Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)
Очікувана вартість
2 229 345,60 UAH
UA-2017-09-04-002149-b b5d4c1b6cadc491eb0c32c02d410379e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маркевич Анна Андріївна

380685197564 tivrov_rmcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37294246
Вебсайт: http://rayon.tivrovrada.gov.ua/komunalna-vlasnist/centr-pervinnoi-medikosanitarnoi-dopomogi/zagalna-informaciya/
Місцезнаходження: 23320, Україна , Вінницька обл., смт. Сутиски, площа Перемоги, 16
Контактна особа: Маркевич Анна Андріївна
380685197564
tivrov_rmcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2017 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 20 вересня 2017 11:16
Очікувана вартість: 2 229 345,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 293,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі керуючись наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника зі змінами від 09.03.2017 року згідно наказу Мінекономрозвитку України №341 «Про затвердження зміни №1 до національного класифікатора ДК 021:2015».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Гнівань, вул.. Соборна, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 17:10
Зміни до тендерної документації.docx
12 вересня 2017 17:09
Тендерна документацiя зі змінами.doc
12 вересня 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2017 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 17:10
Зміни до тендерної документації.docx
12 вересня 2017 17:09
Тендерна документацiя зі змінами.doc
04 вересня 2017 17:02
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волощук Сергій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2574404613
Дата подання: 08 вересня 2017 11:52
Вимога щодо усунень порушень
Вимога щодо усунень порушень принципів проведення публічних закупівель

Ми, як потенційний учасник закупівлі за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b) – (далі по тексту Процедура №2), детально вивчили тендерну документацію, що оприлюднена разом з оголошенням по даній закупівлі. В результаті чого, вбачаємо порушення принципів здійснення закупівель, що відображено в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, зокрема - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з вивченням тендерної документації, по закупівлі за ідентифікатором UA-2017-09-04-002149-b (далі – Документація №2) нами був здійснений моніторинг в електронній системі «Prozorro» закупівель, де Ви - Комунальний заклад "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", є Замовником торгів. Внаслідок чого, було знайдено процедуру відкритих торгів за тим же самим предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області), (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-08-08-000318-c) - (далі по тексту Процедура №1), але дана закупівля знаходиться на стадії «Пропозиції розглянуті». Як потенційного учасника, котрий бажає прийняти участь в оголошеній Вами закупівлі, нас зацікавило вивчення тендерної документації Процедури №1 і торгів в цілому.
Проаналізувавши Процедуру №1, разом з пропозиціями від усіх учасників, які прийняли участь та оприлюдненою тендерною документацією до вказаних торгів (далі – Документація №1), у співвідношенні до Процедури №2 повідомляємо наступне:
1) Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» за Документацією №1 містилась наступна вимога:
«Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:
Довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки).
Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки таке обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт.». Однак, за Документацією №2 вказаний критерій хоча і має місце, але вимоги щодо повірки електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт та надання відповідних документів – відсутні. Відтак, нам не зрозуміло, яким саме чином Замовник пересвідчиться в реальній наявності, технічному стані машин та механізмів, електроінструментів тощо, котрі будуть міститись в довідці від будь-якого Учасника??
2) Відсутня вимога в Документації №2, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, в частині надання копії дипломів та посвідчень з охорони праці працівників, в тому числі керівника підприємства. Натомість, знову ж таки міститься лише довідка, котра готується в довільній формі. Виходить так, що Замовник допускає на виконання робіт, зокрема заміна дахового покриття працівників, які не пройшли навчання і не здали відповідні іспити по охороні праці, з врахуванням того факту, що виконання даного роду робіт є підвищеної небезпеки?!!
3) Присутня розбіжність по наданню копій аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. За Документацією №2, учасникам потрібно надати лише одну копію. Тобто надання копії одного виконаного договору, дає можливість встановити систематичність та добросовісність виконання учасником відповідних зобов’язань?
Наведені факти, по встановленню вимог на основі всіх кваліфікаційних критеріїв, за процедурою відкриті торги на предмет: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі «Prozorro» - UA-2017-09-04-002149-b), надають можливість будь-якому не добросовісному, не гарантованому учаснику не лише прийняти участь в закупівлі, а навіть стати переможцем і як наслідок якість виконаних робіт не відповідатиме тим технічним характеристикам, що передбачені в чинних будівельних нормах. Саме з цих обставин, можливе не ефективне витрачання державних коштів.
Разом з тим, за аналізом тендерних пропозицій по Процедурі №1 спостерігається навмисне спрощення кваліфікаційних вимог, що дає перевагу конкретному учаснику, який напевно прийме участь і в Процедурі №2, а саме: Товариству з обмежувальною відповідальністю «Трансагробуд», що свідчить про дискримінацію інших учасників та можливі корупційні дії. Підтвердженням наших слів є той факт, що за Документацією №1 на підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність матеріально-технічної бази, учасникам необхідно було подати: документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки). Однак, учасник ТОВ «Трансагробуд» всупереч даній вимозі надав лише Довідку про механізми та обладнання, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі «Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області», від 23.08.2017 № 23/08/1-2017, де було зазначено наступне: Вказані електроінструменти не підлягають обов’язковій повірці (перевірці). Викладені обставини йдуть всупереч не лише вимозі Документації №1, а ще й державному нормативно-правовому акту про охорону праці №1.1.10-1.04-01 "Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями".

Відтак, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в форматі посилення кваліфікаційних вимог для учасників, а саме надати Учасникам:
1) Документ про перевірку (повірку) електроінструменту, що буде використовуватись під час виконання робіт, виданий організацією, яка має дозвіл на здійснення такої перевірки з наданням підтверджуючого документу на право здійснювати такого роду перевірки (повірки);
2) Копії аналогічних договорів, не менше трьох, що виконанні в повному обсязі з підтвердженням про їх виконання (акти приймання передачі робіт );
3) Посвідчення або дипломи по охоронні праці на кожного працівника;
4) Штатний розпис по працівникам;
5) Довідку про назву виробників матеріалів, що будуть використовуватись під час виконання робіт;
6) Надання гарантій на виконанні роботи у відповідності до статті 884 Цивільного кодексу України.
Вважаємо дані вимоги насправді дадуть Замовнику можливість переконатись у надійності та спроможності підрядника.

Попереджаємо, у разі не врахуванні нашої вимоги, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами, ми будемо змушені звернутись до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Документацію №2, з описом тих проблемних питань які зазначені нами в даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2017 16:07
У зв'язку з обмеженою кількістю символів, в екраній формі, яка передбачає надання відповіді, грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель.
Отримана від Вас вимога, частково задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:13326341
Дата подання: 27 вересня 2017 10:08
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)».
25 вересня 2017 року ПП «Кріптон» було визначено переможцем закупівлі(Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергоагроімпекс» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, у відповідності до п.9.1. Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Проте, в порушення зазначених вимог, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме:
1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.». – Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити:
1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою;
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Учасник надає довідку № 185 від 07.09.2017 р., проте перелік кваліфікованого персоналу не відповідає предмету закупівлі;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу; - У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно п.п. 9.1 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеними у період оголошення Закупівлі. Підставою для дискваліфікації учасника, поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Пунктом 6.2 Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів закупівлі у т.ч. принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, - ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу 2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)». ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року). Директор ТОВ «Енергоагроімпекс» Ю.В. Медведчук
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2017 17:46
Пояснення по вимозі детально описані в підвантаженому файлі.
Підстави для задовелення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 02 жовтня 2017 11:44
Вимога про усунення порушення
Про усунення порушення, допущеного під час прийняття тендерним комітетом Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)». 25 вересня 2017 року ПП «Кріптон» було визначено переможцем закупівлі(Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року).
Приватне підприємство «Афіна БК» не погоджується з таким Рішенням Замовника і вважає останнє таким, що винесено з порушенням норм діючого законодавства. Так, згідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методів оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна». Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Проте, Замовником не було взято до уваги невідповідність пропозиції ПП «Кріптон» вимогам Замовника.
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації а саме: 1. Змінити частину, виключивши друге речення в 5 «Недискримінація учасників», Розділу І «Загальні положення» та викласти в наступній редакції: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Якщо учасником торгів подано тендерну пропозицію, але до нього застосовано санкційне законодавство України, його пропозиція відхиляється замовником. На підтвердження відсутності застосованих до учасника закупівлі санкцій, надати гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції з посиланням на діючі нормативно правові акти.».
– Учасником ПП «Кріптон» надана довідка №174 від 07.09.2017р., проте за змістом не відповідає поставленій вимозі, так як учасник не гарантує, що саме він не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції;
1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) реєстр поданих документів по тендерній пропозиції із зазначенням кількості документів, їх нумерації та відповідності сторінок.
- Учасник ПП «Кріптон» надав реєстр наданих документів не підписаний уповноваженою особою та не завірений печаткою; Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
– Учасником надана довідка №180 від 07.09.2017 р., проте перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не відповідає предмету закупівлі, Крім того не надає відомості про те, чи планується залучати необхідну техніку додатково;
- сертифікат якості або висновок державної санітарно-епідеміолігчної експертизи на основні матеріали, що складають питому вагу в ціновому критерію по матеріалам, які будуть використані під час виконання робіт, а саме: металочерепиця з комплектуючими, водостічна система, мати теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати, сухі клеючі суміші та фарбу;
- У сертифікатів закінчився термін дії, а саме у: Висновок СЕС на елементи водостічних систем дійсний до 15.10.2016, Сертифікат на Scala plastic – дійсний до 07.12.2012;
Згідно тендерної документації також вимагалось на дотримання положення статті 884 Цивільного кодексу України, учасникам надати інформацію стосовно гарантійного строку на роботи, що складають предмет закупівлі, за дотримання умов експлуатації, в довільній формі.
Учасник ПП «Кріптон» у тендерній пропозицій Вих.№192 від 07.09,17року,надає гарантійний строк на виконанні роботи із збереженням їх якості 120 місяців, а також проект договору, де вказаний гарантійний термін 120місяців та лист погодження з істотними умовами договору (вих.№169 від07.09.17р). Проте у наступному документі Вих.№191 від 07.09.17року «Гарантійний лист стосовно строку на виконанні роботи» посилаючись на ст.884 ЦКУ повідомляє, про зміну гарантійних строків по відповідним розділам за Локальними кошторисами, де терміни на різні види робіт становлять від 12 до 60 місяців, що суперечить статті 884 Цивільного Кодексу України, де чітко вказаний гарантійний строк становить десять років.
Також, у дозволі №201.11.05-45.33.1 відсутній дозвіл виконувати верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, хоча технічним завданням передбачений капітальний ремонт даху.
Додатково, повідомляємо, що в Автоматизованій системі виконавчого провадження станом на 2 жовтня 2017 року стосовно приватного підприємства «Кріптон» наявні незакриті виконавчі провадження.
Підставою для дискваліфікації учасника ,згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», поряд із іншим, є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам тендерної Закупівлі. Підсумовуючи вищенаведене, маємо зазначити, що згідно абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другову і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. У відповідності до ст.3 Закону, про який йдеться, закупівля здійснюється за принципами, серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому,виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2,3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу
2. Скасувати Рішення тендерного комітету Замовника Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги, про намір укласти договір про закупівлю робіт по предмету: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт; (Капітальний ремонт в Гніванській амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Соборна, 89, м. Гнівань Тиврівського районну Вінницької області)» ПП «Кріптон» (Протокол №6 засідання комітету Тиврівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги від 25 вересня 2017 року).
Директор ПП «Афіна БК» Л.О.Нурманова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2017 13:50
Вимогу задоволено: скасовано попередньо прийняте рішення згідно з Протоколом №6 від 25.09.2017року та прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Кріптон» згідно з Протоколом №7 від 03.10.2017 р.
Вимогу задоволено: скасовано попередньо прийняте рішення згідно з Протоколом №6 від 25.09.2017року та прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Кріптон» згідно з Протоколом №7 від 03.10.2017 р.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-002149-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Кріптон, Код ЄДРПОУ:31325130
Дата подання: 05 жовтня 2017 09:46
лист оскарження
Лист про неправомірні дії Замовника , щодо відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2017 16:51
Грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель
Грунтовні пояснення по Вашій вимозі відображені в сканованій копії документу, що підвантажений в електронну систему закупівель

Документи

Документи

29 вересня 2017 17:42
Пояснення по вимозі.pdf

Документи подані скаржником

05 жовтня 2017 09:45
Лист

Документи

09 жовтня 2017 16:48
Відповідь на вимогу 4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2017 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АФІНА БК 2 034 965,78
UAH з ПДВ
1 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 2 150 300,00
UAH з ПДВ
1 750 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Кріптон 2 045 794,28
UAH з ПДВ
2 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд" 2 099 785,78
UAH з ПДВ
2 034 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волощук Сергій Вікторович 2 156 336,01
UAH з ПДВ
2 156 336,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2017 09:44
цінова.pdf
19 вересня 2017 18:02
Рішення 5.pdf
19 вересня 2017 17:58
гарантійни санкції.pdf
19 вересня 2017 15:42
Електронний підпис
19 вересня 2017 15:42
Електронний підпис
19 вересня 2017 15:38
Електронний підпис
19 вересня 2017 15:38
Електронний підпис
19 вересня 2017 15:35
Електронний підпис
19 вересня 2017 15:24
Електронний підпис
19 вересня 2017 08:43
д-ка Д3.pdf
19 вересня 2017 08:15
Підписаний_G0917-8275-GL_tender.pdf
17 вересня 2017 18:17
Електронний підпис
17 вересня 2017 18:17
Електронний підпис
17 вересня 2017 18:15
пропозиція.pdf
17 вересня 2017 18:15
ДЦ+кошторис.pdf
17 вересня 2017 18:15
довідка ст17.pdf
17 вересня 2017 18:15
паспорт_ ІПН директора.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист про аванс.pdf
17 вересня 2017 18:15
Витяг вересень.pdf
17 вересня 2017 18:15
Витяг вересень.pdf
17 вересня 2017 18:15
фін.звіт.pdf
17 вересня 2017 18:15
статут Афіна БК.pdf
17 вересня 2017 18:15
Рішення 5.pdf
17 вересня 2017 18:15
ріш_4.pdf
17 вересня 2017 18:15
проект договору.pdf
17 вересня 2017 18:15
працівники.pdf
17 вересня 2017 18:15
Ліцензія.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист-згода.pdf
17 вересня 2017 18:15
гар.строк.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист санкції.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист про ціни.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист про норми.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист істотні.pdf
17 вересня 2017 18:15
лист достовірність.pdf
17 вересня 2017 18:15
загальні відомості.pdf
17 вересня 2017 18:15
ЄДРПОУ 17р.pdf
17 вересня 2017 18:15
Дозвіл.pdf
17 вересня 2017 18:15
договора на приміщення.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка технічні.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка субпідряд.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка про рух коштів.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка працівники.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка посадова.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка персональні.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка оподаткування.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка обладнання.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка матеріали.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка довкілля.pdf
17 вересня 2017 18:15
д-ка бенефіціар.pdf
17 вересня 2017 18:15
графік.pdf
17 вересня 2017 18:15
витяг податок Афіна.pdf
17 вересня 2017 18:15
Виписка Афіна БК.pdf
17 вересня 2017 18:15
аналогічні договора+КБ3.pdf

Публічні документи

19 вересня 2017 18:15
Електронний підпис
19 вересня 2017 18:09
Довіреність нова Бокій.7z
19 вересня 2017 18:09
Ліцензія Банку.7z
19 вересня 2017 18:06
ЗСВ.pdf
19 вересня 2017 18:06
Висновок експертизи 1.pdf
19 вересня 2017 18:06
Висновок експертизи 2.pdf
19 вересня 2017 18:05
Витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2017 18:05
Відгук АДС Едельштейна 8.pdf
19 вересня 2017 18:05
відомості про учасника.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка про обладнання.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка про персонал.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка про Статут.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п1 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п2 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п3 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п4 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п5 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п6 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п7 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п8 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п9 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч1 п10 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
довідка ч2 ст17.pdf
19 вересня 2017 18:04
Договір 2014.pdf
19 вересня 2017 18:04
Едельштейна 8.pdf
19 вересня 2017 18:04
ЗВВ.pdf
19 вересня 2017 18:04
календарний графік.pdf
19 вересня 2017 18:03
кошторис.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 вересня 2017 18:03
проект договору.pdf
19 вересня 2017 18:03
пропозиція.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат2.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат4.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат5.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат6.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат8.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат9.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат10.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат11.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат12.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат13.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат14.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат15.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат16.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат17.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат18.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат19.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат20.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат 3.pdf
19 вересня 2017 18:03
сертифікат 7.pdf
19 вересня 2017 18:03
Сертифікати1.pdf
19 вересня 2017 18:03
фінансовий баланс.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Варич В.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Іскра А Г.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Кілігой АО.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Кілігой ВО.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Когаївський ВВ.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Кухарук ВВ.pdf
19 вересня 2017 18:03
ЦПУ Лисенко К А.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Магера Я.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Мартинець СС.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Поліщук В Ю.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Поліщук О П.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Рафа М.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Тараканов СВ.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Царук ВО.pdf
19 вересня 2017 18:02
ЦПУ Шевцов А.pdf

Публічні документи

28 вересня 2017 11:12
проект договору
28 вересня 2017 11:12
підс.відомість
28 вересня 2017 11:12
лок кошторис 2-1-3
28 вересня 2017 11:12
лок кошторис 2-1-2
28 вересня 2017 11:12
лок кошторис 2-1-1
28 вересня 2017 11:12
договірна ціна оновл
28 вересня 2017 11:12
ст.17
28 вересня 2017 11:12
довідка ОДПІ
28 вересня 2017 11:12
довідка про несудимість
28 вересня 2017 11:12
пропозиція
19 вересня 2017 14:04
Електронний підпис
19 вересня 2017 13:56
155-170. Проект договору.pdf
19 вересня 2017 13:56
151-154. Договір оренди.pdf
19 вересня 2017 13:56
147. Сертифікат мінвата.pdf
19 вересня 2017 13:56
115. Довідка про довкілля.pdf
19 вересня 2017 13:56
105. Довідка УкрСиббанк.pdf
19 вересня 2017 13:56
104. Довідка Сбербанк.pdf
19 вересня 2017 13:56
100-101. Фінзвітність 2017.pdf
19 вересня 2017 13:56
98-99. Фінзвітність 2016р.pdf
19 вересня 2017 13:56
97. інформація ст.17 ч.2.pdf
19 вересня 2017 13:56
96. Інформація п.10 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
95. Інформація п.9 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
94. Інформація п.8 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
93. Інформація п.7 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
92. Інформація п.6 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
91. Інформація п.5 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
90. Інформація п.4 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
89. Інформація п.3 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
88. Інформація п.2 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
87. Інформація п.1 ст.17.pdf
19 вересня 2017 13:56
59-72. ЦПД робітників.pdf
19 вересня 2017 13:56
42-43. Ліцензія.pdf
19 вересня 2017 13:56
40-41. Дозвіл.pdf
19 вересня 2017 13:56
25-39. Копія Статуту.pdf
19 вересня 2017 13:56
18-23. Копія Витягу ЄДР.pdf
19 вересня 2017 13:56
14. Копія ІПН Таран О.В.pdf
19 вересня 2017 13:56
5-13. Паспорт Таран О.В.pdf
19 вересня 2017 13:56
3. Загальні відомості.pdf
19 вересня 2017 13:56
1-2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2017 21:49
Електронний підпис
19 вересня 2017 21:47
29_2 лист_про_звітність.PDF
19 вересня 2017 21:47
15_1_1 договір Літин.pdf
19 вересня 2017 21:47
16_1-пояснювальна-записка.pdf
19 вересня 2017 21:47
14 форма_оподаткування.PDF
19 вересня 2017 21:47
документи на банк.7z
19 вересня 2017 21:47
31 лист_гарантія_санкції.PDF
19 вересня 2017 21:47
28_1 довідка банк 1.pdf
19 вересня 2017 21:47
28_2 довідка банк 2.pdf
19 вересня 2017 21:47
23 гарант_лист.PDF
19 вересня 2017 21:47
21 техн_характер.PDF
19 вересня 2017 21:47
15_2_1 договір Уладівка.pdf
19 вересня 2017 21:47
15_2_4 акт улад. рада 12.16-2.pdf
19 вересня 2017 21:47
15_2_3 акт улад рада 12.16.pdf
19 вересня 2017 21:46
15_2_2 відгук.pdf
19 вересня 2017 21:46
13 довідка_про_механізми.PDF
19 вересня 2017 21:46
банківська гарантія.7z
19 вересня 2017 21:46
27 виробн товарів.pdf
19 вересня 2017 21:46
25 згода_з_договором.PDF
19 вересня 2017 21:46
17 довідка_субпідрядники.PDF
19 вересня 2017 21:46
20 дозвіл підв небезпеки.pdf
19 вересня 2017 21:46
18 календарний_графік.PDF
19 вересня 2017 21:46
16_4-відомість-ресурсів.pdf
19 вересня 2017 21:46
15_2_5 акт улад рада 12.16-3.pdf
19 вересня 2017 21:46
16_2-договірна-ціна.pdf
19 вересня 2017 21:46
15_1_3 довідка літ. лікарня.pdf
19 вересня 2017 21:46
26 договір.PDF
19 вересня 2017 21:46
30 інформ_лист.PDF
19 вересня 2017 21:46
24 перс_дані.PDF
19 вересня 2017 21:46
19 захист_довкілля.PDF
19 вересня 2017 21:46
15_1_2 акт №1 літ. лікарня.pdf
19 вересня 2017 21:46
16_3-р-нки-до-договірної.pdf
19 вересня 2017 21:46
05 статут.pdf
19 вересня 2017 21:45
08 паспорт директора.pdf
19 вересня 2017 21:45
12 довідка_ст17.PDF
19 вересня 2017 21:45
10 уповноважена_особа.PDF
19 вересня 2017 21:45
03 протокол заг зборів.pdf
19 вересня 2017 21:45
07 ліцензія.pdf
19 вересня 2017 21:45
09 код директора.pdf
19 вересня 2017 21:45
06 витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2017 21:45
01 тендерна_пропозиція.PDF

Публічні документи

19 вересня 2017 17:57
Розрахунок витрат.pdf
19 вересня 2017 17:57
пропозиція.pdf
19 вересня 2017 17:57
Проект договору.pdf
19 вересня 2017 17:57
Пояснювальна записка.pdf
19 вересня 2017 17:57
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
19 вересня 2017 17:57
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
19 вересня 2017 17:57
Локальинй кошторис 2-1-1.pdf
19 вересня 2017 17:57
Договірна ціна.pdf
19 вересня 2017 17:57
Аналогічні договора.pdf
19 вересня 2017 17:57
паспорт 2.jpg
19 вересня 2017 17:57
паспорт 1.jpg
19 вересня 2017 17:57
кваліфікаційна довідка.jpg
19 вересня 2017 17:57
ідентифікаційний код.jpg
19 вересня 2017 17:57
Загальні відомості.jpg
19 вересня 2017 17:57
Договір Самгородок 3.jpg
19 вересня 2017 17:57
Договір Самгородок 2.jpg
19 вересня 2017 17:57
Договір Самгородок 1.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 9.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 8.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 7.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 6.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 5.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 4.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 3.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 2.jpg
19 вересня 2017 17:57
Довідка 1.jpg
19 вересня 2017 17:57
Витяг про єд. податок.jpg
19 вересня 2017 17:57
Витяг 2.jpg
19 вересня 2017 17:57
Витяг 1.jpg
19 вересня 2017 17:57
Виписка 2.jpg
19 вересня 2017 17:57
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АФІНА БК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

ПП Кріптон

Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд"

ФОП Волощук Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП АФІНА БК
#33196519
Відхилено 1 735 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2017 17:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Відхилено 1 750 750,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2017 17:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Кріптон
#31325130
Рішення скасоване 2 005 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2017 17:14
ПП Кріптон
#31325130
Відхилено 2 005 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2017 17:23
Товариство з обмеженою відповідальність "Трансагробуд"
#32774921
Відхилено 2 034 965,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2017 17:30
ФОП Волощук Сергій Вікторович
#2574404613
Відхилено 2 156 336,01
UAH з ПДВ
03 жовтня 2017 17:36

Документи

25 вересня 2017 17:13
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:11
Наказ 257.pdf
25 вересня 2017 17:11
Протокол 4.pdf
20 вересня 2017 11:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 вересня 2017 17:19
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:18
Наказ 257.pdf
25 вересня 2017 17:18
Протокол 5.pdf
25 вересня 2017 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2017 17:28
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:26
Наказ 257.pdf
25 вересня 2017 17:26
Протокол 6.pdf
25 вересня 2017 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 жовтня 2017 17:21
Електронний підпис
03 жовтня 2017 17:19
Протокол 7.pdf

Документи

03 жовтня 2017 17:28
Електронний підпис
03 жовтня 2017 17:26
Протокол 8.pdf
03 жовтня 2017 17:26
Протокол 8.pdf

Документи

03 жовтня 2017 17:35
Електронний підпис
03 жовтня 2017 17:33
Протокол 9.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2017 17:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі