Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж продуктивністю 4000 м куб/добу в м. Яремче, івано-Франківської області
Очікувана вартість
131 167 545,00 UAH
UA-2017-08-30-000443-b ● f57d75aee9b24943b954959eaf54565d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва житлово-комунального господарства містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38163425 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Пасічник Надія Іванівна +380342732420 tenderukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2017 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2017 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2017 13:30 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2017 12:10 |
Очікувана вартість: | 131 167 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 311 675,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж продуктивністю 4000 м куб/добу в м. Яремче, івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78500, Україна, Івано-Франківська область, Яремче, Яремче
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2017 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2017 17:25 |
перелік змін, що вносились у тендерну документацію | |
04 вересня 2017 17:25 |
Тендерна документація Яремче .doc | |
30 серпня 2017 13:25 |
Яремче очисні1 .doc |
04 вересня 2017 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2017 17:25 |
перелік змін, що вносились у тендерну документацію
|
||||||
04 вересня 2017 17:25 |
Тендерна документація Яремче .doc
|
||||||
30 серпня 2017 13:25 |
Яремче очисні1 .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 вересня 2017 10:24
Дата відповіді: 04 вересня 2017 15:40
Замовник в ТД вимагає: «Довідку (Додаток 1в), із інформацією про аналогічні договори за період з 2015 по 2017 рр. (не менше двох) з усіма заповненими графами (полями) .» Вимога в обмеженні років надання прикладів аналогічних договорів є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. У нас є рішення Комісії з розгляду звернень аналогічного тендеру про те, що ця вимога дискримінаційна, також є рішення Антимонопольного комітету. У разі не реагування на наше прохання прибрати дискримінаційну вимогу ми будемо змушені подати скаргу і заблокувати тендерну закупівлю
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані. Рішенням тендерного комітету від 04.09.2017 року внесено зміни до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 01 вересня 2017 15:56
Дата відповіді: 04 вересня 2017 15:38
У тендерній документації п.п.3.6.5. розділу 6 частини ІІІ Замовником вимагається Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
Які саме маються на увазі інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація по об'єкту "Будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж продуктивністю 4000 м куб/добу в м. Яремче, івано-Франківської області"
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-30-000443-b не містить зазначених вами умов.
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-30-000443-b не містить зазначених вами умов.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-08-30-000443-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35363871
Дата подання: 16 жовтня 2017 16:39
Дата подання: 16 жовтня 2017 16:39
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнібуд Енерго Сервіс» (далі – Скаржник, ТОВ «Юнібуд Енерго Сервіс») прийняло участь у закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівлі: UA-2017-08-30-000443-b) «Будівництво очисних споруд та каналізаційних мереж продуктивністю 4000 м куб/добу в м.Яремче, Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва ДК 021:2015 - 45200000-9), замовником яких є Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник).
На думку Скаржника, рішення Замовника за даною процедурою закупівлі, наразі, є взірцем:
1. Зловживання службовим становищем.
2. Некомпетентності замовника.
3. Необ’єктивності та упередженості під час оцінки тендерних пропозицій.
4. Неефективності використання коштів.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІБУД ЕНЕРГО СЕРВІС».
2. Зобов’язати Замовника відмінити всі рішення, що були прийняті ним після завершення аукціону.
3. З метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, переглянути тендерні пропозиції учасників, стосовно яких Замовником було прийнято рішення, та надати незалежний та неупереджений висновок стосовно їх відповідності (невідповідності) тендерній документації.
4. Зобов’язати Замовника повторно прийняти рішення стосовно даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 19.10.2017 № 7326.PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2017 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГО СЕРВІС" |
91 992 791,40
UAH з ПДВ
|
91 992 791,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМЦИВІЛЬБУД-М" |
126 526 480,24
UAH з ПДВ
|
125 214 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "А ПЛЮС БУД" |
127 015 946,11
UAH з ПДВ
|
125 704 270,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВЕСТІНВЕСТБУД |
129 941 095,20
UAH з ПДВ
|
129 941 095,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УБК "Будінжинірінг" |
131 163 979,72
UAH з ПДВ
|
131 163 979,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГО СЕРВІС" #35363871 |
Відхилено |
91 992 791,40
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2017 13:09
|
ТОВ "ПРОМЦИВІЛЬБУД-М" #37469594 |
Переможець |
125 214 804,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2017 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 14:53
|
Додаткова угода 99 д.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2018 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2017 18:03
|
Договір | укладений |
23 жовтня 2017 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 204 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |