Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об'єктів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2017-09-01-001325-c ● e568490eda2942998590eb518f90b478
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Миколаївський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125608 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛ. ЗАВОДСЬКА, БУД. 23/14 |
Контактна особа: |
Кривенко Юлія Владиславівна 380504180114 guli-nmtp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2017 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2017 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,43% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з охорони об'єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вулиця Заводська, 23/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2017 16:52 |
Охорона (2).doc |
01 вересня 2017 19:09 |
Охорона об'єктів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про аналогічний досвід
Дата подання: 04 вересня 2017 09:58
Дата відповіді: 07 вересня 2017 11:56
Для підтвердження відповідності пропозиції учасники повинні надати довідку про наявність аналогічних договорів в Миколаївській області за період 2016-2017 років, із зазначенням найменування Замовника, його місцязнаходження, контактних осіб та номерів їх телефонів, строку дії договору, стану виконання та вартості наданих послуг на момент подачі пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме в Миколаївській області, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони у Миколаївській області (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність досвіду охорони саме у Миколаївській області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимог замовника до учасника закупівлі в наявності аналогічних договорів у Миколаївській області пояснюємо наступне.
Замовник є державним підприємством, що здійснює свою основну господарську діяльність, визначену Статутом, у море-господарській діяльності.
Кваліфікаційні вимоги, що встановлені за даною закупівлею, направлені не на встановлення дискримінації учасників, а на встановлення найбільшої ефективності.
Вимагаючи підтвердження того, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів у Миколаївській області, замовник тим самим намагається встановити чи якісно були виконані такі договори, чи не було порушень їх вимог тощо. Встановити такі факти через суб’єктів Миколаївської області, з якими, у більшості своїй, у замовника вже є ділові стосунки, значно простіше та надійніше, ніж, наприклад, з невідомими суб’єктами господарювання з інших областей. Визначаючи таку кваліфікаційну вимогу, заявник намагається уникнути надання учасниками неправдивої або фальсифікованої інформації.
Визначати кваліфікаційні умови для визнання учасника переможцем, є правом замовника, тобто, у даному випадку, ДП «ММТП». Зважаючи на те, що замовник є державним підприємством, а послуги, що є предметом закупівлі, будуть стосуватись безпосередньо державного майна, вважаємо, що додаткові вимоги, які надають можливість підвищити якість послуг та ефективність закупівлі, не є дискримінаційними умовами. Тому, виходячи з вищевикладеного, вимога наявність аналогічних договорів у Миколаївській області вилучена не буде.
Замовник є державним підприємством, що здійснює свою основну господарську діяльність, визначену Статутом, у море-господарській діяльності.
Кваліфікаційні вимоги, що встановлені за даною закупівлею, направлені не на встановлення дискримінації учасників, а на встановлення найбільшої ефективності.
Вимагаючи підтвердження того, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів у Миколаївській області, замовник тим самим намагається встановити чи якісно були виконані такі договори, чи не було порушень їх вимог тощо. Встановити такі факти через суб’єктів Миколаївської області, з якими, у більшості своїй, у замовника вже є ділові стосунки, значно простіше та надійніше, ніж, наприклад, з невідомими суб’єктами господарювання з інших областей. Визначаючи таку кваліфікаційну вимогу, заявник намагається уникнути надання учасниками неправдивої або фальсифікованої інформації.
Визначати кваліфікаційні умови для визнання учасника переможцем, є правом замовника, тобто, у даному випадку, ДП «ММТП». Зважаючи на те, що замовник є державним підприємством, а послуги, що є предметом закупівлі, будуть стосуватись безпосередньо державного майна, вважаємо, що додаткові вимоги, які надають можливість підвищити якість послуг та ефективність закупівлі, не є дискримінаційними умовами. Тому, виходячи з вищевикладеного, вимога наявність аналогічних договорів у Миколаївській області вилучена не буде.
медична довідка охоронника
Дата подання: 04 вересня 2017 10:17
Дата відповіді: 07 вересня 2017 13:07
У вимогах до охоронників вказано, що вони повинні мати довідку про проходження медогляду видану не пізніше ніж за 3-місяці до дати проведення електронних торгів. Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" під час прийняття на роботу, субєкт охоронної діяльності повинен отримати від персоналу охорони документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. Визначених конкретних строків немає. При чому, якщо відштовхуватись від логіки та практичного досвіду, медичний огляд всі проходять один раз на рік. Тому, встановивши таку вимогу про наявність довідки про проходження медогляду виданої не пізніше ніж за 3-місяці до дати проведення електронних торгів, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме довідок у охоронників про проходження медичного огляду не пізніше, ніж за 3 місяці до дати проведення електронних торгів, а мають ці медичні довідки, але іншими датами (хоча вони й дійсні) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такі довідки (датовані саме не пізніше 3-х місяців до дати проведення торгів). На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність довідок про проходження медогляду виданих не пізніше ніж за 3-місяці до дати проведення електронних торгів, залишивши просто вимогу про наявність в охоронників таких довідок про проходження медичного огляду без конкретної прив"язки до терміну видачі, а просто дійсної на момент подання пропозиції учасником. Вимагаємо внести відповідні зміни у докуиентацію та привести дану вимогу у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Задоволено...
Копії сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer)
Дата подання: 04 вересня 2017 10:31
Дата відповіді: 07 вересня 2017 11:55
Для підтвердження відповідності пропозиції, учасники повинні надати копії сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer). Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" вимог щодо проходження керівним складом субєкта охоронної діяльності додаткових навчань (тим паче конкретно прописаних, так як у Вас - за курсом ММО (Prof facility security officer)) на законодавчому рівні немає. На законодавчому рівні встановлено окремі кваліфікаційні вимоги встановлено для фахівця (фахівців) з організації заходів охорони та персоналу пункту централізованого спостереження. Більше жодних додакових вимог до персоналу охорону, і тим паче до керівного складу немає. Встановивши таку вимогу про наявність копій сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer), Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме копії сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу, Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такі копії сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer). При чому, дана вимога так явно прописана під конкретного учасника, який уже заздалегідь визначений переможцем даної процедури закупівлі, так як Вами вказано навіть конкретну назву курсу навчання. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність копії сертифікатів керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом ММО (Prof facility security officer), як такий що є дискримінаційним, суттєво обмежує коло учасників і порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимог замовника до учасника закупівлі в частині наявності сертифікатів навчання за курсом MMO (Prof facility security officer) пояснюємо наступне.
12.12.2002 року було прийнято Міжнародний кодекс з охорони суден та портових засобів (далі – Кодекс ОСПЗ). Однією з цілей даного документа, що є частиною національного законодавства України, встановлено, зокрема, виявлення загрози, що стосується охорони, та прийняття заходів, що попереджують ситуації, пов’язані з охороною суден та портових засобів, що використовуються у міжнародних перевезеннях.
Державне підприємство «Миколаївський морський торговельний порт» здійснює відповідно до чинного національного законодавства України свою господарську діяльність, передбачену Статутом, яка також пов’язана з міжнародними перевезеннями. А тому дія Кодексу ОСПЗ безумовно розповсюджується на ДП «ММТП», його господарську діяльність та майно, що перебуває на його балансі (судна та портові засоби).
Курс MMO (Prof facility security officer) передбачає вивчення положень Кодексу ОСПЗ та правильного його застосування.
Більше того, практика вивчення зазначеного курсу досить поширена у світовій господарській практиці, а можливість проходження є досить вільною (наприклад, за посиланнями: http://www.temasafety.eu/en/portfolio-items/port-facility-security-officer/ , https://www.dnvgl.com/training/port-facility-security-officer-3-days--10072 ).
Визначати кваліфікаційні умови для визнання учасника переможцем, є правом замовника, тобто, у даному випадку, ДП «ММТП». Зважаючи на те, що замовник є державним підприємством, а послуги, що є предметом закупівлі, будуть стосуватись безпосередньо державного майна, задіяного в міжнародних перевезеннях, вважаємо, що додаткові вимоги, які надають можливість підвищити якість послуг та ефективність закупівлі, не є дискримінаційними умовами. Тому, виходячи з вищевикладеного, вимога щодо надання сертифікатів про проходження навчання за курсом MMO (Prof facility security officer) вилучена не буде.
12.12.2002 року було прийнято Міжнародний кодекс з охорони суден та портових засобів (далі – Кодекс ОСПЗ). Однією з цілей даного документа, що є частиною національного законодавства України, встановлено, зокрема, виявлення загрози, що стосується охорони, та прийняття заходів, що попереджують ситуації, пов’язані з охороною суден та портових засобів, що використовуються у міжнародних перевезеннях.
Державне підприємство «Миколаївський морський торговельний порт» здійснює відповідно до чинного національного законодавства України свою господарську діяльність, передбачену Статутом, яка також пов’язана з міжнародними перевезеннями. А тому дія Кодексу ОСПЗ безумовно розповсюджується на ДП «ММТП», його господарську діяльність та майно, що перебуває на його балансі (судна та портові засоби).
Курс MMO (Prof facility security officer) передбачає вивчення положень Кодексу ОСПЗ та правильного його застосування.
Більше того, практика вивчення зазначеного курсу досить поширена у світовій господарській практиці, а можливість проходження є досить вільною (наприклад, за посиланнями: http://www.temasafety.eu/en/portfolio-items/port-facility-security-officer/ , https://www.dnvgl.com/training/port-facility-security-officer-3-days--10072 ).
Визначати кваліфікаційні умови для визнання учасника переможцем, є правом замовника, тобто, у даному випадку, ДП «ММТП». Зважаючи на те, що замовник є державним підприємством, а послуги, що є предметом закупівлі, будуть стосуватись безпосередньо державного майна, задіяного в міжнародних перевезеннях, вважаємо, що додаткові вимоги, які надають можливість підвищити якість послуг та ефективність закупівлі, не є дискримінаційними умовами. Тому, виходячи з вищевикладеного, вимога щодо надання сертифікатів про проходження навчання за курсом MMO (Prof facility security officer) вилучена не буде.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
332 017,92
UAH
|
27 вересня 2017 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог.№65-Р від 11.10.21017 Альфа Безпека.pdf | укладений |
11 жовтня 2017 16:44
|
Дог.№65-Р від 11.10.21017 Альфа Безпека.pdf | укладений |
11 жовтня 2017 16:43
|
Дог.№65-Р від 11.10.21017 Альфа Безпека.pdf | укладений |
11 жовтня 2017 16:42
|