ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)
Очікувана вартість
2 229 345,60 UAH
UA-2017-09-04-002149-b b5d4c1b6cadc491eb0c32c02d410379e
Відкриті торги    Аукціон
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркевич Анна Андріївна

380685197564 tivrov_rmcpmsd@i.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37294246
Вебсайт замовника: http://rayon.tivrovrada.gov.ua/komunalna-vlasnist/centr-pervinnoi-medikosanitarnoi-dopomogi/zagalna-informaciya/
Місцезнаходження замовника: 23320, Україна, Вінницька обл., смт. Сутиски, площа Перемоги, 16
Контактна особа замовника: Маркевич Анна Андріївна
380685197564
tivrov_rmcpmsd@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 20 вересня 2017 11:16
Очікувана вартість: 2 229 345,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 293,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі керуючись наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника зі змінами від 09.03.2017 року згідно наказу Мінекономрозвитку України №341 «Про затвердження зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул.. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a1
Статус:
Вирішена
Дата подання: 08 вересня 2017 11:52
Вимога щодо усунень порушень
Вимога щодо усунень порушень принципів проведення публічних закупівель

Ми, як потенційний учасник закупівлі за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b) – (далі по тексту Процедура №2), детально вивчили тендерну документацію, що оприлюднена разом з оголошенням по даній закупівлі. В результаті чого, вбачаємо порушення принципів здійснення закупівель, що відображено в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, зокрема - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з вивченням тендерної документації, по закупівлі за ідентифікатором UA-2017-09-04-002149-b (далі – Документація №2) нами був здійснений моніторинг в електронній системі «Prozorro» закупівель, де Ви - Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", є Замовником торгів. Внаслідок чого, було знайдено процедуру відкритих торгів за тим же самим предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області), (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-08-08-000318-c) - (далі по тексту Процедура №1), але дана закупівля знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті». Як потенційного учасника, котрий бажає прийняти участь в оголошеній Вами закупівлі, нас зацікавило вивчення тендерної документації Процедури №1 і торгів в цілому.
Проаналізувавши Процедуру №1, разом з пропозиціями від усіх учасників, які прийняли участь та оприлюдненою тендерною документацією до вказаних торгів (далі – Документація №1), у співвідношенні до Процедури №2 повідомляємо наступне:
1) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» за Документацією №1 містилась наступна вимога:
«Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
Довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки).
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки таке обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт.». Однак, за Документацією №2 вказаний критерій хоча і має місце, але вимоги щодо повірки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт та надання відповідних документів – відсутні. Відтак, нам не зрозуміло, яким саме чином Замовник пересвідчиться в реальній наявності, технічному стані машин та механізмів, електроінструментів тощо, котрі будуть міститись в довідці від будь-якого Учасника??
2) Відсутня вимога в Документації №2, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, в частині надання копії дипломів та посвідчень з охорони праці працівників, в тому числі керівника підприємства. Натомість, знову ж таки міститься лише довідка, котра готується в довільній формі. Виходить так, що Замовник допускає на виконання робіт, зокрема заміна дахового покриття працівників, які не пройшли навчання і не здали відповідні іспити по охороні праці, з врахуванням того факту, що виконання даного роду робіт є підвищеної небезпеки?!!
3) Присутня розбіжність по наданню копій аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. За Документацією №2, учасникам потрібно надати лише одну копію. Тобто надання копії одного виконаного договору, дає можливість встановити систематичність та добросовісність виконання учасником відповідних зобов’язань?
Наведені факти, по встановленню вимог на основі всіх кваліфікаційних критеріїв, за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b), надають можливість будь-якому не добросовісному, не гарантованому учаснику не лише прийняти участь в закупівлі, а навіть стати переможцем і як наслідок якість виконаних робіт не відповідатиме тим технічним характеристикам, що передбачені в чинних будівельних нормах. Саме з цих обставин, можливе не ефективне витрачання державних коштів.
Разом з тим, за аналізом тендерних пропозицій по Процедурі №1 спостерігається навмисне спрощення кваліфікаційних вимог, що дає перевагу конкретному учаснику, який напевно прийме участь і в Процедурі №2, а саме: Товариству з обмежувальною відповідальністю «Трансагробуд», що свідчить про дискримінацію інших учасників та можливі корупційні дії. Підтвердженням наших слів є той факт, що за Документацією №1 на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність матеріально-технічної бази, учасникам необхідно було подати: документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки). Однак, учасник ТОВ «Трансагробуд» всупереч даній вимозі надав лише Довідку про механізми та обладнання, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі «Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області», від 23.08.2017 № 23/08/1-2017, де було зазначено наступне: Вказані електроінструменти не підлягають обов’язковій повірці (перевірці). Викладені обставини йдуть всупереч не лише вимозі Документації №1, а ще й державному нормативно-правовому акту про охорону праці №1.1.10-1.04-01 "Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями".

Відтак, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в форматі посилення кваліфікаційних вимог для учасників, а саме надати Учасникам:
1) Документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки);
2) Копії аналогічних договорів, не менше трьох, що виконанні в повному обсязі з підтвердженням про їх виконання (акти приймання передачі робіт );
3) Посвідчення або дипломи по охоронні праці на кожного працівника;
4) Штатний розпис по працівникам;
5) Довідку про назву виробників матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт;
6) Надання гарантій на виконанні роботи у відповідності до статті 884 Цивільного кодексу України.
Вважаємо дані вимоги насправді дадуть Замовнику можливість переконатись у надійності та спроможності підрядника.

Попереджаємо, у разі не врахуванні нашої вимоги, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, ми будемо змушені звернутись до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Документацію №2, з описом тих проблемних питань які зазначені нами в даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2017 16:07
У зв'язку з обмеженою кількістю символів, в екраній формі, яка передбачає надання відповіді, грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель.
Отримана від Вас вимога, частково задоволено.

Документи

Актуальні тендери

До пошуку