Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговуються житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва»
Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1-9
Очікувана вартість
5 678 884,89 UAH
UA-2017-08-28-001250-a 6907941b4f8747efb2d24755beaccf95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження замовника: 03134, Україна, Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа замовника: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Official name: Managment Company to service housing Svyatoshinsky district of Kyiv
National ID: 39607507
Contact point: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2017 09:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2017 11:45
Очікувана вартість: 5 678 884,89 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170 366,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 394,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 серпня 2017 17:05
Enquiries until: 19 вересня 2017 09:00
Complaints submission until: до 25 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 вересня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 5 678 885 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 394 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 170 366,55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
DK 021:2015: 50750000-7 - Lift-maintenance services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговуються житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Lift-maintenance services in the district served by Housing offices №№ 1-9
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 вересня 2017 12:39
Електронний цифровий підпис
04 вересня 2017 17:52
Електронний цифровий підпис
28 серпня 2017 17:05
Електронний цифровий підпис
28 серпня 2017 17:03
Електронний цифровий підпис
14 вересня 2017 12:39
Перелік змін до тендерної документації від 14.09.2017.doc
14 вересня 2017 12:39
Додаток №2. Перелік документів, що вимагаються Замовником (нова редакція).docx
28 серпня 2017 17:02
Додаток №2. Перелік документів, що вимагаються Замовником.docx
14 вересня 2017 12:39
Тендерна документація. Ліфти (нова редакція).docx
04 вересня 2017 17:52
Тендерна документація. Ліфти (нова редакція).docx
28 серпня 2017 17:02
Тендерна документація. Ліфти.docx
04 вересня 2017 17:52
Додаток №4. Проект договору (нова редакція).docx
28 серпня 2017 17:02
Додаток №4. Проект договору.docx
28 серпня 2017 17:02
Додаток №5. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції.docx
28 серпня 2017 17:02
Додаток №3. Технічне завдання.docx
28 серпня 2017 17:02
Додаток №1. Тендерна пропозиція.docx
28 серпня 2017 17:02
Open tender announcment.doc
28 серпня 2017 17:02
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма тендерній пропозиції
Дата подання: 31 серпня 2017 17:06
Дата відповіді: 04 вересня 2017 17:47
Доброго дня. Додаток № 1 «Тендерної пропозиції» до тендерної документації, який розміщено Замовником та за даною формою якого Учасник повинен подати пропозицію, вимагає наступне: п. 1.3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Але у пункті 4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагається наступне: 4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними: Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій. Просимо надати роз’яснення саме яких вимог дотримуватися Учаснику при заповненні форми пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен складати не менше ніж 90 днів з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції, тобто з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія
Дата подання: 05 вересня 2017 14:30
Дата відповіді: 07 вересня 2017 14:36
Доброго дня, Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії. Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 5 даної документації. Але в додатку №5 і в самій тендерній документації немає банківських реквізитів Замовника, які необхідні для надання електронної банківської гарантії. Які банківськи реквізити Замовника необхідно вносити при виготорленні банківської гарантії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідні реквізити наведено в Додатку № 4 тендерної документації.
Зміни в тендерній документації
Дата подання: 17 вересня 2017 09:08
Дата відповіді: 19 вересня 2017 15:36
Шановний Замовник! Вважаємо, що ваші зміни в тендерній документації від14.09.2017р., а саме: "У випадку, якщо учасник протягом останніх п’яти років згідно з договором надавав послуги з технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках для комунальних підприємств Святошинського району м. Києва – додатково надати позитивний відгук щодо виконання такого договору, підписаний керівником цього підприємства та завірений печаткою (при наявності). Під аналогічним договором розуміється договір, предмет якого є аналогічним предмету даної закупівлі" є дискримінаційними вимогами, які порушують ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі. Пропонуємо вам видалити дану дискримінаційну вимогу з переліку змін до тендерної документації від 14.09.2017р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Відгук є документальним підтвердженням. Тому дана вимога є законною.
Також дана вимога не є дискримінаційною, оскільки учасники, які не надавали даний вид послуг комунальним підприємствам на території Святошинського району м. Києва протягом останніх п’яти років, не зобов’язані надавати такий відгук.
Дана вимога є додатковою для учасників, які протягом останніх п’яти років надавали аналогічний вид послуг комунальним підприємствам на території Святошинського району м. Києва, та за результатами закупівлі потенційно можуть знову надавати аналогічні послуги. Такі учасники повинні подати відгук для впевненості замовника в позитивному досвіді та якісному виконанні аналогічного договору з технічного обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання, що знаходяться в житлових будинках Святошинського району м. Києва, щодо яких замовник надає послуги з утримання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-28-001250-a.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 20 вересня 2017 14:19
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг на Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговуються житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» (Код ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), далі – Послуги, в процедурі закупівлі яких, Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-08-28-001250-a. Натомість, положення Тендерної документації, далі – ТД, а саме п.1.3. Додатку №2 до Тендерної документації - Перелік документів що вимагаються замовником, містить вимогу щодо надання учасниками окрім довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору та копії договорів, що підтверджують виконання аналогічних договорів, вимогу щодо надання позитивного відгуку щодо виконання договору, виданий безпосередньо Замовником – комунальним підприємством Святошинського району, якщо такий договір був укладений протягом останніх п’яти років. Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник безпідставно вимагає від учасників надання договору укладеного з комунальним підприємством Святошинського району. Крім того, така вимога може бути висунута щодо одного учасника – Скаржника, який здійснював технічне обслуговування ліфтового обладнання Замовника. В той же час, відмова від підписання довідки (відгуку) Замовником може стати підставою для подальшої дискваліфікації Скаржника, що ґрунтується не на об’єктивних підставах та суперечить законодавству. Крім того, надання іншими учасниками відповідної довідки є сумнівним, оскільки не всі учасники здійснювали повне технічне обслуговування ліфтового обладнання в житлових будинках саме Святошинського району. Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД. Вимога ТД суперечить чинному законодавству, встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є: «29» вересня 2017 року, до 09.00., Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2017 16:36
Дата рішення: 13 жовтня 2017 20:15
рішення від 21.09.2017 № 6580+лист Замовнику1.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2017 16:36
Рішення від 10.10.2017 № 7143.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2017 20:14

Документи подані скаржником

20 вересня 2017 14:19
ВИТЯГ 31082017.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 18 жовтня 2017
UA-2017-08-28-001250-a6907941b4f8747efb2d24755beaccf95
Найменування замовника: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження замовника: 03134, Україна, Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 жовтня 2017 17:36
Протокол 217 від 18.10.2017.pdf
18 жовтня 2017 17:36
sign.p7s

Публічні документи

28 вересня 2017 12:31
5659 Майстерліфт p7s.rar
28 вересня 2017 12:30
5659 Майстерліфт medoc.rar
28 вересня 2017 12:30
№3 інші документи.rar
28 вересня 2017 12:30
№1 Квалифікація.rar
28 вересня 2017 12:29
Калькуляция..pdf
28 вересня 2017 12:28
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2017 12:27
№2 ст. 17.rar

Документи

13 жовтня 2017 20:18
Звіт з ЄДР (припинено)
18 жовтня 2017 17:38
Протокол 218 від 18.10.2017.pdf
18 жовтня 2017 17:38
sign.p7s

Публічні документи

01 листопада 2017 16:38
Документи переможця.pdf
28 вересня 2017 15:57
Підписаний_G0917-8759-GL_tender.pdf
28 вересня 2017 15:57
3.1 Статут.pdf
28 вересня 2017 15:57
3.5 Сертифікат ІСО.pdf
28 вересня 2017 15:57
Загальна довідка ст. 17.pdf
28 вересня 2017 15:57
2.3 Лист роз'яснення .pdf

Документи

18 жовтня 2017 17:39
Протокол 219 від 18.10.2017.pdf
18 жовтня 2017 17:39
sign.p7s

Публічні документи

28 вересня 2017 16:55
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2017 16:55
технічна специфікація.pdf
28 вересня 2017 16:55
право підпису.pdf
28 вересня 2017 16:55
Установчий документ.pdf
28 вересня 2017 16:55
наявність працівників.pdf
28 вересня 2017 16:55
стаття17.pdf
28 вересня 2017 16:55
ст17 довідки.pdf
28 вересня 2017 16:54
проект договору.pdf
28 вересня 2017 16:54
Сертифікат ІСО.pdf
28 вересня 2017 16:54
Оригінал Свідоцтво ПДВ.pdf
28 вересня 2017 16:54
Банківська ліцензія.pdf
28 вересня 2017 16:54
G0917-8771-GL_tender.pdf
28 вересня 2017 16:54
Калькуляція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 5 650 036,17
UAH з ПДВ
5 650 036,17
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" 5 669 979,42
UAH з ПДВ
5 669 979,42
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 5 677 257,60
UAH з ПДВ
5 677 257,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2017 16:38
Документи переможця.pdf
28 вересня 2017 15:57
Підписаний_G0917-8759-GL_tender.pdf
28 вересня 2017 15:57
3.1 Статут.pdf
28 вересня 2017 15:57
3.5 Сертифікат ІСО.pdf
28 вересня 2017 15:57
Загальна довідка ст. 17.pdf
28 вересня 2017 15:57
2.3 Лист роз'яснення .pdf

Публічні документи

28 вересня 2017 16:55
тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2017 16:55
технічна специфікація.pdf
28 вересня 2017 16:55
право підпису.pdf
28 вересня 2017 16:55
Установчий документ.pdf
28 вересня 2017 16:55
наявність працівників.pdf
28 вересня 2017 16:55
стаття17.pdf
28 вересня 2017 16:55
ст17 довідки.pdf
28 вересня 2017 16:54
проект договору.pdf
28 вересня 2017 16:54
Сертифікат ІСО.pdf
28 вересня 2017 16:54
Оригінал Свідоцтво ПДВ.pdf
28 вересня 2017 16:54
Банківська ліцензія.pdf
28 вересня 2017 16:54
G0917-8771-GL_tender.pdf
28 вересня 2017 16:54
Калькуляція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2017 12:31
5659 Майстерліфт p7s.rar
28 вересня 2017 12:30
5659 Майстерліфт medoc.rar
28 вересня 2017 12:30
№3 інші документи.rar
28 вересня 2017 12:30
№1 Квалифікація.rar
28 вересня 2017 12:29
Калькуляция..pdf
28 вересня 2017 12:28
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2017 12:27
№2 ст. 17.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
Переможець 5 650 036,17
UAH з ПДВ
31 жовтня 2017 11:43

Документи

31 жовтня 2017 11:43
sign.p7s
31 жовтня 2017 11:42
Протокол 225 від 31.10.2017.pdf
24 жовтня 2017 12:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2017 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
5 650 036,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2017 11:43
sign.p7s
31 жовтня 2017 11:42
Протокол 225 від 31.10.2017.pdf
24 жовтня 2017 12:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 листопада 2017 21:24
_Договір 390 від 13.11.2017.pdf укладений
15 листопада 2017 21:23
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну дії Договору на підставі ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку