Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІНСТРУМЕНТ В АСОРТИМЕНТІ
Очікувана вартість
237 662,74 UAH
UA-2017-08-31-000747-b 5d0fc8c7e4874c84aabff942699e8ae8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельцова Людмила Іванівна

(045) 65 9 32 07 ekoref@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081326
Місцезнаходження: 08502, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Андрія Шептицького, 1-Б
Контактна особа: Стрельцова Людмила Іванівна
(045) 65 9 32 07
ekoref@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2017 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 18 вересня 2017 15:18
Очікувана вартість: 237 662,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4308 шт
ІНСТРУМЕНТ В АСОРТИМЕНТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2017 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2017 17:42
ТД Різці та фрези в асортименті.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-31-000747-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39188812
Дата подання: 21 вересня 2017 21:38
Прошу прокоментувати Ваше рішення, а саме причину дискваліфікації.
Прошу прокоментувати Ваше рішення, а саме причину дискваліфікації.
Секретар тендерного комітету Костецька Т.М. надала на розгляд присутнім членам комітету документи ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ на закупівлю: ІНСТРУМЕНТ В АСОРТИМЕНТІ (№ оголошення UA-2017-08-31-000747-b). При розгляді тендерної пропозиції була встановлена відсутність багатьох документів, які вимагаються у тендерній документації, а саме будь-які документи по якості, копії ГОСТ, довідка в довільній формі про предмет закупівлі.

В тендерній документації чітко вказано: Як підтвердження надати ОДИН з наступних документів:
Б. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ
Документи подають Учасники в електронному вигляді
Як підтвердження надати один з наступних документів:
1. Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника:
1.1. Довідка учасника щодо року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, та найменування виробника товару;
1.2. Копія ГОСТу, або копія ДСТУ, або копія технічного креслення, або копія технічних умов на виготовлення товару або витяги з них з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації, зберігання, основні технічні характеристики товару тощо). Копію технічних регламентів або стандартів для товарів іноземного походження.
1.3. Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або інший документ, що підтверджує якість товару.
2. Довідку у довільній формі, у якій учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля.
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ надали:
1. Гарантійний лист про надання сертифікату відповідно до технічного завдання
12 вересня 2017 11:44 Гарантійний лист сертифіката.pdf
2. Гарантійний лист (Довідку у довільній формі, у якій учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля)
12 вересня 2017 11:44 Гарантійний лист відповідальності тари.pdf
Виконали Вашу вимогу надали ОДИН із вказаних вище документів.

Також була надана завірена технічна документація з найменуванням та вимогами ГОСТ, ДСТУ по Вашім вимогам, що унеможливлює поставку товару інших технічних характеристик.
12 вересня 2017 11:44 Технічна специфікація.pdf

Також був надан гарантійний лист про намір підписати договір в Вашій редакції, згідно з пунктом «2» якого:
2. Якість товару.
2.1. Якість товару, що постачається повинні відповідати вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо, які зазначені у Специфікації №1 до цього Договору
2.2. Підтвердженням якості з боку Постачальника з боку постачальника є ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо, які зазначені у Специфікації №1 до цього Договору
2.3. Покупець залишає за собою право повернути неякісний товар Постачальнику.

Ми зобов’язані поставити товар відповідний вимогам зазначеним в пунктах вище.

12 вересня 2017 11:44
Гарантійний лист проекту договору.pdf
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2017 13:05
Наявні і інші причини для відхилення учасника згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». А саме у складі тендерної пропозиції, згідно п.2.1 Додатку 1А тендерної документації: «2.1. Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору: лист-відгук від покупця аналогічного товару (юридичної чи фізичної особи), копії договорів поставки з актами прийома-передачі товару, тощо», не надані документи.
Номер вимоги: UA-2017-08-31-000747-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ, Код ЄДРПОУ:39188812
Дата подання: 23 вересня 2017 04:38
Прошу відповісти на питання. Провести дії про оцінку тендерних пропозицій, згідно умом тендерної документації поданих Замовником и Закону України «Про публічні закупівлі».
Прошу відповісти на питання.
Провести дії про оцінку тендерних пропозицій, згідно умов тендерної документації поданих Замовником и Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Тобто перше рішення і сам протокол виявився помилкою?
2. Після нашого зауваження було виявлено інший привід відхилити пропозицію «ТОВ Прокар Трейдінг»?
А саме – у складі тендерної пропозиції, згідно п.2.1 Додатку 1А тендерної документації: «2.1. Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору: лист-відгук від покупця аналогічного товару (юридичної чи фізичної особи), копії договорів поставки з актами прийома-передачі товару, тощо», не надані документи.
Хочу звернути Вашу увагу на те що в Тендерній Документації на сторінці 6 (шість) вказано - Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати аукціону, повинен підкріпити до тендерної пропозиції документи, вказані в Додатку №1 п.А, що підтверджують відсутність підстав, відмови в участі у процедурі закупівлі.
Звертаючи увагу на цю інформацію робимо висновок:
- повинен з’явитися протокол про визнання переможцем (до цього часу на порталі статус значиться як «ОЧИКУЕ РІШЕННЯ» «ВІДХИЛЕНО»)
- у переможця є 5 (п’ять) днів щоб підкріпити необхідні документи згідно додатку №1 п.А з дня визнання переможцем (цього не відбулось зі сторони Замовника, більше того пропозиція була відхилена спочатку з одного приводу після уточнення зі сторони Учасника торгів, з’явився інший привід)
- далі Замовник вивчивши подані документи приймає рішення відхилити пропозицію чи зробити пропозицію про підписання договору

3. Звертаю увагу Замовника, на тип і форму поданих протоколів, а саме не має підписів уповноважених осіб, документ шаблонного типу (не сканована копія). Відповідно до закону 30, статті 11, пункту 4 – рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Далі сканована копія протоколу закріпляється на порталі в зазначений законодавством період часу.

Інформаційно витримка із статі 30 (нашу пропозицію як учасника Ви відхилити не можете сторінка 6 Вашої тендерної документації, як учасник ми надали всі необхідні документи)
Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;

Прошу визнати ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ переможцем торгів, в п’ятиденний строк перевірити надані документи відповідно Додатку А1, прийняти рішення про співпрацю. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2017 08:58
Підстави відхилення Вашої пропозиції зазначені в протоколі засідання тендерного комітету філії "РВК" ПАТ "УЗ" від 21.09.2017 р., а саме згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі": "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації".
Номер вимоги: UA-2017-08-31-000747-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:40227283
Дата подання: 13 жовтня 2017 09:08
Оскарження дискваліфікації
Добий ранок!
Просимо дати розгорнуту відповідь та надати коментарі по яким саме критеріям було дискваліфіковану пропозицію, Вашим рішенням: Відхилити пропозицію ТОВ ІНТЕРС ГРУПП на закупівлю ІНСТРУМЕНТ В АСОРТИМЕНТІ (№ оголошення UA-2017-08-31-000747-b), згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Для участі в даному тендері нами була подана пропозиція у повній відповідності до тендерної документації з виконанням всіх вимог Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2017 09:43
Добрий день! Ваша тендерна пропозиція була відхилена в зв'язку з невідповідністю переліку запропонованого інструменту технічній специфікації тендерної документації.

Документи

22 вересня 2017 13:05
Протокол №235 від 22.09.doc

Документи

27 вересня 2017 08:58
Протокол №232 від 21.09.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ 234 999,84
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРС ГРУПП" 213 828,60
UAH з ПДВ
193 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕХНОВЕД" 219 999,10
UAH з ПДВ
194 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2017 11:44
Технічна специфікація.pdf
12 вересня 2017 11:44
Стаття 17 закону.pdf
12 вересня 2017 11:44
Комерційна пропозиція.pdf
12 вересня 2017 11:44
Зміни до статуту.pdf
12 вересня 2017 11:44
Гарантійний лист відгук.pdf
12 вересня 2017 11:44
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2017 11:42
gost.rar
15 вересня 2017 14:10
Відомості про учасника.pdf
15 вересня 2017 14:10
ГОСТи.pdf
15 вересня 2017 14:10
Комерційна пропозиція.pdf
15 вересня 2017 14:10
Проект договору.pdf
15 вересня 2017 14:10
Статут.pdf
15 вересня 2017 14:10
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

12 вересня 2017 09:48
Витяг з ЄДРЮО.PDF
12 вересня 2017 09:48
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
12 вересня 2017 09:48
Довідка про банкрутство.PDF
12 вересня 2017 09:48
Довідка про ГОСТи.PDF
12 вересня 2017 09:48
Довідка про сертифікати.PDF
12 вересня 2017 09:48
Договір.PDF
12 вересня 2017 09:48
Статут.PDF
12 вересня 2017 09:48
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРС ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕХНОВЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОКАР ТРЕЙДІНГ
#39188812
Відхилено 182 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2017 16:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРС ГРУПП"
#40227283
Відхилено 193 150,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 20:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕХНОВЕД"
#39369369
Переможець 194 950,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 09:49

Документи

21 вересня 2017 16:48
Електронний підпис
21 вересня 2017 16:48
Протокол №232 від 21.09.doc
18 вересня 2017 15:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 жовтня 2017 20:15
Електронний підпис
11 жовтня 2017 20:14
Протокол №249 від 10.10.doc
28 вересня 2017 10:24
Електронний підпис
28 вересня 2017 10:24
Протокол №241 від 27.09.doc
21 вересня 2017 16:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 жовтня 2017 09:49
Електронний підпис
19 жовтня 2017 09:49
Протокол №263 від 18.10.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2017 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕХНОВЕД"
#39369369
194 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2017 09:49
Електронний підпис
19 жовтня 2017 09:49
Протокол №263 від 18.10.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2018 20:33
Техновед (1).pdf зміни до договору
18 січня 2018 20:33
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 20:21
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 10:52
Інструмент.PDF укладений
06 листопада 2017 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №69/17 ПОСТ РВКЮВ
Договір:
Номер додаткової угоди: №69/17 ПОСТ РВКЮВ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML