Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
432 141,00 UAH
UA-2017-09-05-000167-c 053062b1520a40c5bc961abc7adf0564
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Світлана Миколаївна

+380669726761 tender@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057942
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2
Контактна особа: Міщенко Світлана Миколаївна
+380669726761
tender@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2017 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2017 09:23
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2017 09:23
Початок аукціону: 21 вересня 2017 14:25
Очікувана вартість: 432 141,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 321,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 шт
Автоматизоване робоче місце з принтером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 шт
Автоматизоване робоче місце з багатофункціональним пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Автоматизоване робоче місце спеціаліста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Портативне автоматизоване робоче місце спеціаліста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2017  —  15 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2017 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2017 09:19
Технічні_вимоги.pdf
05 вересня 2017 09:19
Тендерна_документація.pdf
05 вересня 2017 09:19
Пропозиція.pdf
05 вересня 2017 09:19
Проект_Договору.pdf
05 вересня 2017 09:19
Критерії_оцінки.pdf
05 вересня 2017 09:19
Кваліфікаційні_критерії.pdf
05 вересня 2017 09:19
Вимоги_до_учасника.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 05 вересня 2017 21:21
Дата відповіді: 06 вересня 2017 11:59
Шановний замовник, Ви розглядаєте аналогічний товар від інших виробників? Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь: Специфікація до предмета закупівлі не містить посилань на товар конкретних виробників. Специфікація містить технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати товар в пропозиції Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2017 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ 415 000,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Земляков Д.В. 425 070,00
UAH з ПДВ
425 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2017 15:31
довідка ДПІ
02 жовтня 2017 15:31
Довідка МВС
02 жовтня 2017 15:31
довідка п2 ч1 ст 17
20 вересня 2017 02:30
довідка виробник.pdf
20 вересня 2017 02:30
Довідка_бенефіціар.pdf
20 вересня 2017 02:30
відомості про керівника.pdf
20 вересня 2017 02:30
проект договору.pdf
20 вересня 2017 02:30
1439976_пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2017 18:52
Договора.docx
19 вересня 2017 18:52
Установчі документи.pdf
19 вересня 2017 18:52
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2017 18:52
7.Довідка.pdf
19 вересня 2017 18:52
5.doc.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ

ФОП Земляков Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
#30256061
Рішення скасоване 415 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 15:54
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
#30256061
Відхилено 415 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 15:57
ФОП Земляков Д.В.
#2959011753
Відхилено 425 070,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 15:59

Документи

28 вересня 2017 14:12
Електронний підпис
28 вересня 2017 14:10
Протокол
21 вересня 2017 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 жовтня 2017 15:57
Електронний підпис
10 жовтня 2017 15:56
Протокол

Документи

10 жовтня 2017 15:59
Електронний підпис
10 жовтня 2017 15:58
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
10 жовтня 2017 15:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі