Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція каналізаційного колектору Ду700мм по вул. Сінній від вул. Зигіна до перехрестя майдану Незалежності та вул. Покровської в м. Полтаві
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2017-09-05-002222-c ● ca520111c00c43c9a31e55ce8adb5375
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361661 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Олександр Рудяк +380532616092 omts_pvk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2017 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2017 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2017 15:06 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектору Ду700мм по вул. Сінній від вул. Зигіна до перехрестя майдану Незалежності та вул. Покровської в м. Полтаві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Пилипа Орлика 40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2017 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2017 17:32 |
ТД_реконструкція_зі змінами.PDF | |
08 вересня 2017 17:27 |
Ресурси Сінна.pdf |
08 вересня 2017 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2017 17:32 |
ТД_реконструкція_зі змінами.PDF
|
|||
08 вересня 2017 17:27 |
Ресурси Сінна.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнение
Дата подання: 06 вересня 2017 15:45
Дата відповіді: 08 вересня 2017 11:45
1. Просим указать класс последствий (ответственности) объекта.
2. Применены ли какие-либо повышающие коефициенты на условия выполнения работ,на все ли работы распространяются коефициенты.
4. Просим предоставить ведомость ресурсов или спецификацию материалов и оборудования,согласно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 и п.2 ст.22 Закону Украины "Про публичные закупки"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Класс последствий СС2. Ответы на следующие пункты дади|м в корректировке закупки.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 08 вересня 2017 13:49
Дата відповіді: 08 вересня 2017 15:46
Просимо роз’яснити зміст вимог щодо підтверджуючих документів «наявності обладнання та матеріально-технічної бази» у учасника відносно шостого абзацу щодо кваліфікаційної вимоги в ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ТОРГІВ, КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ, ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА УСТАНОВЛЕНИХ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
в Розділі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». А саме:наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням позитивного аудиторського висновку щодо фінансової звітності, наданого відповідно до Закону України "Про аудиторську діяльність" від 14.09.2006р. № 140-У, Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ), рік видання 2010, затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 N 229/7 (надалі - МСА), а також Законом України «Про бухгалтерський обліку та фінансову звітність в Україні», від 16.07.1999р. №996-ХІУ та ПНПА 1, затвердженого рішенням АПУ від 20 грудня 2013 року N 286/12.
Просимо роз’яснити, яким чином фінансова звітність покаже замовнику наявність обладнання та матеріально-технічну базу в учасника. Крім того, згідно цивільного та господарського кодексів будь-якому суб’єкту господарювання не заборонено укладати договори оренди, лізінгу, іншого виду користування, як приклад– сервісу на право користування майном, приміщенням, устаткуванням, машинами і механізмами, наймати на роботу працівників за цивільно-правовими договорами і договорами на виконання певних робіт – субпідряд і щодо надання певних послуг (поточний ремонт, чи послуги з виконання певних видів робіт на певних механізмах і машинах - як складова видів тих робіт, що входять до певних локальних кошторисів, які можуть бути виконані певною окремою людиною або фірмою). Фінансова звітність може показати вартість основних засобів або певні фінансові результати - баланс, і таке інше, саме учасника, а не контрагентів учасника, у яких учасник може брати в оренду обладнання. Також, учасник може мати попередні договори (домовленості) – що є також різновидом договору, про можливість оренди чи іншого виду договору про користування чужим обладнанням при умові укладення договору за результатами даного торгу.
Якщо замовнику важливо розглянути такий фінансовий документ учасника як фінансовий звіт, то чому замовник не виносить вимоги щодо наявності фінансового звіту в інший кваліфікаційний критерій – фінансову спроможність. Також, просимо роз’яснити дискримінаційну вимогу щодо позитивного аудиторського висновку щодо фінансової звітності. Просимо пояснити, чому замовник навмисно хоче влаштувати аудиторську перевірку кожному учаснику, що хоче прийняти участь в торгах, навіть нічого про нього не знаючи, що, згідно закону заборонено – заборонено втручатися без наявних належних підстав в господарську діяльність будь-якого суб’єкта господарювання. Навіть аудиторські перевірки заборонені нормами чинного законодавства, окрім певних випадків, встановлених законодавством, і участь в торгах до них не входить. Просимо аргументувати, з якою ціллю замовнику як кваліфікаційна вимога необхідна аудиторська перевірка фінансової звітності учасника, оскільки, аудиторська перевірка не показує а ні кваліфікації робітників чи інженерно-технічних працівників учасника, не показує рівень досвіду учасника у виконанні аналогічних договорів, не показує можливість виконати певні види робіт певними машинами і механізмами, і, не показує, навіть фінансову спроможність учасника, оскільки, перевіряє правильність звітування із фактичними даними підприємства, тобто, якщо підприємство показує заборгованість і вона фактично існує на підприємстві такий звіт згідно аудиту буде правильним.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги в тендерній документації замовника щодо надання позитивного аудиторського висновку щодо фінансової звітності, наданого відповідно до Закону України "Про аудиторську діяльність" від 14.09.2006р. № 140-У, Міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ), рік видання 2010, затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 N 229/7 (надалі - МСА), а також Законом України «Про бухгалтерський обліку та фінансову звітність в Україні», від 16.07.1999р. №996-ХІУ та ПНПА 1, затвердженого рішенням АПУ від 20 грудня 2013 року N 286/12.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховане та відображене у коригуванні ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2017 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКС - ЕКО" |
14 935 000,00
UAH з ПДВ
|
11 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Інбудсервіс |
14 300 455,55
UAH з ПДВ
|
14 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "УКРГЕОЛОГСТРОМ" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УБК "Будінжинірінг" |
14 985 880,22
UAH з ПДВ
|
14 985 880,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКС - ЕКО" #33883539 |
Відхилено |
11 999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2017 16:14
|
ПП Інбудсервіс #32305529 |
Переможець |
14 099 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2017 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2018 20:09
|
ЗВІТ про виконання договору.doc | укладений |
11 січня 2018 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 13:14
|
ПЗД_реконструкція_22.12.2017.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2017 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2017 16:16
|
ДУ до договору ПП _Інбудсервіс_.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2017 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2017 17:20
|
ПП Інбудсервіс договір 0311ЕТ.PDF | укладений |
03 листопада 2017 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник надає Підряднику аванс, який здійснюється на підставі ПКМУ від 27.12.2001р .№ 1764, на придбання матеріалів для виконання робіт за договором до 30% від Загального обсягу робіт за договірною ціною даного договору. Виконавець до 25.12.2017року підтверджує їх використання згідно з актом приймання-передачі виконаних робіт або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням. В разі невикористання коштів не повному обсязі, Підрядник повертає Замовнику суму невикористаного авансу. |
Номер договору про закупівлю: | 0311ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0311ЕТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились доповнити п. 9.5. розділу 9 «Фінансування об’єкта. Проведення розрахунків за виконані роботи» Договору, та викласти його в наступній редакції: «Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання робіт і підписання актів виконаних робіт з відповідного реєстраційного рахунку «Замовника» в ГУ ДКСУ у Полтавській області, за наявності достатнього та своєчасного бюджетного фінансування до 31.12.2017 року. Замовник має право дореєструвати суму 1599000 грн. відповідно до п.п.2.1 п.2 Наказу Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 року: «Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів)». Сума договору залишається незмінною 14099000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 0311ЕТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0311ЕТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |