, який підтвердить наявність представництв в регіонах.

Також варто зазначити, що у документах ми надали лист-рекомендацію для компанії ФОП Бойко В.О, яку надали за роботу створення відеороликів для ПАТ «Укрзалізниця», і хоча дана компанія не представлена у вимогах до тендерної документації (які до речі є дискримінаційними) – втім її представництва представлені не лише в областях, а і в невеличких містах та селах. Однак, Комісія чомусь цей факт не врахувала.


Таким чином виходячи із вищезазначеного висновок Комісії, що учасник ФОП Петренко І.М не відповідає вимогам тендерної документації – є не обґрунтований, суб’єктивний та заангажований. Вимагаємо, аби Комісія переглянула рішення з урахуванням наших доводів.

3. Більше того, варто зазначити, що у тендерній документації перераховані вимоги у Додатку 1 є дискримінаційними, що звужує кількість учасників, які могли б прийняти участь у тендері та надати більш вигідні пропозиції, аби компанія ПАТ Укрпошта зекономила кошти. А саме наступні вимоги:
- наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2017 15:22
«Відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 4 тендерної документації кваліфікація учасника підтверджується:
- листом (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки..;
- рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії, що була безпосереднім замовником послуг.
В пропозиції надано рекомендаційний лист-відгук від BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), на підтвердження виконання ФОП Петренко І.М. аналогічного договору та про задоволеність співпрацею. Проте в пропозиції не надано листа (довідки) довільної форми, щодо виконання аналогічних договорів ФОП Петренко І.М., як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації.
Серед пакету документів надано листа від ФОП Ковцуняк Ю.Р., в якому наведений перелік аналогічних договорів, серед яких наведений пунктом 4 виготовлення відеоролику для BABYART. Проте лист-відгук від BABYART, щодо виконання таких робіт та про задоволеність співпрацею з ФОП Ковцуняк Ю.Р. не було надано.
Таким чином учасником не було підтверджено кваліфікацію, як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації.

Щодо відсутності роздрібної мережі магазинів BABYART у всіх областях України, то оскільки відсутній лист (довідка) довільної форми від ФОП Петренко І.М. щодо виконання аналогічних договорів для BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), уточнення такої інформації безпосередньо у компанії, що надавала лист відгук, не вплине на рішення щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002362-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 26 вересня 2017 10:28
Безпідставна дискваліфікація
Компанія ФОП Петренко І.М не погоджується з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-06-002362-c Закупівля на prozorro.gov.ua Замовник ПАТ "Укрпошта"

Ми вважаємо не обґрунтованим рішення комісії, що компанія ФОП Петренко І.М не відповідає умовам тендерної документації а саме:
1. Однією з умов додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі рекламних та маркетингових послуг (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) повинні відповідати наступним вимогам, зокрема:
- «Наявність щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.
- Підтверджується наданням листа (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки, із зазначенням:
- назви рекламного відео-ролику, який створювався;
- року створення/період виконання робіт;
- найменування (назва) компанії, яка є кінцевим замовником робіт та /або назва компанії, з якою безпосередньо укладався договір на виконання робіт/послуг,
- контакти посадової особи безпосереднього замовника, яка може надати вичерпну інформацію щодо проекту.»
Комісія не обґрунтовано дискваліфікувала нас зауваживши, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження його відповідності зазначеній вимозі, разом з цим учасником надано документи, які містять інформацію про роботи/послуги за 2015-2017 роки виконані не учасником процедури закупівлі, а іншими суб’єктами господарювання. Відповідно, учасник закупівлі ФОП Петренко Іван Миколайович не відповідає вимогам тендерної документації в частині наявності щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.

Варто зазначити, що в період уточнення Замовнику було задане питання стосовно участі в тендері. Чи може рекламне агентство брати участь в тендері залучаючи підрядника, продакшен компанію, у якої є всі задані Вами в ТЗ параметри кваліфікації? Тобто Агентство бере на себе фінансову складову виконання послуги, а продакшен творчу і технічну частину?

Відповідь ПАТ «Укрпочта» була наступною: Вітаємо! Учаснику не заборонено залучати підрядника. Тим самим, всі документи які вимагаються тендерною документацією готує, подає та несе відповідальність за фінансову складову, продакшн творчу і технічну частину безпосередньо учасник який підготував та подав свою тендерну пропозицію.

Тобто виходячи з даною відповіді, ми маємо право залучати підрядника, який має всі технічні вимоги тендерної документації. Ми надали двох свої партнерів, а саме ФОП Бойко В.О та ФОП Ковцуняк Ю.Р. Обидві компанії надали довідки де вказали по 10 своїх робіт з 2015-2017 років, як вимагав Замовник у тендерному завданні.

2. Крім цього, іншою умовою додатку 1 тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України).
Даний критерій підтверджується рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії (інформація про яку зазначена в листі/довідці), яка була безпосереднім замовником виконання робіт. Якщо кандидатом на участь у тендері є продакшн-агенство, яке виступало як субпідрядник – рекомендаційні листи надає рекламне агентство, яке безпосередньо укладало договір на виконання робіт та компанія, що є кінцевим замовником. При цьому компанія, яка є кінцевим замовником робіт, має відповідати зазначеним вище критеріям. Рекомендаційний лист надається на фірмовому бланку і підписується керівником організації або уповноважено особою.
Рекомендаційний лист компанія ФОП Петренко надали від ФОП Мякінін Віталій Олегович компанія (BABYART). За аналізом комісії дана компанія не відповідає критеріям умов, а саме не представлена у всіх областях країни. Зазначаємо, що компанія BABYART має магазини по всіх областях України, вразі потреби ми готові надати лист від партнера, який підтвердить наявність представництв в регіонах.

Також варто зазначити, що у документах ми надали лист-рекомендацію для компанії ФОП Бойко В.О, яку надали за роботу створення відеороликів для ПАТ «Укрзалізниця», і хоча дана компанія не представлена у вимогах до тендерної документації (які до речі є дискримінаційними) – втім її представництва представлені не лише в областях, а і в невеличких містах та селах. Однак, Комісія чомусь цей факт не врахувала.


Таким чином виходячи із вищезазначеного висновок Комісії, що учасник ФОП Петренко І.М не відповідає вимогам тендерної документації – є не обґрунтований, суб’єктивний та заангажований. Вимагаємо, аби Комісія переглянула рішення з урахуванням наших доводів.

3. Більше того, варто зазначити, що у тендерній документації перераховані вимоги у Додатку 1 є дискримінаційними, що звужує кількість учасників, які могли б прийняти участь у тендері та надати більш вигідні пропозиції, аби компанія ПАТ Укрпошта зекономила кошти. А саме наступні вимоги:
- наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2017 15:22
«Відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 4 тендерної документації кваліфікація учасника підтверджується:
- листом (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки..;
- рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії, що була безпосереднім замовником послуг.
В пропозиції надано рекомендаційний лист-відгук від BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), на підтвердження виконання ФОП Петренко І.М. аналогічного договору та про задоволеність співпрацею. Проте в пропозиції не надано листа (довідки) довільної форми, щодо виконання аналогічних договорів ФОП Петренко І.М., як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації.
Серед пакету документів надано листа від ФОП Ковцуняк Ю.Р., в якому наведений перелік аналогічних договорів, серед яких наведений пунктом 4 виготовлення відеоролику для BABYART. Проте лист-відгук від BABYART, щодо виконання таких робіт та про задоволеність співпрацею з ФОП Ковцуняк Ю.Р. не було надано.
Таким чином учасником не було підтверджено кваліфікацію, як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації.

Щодо відсутності роздрібної мережі магазинів BABYART у всіх областях України, то оскільки відсутній лист (довідка) довільної форми від ФОП Петренко І.М. щодо виконання аналогічних договорів для BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), уточнення такої інформації безпосередньо у компанії, що надавала лист відгук, не вплине на рішення щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002362-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 27 вересня 2017 08:22
Тендерний комітет голосував за дискваліфікацію іншого кандидата

Оскарження


Щодо ПРОТОКОЛУ №2
розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі:
Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) від 25 вересня 2017 року.

Компанія ФОП Петренко І.М не погоджується з рішенням комісії щодо відхилення нашої пропозиції по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-06-002362-c Закупівля на prozorro.gov.ua Замовник ПАТ "Укрпошта"
По перше, не зрозуміло з яких причин відбулась дискваліфікація ФОП Петренко І.М. Адже тендерний комітет згідно протоколу (ПРОТОКОЛУ №2
розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі:
Рекламні та маркетингові послуги (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) від 25 вересня 2017 року )не голосував за відхилення пропозиції ФОП Петренко І.М А відтак є не зрозумілим з яких підстав переможцем визнано учасника пропозиція якого перевищує пропозицію ФОП Петренко І.М майже в півмільйона.

Також компанія ФОП Петренко І.М вважає не обґрунтованим рішення комісії, що компанія ФОП Петренко І.М не відповідає умовам тендерної документації а саме:
1. Однією з умов додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі рекламних та маркетингових послуг (послуги з виготовлення рекламних відеороликів) повинні відповідати наступним вимогам, зокрема:
- «Наявність щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.
- Підтверджується наданням листа (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки, із зазначенням:
- назви рекламного відео-ролику, який створювався;
- року створення/період виконання робіт;
- найменування (назва) компанії, яка є кінцевим замовником робіт та /або назва компанії, з якою безпосередньо укладався договір на виконання робіт/послуг,
- контакти посадової особи безпосереднього замовника, яка може надати вичерпну інформацію щодо проекту.»
Комісія не обґрунтовано дискваліфікувала нас зауваживши, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження його відповідності зазначеній вимозі, разом з цим учасником надано документи, які містять інформацію про роботи/послуги за 2015-2017 роки виконані не учасником процедури закупівлі, а іншими суб’єктами господарювання. Відповідно, учасник закупівлі ФОП Петренко Іван Миколайович не відповідає вимогам тендерної документації в частині наявності щонайменше 10 аналогічних робіт у портфоліо за останні три роки.

Варто зазначити, що в період уточнення Замовнику було задане питання стосовно участі в тендері. Чи може рекламне агентство брати участь в тендері залучаючи підрядника, продакшен компанію, у якої є всі задані Вами в ТЗ параметри кваліфікації? Тобто Агентство бере на себе фінансову складову виконання послуги, а продакшен творчу і технічну частину?

Відповідь ПАТ «Укрпочта» була наступною: Вітаємо! Учаснику не заборонено залучати підрядника. Тим самим, всі документи які вимагаються тендерною документацією готує, подає та несе відповідальність за фінансову складову, продакшн творчу і технічну частину безпосередньо учасник який підготував та подав свою тендерну пропозицію.

Тобто виходячи з даною відповіді тендерного комітету про кваліфікаційні критерії, на підставі яких нам було відмовлено – не є законним. Адже Замовник у відповіді наголосив про можливість залучати підрядника який відповідає параметрам кваліфікації технічного завдання (адже саме так ставилося запитання на майданчику) , а що стосується Учасника який подає заявку, то Замовник у відповіді прописав (що Учасник всі документи які вимагаються тендерною документацією готує, подає та несе відповідальність за фінансову складову, продакшн творчу і технічну частину безпосередньо учасник який підготував та подав свою тендерну пропозицію) Про додаткову кваліфікацію ще від Учасника , Замовник не писав). Тому очевидним є той факт, що кваліфікаційним критеріям відповідає підрядник, який буде залучений, однак за всю роботу відповідає Учасник, який подав заявку на участь у тендері.
Отже ми залучаємо підрядника, який має всі кваліфікаційні вимоги тендерної документації. Ми надали двох свої партнерів, а саме ФОП Бойко В.О та ФОП Ковцуняк Ю.Р. Обидві компанії надали довідки де вказали по 10 своїх робіт з 2015-2017 років, як вимагав Замовник у тендерному завданні.

Згідно законодавства підприємство може залучати субпідрядників незалежно від обсягу їх участі у виконанні робіт (наданні послуг) за договором про закупівлю. Однак, відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», ми, як учасник конкурсних торгів на вимогу документації конкурсних торгів зобов’язані зазначати у своїй пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого плануємо залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. (ФОП Петренко І.М у документах надав відомості про субпідрядника)
Також Законодавство не містить обмеження щодо обсягу робіт, які виконуються субпідрядниками за договором про закупівлю, навіть якщо їх участь у виконанні робіт складає 100 %. Однак за результатами перевірок, Державна фінансова інспекція України визначає порушенням залучення субпідрядника, якщо на вимогу документації учасник в документах пропозиції конкурсних торгів не зазначив необхідні відомості про запланованого субпідрядника або вказав інформацію, що виконання відповідних робіт (надання послуг) він буде здійснювати самостійно.


2. Крім цього, іншою умовою додатку 1 тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України).
Даний критерій підтверджується рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії (інформація про яку зазначена в листі/довідці), яка була безпосереднім замовником виконання робіт. Якщо кандидатом на участь у тендері є продакшн-агенство, яке виступало як субпідрядник – рекомендаційні листи надає рекламне агентство, яке безпосередньо укладало договір на виконання робіт та компанія, що є кінцевим замовником. При цьому компанія, яка є кінцевим замовником робіт, має відповідати зазначеним вище критеріям. Рекомендаційний лист надається на фірмовому бланку і підписується керівником організації або уповноважено особою.
Рекомендаційний лист компанія ФОП Петренко надали від ФОП Мякінін Віталій Олегович компанія (BABYART). За аналізом комісії дана компанія не відповідає критеріям умов, а саме не представлена у всіх областях країни. Зазначаємо, що компанія BABYART має магазини по всіх областях України, вразі потреби ми готові надати лист від партнера, який підтвердить наявність представництв в регіонах.

Також варто зазначити, що у документах ми надали лист-рекомендацію для компанії ФОП Бойко В.О, яку надали за роботу створення відеороликів для ПАТ «Укрзалізниця», і хоча дана компанія не представлена у вимогах до тендерної документації (які до речі є дискримінаційними) – втім її представництва представлені не лише в областях, а і в невеличких містах та селах. Однак, Комісія чомусь цей факт не врахувала.


Таким чином виходячи із вищезазначеного висновок Комісії, що учасник ФОП Петренко І.М не відповідає вимогам тендерної документації – є не обґрунтований, суб’єктивний та заангажований. Вимагаємо, аби Комісія переглянула рішення з урахуванням наших доводів.

3. Більше того, варто зазначити, що у тендерній документації перераховані вимоги у Додатку 1 є дискримінаційними, що звужує кількість учасників, які могли б прийняти участь у тендері та надати більш вигідні пропозиції, аби компанія ПАТ Укрпошта зекономила кошти. А саме наступні вимоги:
- наявності у учасника позитивного досвіду співпраці (прямої або опосередкованої, як субпідрядник основного виконавця) з українською та/або іноземною компанією (інформація про яку зазначена в листі/довідці), з якою учасник працював у 2015-2017 роках, що працює одній з таких сфер бізнесу:
- надання послуг мобільного та/або інтернет зв’язку та мають розгалужену мережу регіональних офісів чи відділень (не менше 15);
- банківські послуги (банківські установи, що мають розгалужену мережу відділень, представлені щонайменше в 15 областях України);
- послуги роздрібного продажу споживчих товарів та/або електроніки (роздрібні мережі, що мають загальнонаціональне покриття представлені в усіх областях України)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2017 16:37
«Відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 4 тендерної документації кваліфікація учасника підтверджується: - листом (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки..; - рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії, що була безпосереднім замовником послуг. В пропозиції надано рекомендаційний лист-відгук від BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), на підтвердження виконання ФОП Петренко І.М. аналогічного договору та про задоволеність співпрацею. Проте в пропозиції не надано листа (довідки) довільної форми, щодо виконання аналогічних договорів ФОП Петренко І.М., як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації. Серед пакету документів надано листа від ФОП Ковцуняк Ю.Р., в якому наведений перелік аналогічних договорів, серед яких наведений пунктом 4 виготовлення відеоролику для BABYART. Проте лист-відгук від BABYART, щодо виконання таких робіт та про задоволеність співпрацею з ФОП Ковцуняк Ю.Р. не було надано. Таким чином учасником не було підтверджено кваліфікацію, як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації. Щодо відсутності роздрібної мережі магазинів BABYART у всіх областях України, то оскільки відсутній лист (довідка) довільної форми від ФОП Петренко І.М. щодо виконання аналогічних договорів для BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), уточнення такої інформації безпосередньо у компанії, що надавала лист відгук, не вплине на рішення щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації.
Щодо механічної помилки в протоколі відхилення ФОП Петренко І.М., то під час розміщення було допущено механічну помилку і оприлюднено помилковий (чорновий варіант протоколу). Тендерний комітетом розглядав та голосував за відхилення тендерної пропозиції ФОП Петренко. Скан копію протоколу додаємо.
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002362-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3107802398
Дата подання: 29 вересня 2017 14:44
Перегляд тендедрної пропозиції
ФОП Петрекно І.М вважає, що тендерний комітет не врахував інформацію яка була наведена в довідках ФОП Ковцуняк Ю.Р. та ФОП Бойко В.О. А саме, в довідках субпідрядника вказана інформація про те що ФОП Петренко І.М, мав досвід кваліфікаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2017 14:45
«Відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 4 тендерної документації кваліфікація учасника підтверджується: - листом (довідки) довільної форми, що містить інформацію про щонайменше 10 аналогічних робіт/послуг за 2015-2017 роки..; - рекомендаційним листом-відгуком про задоволеність співпрацею від щонайменше однієї компанії, що була безпосереднім замовником послуг. В пропозиції надано рекомендаційний лист-відгук від BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), на підтвердження виконання ФОП Петренко І.М. аналогічного договору та про задоволеність співпрацею. Проте в пропозиції не надано листа (довідки) довільної форми, щодо виконання аналогічних договорів ФОП Петренко І.М., як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації. Серед пакету документів надано листа від ФОП Ковцуняк Ю.Р., в якому наведений перелік аналогічних договорів, серед яких наведений пунктом 4 виготовлення відеоролику для BABYART. Проте лист-відгук від BABYART, щодо виконання таких робіт та про задоволеність співпрацею з ФОП Ковцуняк Ю.Р. не було надано. Таким чином учасником не було підтверджено кваліфікацію, як це вимагалося Додатком 1 та Додатком 4 тендерної документації. Щодо відсутності роздрібної мережі магазинів BABYART у всіх областях України, то оскільки відсутній лист (довідка) довільної форми від ФОП Петренко І.М. щодо виконання аналогічних договорів для BABYART (ФОП Мякінін Віталій Олегович), уточнення такої інформації безпосередньо у компанії, що надавала лист відгук, не вплине на рішення щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

26 вересня 2017 10:25
Оскарження укрпочта.pdf

Документи подані скаржником

26 вересня 2017 10:28
Оскарження укрпочта.pdf

Документи подані скаржником

27 вересня 2017 08:22
Оскарження укрпочта.pdf

Документи

29 вересня 2017 16:37
сканирование0017.pdf
29 вересня 2017 16:37
сканирование0018.pdf

Документи подані скаржником

29 вересня 2017 14:44
Оскарження укрпочта 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2017 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кашемір Фільмз 2 640 817,76
UAH з ПДВ
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хавас Ворлдвайд Київ" 2 646 975,00
UAH з ПДВ
2 288 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2017 19:04
Додаток 6 договір.pdf
21 вересня 2017 19:04
Додаток 8 .pdf
21 вересня 2017 17:53
Лист для Бойко.pdf
21 вересня 2017 17:26
Додаток 6 Договор.pdf
21 вересня 2017 17:26
Додаток 8 .pdf
21 вересня 2017 16:55
Додаток 7.pdf
21 вересня 2017 16:34
Додаток 3. Техн. спец..pdf
21 вересня 2017 16:34
ЗГОДА з умовами ТЗ.pdf
21 вересня 2017 14:08
Держреєстр довідка.pdf
21 вересня 2017 14:08
Довидка Банкрутсво —.pdf
21 вересня 2017 14:08
Дод.1 ст.17_судимість1.pdf
21 вересня 2017 14:08
Дод.1 ст.17_судимість.pdf
21 вересня 2017 14:08
Дод.1 ст.17_корпорушення2.pdf
21 вересня 2017 14:08
Дод.1 ст.17_корпорушення.pdf
21 вересня 2017 14:08
Додаток 5. Про ФОП.pdf
21 вересня 2017 12:37
Dogovor Ковцуняк .pdf
21 вересня 2017 12:37
Dogovor Бойко (.pdf
21 вересня 2017 12:37
І.Петренко_ідентиф. код.pdf
21 вересня 2017 12:37
Паспорт Петренко І.М..pdf
21 вересня 2017 12:37
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
21 вересня 2017 12:37
Єд_податок.pdf
21 вересня 2017 12:37
Виписка_держ_реэстр.pdf
21 вересня 2017 12:37
Банк. док..zip
21 вересня 2017 12:37
Електронний підпис

Публічні документи

20 вересня 2017 17:29
Електронний підпис
20 вересня 2017 17:23
Довідка про несудимість.jpg
20 вересня 2017 17:23
Підписаний_G0917-8249-GL_tender.pdf
20 вересня 2017 17:23
Тендерна пропозиція.jpg
20 вересня 2017 17:23
Протокол.jpg
20 вересня 2017 17:23
Приказ.jpg
20 вересня 2017 17:23
Паспорт код.pdf
20 вересня 2017 17:23
Лист-згода з договором.jpg
20 вересня 2017 17:23
Лист-гарантія.jpg
20 вересня 2017 17:23
Сценарій Лелека.jpg
20 вересня 2017 17:23
Сценарій ролику Вибір.pdf
20 вересня 2017 17:23
Рекомендаційний лист 5.jpg
20 вересня 2017 17:23
Рекомендаційний лист 4.jpeg
20 вересня 2017 17:23
Рекомендаційний лист 3.jpeg
20 вересня 2017 17:23
Рекомендаційний лист 2.jpg
20 вересня 2017 17:23
Рекомендаційний лист 1.jpg
20 вересня 2017 17:23
Лист список робіт.pdf
20 вересня 2017 17:23
Довідка про досвід.jpg
20 вересня 2017 17:23
Відомості про учасника.jpg

Публічні документи

21 вересня 2017 18:54
Додаток 8.pdf
21 вересня 2017 18:54
Лист від клієнта_citroen 2016.jpg
21 вересня 2017 18:54
Лист від клієнта_mau 2016.jpg
21 вересня 2017 18:54
Лист від клієнта_ZTE.jpg
21 вересня 2017 18:54
Додаток 2.jpg
21 вересня 2017 18:54
Лист-довідка_ролики_1стр.jpg
21 вересня 2017 18:54
Лист-довідка_ролики_2стр.jpg
21 вересня 2017 18:54
Додаток 7.jpg
21 вересня 2017 18:54
ДОдаток 5.jpg
21 вересня 2017 18:54
Intertelecom.rar
21 вересня 2017 18:54
ZTE.rar
21 вересня 2017 18:54
Credit Agricole.rar
21 вересня 2017 18:54
Odessa.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_2.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_1.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_5.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_3.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_6.rar
21 вересня 2017 18:54
UIA_4.rar
21 вересня 2017 18:54
Havas Kyiv_Kyiv_UKR.pdf
21 вересня 2017 18:54
1.1.CE_NS_Укрпочта_2DAYS_max.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Кашемір Фільмз

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хавас Ворлдвайд Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2017 17:02
ТОВ Кашемір Фільмз
#39434280
Переможець 2 280 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2017 17:17

Документи

25 вересня 2017 17:02
Електронний підпис
22 вересня 2017 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2017 17:17
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2017 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кашемір Фільмз
#39434280
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2017 17:17
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:02
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 17:42
Кашемір фільмз договір на публікацію сканирование0080.pdf укладений
10 жовтня 2017 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 280 000,00
UAH з ПДВ