Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Капітальний ремонт (заміна дверних та віконних блоків)
у приміщеннях Київської міської клінічної лікарні №1
по вул. Харківське шосе, 121, м. Київ)
Очікувана вартість
2 625 000,00 UAH
UA-2017-09-05-000686-a ● f71e0b58ffb54bc083626a6ba2a5e741
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №1 |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Хмельницька Наталя Сергіївна 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2017 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2017 12:58 |
Очікувана вартість: | 2 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис вказано в Додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе. 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2017 12:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2017 12:32 |
додаток5.docx | |
05 вересня 2017 12:32 |
додаток4.docx | |
05 вересня 2017 12:32 |
Додаток 3.5.pdf | |
05 вересня 2017 12:32 |
Додаток 3.4.pdf | |
05 вересня 2017 12:32 |
Додаток 3.3.pdf | |
05 вересня 2017 12:31 |
Додаток 3.2.pdf | |
05 вересня 2017 12:31 |
Додаток 3.1.pdf | |
05 вересня 2017 12:27 |
додаток3.docx | |
05 вересня 2017 12:27 |
додаток2.docx | |
05 вересня 2017 12:26 |
додаток1.docx | |
05 вересня 2017 12:26 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-05-000686-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Промбуд-Пласт, Код ЄДРПОУ:33779934
Дата подання: 06 жовтня 2017 17:48
Оскарження протоколу
Оскарження
Протоколу (рішення) № 39 від 26.09.2017р. засідання тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №1
05.09.2017 Київською міською клінічною лікарнею №1 (далі по тексту – Замовник) опубліковано на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій за адресою:02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе. 121». Очікувана вартість закупівлі – 2’625’000.00 грн. (з ПДВ).
ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» були подані Замовнику пропозиції для участі у зазначеній процедурі закупівлі та запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі – 1’900’000,00 грн. з ПДВ.
Однак, Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 26.09.2017 №39 (далі по тексту – Рішення) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ».
В Рішенні Замовник визначив:
1. На копіях сторінок статуту (9,10,14-18) відсутні підпис уповноваженої особи Учасника та печатка учасника.
Якщо у замовника виникли сумнiви щодо правдивості наданої інформації - ми готовi надати оригiнал статуту для вивчення. А також зазначимо, що Статут не вимагався Тендерною документацією замовника. Надання даного документу та прикріплення його на майданчик було власною ініціативою Учасника. Законом України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», який набув чинності 19 липня встановлено, що печатка не є обовязковою. Стаття 58-1 Господарського кодексу України доповнено наступним положенням: «Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий
підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.» Додатково повідомляємо, що вимога, щодо обов’язкової наявності відбитку підпису на документі
тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Цiна пропозицii надана учасником мiстить у собi вартiсть проведення експертної оцiнки кошторисної документації та кошти на технічний нагляд. Усi цi витрати прописано в Зведеному кошторисi i вiн становить 1 900 000 грн. Ціна тендерної пропозиції розраховувалась керуючись ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" , тому договiрна цiна вiдрiзняється i не мiстить у собi, так звані iншi витрати
3. Не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою Учасника та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Усi сторiнки конторису, що мають бути подписанi мicтять печатку та пiдпис вiдповiдальноi особи.
4. Наданий Учасником графік виконання будівельно- монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графiк будiвельно-монтажних робiт наданий Учасником, розроблений у вiдповiдностi з чинними ДБН України. Детальна iнформацiя з видами i обсягами робiт вказана у кошторисi доданого до торгів.
Таким чином, ТОВ "Промбуд-Пласт", вважає дискваліфікацію необгрунтованною, а вказане Рішення Замовника, яким дискваліфіковано учасника з найнижчою ціною є не об’єктивним та упередженим.
Нагадуємо, що економiя вiд запропонованноi цiни торгiв становить 725 000 ГРН. !!!
Розгорнути
Згорнути
Протоколу (рішення) № 39 від 26.09.2017р. засідання тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №1
05.09.2017 Київською міською клінічною лікарнею №1 (далі по тексту – Замовник) опубліковано на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій за адресою:02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе. 121». Очікувана вартість закупівлі – 2’625’000.00 грн. (з ПДВ).
ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» були подані Замовнику пропозиції для участі у зазначеній процедурі закупівлі та запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі – 1’900’000,00 грн. з ПДВ.
Однак, Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 26.09.2017 №39 (далі по тексту – Рішення) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ».
В Рішенні Замовник визначив:
1. На копіях сторінок статуту (9,10,14-18) відсутні підпис уповноваженої особи Учасника та печатка учасника.
Якщо у замовника виникли сумнiви щодо правдивості наданої інформації - ми готовi надати оригiнал статуту для вивчення. А також зазначимо, що Статут не вимагався Тендерною документацією замовника. Надання даного документу та прикріплення його на майданчик було власною ініціативою Учасника. Законом України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», який набув чинності 19 липня встановлено, що печатка не є обовязковою. Стаття 58-1 Господарського кодексу України доповнено наступним положенням: «Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий
підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.» Додатково повідомляємо, що вимога, щодо обов’язкової наявності відбитку підпису на документі
тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Цiна пропозицii надана учасником мiстить у собi вартiсть проведення експертної оцiнки кошторисної документації та кошти на технічний нагляд. Усi цi витрати прописано в Зведеному кошторисi i вiн становить 1 900 000 грн. Ціна тендерної пропозиції розраховувалась керуючись ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" , тому договiрна цiна вiдрiзняється i не мiстить у собi, так звані iншi витрати
3. Не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою Учасника та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Усi сторiнки конторису, що мають бути подписанi мicтять печатку та пiдпис вiдповiдальноi особи.
4. Наданий Учасником графік виконання будівельно- монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графiк будiвельно-монтажних робiт наданий Учасником, розроблений у вiдповiдностi з чинними ДБН України. Детальна iнформацiя з видами i обсягами робiт вказана у кошторисi доданого до торгів.
Таким чином, ТОВ "Промбуд-Пласт", вважає дискваліфікацію необгрунтованною, а вказане Рішення Замовника, яким дискваліфіковано учасника з найнижчою ціною є не об’єктивним та упередженим.
Нагадуємо, що економiя вiд запропонованноi цiни торгiв становить 725 000 ГРН. !!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2017 11:31
На вимогу № UA-2017-09-05-000686-a.c1 повідомляємо наступне.
Рішенням тендерного комітету від 26.09.2017 р. № 39 тендерну пропозицію ТОВ «Промбуд - Пласт» було відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт (заміна дверних та віконних блоків) у приміщеннях Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121, м. Київ (ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» (далі – Тендерна документація).
Підстави відхилення були викладені в зазначеному протоколі, зокрема:
1) на копіях сторінок статуту (9, 10, 14-18) відсутні підпис уповноваженої особи та печатка ТОВ «Промбуд - Пласт».
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником загальних вимог до оформлення документів, згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» та положення Тендерної документації не містять жодних заборон для подання учасниками у складі їх тендерної пропозиції будь-яких додаткових документів, які вони вважають за необхідне подати на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. У такому випадку, замовник розглядає додатково податні документи у сукупності з іншими документами тендерної пропозиції, керуючись загальними вимогами Тендерної документації щодо їх оформлення та змісту.
З урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» замовником у Тендерній документації зазначено, що учасники оформляють документи за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника, а також, завіряють копії документів підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника. Оскільки, згідно пункту 1.2 Статуту та інших поданих документів вбачається використання ТОВ «Промбуд - Пласт» печатки, то її відсутність на копіях поданих документів, а також відсутність підпису уповноваженої особи, є порушенням вимог Тендерної документації;
2) ціна тендерної пропозиції ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації.
Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості робіт» та включаючи всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт, в т.ч тих робіт, що виконуватимуться субпідрядними організаціями, а також витрат на проведення експертизи кошторисної документації, враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмету закупівлі. Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
До ціни пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Отже, ТОВ «Промбуд - Пласт» надано розрахунок договірної ціни, що не відповідає ціні тендерної пропозиції та зведеному кошторисному розрахунку;
3) не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Маються на увазі всі без винятку сторінки розрахунків (від першої до останньої сторінки) які мають бути підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 16 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації;
4) наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графік виконання будівельно-монтажних робіт, серед іншого, має містити найменування видів робіт, які учасник планує виконувати на об’єкті замовника. Перелік робіт визначено замовником в дефектних актах, що є додатками до Тендерної документації. Наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього переліку робіт визначених в дефектних актах.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, в частині належної підготовки календарного графіка виконання робіт.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовників проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Зокрема, на тендерний комітет покладено обов’язок по забезпеченню об’єктивного та чесного вибору переможця (частина 3 статті 11 Закону). Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі її невідповідності умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Нажаль, тендерна пропозиція ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає умовам тендерної документації з підстав зазначених вище, а тому, замовник змушений був її відхилити.
Викладені у вимозі обставини та факти не дають підстав стверджувати про наявність будь-якого конфлікту між інтересами замовника та будь-якого з учасників процедури закупівлі, про існування факторів, що могли вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Також, вважаємо за необхідне зауважити, що відповідно до вимог статті 23 Закону до закінчення строку подання тендерної пропозиції до замовника через електронну систему закупівель від ТОВ «Промбуд - Пласт» не надходило жодного звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації.
Рішенням тендерного комітету від 26.09.2017 р. № 39 тендерну пропозицію ТОВ «Промбуд - Пласт» було відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт (заміна дверних та віконних блоків) у приміщеннях Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121, м. Київ (ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» (далі – Тендерна документація).
Підстави відхилення були викладені в зазначеному протоколі, зокрема:
1) на копіях сторінок статуту (9, 10, 14-18) відсутні підпис уповноваженої особи та печатка ТОВ «Промбуд - Пласт».
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником загальних вимог до оформлення документів, згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» та положення Тендерної документації не містять жодних заборон для подання учасниками у складі їх тендерної пропозиції будь-яких додаткових документів, які вони вважають за необхідне подати на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. У такому випадку, замовник розглядає додатково податні документи у сукупності з іншими документами тендерної пропозиції, керуючись загальними вимогами Тендерної документації щодо їх оформлення та змісту.
З урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» замовником у Тендерній документації зазначено, що учасники оформляють документи за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника, а також, завіряють копії документів підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника. Оскільки, згідно пункту 1.2 Статуту та інших поданих документів вбачається використання ТОВ «Промбуд - Пласт» печатки, то її відсутність на копіях поданих документів, а також відсутність підпису уповноваженої особи, є порушенням вимог Тендерної документації;
2) ціна тендерної пропозиції ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації.
Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості робіт» та включаючи всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт, в т.ч тих робіт, що виконуватимуться субпідрядними організаціями, а також витрат на проведення експертизи кошторисної документації, враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмету закупівлі. Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
До ціни пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Отже, ТОВ «Промбуд - Пласт» надано розрахунок договірної ціни, що не відповідає ціні тендерної пропозиції та зведеному кошторисному розрахунку;
3) не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Маються на увазі всі без винятку сторінки розрахунків (від першої до останньої сторінки) які мають бути підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 16 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації;
4) наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графік виконання будівельно-монтажних робіт, серед іншого, має містити найменування видів робіт, які учасник планує виконувати на об’єкті замовника. Перелік робіт визначено замовником в дефектних актах, що є додатками до Тендерної документації. Наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього переліку робіт визначених в дефектних актах.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, в частині належної підготовки календарного графіка виконання робіт.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовників проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Зокрема, на тендерний комітет покладено обов’язок по забезпеченню об’єктивного та чесного вибору переможця (частина 3 статті 11 Закону). Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі її невідповідності умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Нажаль, тендерна пропозиція ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає умовам тендерної документації з підстав зазначених вище, а тому, замовник змушений був її відхилити.
Викладені у вимозі обставини та факти не дають підстав стверджувати про наявність будь-якого конфлікту між інтересами замовника та будь-якого з учасників процедури закупівлі, про існування факторів, що могли вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Також, вважаємо за необхідне зауважити, що відповідно до вимог статті 23 Закону до закінчення строку подання тендерної пропозиції до замовника через електронну систему закупівель від ТОВ «Промбуд - Пласт» не надходило жодного звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2017 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКОРД |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" |
2 624 700,00
UAH з ПДВ
|
2 624 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Промбуд-Пласт #33779934 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2017 17:14
|
ТОВ АКОРД #31256811 |
Переможець |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2017 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2017 15:28
|
Додаткова угода Акорд.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2017 15:28
|
Додаткова угода Акорд.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2017 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2017 12:05
|
Договір ТОВ Акорд.pdf | укладений |
20 жовтня 2017 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору підряду № 18 В від 18.10.2017 р. |
Номер договору про закупівлю: | 18 В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |