Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соснова кора (мульча)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2017-08-29-000912-c 78ac5c12b5b648b29c078f42679a0177
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Оксана Володимирівна

+380443839235 Dniprovec@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган самоорганізації населення "Комітет мікрорайону "Дніпровець"
Код ЄДРПОУ: 38998997
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, Алма-Атинська 103/1
Контактна особа: Коваленко Оксана Володимирівна
+380443839235
Dniprovec@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2017 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2017 15:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2017 15:31
Початок аукціону: 05 вересня 2017 14:57
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

авансові платежі не передбачені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75000 л
Соснова кора (мульча), фракція 1-2 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, Київ, Вул. Алма-Атинська 103/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2017  —  06 вересня 2017
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів
55000 л
Соснова кора (мульча), фракція 2-4 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, Київ, Вул. Алма-Атинська 103/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2017  —  06 вересня 2017
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2017 15:20
Оголошення.doc
31 серпня 2017 13:09
договірОСН.doc
31 серпня 2017 15:20
Оголошення.doc
31 серпня 2017 13:09
Оголошення.doc
31 серпня 2017 12:57
Оголошення.doc
29 серпня 2017 15:26
Оголошення.doc
31 серпня 2017 13:09
договірОСН.doc
29 серпня 2017 15:26
договірОСН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нечіткі вимоги?
Дата подання: 30 серпня 2017 11:19
Дата відповіді: 30 серпня 2017 16:07
Вами вказана нечітка вимога. Ви вказуєте постачальник (пункт 9), а правильно напевно переможець? Що значить з моменту завершення аукціону, можливо після визнання переможцем? 9. Постачальник протягом одного дня з моменту завершення аукціону, зобов’язується надіслати замовнику для ознайомлення зразки предмету закупівлі.
Відповідь: 1. Правильно, Постачальник-переможець.
2. Ні, саме з моменут завершення аукціону, адже замовник визнає переможцем, лише після виоконання умов ТД. Не виконання умов ТД дає замовнику право дискваліфікувати "переможця" аукціону.
Дякую за запитання.
Уточнення
Дата подання: 30 серпня 2017 22:38
Дата відповіді: 31 серпня 2017 13:02
Куди планується укладати дану кору, адреси об’єктів і чи повинен це робити постачальник? Яка площа укладання?
Відповідь: Усі подробиці в оновленому оголошенні
Статистика, печатка, реєстри
Дата подання: 30 серпня 2017 22:43
Дата відповіді: 31 серпня 2017 10:12
1. Чому вимагається довідка з головного управління статистики, якщо їх зараз не видає статистика? Є наказ, не мені вас навчати. 2. Чому вимагається печатка, якщо зараз це не обов’язково? 3. Чому вимагаєте інформацію з реєстрів, якщо є чітка вимога: "дані які є в відкритому реєстрі не вимагаються"?
Відповідь: 1. Надайте власну довідку, з приводу того, що довідка з головного управління статистики зараз не видаєтсья відповідно наказу № ... від....
2. На який НПА ви спираєтесь з приводу не обов'язковості печатки?
3. У відкритому реєстрі замовник може перевріти, чи відповідають дійсності документи, які подає учасник. Це не означає, що замовник не має право вимагати відповідні документи. Якщо Ви впевненні, що це є порушенням, то спирайтесь будь-ласка на конкретний НПА.
Печатка
Дата подання: 31 серпня 2017 10:19
Дата відповіді: 31 серпня 2017 13:01
Після 19.07.2017 р. Суб’єкт господарювання може мати печатки. (ч. 1 ст. 581 ГКУ) Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. (ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошення внесені відповідін зміни.
Вимога щодо документів з відкритих реєстрів
Дата подання: 31 серпня 2017 10:34
Дата відповіді: 31 серпня 2017 13:01
Відповідно до частини 3 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, серед переліку документів міститься вимога надання «Копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників ПДВ. Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошення внесені відповідін зміни.
Вимога щодо довідки з статистики
Дата подання: 31 серпня 2017 10:58
Дата відповіді: 31 серпня 2017 13:01
Набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 949 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». Цією постановою Кабмін вніс зміни в усі Постанови КМУ, які передбачали обов’язковість подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Цю довідку видає орган ведення статистики. Раніше кожен суб’єкт господарювання після реєстрації в державного реєстратора, був змушений додатково отримувати довідку про включення до ЄРПУО в управління державної служби статистики. Згідно п. 2 Постанови № 949 міністерства та інші центральні органи виконавчої влади протягом місяця зобов’язані привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою, і відповідно зняти вимогу про подання такої довідки. Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошення внесені відповідін зміни.
Уточнення!!!
Дата подання: 31 серпня 2017 15:51
Дата відповіді: 31 серпня 2017 16:34
Чи повинен постачальник самостійно укладати дану кору?
Відповідь: Читайте уважніше оголошення. Виділено чорним і підкреслено "доставка та укладання кори за рахунок постачальника".
Уточнення
Дата подання: 31 серпня 2017 17:00
Дата відповіді: 31 серпня 2017 17:07
Річ в тому що про укладання не сказано ні в основних умовах договору, ні в формі цінової пропозиції наданій замовником. Це в ваших інтересах. Дякую.
Відповідь: Сказано і в оголошенні і в договорі. Читайте уважніше.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 31 серпня 2017 11:44
Вимога щодо документів з відкритих реєстрів
Відповідно до частини 3 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, серед переліку документів міститься вимога надання «Копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників ПДВ.
Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2017 12:56
В оголошення внесені відповідін зміни.
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 31 серпня 2017 11:45
Вимога щодо довідки з статистики
Набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 949 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України».

Цією постановою Кабмін вніс зміни в усі Постанови КМУ, які передбачали обов’язковість подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Цю довідку видає орган ведення статистики. Раніше кожен суб’єкт господарювання після реєстрації в державного реєстратора, був змушений додатково отримувати довідку про включення до ЄРПУО в управління державної служби статистики.

Згідно п. 2 Постанови № 949 міністерства та інші центральні органи виконавчої влади протягом місяця зобов’язані привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою, і відповідно зняти вимогу про подання такої довідки.

Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2017 12:56
В оголошення внесені відповідін зміни.
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 31 серпня 2017 11:47
Вимога щодо печатки
Після 19.07.2017 р.
Суб’єкт господарювання може мати печатки.
(ч. 1 ст. 581 ГКУ)
Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
(ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ)
Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2017 12:57
В оголошення внесені відповідін зміни.
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 31 серпня 2017 14:36
Вимога
1. Відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»: порядок проведення державної реєстрації не включає внесення відмітки про проведення державної реєстрації.
2. Дані щодо платників єдиного податку та платників ПДВ містяться в відкритих реєстрах, тому їх вимагання незаконне.
3. Щодо вимагання копії паспорту керівника вимога також являється незаконною, так як дії проводяться з юридичною особою і вона відповідальна за пропозицію і відповідальність щодо повноважень теж несе ТОВ.
Таким чином, ви порушуєте закон. Вимагаю виключити дані вимогу з Вимог до Постачальника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2017 15:27
1. Цей пункт задоволено. В оголошення внесені відповідні зміни.
По питанням 2 і 3 - не є порушенням законодавства. Право замовника щодо перевірки у відкритих реєстрах документації поданої учасниками, не зобов'язує замовника шукати ці документи у відкритих реєстрах. Для полегшення процедури кваліфікації переможця ці пункти залишаються в ТД.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 31 серпня 2017 15:47
Закон - обов’язкове виконання!!!
Законами України встановлюються правила, які є обов'язковими для виконання. Дотримуватись їх повинні громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, що перебувають на території нашої країни. Порушення закону призводить до юридичної відповідальності.

Відповідно до частини 3 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

1. Інформація щодо платників єдиного податку та платників ПДВ містяться в відкритих реєстрах, тому Замовник не повинен вимагати, бо це є порушенням законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2017 16:54
1. Якщо для Вас це настільки принципово, надайте довідку по цьому пункту, що згідно законодавства України, відповідні дані не вимагаються. Термін, коли можливо було виправити ці пункти вже сплинув.
Цікаво, як ви збираєтесь спіпрацювати з замовником, коли не можете зробити досить простих речей для полегшення роботи замовника в напрямку кваліфікації. Сподіваюсь інші учасники будуть більш розуміючі.
Дякуємо за вашу турботу щодо дотримання законодавства України!
Номер вимоги: UA-2017-08-29-000912-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Агровектор+", Код ЄДРПОУ:40536356
Дата подання: 05 вересня 2017 17:08
Співпраця неможлива
Згідно ст. 291.4 ПКУ ФОП на 2 групі оподаткування може здійснювати господарську діяльність з платниками єдиного податку та/або населенням.
Закупівельник не являється ні тим, ні іншим, а отже дана співпраця заборонена, про що неодноразово йшлося в рішеннях тендерних комітетів.
Одне з таким надаємо для розгляду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2017 12:45
Відхилиння пропозиції кандидата з найменшою ціною за податковою ознакою, є нічим іншим, як дискримінація учасника. Окрім іншого ОСН, не прибуткова організація, яка не сплачує жодних податків і має право співпрацювати з усіма підприємствами, в тому числі і з ФОП на будь-якій групі оподаткування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2017 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Антон Віталійович 79 950,00
UAH з ПДВ
72 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агровектор+" 76 800,00
UAH з ПДВ
72 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2017 12:46
IMG_20170904_0006.pdf
04 вересня 2017 08:56
Тендерна пропозиція 2.pdf
04 вересня 2017 08:56
Тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

04 вересня 2017 12:59
сертифікація мульча.pdf
04 вересня 2017 12:59
Наказ про призначення.pdf
04 вересня 2017 12:59
протокол.pdf
04 вересня 2017 12:59
Висновок Мульча.pdf
04 вересня 2017 12:59
ту паспорт мульча і кора.pdf
04 вересня 2017 12:59
накладна.pdf
04 вересня 2017 12:59
копія договору.pdf
04 вересня 2017 12:59
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2017 12:59
статут.pdf
04 вересня 2017 12:59
Лист згода на обробку.pdf
04 вересня 2017 12:59
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Антон Віталійович

ТОВ "Агровектор+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Антон Віталійович
#3103519557
Переможець 72 490,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 16:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2017 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марченко Антон Віталійович
#3103519557
72 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
20 вересня 2017 15:57