Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційно-ремонтні роботи храму Святої Трійці на вул. Тершаковців, 1-а у м. Львові
Очікувана вартість
3 349 484,00 UAH
UA-2017-09-06-001715-a 5085296da12140409b13756338fdec4f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Застосовано переговорну процедуру оскільки по зазначеному предмету закупівлі двічі відмінено тендер (№№ закупівель UA-2017-06-20-001326-b, UA-2017-07-11-002156-b) через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2017 18:16
Оскарження наміру укласти договір: 17 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реставраційно-ремонтні роботи храму Святої Трійці на вул. Тершаковців, 1-а у м. Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи храму Святої Трійці на вул. Тершаковців, 1-а у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тершаковців, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

06 вересня 2017 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2017 18:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2017 18:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Володар – Маркет»
#36078663
Переможець 3 347 788,60
UAH з ПДВ
06 вересня 2017 18:16

Документи

06 вересня 2017 18:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2017 18:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Володар – Маркет»
#36078663
3 347 788,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2017 18:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 11:43
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 11:38
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 11:21
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 18:41
Тершаковців_1-А_Додаткова угода_28032019.pdf зміни до договору
28 березня 2019 18:35
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 17:55
Додаткова угода № 4_Тершаковців_1-А.pdf зміни до договору
15 січня 2019 17:53
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 10:54
Договірна ціна.pdf зміни до договору
23 липня 2018 10:51
Додаткова угода_Тершаковців_1а.pdf зміни до договору
23 липня 2018 10:51
План-графік виконання робіт.pdf зміни до договору
23 липня 2018 10:51
Електронний підпис укладений
21 вересня 2017 15:33
Локальний кошторис_тершаковців_1а.pdf укладений
21 вересня 2017 15:26
Відомість_Тершаковців_1А.pdf укладений
21 вересня 2017 15:26
Розрахунок_Тершаковців_1а.pdf укладений
21 вересня 2017 15:25
Договірна ціна_Терашаковців_1а.pdf укладений
21 вересня 2017 15:25
Графік_тершаковців_1а.pdf укладений
21 вересня 2017 15:25
Договір_Тершаковців_1а.pdf укладений
21 вересня 2017 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії Договору у зв’язку з видачею Державною архітектурно-будівельною інспекцією України дозволу на виконання будівельних робіт від 06.10.2017 р. №ІУ 113172791642
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, незазначених в у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту.
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з наявністю об"єктивних обставин продовження строку дії договору, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із відсутністю потреби в подальшій закупівлі , зменшенням обсягів закупівлі робіт
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № Тр-1А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю потреби в подальшій закупівлі робіт, зменшенням обсягів закупівлі робіт
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № Тр-1А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з відсутністю потреби в подальшій закупівлі робіт, зменшенням обсягів закупівлі робіт
Номер договору про закупівлю: № Тр-1А
Договір:
Номер додаткової угоди: № Тр-1А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2017 — 28 травня 2019
Сума оплати за договором: 2 571 598,19
UAH (в тому числі ПДВ 428 599,70 UAH)