Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)
Очікувана вартість
2 229 345,60 UAH
UA-2017-09-04-002149-b ● b5d4c1b6cadc491eb0c32c02d410379e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 37294246 |
Вебсайт: | http://rayon.tivrovrada.gov.ua/komunalna-vlasnist/centr-pervinnoi-medikosanitarnoi-dopomogi/zagalna-informaciya/ |
Місцезнаходження: | 23320, Україна , Вінницька обл., смт. Сутиски, площа Перемоги, 16 |
Контактна особа: |
Маркевич Анна Андріївна 380685197564 tivrov_rmcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2017 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2017 11:16 |
Очікувана вартість: | 2 229 345,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 293,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Предмет закупівлі керуючись наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника зі змінами від 09.03.2017 року згідно наказу Мінекономрозвитку України №341 «Про затвердження зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул.. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 жовтня 2017
—
20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2017 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2017 17:10 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
12 вересня 2017 17:09 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc |
12 вересня 2017 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2017 17:10 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
12 вересня 2017 17:09 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волощук Сергій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2574404613
Дата подання: 08 вересня 2017 11:52
Вимога щодо усунень порушень
Вимога щодо усунень порушень принципів проведення публічних закупівель
Ми, як потенційний учасник закупівлі за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b) – (далі по тексту Процедура №2), детально вивчили тендерну документацію, що оприлюднена разом з оголошенням по даній закупівлі. В результаті чого, вбачаємо порушення принципів здійснення закупівель, що відображено в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, зокрема - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з вивченням тендерної документації, по закупівлі за ідентифікатором UA-2017-09-04-002149-b (далі – Документація №2) нами був здійснений моніторинг в електронній системі «Prozorro» закупівель, де Ви - Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", є Замовником торгів. Внаслідок чого, було знайдено процедуру відкритих торгів за тим же самим предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області), (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-08-08-000318-c) - (далі по тексту Процедура №1), але дана закупівля знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті». Як потенційного учасника, котрий бажає прийняти участь в оголошеній Вами закупівлі, нас зацікавило вивчення тендерної документації Процедури №1 і торгів в цілому.
Проаналізувавши Процедуру №1, разом з пропозиціями від усіх учасників, які прийняли участь та оприлюдненою тендерною документацією до вказаних торгів (далі – Документація №1), у співвідношенні до Процедури №2 повідомляємо наступне:
1) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» за Документацією №1 містилась наступна вимога:
«Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
Довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки).
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки таке обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт.». Однак, за Документацією №2 вказаний критерій хоча і має місце, але вимоги щодо повірки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт та надання відповідних документів – відсутні. Відтак, нам не зрозуміло, яким саме чином Замовник пересвідчиться в реальній наявності, технічному стані машин та механізмів, електроінструментів тощо, котрі будуть міститись в довідці від будь-якого Учасника??
2) Відсутня вимога в Документації №2, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, в частині надання копії дипломів та посвідчень з охорони праці працівників, в тому числі керівника підприємства. Натомість, знову ж таки міститься лише довідка, котра готується в довільній формі. Виходить так, що Замовник допускає на виконання робіт, зокрема заміна дахового покриття працівників, які не пройшли навчання і не здали відповідні іспити по охороні праці, з врахуванням того факту, що виконання даного роду робіт є підвищеної небезпеки?!!
3) Присутня розбіжність по наданню копій аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. За Документацією №2, учасникам потрібно надати лише одну копію. Тобто надання копії одного виконаного договору, дає можливість встановити систематичність та добросовісність виконання учасником відповідних зобов’язань?
Наведені факти, по встановленню вимог на основі всіх кваліфікаційних критеріїв, за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b), надають можливість будь-якому не добросовісному, не гарантованому учаснику не лише прийняти участь в закупівлі, а навіть стати переможцем і як наслідок якість виконаних робіт не відповідатиме тим технічним характеристикам, що передбачені в чинних будівельних нормах. Саме з цих обставин, можливе не ефективне витрачання державних коштів.
Разом з тим, за аналізом тендерних пропозицій по Процедурі №1 спостерігається навмисне спрощення кваліфікаційних вимог, що дає перевагу конкретному учаснику, який напевно прийме участь і в Процедурі №2, а саме: Товариству з обмежувальною відповідальністю «Трансагробуд», що свідчить про дискримінацію інших учасників та можливі корупційні дії. Підтвердженням наших слів є той факт, що за Документацією №1 на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність матеріально-технічної бази, учасникам необхідно було подати: документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки). Однак, учасник ТОВ «Трансагробуд» всупереч даній вимозі надав лише Довідку про механізми та обладнання, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі «Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області», від 23.08.2017 № 23/08/1-2017, де було зазначено наступне: Вказані електроінструменти не підлягають обов’язковій повірці (перевірці). Викладені обставини йдуть всупереч не лише вимозі Документації №1, а ще й державному нормативно-правовому акту про охорону праці №1.1.10-1.04-01 "Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями".
Відтак, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в форматі посилення кваліфікаційних вимог для учасників, а саме надати Учасникам:
1) Документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки);
2) Копії аналогічних договорів, не менше трьох, що виконанні в повному обсязі з підтвердженням про їх виконання (акти приймання передачі робіт );
3) Посвідчення або дипломи по охоронні праці на кожного працівника;
4) Штатний розпис по працівникам;
5) Довідку про назву виробників матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт;
6) Надання гарантій на виконанні роботи у відповідності до статті 884 Цивільного кодексу України.
Вважаємо дані вимоги насправді дадуть Замовнику можливість переконатись у надійності та спроможності підрядника.
Попереджаємо, у разі не врахуванні нашої вимоги, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, ми будемо змушені звернутись до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Документацію №2, з описом тих проблемних питань які зазначені нами в даній вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Ми, як потенційний учасник закупівлі за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b) – (далі по тексту Процедура №2), детально вивчили тендерну документацію, що оприлюднена разом з оголошенням по даній закупівлі. В результаті чого, вбачаємо порушення принципів здійснення закупівель, що відображено в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, зокрема - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з вивченням тендерної документації, по закупівлі за ідентифікатором UA-2017-09-04-002149-b (далі – Документація №2) нами був здійснений моніторинг в електронній системі «Prozorro» закупівель, де Ви - Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", є Замовником торгів. Внаслідок чого, було знайдено процедуру відкритих торгів за тим же самим предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області), (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-08-08-000318-c) - (далі по тексту Процедура №1), але дана закупівля знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті». Як потенційного учасника, котрий бажає прийняти участь в оголошеній Вами закупівлі, нас зацікавило вивчення тендерної документації Процедури №1 і торгів в цілому.
Проаналізувавши Процедуру №1, разом з пропозиціями від усіх учасників, які прийняли участь та оприлюдненою тендерною документацією до вказаних торгів (далі – Документація №1), у співвідношенні до Процедури №2 повідомляємо наступне:
1) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» за Документацією №1 містилась наступна вимога:
«Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
Довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки).
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки таке обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт.». Однак, за Документацією №2 вказаний критерій хоча і має місце, але вимоги щодо повірки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт та надання відповідних документів – відсутні. Відтак, нам не зрозуміло, яким саме чином Замовник пересвідчиться в реальній наявності, технічному стані машин та механізмів, електроінструментів тощо, котрі будуть міститись в довідці від будь-якого Учасника??
2) Відсутня вимога в Документації №2, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, в частині надання копії дипломів та посвідчень з охорони праці працівників, в тому числі керівника підприємства. Натомість, знову ж таки міститься лише довідка, котра готується в довільній формі. Виходить так, що Замовник допускає на виконання робіт, зокрема заміна дахового покриття працівників, які не пройшли навчання і не здали відповідні іспити по охороні праці, з врахуванням того факту, що виконання даного роду робіт є підвищеної небезпеки?!!
3) Присутня розбіжність по наданню копій аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. За Документацією №2, учасникам потрібно надати лише одну копію. Тобто надання копії одного виконаного договору, дає можливість встановити систематичність та добросовісність виконання учасником відповідних зобов’язань?
Наведені факти, по встановленню вимог на основі всіх кваліфікаційних критеріїв, за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b), надають можливість будь-якому не добросовісному, не гарантованому учаснику не лише прийняти участь в закупівлі, а навіть стати переможцем і як наслідок якість виконаних робіт не відповідатиме тим технічним характеристикам, що передбачені в чинних будівельних нормах. Саме з цих обставин, можливе не ефективне витрачання державних коштів.
Разом з тим, за аналізом тендерних пропозицій по Процедурі №1 спостерігається навмисне спрощення кваліфікаційних вимог, що дає перевагу конкретному учаснику, який напевно прийме участь і в Процедурі №2, а саме: Товариству з обмежувальною відповідальністю «Трансагробуд», що свідчить про дискримінацію інших учасників та можливі корупційні дії. Підтвердженням наших слів є той факт, що за Документацією №1 на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність матеріально-технічної бази, учасникам необхідно було подати: документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки). Однак, учасник ТОВ «Трансагробуд» всупереч даній вимозі надав лише Довідку про механізми та обладнання, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі «Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області», від 23.08.2017 № 23/08/1-2017, де було зазначено наступне: Вказані електроінструменти не підлягають обов’язковій повірці (перевірці). Викладені обставини йдуть всупереч не лише вимозі Документації №1, а ще й державному нормативно-правовому акту про охорону праці №1.1.10-1.04-01 "Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями".
Відтак, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в форматі посилення кваліфікаційних вимог для учасників, а саме надати Учасникам:
1) Документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки);
2) Копії аналогічних договорів, не менше трьох, що виконанні в повному обсязі з підтвердженням про їх виконання (акти приймання передачі робіт );
3) Посвідчення або дипломи по охоронні праці на кожного працівника;
4) Штатний розпис по працівникам;
5) Довідку про назву виробників матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт;
6) Надання гарантій на виконанні роботи у відповідності до статті 884 Цивільного кодексу України.
Вважаємо дані вимоги насправді дадуть Замовнику можливість переконатись у надійності та спроможності підрядника.
Попереджаємо, у разі не врахуванні нашої вимоги, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, ми будемо змушені звернутись до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Документацію №2, з описом тих проблемних питань які зазначені нами в даній вимозі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2017 16:07
У зв'язку з обмеженою кількістю символів, в екраній формі, яка передбачає надання відповіді, грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель.
Отримана від Вас вимога, частково задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 27 вересня 2017 10:08
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)».
25 вересня 2017 року ПП «Кріптон» було визначено переможцем закупівлі(Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме:
1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.». – Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою;
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Учасник надає довідку № 185 від 07.09.2017 р., проте перелік кваліфікованого персоналу не відповідає предмету закупівлі;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу; - У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)». ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Розгорнути
Згорнути
25 вересня 2017 року ПП «Кріптон» було визначено переможцем закупівлі(Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме:
1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.». – Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою;
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Учасник надає довідку № 185 від 07.09.2017 р., проте перелік кваліфікованого персоналу не відповідає предмету закупівлі;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу; - У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)». ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2017 17:46
Пояснення по вимозі детально описані в підвантаженому файлі.
Підстави для задовелення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 02 жовтня 2017 11:44
Вимога про усунення порушення
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)». 25 вересня 2017 року ПП «Кріптон» було визначено переможцем закупівлі(Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року).
Приватне підприємство «Афіна БК» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методів оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна». Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Проте, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме: 1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.».
– Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.
- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою; Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу;
- У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно тендерної документації також вимагалось на дотримання положення статті 884 Цивільного кодексу України, учасникам надати інформацію стосовно гарантійного строку на роботи, що складають предмет закупівлі, за дотримання умов експлуатації, в довільній формі.
Учасник ПП «Кріптон» у тендерній пропозицій Вих.№192 від 07.09,17року,надає гарантійний строк на виконанні роботи із збереженням їх якості 120 місяців, а також проект договору, де вказаний гарантійний термін 120місяців та лист погодження з істотними умовами договору (вих.№169 від07.09.17р). Проте у наступному документі Вих.№191 від 07.09.17року «Гарантійний лист стосовно строку на виконанні роботи» посилаючись на ст.884 ЦКУ повідомляє, про зміну гарантійних строків по відповідним розділам за Локальними кошторисами, де терміни на різні види робіт становлять від 12 до 60 місяців, що суперечить статті 884 Цивільного Кодексу України, де чітко вказаний гарантійний строк становить десять років.
Також, у дозволі №201.11.05-45.33.1 відсутній дозвіл виконувати верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, хоча технічним завданням передбачений капітальний ремонт даху.
Додатково, повідомляємо, що в Автоматизованій системі виконавчого провадження станом на 2 жовтня 2017 року стосовно приватного підприємства «Кріптон» наявні незакриті виконавчі провадження.
Підставою для дискваліфікації учасника ,згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам тендерної Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться, закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому,виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)» ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року).
Директор ПП «Афіна БК» Л.О.Нурманова
Розгорнути
Згорнути
Приватне підприємство «Афіна БК» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методів оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна». Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Проте, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме: 1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.».
– Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.
- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою; Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу;
- У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно тендерної документації також вимагалось на дотримання положення статті 884 Цивільного кодексу України, учасникам надати інформацію стосовно гарантійного строку на роботи, що складають предмет закупівлі, за дотримання умов експлуатації, в довільній формі.
Учасник ПП «Кріптон» у тендерній пропозицій Вих.№192 від 07.09,17року,надає гарантійний строк на виконанні роботи із збереженням їх якості 120 місяців, а також проект договору, де вказаний гарантійний термін 120місяців та лист погодження з істотними умовами договору (вих.№169 від07.09.17р). Проте у наступному документі Вих.№191 від 07.09.17року «Гарантійний лист стосовно строку на виконанні роботи» посилаючись на ст.884 ЦКУ повідомляє, про зміну гарантійних строків по відповідним розділам за Локальними кошторисами, де терміни на різні види робіт становлять від 12 до 60 місяців, що суперечить статті 884 Цивільного Кодексу України, де чітко вказаний гарантійний строк становить десять років.
Також, у дозволі №201.11.05-45.33.1 відсутній дозвіл виконувати верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, хоча технічним завданням передбачений капітальний ремонт даху.
Додатково, повідомляємо, що в Автоматизованій системі виконавчого провадження станом на 2 жовтня 2017 року стосовно приватного підприємства «Кріптон» наявні незакриті виконавчі провадження.
Підставою для дискваліфікації учасника ,згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам тендерної Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться, закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому,виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)» ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року).
Директор ПП «Афіна БК» Л.О.Нурманова
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2017 13:50
Вимогу задоволено: скасовано попередньо прийняте рішення згідно з Протоколом №6 від 25.09.2017року та прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Кріптон» згідно з Протоколом №7 від 03.10.2017 р.
Вимогу задоволено: скасовано попередньо прийняте рішення згідно з Протоколом №6 від 25.09.2017року та прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Кріптон» згідно з Протоколом №7 від 03.10.2017 р.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Кріптон, Код ЄДРПОУ:31325130
Дата подання: 05 жовтня 2017 09:46
лист оскарження
Лист про неправомірні дії Замовника , щодо відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2017 16:51
Грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель
Грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2017 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП АФІНА БК |
2 034 965,78
UAH з ПДВ
|
1 735 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
2 150 300,00
UAH з ПДВ
|
1 750 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Кріптон |
2 045 794,28
UAH з ПДВ
|
2 005 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд" |
2 099 785,78
UAH з ПДВ
|
2 034 965,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волощук Сергій Вікторович |
2 156 336,01
UAH з ПДВ
|
2 156 336,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП АФІНА БК #33196519 |
Відхилено |
1 735 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2017 17:15
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Відхилено |
1 750 750,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2017 17:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Кріптон #31325130 |
Рішення скасоване |
2 005 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 17:14
|
|
ПП Кріптон #31325130 |
Відхилено |
2 005 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 17:23
|
|
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд" #32774921 |
Відхилено |
2 034 965,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 17:30
|
|
ФОП Волощук Сергій Вікторович #2574404613 |
Відхилено |
2 156 336,01
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2017 17:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни
03 жовтня 2017 17:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі