Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне АС (6-13) чи АМ (13-25)
Очікувана вартість
724 013,00 UAH
UA-2017-08-30-000591-a 11e9aae9711d4467a4a4e5298854ed3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Ігорович Величко Vasil Igorovich Velichko

+380512481217
+380512481212
+380993550714
kassir2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145004
Місцезнаходження: 54036, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 28
Контактна особа: Василь Ігорович Величко Vasil Igorovich Velichko
+380512481217,+380512481212,+380993550714
kassir2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2017 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2017 13:00
Початок аукціону: 20 вересня 2017 15:07
Очікувана вартість: 724 013,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 720,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 тони
вугілля кам'яне АС (6-13) чи АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54036, Україна, Миколаївська область, Загальноосвітні школи району, які зазначені в дислокації, Загальноосвітні школи району, які зазначені в дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2017 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 11:35
Зразок 5.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 1 (1).docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 2.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 3 нове (1).doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 4.doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 5.doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 6.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 7.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 1.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 2.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 3.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 4.docx
30 серпня 2017 13:44
nova_tenderna вугілля нова (1).doc
12 вересня 2017 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2017 11:35
Зразок 5.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 1 (1).docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 2.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 3 нове (1).doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 4.doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 5.doc
30 серпня 2017 13:44
Додаток 6.docx
30 серпня 2017 13:44
Додаток 7.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 1.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 2.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 3.docx
30 серпня 2017 13:44
Зразок 4.docx
30 серпня 2017 13:44
nova_tenderna вугілля нова (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток 1
Дата подання: 31 серпня 2017 10:12
Дата відповіді: 01 вересня 2017 10:44
у 3 частині Додатку 1 вимагається надання довідки про виконання аналогічних договорів, але йде посилання на зразок №3. Чи розуміється "зразок 3" як "додаток 3" і чому довідка повинна мати вигляд договору? Які вимоги до форми довідки про виконання аналогічних договорів, яка має бути інформація у даній довідці?
Відповідь: В файлах прикріплених до закупівлі є файл "Зразок 3.docx", який не відноситься до файлу "Додаток 3 нове (1).doc". Файли під назвами "Зразок 1", "Зразок 2", "Зразок 3" та "Зразок 4" - це лише форма для учасників, які не хочуть самостійно розробляти форми висвітлення даних питань.
пункт 4.1.
Дата подання: 31 серпня 2017 10:15
Дата відповіді: 01 вересня 2017 11:33
вимагається надання копії протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника. Чи маємо ми надавати копію наказу чи оригінал? слово "копія" йде у словосполученні тільки з протоколом, чи означає це, що наказ має бути у оригіналі, якщо чітко не визначено копія наказу?
Відповідь: Відповідно до чинного законодавства учасниками можуть бути юридичні особи та фізичні особи - підприємці. Фізичні особи - підприємці та юридичні особи можуть вибирати керівника та підписанта за допомогою протоколу засновників, чи наказу, а також зазначати в протоколі засновників і в наказі. Окрім цього, якщо у Вас підписант лише в наказі - то скан копія виставляється у систему Прозорро, якщо лише в протоколі засновників - то скан копія протоколу засновників. А якщо в протоколі засновників та в наказі - то Ви самі вибираєте скан копію наказу виставляти, чи скан копію протокол засновників, або скан копії наказу та скан копію протоколу засновників. В пункті 4.1. додатку 1 зазначено, що необхідно "копія протоколу зборів засновників підпримства та/або наказу на призначення керівника тощо", а отже слово копія відносить до протоколу засновників та відноситься до наказу. Якщо по результатам аукціону буде визнано переможцем Вас, то копія протоколу засновників підприємства та/або наказу завірена (завірені) належним чином відповідно до вимог чинного законодавства Вами повинна бути надана разом з договором і іншими документами.
пункт 4.4.
Дата подання: 31 серпня 2017 10:25
Дата відповіді: 01 вересня 2017 11:50
вимагаються довідки по всім відкритим рахункам з кожної установи банку. Якщо рахунок відкритий, але учасник ним не користується - чи потрібно надавати довідку і з цього банку також, якщо рахунок останній час є недіючим?
Відповідь: Законодавством встановлено, що у разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. Жодного посилання до діючих чи не діючих рахунків у законодавстві не передбачено, а отже замовники не можуть впливати на зазначене питання.
повнота заповнення тендерної пропозиції
Дата подання: 31 серпня 2017 10:53
Дата відповіді: 01 вересня 2017 12:26
у додатку 6 тендерна пропозиція є графа "термін поставки" _____кал. днів. і умови розрахунку _______кал. днів. Чи потрібно заповнювати дані прочерки і, якщо, да, то які показники ставити?
Відповідь: Відповідно до пункту 5.3. проекту договору - Термін поставки: протягом одного календарного дня з дати отримання Постачальником рознарядки. Дата отримання рознарядки Вами (Постачальником), це дата, коли Ви отримали рознарядку в паперовому вигляді, не в електронному. У відношені умови розрахунку (відстрочка платежу) Ви зазначаєте самі кількість календарних днів, але не менше 15 та не більше 30.
протиріччя ТД ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 31 серпня 2017 11:31
Дата відповіді: 01 вересня 2017 12:45
у останньому абзаці Додатку 2 до ТД та у Додатку 7 дається підтвердження того, що підвищення ціни за одиницю товару не допускається. Однак, у відповідності до п.2 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" законодавець передбачив реалізацію права сторін на зміну ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Зміст ТД прямо протирічить вимогам закону, а, отже, має бути приведений у відповідність із законом. Просимо це врахувати, більш чітко визначити можливість зміни ціни у договорі та внести зміни у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже якщо ціна за 1 товару збільшуються, то ціна договору не може збільшуватися. А отже повинно зменшуватися обсяг закупівлі, але відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію... Окрім того відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Миколаївської області (далі – відділ освіти) обслуговується в органах Державної казначейській служби України, а саме в управлінні ДКСУ у Миколаївському районі Миколаївської області. Відповідно до діючого законодавства України відділ освіти повинен використовувати програмно-цільового методу у бюджетному процесі. Зазначене підтверджується частиною 1 статтею 20 Бюджетного кодексу України, у бюджетному процесі програмно-цільовий метод застосовується на рівні державного бюджету та на рівні місцевих бюджетів ... Відділ освіти повинен надавати кошториси. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, Порядку складення, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Окрім того, відповідно абзацу 1 частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами ... Відповідно до частини 3 статті 48 Бюджетного кодексу України, розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Згідно з абзацом 1 частини 4 статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
На підставі вище викладеного зміна ціни за одиницю товару повинна призвести до збільшення ціни договору (порушує пункт 2 частини 4 статті 36 Закону), чи до зменшення кількості предмета закупівлі (порушує Бюджетний кодекс України, Порядок складення, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, що призведе до підстав порушення бюджетного законодавства та унеможливлення проведення оплати за товар).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2017 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс" 689 000,00
UAH з ПДВ
609 394,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 723 980,00
UAH з ПДВ
609 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 720 800,00
UAH з ПДВ
720 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2017 15:38
Електронний підпис
26 вересня 2017 15:36
Довідка МВС.pdf
19 вересня 2017 10:27
Електронний підпис
19 вересня 2017 10:24
довідка з банку 18 09 17.pdf
19 вересня 2017 10:24
тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2017 10:24
проект договору.pdf
19 вересня 2017 10:24
установчі документи.rar
19 вересня 2017 10:24
стаття 16.rar
19 вересня 2017 10:24
скан технічна частина.rar
19 вересня 2017 10:24
скан статт 17.rar
19 вересня 2017 10:24
СКАН право підпису.rar

Публічні документи

13 вересня 2017 21:40
Електронний підпис
13 вересня 2017 21:38
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2017 09:00
Електронний підпис
19 вересня 2017 08:57
Довідка-субподрядник.PDF
19 вересня 2017 08:57
Захист довкілля.PDF
19 вересня 2017 08:57
Ліцензія.PDF
19 вересня 2017 08:57
Довідка розрахунок ціни.PDF
19 вересня 2017 08:57
Довідка банк.PDF
19 вересня 2017 08:57
Відповідність ст17.PDF
19 вересня 2017 08:57
Кваліфікація додаток 1.PDF
19 вересня 2017 08:57
Технічні вимоги.PDF
19 вересня 2017 08:57
Пропозиція.PDF
19 вересня 2017 08:57
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрвугілляресурс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрвугілляресурс"
#39699912
Переможець 609 394,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2017 13:26

Документи

25 вересня 2017 13:26
Електронний підпис
25 вересня 2017 13:25
протокол рішення 136.pdf
20 вересня 2017 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2017 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс"
#39699912
609 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2017 13:26
Електронний підпис
25 вересня 2017 13:25
протокол рішення 136.pdf
20 вересня 2017 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2017 14:21
Звіт по договору вугілля.pdf укладений
17 жовтня 2017 14:20
Договір 37.pdf укладений
17 жовтня 2017 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 609 394,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 565,67 UAH)