Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал»)
Очікувана вартість
2 610 000,00 UAH
UA-2017-09-04-001729-b b8d5adabb2384a9eb49f42e0d5a3b95e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козинець Ольга

+380675607138 mvk.kam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство Кам'янської міської ради "Міськводоканал"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Контактна особа: Козинець Ольга
+380675607138
mvk.kam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2017 10:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2017 14:14
Очікувана вартість: 2 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Широка, 16, м. Кам`янське, Дніпропетровська область, 51931, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога замовника надання учасниками документів, які невизначені законодавством
Дата подання: 05 вересня 2017 12:34
Дата відповіді: 07 вересня 2017 14:35
Шановний Замовник, підкажіть будь ласка, що мається на увазі під вашою вимогою надання "Паспорти, сертифікати або інші документи, що підтверджують якість встановленого GPS-обладнання." Які саме документі підтверджують якість встановлення GPS обладнання. Ми вважаэмо що дана вимога прописана під якогось заздалегідь визначеного переможця який має якісь незрозумілі папірці, які ні чин не визначені законодавством. Намагання Замовником отримати незрозумілі документи порушують ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", в якій чітко визначено, що повинні надавати замовнику Учасник закупівлі. Пропонуємо Вам прибрати дану вимогу у наданні незрозумілих документів, тому що дана вимога є дискрімаційною по віднощенню до усіх майбутніх учасників торгів, та сутєво скорочує перелік майбутніх учасників та порущує ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що така вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» для підтвердження критерія «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Звертаємо Вашу увагу, що при придбанні будь-якого товару або обладнання обов`язково додається документ, який підтверджує якість цього товару (паспорт, сертифікат або інший), тому ці документи може отримати будь-яка юридична чи фізична особа, навіть яка не веде господарську діяльність, при придбанні даного обладнання. Якщо Учасником було придбано та встановлено в автомобілях мобільних груп обладнання GPS-навігації, то у Учасника не повинно бути перешкод у наданні цих документів.
Вважаємо, що такі вимоги Замовника не можуть бути визнані дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, тому не можемо задовольнити ваше прохання і «прибрати дану вимогу».
Завышенные требования к участникам (несоответсвующие законодательству)
Дата подання: 05 вересня 2017 15:15
Дата відповіді: 07 вересня 2017 14:40
Согласно Закона Украины "О публичных закупках" в статье 16, четко указано какие документы Заказчик может требовать от участников. В данной статье полностью отсутствует намек что участники обязаны в своей деятельности использовать договора добровольного страхования. Однако Заказчик одним из требований указывает предоставление копий договора добровольного страхования со всеми платежными документами. Даже в названии Договора добровольного страхования ответственности, уже заложен смысл, что участник по своему усмотрению заключает данный договор. Т.е. он может быть, а может и нет, так же нет обязательной нормы в законодательстве по наличию или отсутствию такого договора у охранной структуры. Данное требование Заказчика выглядит очень предвзятым по отношению к участникам, которые могут принять участие, но из за этого требования не смогут это сделать. Потому как оно имеет под собой коррупционную составляющую, для того максимального уменьшения количества будущих участников, что приведет к уменьшению конкуренции и последующей дискриминации таких участников. Скорее всего заказчик заранее договорился с определенным «Победителем», что нужен именно договор добровольного страхования, который как указал Заказчик, и именно с условиями (которые были с ним же согласованы), по которым страховая сумма должна составлять не менее 30% от ориентировочной стоимости этой закупки. В данном случае это 783 000 грн. Каким именно нормативным документом руководствуется Заказчик указывая именно 30%, а не 20% или 50%, или 80%, для всех остается загадкой.? Данное требование полностью противоречит Закону Украины "О публичных закупках" и нарушает все его принципы. Поэтому просим Вас убрать данное требование из документации. Так же просим контролирующие органы обратить внимание на дискриминационные условия, которые ущемляют права возможных участников торгов, а так же направлены на то, чтоб максимально уменьшить конкуренцию и усилить дискриминацию возможных участников на данных торгах. Данный отзыв будет так же выложен на Дозорро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КВП КМР «Міськводоканал» від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов`язків, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Визначаючи розмір страхової суми тендерним комітетом було враховано: реальні можливості Учасників, розмір орієнтовної вартості цієї закупівлі, що складає 2 610 000,00 грн. та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди. Оскільки, від розміру страхової суми залежить визначення розміру можливої страхової компенсації завданої шкоди, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення мінімальної страхової суми в розмірі не менше ніж 30% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, і не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції та посилення дискримінації, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Документи що підтверджують матеріально-технічну базу учасника
Дата подання: 07 вересня 2017 11:03
Дата відповіді: 08 вересня 2017 15:32
Доброго дня, в ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ.» в розділі І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, пунктом 2 визначено, що учасники повинні подавати: 2. Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про власність або можливість користування обладнанням матеріально-технічної бази (приміщень для офісу та автотехніки та інше) з додаванням сканованих документів по кожній позиції про підтвердження інформації (права володіння чи користування майном на законних підставах), викладеної в довідці. Підкажіть будь ласка чи не призведе до дискваліфікації учасника подання ним в складі документації «Інвентаризаційного опису або Витягу з інвентаризаційного опису», в якому буде зазначено найменування, кількість та вартість матеріально-технічного обладнання яке є власністю учасника торгів та може бути задіяне при наданні послуг. Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Тендерною документацією передбачено надання конкретного документу і Учасник повинен його надати, а саме: «Оригінал довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про власність або можливість користування обладнанням матеріально-технічної бази (приміщень для офісу та автотехніки та інше) з додаванням сканованих документів по кожній позиції про підтвердження інформації (права володіння чи користування майном на законних підставах), викладеної в довідці.» Довідка Учасника повинна містити перелік об’єктів матеріально-технічної бази, які він планує використовувати при наданні Замовнику послуг охорони, а також скановані документи по кожній позиції, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах (на розсуд Учасника).
Строк заключення договору та надання послуг
Дата подання: 08 вересня 2017 15:12
Дата відповіді: 11 вересня 2017 10:14
Шановний замовник, просимо вас надати роз’яснення що до строків надання послуг. Тому що в оголошенні визначено період надання послуг: по 31.12.2018 В тендерній документації в розділі 4 Інформація про предмет закупівлі, зазначено у підпункті 4.4 Строк надання послуг: 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору. Також в Додатку 6 також надано розрахунок на 182 календарних дня. Чи вірно ми розуміємо, що виходячи з дати вказаної в оголошенні та строку вказаного в документації, дата підписання договору буде приблизно жовтнем 2017 році, а дата дії договору буде з 02.07.2018 року по 31.12.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне.
Відповідно п.4.4. Тендерної документації «Строк надання послуг: 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору».
У зв`язку з тим, що точну дату укладання договору і кінцеву дату дії договору на стадії оголошення процедури закупвілі Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал») визначити неможливо, було прийнято рішення про визначення строку надання послуг, як 182 (сто вісімдесят два) календарних дня з дати укладання договору, терміну дії - протягом 2017р- 2018р., а кінцевої дати дії договору – 31.12.2018р.
про документи, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах
Дата подання: 08 вересня 2017 17:25
Дата відповіді: 11 вересня 2017 11:23
Згідно Вашої відповіді, на питання надання документів, які підтверджують право володіння чи користування майном на законних підставах, Замовник відповів - (на розсуд Учасника). В такому випадку відповідь замовника ми розуміємо так, що учасники можуть також надавати витяги з інвентаризаційних описів (які підтверджують право володіння майном вказаним в довідці, що знаходиться на балансі підприємства), і це не призведе до їхньої дискваліфікації або трактування замовником, що учасник не надав потрібні йому документи (наприклад видаткові накладні, акти прийому-передачі, договори оренди, договори закупівлі, тощо). Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Чекаємо на Вашу тендерну пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 05 вересня 2017 11:31
Дискримінаційні вимоги до учасників
В Додатку 6 до Тендерної документації " ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", зазначено наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати разом з Довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі скановані документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
- сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту»;
Частина 4 статті 22 Закону передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, одним із принципів закупівель є недискримінація учасників.
Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян.
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 1 даного Закону суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг з охорони власності та громадян не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Таким чином, Замовник не має права вимагати в Тендерній документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством.
Встановлюючи вимоги щодо надання копії сертифікату якості ISO 9001 Замовник лобіює інтереси учасника, який має відповідні документи.
Також хочемо повідомити Вас про те, що вимога про надання в складі пропозиції сертифікату якості ISO 9001, оскаржувалася в Антимонопольному комітеті, про що органом оскарження було прийнято рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року.
Відповідно даного рішення вимога про надання в складі пропозиції копії сертифікату якості ISO 9001 є дискримінаційною.
Таким чином, просимо Вас внести зміни до Документації та вилучити вимогу про наявність у Виконавця сертифікату якості ISO 9001 як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2017 14:59
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною.
Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 05 вересня 2017 12:19
Дискримінаційний підхід до кваліфікаційних документів
В додатку 6 до тендерної документації " ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Замовником встановлено додаткові критерії до кваліфікаці учасників,та вимагається надання учасником документів щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам, а саме:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати разом з Довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі скановані документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
- договір добровільного страхування професійної відповідальності охоронної організації або договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, за яким страхова сума становить не менш ніж 30% від орієнтовної вартості цієї закупівлі. Скановану копію діючого (на день розкриття пропозиції) договору страхування разом із сканованим платіжним дорученням за цим договором (іншим платіжним документом, що підтверджує сплату за цим договором) учасник надає разом з вищевказаною Довідкою.»

Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Тому дана вимога призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому просимо Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах прибрати дану вимогу з документації торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2017 15:05
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2. ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…» «…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…».
Ч. 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, перелік документів, які учасник повинен надати у тендерній пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки підприємства, з урахуванням ст. 5 Закону.
Також, необхідно зазначити, що згідно ст. 5 Закону, недискримінація учасників це: участь у процедурах на рівних умовах вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності і організаційно-правових форм, та забезпечення замовником вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом.
Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КВП КМР «Міськводоканал» від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов`язків, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
При наявності в Учасника діючого договору добровільного страхування професійної відповідальності охоронної організації (договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами) надання платіжного доручення за цим договором не повинно викликати труднощів.
Ці документи є підтвердженням якості послуг охорони і не обмежує коло Учасників. Будь-яка охоронна організація може отримати ці документи, без будь-яких обмежень.
Звертаємо Вашу увагу, що вищевказані документи стосуються підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та не є документальним підтвердженням кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, та не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції чи посилення дискримінації, а, отже, вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:40699769
Дата подання: 06 вересня 2017 11:17
Сертифікат ISO 9001:2015
Шановний замовник торгів, в Додатку № 6 до Тендерної документації " ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", Тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції «- сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту»»
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)Наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників і цим Ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 3 Закону та частину 4 статті 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"). якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Стандарт ISO 9001:2015 був опублікований 15.09.2015, тим самим скасувавши дію попереднього - ISO 9001: 2008. З моменту публікації нового стандарту настав трирічний перехідний період, протягом якого старий стандарт ще діє до 15.09.2018 року. У цей момент можна сертифікуватися на обидва стандарти, тільки ІСО 9001: 2008 буде діяти тільки до зазначеного вище терміну;
2) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок;
3) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею;
4) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає;
b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів ПрАТ "Київводоканал")», так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника.
Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що суб’єкти господарської діяльності, що надають охоронні послуги здійснюють свою діяльність на підставі Ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ України, яка діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони.
Також, суб’єкти господарської діяльності, що надають охоронні послуги здійснюють свою діяльність відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності", які регламентують порядок надання послуг з охорони. Даними законодавчими актами не встановлено і не передбачено зобов’язання учасниками отримувати додаткових підтверджуючих документів для здійснення охоронної діяльності (Сертифікати і т.д.), єдиним та обов’язковим документом є Ліцензія!!!.
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною, незаконною та такою, що обмежує коло учасників, цим самим порушуючи норми Закону України "Про публічні закупівлі", внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2017 15:05
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо, що тендерним комітетом КВП КМР "Міськводоканал" вже була розглянута подібна скарга та надана вичерпна відповідь.
Але, тендерному комітету при розгляді Вашої скарги, доданої до закупівлі: Послуг з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал», було не зрозуміло Ваше наполягання на виключення вимог з тендерної документації по «…оголошеній Вами процедурі закупівлі «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів ПрАТ "Київводоканал")…».
КВП КМР «Міськводоканал» оголошував закупівлю: Послуг з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» і ніякого відношення до ПрАТ "Київводоканал" та до процедури закупівлі «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів ПрАТ "Київводоканал")» не має.
Тому, змушені відхилити Вашу скаргу як недійсну.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:40699769
Дата подання: 06 вересня 2017 13:10
Що до договору страхування
В Додатку 6 тендерної документації а саме в частині надання документів разом з довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі, зазначено наступне, учасник повинен надати: - договір добровільного страхування професійної відповідальності охоронної організації або договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, за яким страхова сума становить не менш ніж 30% від орієнтовної вартості цієї закупівлі. Скановану копію діючого (на день розкриття пропозиції) договору страхування разом із сканованим платіжним дорученням за цим договором (іншим платіжним документом, що підтверджує сплату за цим договором) учасник надає разом з вищевказаною Довідкою.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання договору добровільного страхування професійної відповідальності охоронної організації або договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого договору, або мають но на меншу суму, до того ж учасники НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати тому що це не визначено та не передбачено законодавством), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, стверджуємо, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі») Наявність або відсутність в учасника договору добровільного страхування професійної відповідальності охоронної організації або договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників і цим Ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 3 Закону та частину 4 статті 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників").
Вимагаємо виключити дану вимогу з документації торгів, та привести документацію згідно умов до діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2017 14:45
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал» для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника.
Наше підприємство є єдиним виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення у місті, і «перебої» в його роботі можуть призвести до надзвичайних ситуацій та непередбачуваних наслідків. Об`єкти та майно КВП КМР «Міськводоканал» - є саме тими об`єктами, що мають загальнодержавне і загальнолюдське значення, мають значну майнову цінність та потребують ретельної охорони.
На стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Також, відповідно Закону України «Про охоронну діяльність» відповідальність охоронних організації має певні обмеження. Однак, у діючому законодавстві України, а особливо у Цивільному та Господарському кодексах України чітко зазначено, що послуги повинні надаватися якісно.
Так, Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КВП КМР «Міськводоканал» від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов`язків, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Тим більш, прийняття рішення тендерним комітетом на включення такої вимоги до тендерної документації не може обмежувати та позбавляти або впливати якимось чином на здійснення Учасником його господарської діяльності.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, які обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 07 вересня 2017 15:56
Вимога щодо сертифікату ISO
Згідно відповіді організатора закупівлі від 07.09.2017 14:59, та рішенні відхилення вимоги шодо наявності сертифікату ISO.
Шановний Замовник торгів, учасником було надано відповідне рішення Антимонопольного комітету № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року, яке стосувалося того сертифікату що вимагає замовник.
Як що ви не взмозі знайти дане рішення то додатково надаємо вам для ознайомлення, та для того щоб ви не вимагали від учасників тих документів які не передбачені та порушують діюче законодавство.
Витяг з рішення АМК № № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року - додається
«…… надало на розгляд Колегії, зокрема, копію листа
Управління громадською безпекою головного Управління МВС України в місті Києві
від 03.12.2010 № 9/3983 "Про надання роз'яснення щодо наявності на підприємстві
сертифікату відповідності системи менеджменту ISO 9001:2008", в якому повідомлено наступне:
"Ліцензійні умови визначають організаційні, кваліфікаційні та особливі вимоги
провадження господарської діяльності з охорони власності та громадян.
Наявність сертифікату відповідності системи менеджменту ISO 9001:2008 у суб'єкта господарювання, який отримав ліцензію на право надання охоронних послуг та провадить господарську діяльність по даному виду діяльності, діючим законодавством не передбачено"

….. Виходячи з наведеного вище, наявність сертифікату відповідності системи
менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 або ISO 9001:2008 та інших документів системи менеджменту якості, та наявність діючої на підприємстві системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 або ISO 9001:2008 у суб'єкта господарювання, який отримав ліцензію на право надання охоронних послуг та провадить господарську діяльність по даному виду діяльності, діючим законодавством не передбачено.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов документації
конкурсних торгів) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник має внести відповідні зміни до документації конкурсних
торгів в цій частині.»

Таким чином ми бачимо, що Антимонопольний комітет України визнає, що вимога замовника надання сертифікату ISO, дійсно є дискримінаційною умовою для майбутніх учасників, яка порушує діюче законодавство та призводить до зменшення конкуренції та прозорості проведення торгів. І замовники не мають права вимагати надання цього сертифікату від Учасників.
До того ж вам надана вимога іншим учасником, який має намір узяти участь в даних тогах, яка повністю розжовує Вам дію даного сертифікату ISO, який ви вимагаєте.

Тому ще раз наполегливо просимо Вас прибрати даний пункт про наявність сертифікату ISO , та внести відповідні зміни до тендерної документації. Тому що Ваші дії порушують діюче законодавство, та підпадають під дію кримінального кодексу.
Дану вимога також буде розміщена як відгук про вашу організацію на сайті https://dozorro.org

Також просимо контролюючі ограни, звернути увагу на дану закупівлю, та на усі дискримінаційні умови, які прописані замовником в наданій документації, для того щоб в ручному режимі зменшити конкуренцію та прозорість торгів, та порушуються фундаментальні принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та спричиняють фінансові махінації зі сторони Замовника та наносять непоправної шкоди державі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2017 09:55
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо, що тендерним комітетом КВП КМР "Міськводоканал" вже була розглянута подібна скарга та надана вичерпна відповідь.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає у отриманні саме якісних послуг охорони.
Вкотре наголошуємо, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників.
До того ж, рішення Антимонопольного комітету від 26.02.2014р., на яке посилається Скаржник було винесено на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель», який у 2016р. втратив чинність.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам діючого законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2017-09-04-001729-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 08 вересня 2017 15:28
Щодо наявності Сертифікату ISO 9001
Як ми вбачаємо з відповіді організатора закупівлі від 08.09.2017 15:05.
Попереднім учасником який приймає участь в обговоренні дискримінаційних умов, що прописані замовником. Ним була допущена описка, але вона не впливає на зміст наданої вимоги до вас, тому зі свого боку ми виправляємо дану описку та повторно повертаємо Вам на нову вимогу вже від свого імені. Сподіваємося, що попередній учасник, який подавав дану вимогу не буде проти.
Тож :
Шановний замовник торгів, в Додатку № 6 до Тендерної документації " ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", Тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції «- сертифікат на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту»»
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)Наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників і цим Ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України "Про публічні закупівлі" (стаття 3 Закону та частину 4 статті 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"). якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Стандарт ISO 9001:2015 був опублікований 15.09.2015, тим самим скасувавши дію попереднього - ISO 9001: 2008. З моменту публікації нового стандарту настав трирічний перехідний період, протягом якого старий стандарт ще діє до 15.09.2018 року. У цей момент можна сертифікуватися на обидва стандарти, тільки ІСО 9001: 2008 буде діяти тільки до зазначеного вище терміну;
2) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок;
3) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею;
4) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає;
b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал»)», так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника.
Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що суб’єкти господарської діяльності, що надають охоронні послуги здійснюють свою діяльність на підставі Ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ України, яка діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони.
Також, суб’єкти господарської діяльності, що надають охоронні послуги здійснюють свою діяльність відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності", які регламентують порядок надання послуг з охорони. Даними законодавчими актами не встановлено і не передбачено зобов’язання учасниками отримувати додаткових підтверджуючих документів для здійснення охоронної діяльності (Сертифікати і т.д.), єдиним та обов’язковим документом є Ліцензія!!!.
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 з Тендерної документації як таку, що є дискримінаційною, незаконною та такою, що обмежує коло учасників, цим самим порушуючи норми Закону України "Про публічні закупівлі", внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2017 11:14
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо, що тендерним комітетом КВП КМР "Міськводоканал" вже була розглянута подібна скарга та надана вичерпна відповідь.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає у отриманні саме якісних послуг охорони.
Вкотре наголошуємо, вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників.
Сертифікати ISO 9001, які вимагаються в тендерній документації, є міжнародними стандартами, що встановлюють «…вимоги до системи менеджменту якості для тих випадків, коли організація: потребує демонстрації своєї спроможності постійно поставляти продукцію або надавати послуги, що відповідають вимогам замовника…»
З точки зору системи менеджменту якості продукція являє собою результат процесу як сукупності взаємопов'язаних видів діяльності або видів діяльності, що взаємодіють між собою. Є чотири узагальнені категорії продукції: послуги (наприклад, перевезення або, як в нашому випадку, – охорона), інтелектуальна продукція (наприклад, комп`ютерна програма, словник), технічні засоби (наприклад, механічна частина двигуна) та перероблені матеріали (наприклад, оливи).
Таким чином, Сертифікати ISO 9001, вказані в тендерній документації, прямо стосуються якості бажаних послуг охорони, на закупівлю яких і оголошено дану процедуру.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-09-04-001729-b.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 15 вересня 2017 15:59
Скарга на підставі ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Оскарження умов тендерної документації на підставі ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2017 19:39
рішення від 19.09.2017 № 6493+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 19 вересня 2017 19:39
Рішення від 05.10.2017 № 7005.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2017 18:00

Документи подані скаржником

15 вересня 2017 15:59
Лицензия.pdf
15 вересня 2017 15:59
Платіжне доручення.PDF
15 вересня 2017 15:59
Скарга підставі ст 18 ЗУ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2017 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМО-СЕРВІС" 2 609 906,21
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНЕ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО «ЛЕГІОН» 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ" 2 609 792,64
UAH з ПДВ
2 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2017 22:11
Електронний підпис
19 вересня 2017 22:07
Проект Договору.PDF
19 вересня 2017 22:07
Цінова пропозиція.PDF
19 вересня 2017 22:07
Довідка захист довкілля.PDF
19 вересня 2017 22:07
Лист-згода перс. даних.PDF
19 вересня 2017 22:07
Лист-гарантія.PDF
19 вересня 2017 22:07
Довідка наявність авто.PDF
19 вересня 2017 22:07
Довідка спецодяг.PDF
19 вересня 2017 22:07
Довідка співробітники.PDF
19 вересня 2017 22:07
Договір оренди.PDF
19 вересня 2017 22:07
Витяг ПДВ.PDF
19 вересня 2017 22:07
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
19 вересня 2017 22:07
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
19 вересня 2017 22:07
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
19 вересня 2017 22:07
Ліцензія.PDF
19 вересня 2017 22:07
Статут ПРОМО.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2017 20:26
Електронний підпис
30 жовтня 2017 20:01
пдв
30 жовтня 2017 20:01
наказ
30 жовтня 2017 20:01
протокол 2
30 жовтня 2017 20:01
протокол
30 жовтня 2017 20:01
паспорт
30 жовтня 2017 20:01
виписка
30 жовтня 2017 20:01
статут
30 жовтня 2017 20:01
копія ліцензії
30 жовтня 2017 20:01
цінова пропозиція
30 жовтня 2017 20:01
відповідь ДФС
30 жовтня 2017 20:01
державний реєстр
30 жовтня 2017 20:01
не відкрита процедура
30 жовтня 2017 20:01
довідка мвс
30 жовтня 2017 20:01
довідка
30 жовтня 2017 20:01
фізична особа
30 жовтня 2017 20:01
Службова особа
20 вересня 2017 01:21
Електронний підпис
20 вересня 2017 01:16
152 расходная.PDF
20 вересня 2017 01:16
151 расходная.PDF
20 вересня 2017 01:16
150 расх.PDF
20 вересня 2017 01:16
149 расх.PDF
20 вересня 2017 01:16
148 акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
147 расходная.PDF
20 вересня 2017 01:16
146 расходная.PDF
20 вересня 2017 01:16
145 расходная накл.PDF
20 вересня 2017 01:16
141-144 договор акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
137-140 договор акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
133-136 догов акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
129-132 догов акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
125-128 договор акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
121-124 договір акт.PDF
20 вересня 2017 01:16
119 - 120 договір суборенди.PDF
20 вересня 2017 01:16
117 - 118 мат база.PDF
20 вересня 2017 01:16
101 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
100 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
99 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
98 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
97 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
96 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
95 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
94 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
93 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
92 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
91 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
90 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
наказ 89.PDF
20 вересня 2017 01:16
88 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
87 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
86 наказ.PDF
20 вересня 2017 01:16
52-65 устав.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр 49-51 протокол зборов.PDF
20 вересня 2017 01:16
наказ 08-12 стр 48.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр. 45-46 виписка з едр.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр 33 Лист - гарантія.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр.29 ліцензия.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр 28 сертификат исо.PDF
20 вересня 2017 01:16
стр 2 - 14 договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМО-СЕРВІС"

ТОВ СОДА "Легіон"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМО-СЕРВІС"
#39932350
Відхилено 998 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2017 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНЕ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО «ЛЕГІОН»
#24998701
Відхилено 2 294 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 14:00
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"
#39847145
Переможець 2 295 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2017 14:39

Документи

18 жовтня 2017 13:44
Електронний підпис
18 жовтня 2017 13:43
Протокол 218.pdf

Документи

23 жовтня 2017 14:00
Електронний підпис
23 жовтня 2017 13:52
Протокол 225.pdf

Документи

26 жовтня 2017 14:39
Електронний підпис
26 жовтня 2017 14:35
Повідомлення.pdf
26 жовтня 2017 14:35
Протокол №236.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2017 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЦИТАДЕЛЬ"
#39847145
2 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2017 14:39
Електронний підпис
26 жовтня 2017 14:35
Повідомлення.pdf
26 жовтня 2017 14:35
Протокол №236.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 12:15
Договір №730-17.pdf укладений
10 листопада 2017 12:13
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 10:10
Звіт про виконання договору.pdf укладений
11 травня 2018 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2017 — 10 травня 2018
Сума оплати за договором: 2 126 080,05
UAH з ПДВ