Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти)
Очікувана вартість
556 324,00 UAH
UA-2017-08-28-000808-c 0d5c2a8d984042feb81ac49f344673e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пісна Валентина Андріївна

380442420728 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Пісна Валентина Андріївна
380442420728
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2017 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2017 18:00
Початок аукціону: 13 вересня 2017 15:54
Очікувана вартість: 556 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 781,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41896 штуки
канцелярське приладдя для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2017 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2017 15:48
ТД канцелярія.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-28-000808-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Папірус Універсал", Код ЄДРПОУ:40959684
Дата подання: 14 вересня 2017 11:08
Лист
Просимо розглядати всі документи, які були подані в процесі прийому тендерної пропозиції, а саме договори, які були змінені в результаті перевищення максимальної кількості та об"єму документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2017 12:51
Вашу вимогу буде прийнято до уваги.
Вимогу/скаргу задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-08-28-000808-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 15 вересня 2017 17:16
Скарга на кваліфікацію
Просимо дати детальне роз’яснення стосовно позицій, які на Вашу думку, не відповідають технічним вимогам Замовника. Товар ТОВ «Культтовари+» був запропонований у відповідності до технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника , згідно Додатку 3 ТД. Просимо вас керуючись ст 3 Закону України «Про Публічні закупівлі», зважаючи на наявність всіх необхідних документів, які вимагав Замовник, переглянути рішення, щодо Дискваліфікації ТОВ «Культтовари +». У разі бездіяльності замовника ми будем вимушені залишити негативний відгук, подати скаргу на https://dozorro.org та до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2017 10:12
На Вашу вимогу від 15.09.2017 щодо детального роз’яснення стосовно позицій, які не відповідають технічним вимогам закупівлі ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти) повідомляємо наступне: однією із основних вимог до учасника було – надати цінову пропозицію на участь у відкритих торгах згідно Технічної специфікації Замовника.
Тендерним комітетом була розглянута подана вами цінова пропозиція, в якій запропонований товар не відповідає технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: (п. 13 замість дірокола на 30 арк. ви пропонуєте лише до 30 арк.), (п. 17-18 замість папок реєстраторів різнокольорових ви пропонуєте лише сині), (п.23-24 замість маркера з клиноподібною формою пишучого вузла ви пропонуєте нам маркери з круглою формою) , (п. 29 замість папки для документів на блискавці 500мк ви пропонуєте конверт товщиною 160мк), (п.38 замість ручки кулькової з товщиною стержня 0,5 мм ви пропонуєте 0,7 ммі).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 243 від 15.09.2017 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2017-08-28-000808-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 15 вересня 2017 17:03
Скарга на кваліфікацію
Просимо дати детальне роз’яснення стосовно позицій, які на Вашу думку, не відповідають технічним вимогам Замовника. Товар ТОВ «Культтовари+» був запропонований у відповідності до технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника , згідно Додатку 3 ТД. Просимо вас керуючись ст 3 Закону України «Про Публічні закупівлі», зважаючи на наявність всіх необхідних документів, які вимагав Замовник, переглянути рішення, щодо Дискваліфікації ТОВ «Культтовари +». У разі бездіяльності замовника ми будем вимушені залишити негативний відгук, подати скаргу на https://dozorro.org та до АМПУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 вересня 2017 17:15
Причина: Орфографічна помилка
Номер вимоги: UA-2017-08-28-000808-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "А-МЕГА", Код ЄДРПОУ:32955476
Дата подання: 20 вересня 2017 11:24
Скарга на кваліфікацію
Учасник закупівлі UA-2017-08-28-000808-c Товариство з обмеженою відповідальністю «А-МЕГА» проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «Папірус Універсал», були виявлені порушення умови закупівлі:
Білизна паперу А4, яку пропонує ТОВ «Папірус Універсал» складає 146 CIE
в той час як Замовником встановлена вимога щодо даної технічної характеристики не менше 162% CIE. Згідно статті 17 Закону України учасник має подавати відповідно до Додатку № 2 до ТД. Отже, запропонований папір «Maestro Standart» не відповідає вимогам, які встановлені Замовником. В зв’язку з цим, пропозиція ТОВ «Папірус Універсал» повинна бути відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2017 16:48
На Вашу вимогу від 20.09.2017 щодо відхилення пропозиції ТОВ “Папірус Універсал” тендерним комітетом Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо закупівлі ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти) повідомляємо наступне:
ТОВ “Папірус Універсал” в своїй тендерній пропозиції не зазначає конкретну марку паперу та погоджується з технічними вимогами Замовника , тобто Учасник зобов’язується поставити Замовнику папір саме товар у відповідності до технічних характеристик.
На підставі цього тендерним комітетом прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ “Папірус Універсал” як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-08-28-000808-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "А-МЕГА", Код ЄДРПОУ:32955476
Дата подання: 21 вересня 2017 14:46
Вимога про дискваліфікацію
Учасник допорогової закупівлі UA-2017-08-28-000808-c товариство з обмеженою відповідальністю "А-МЕГА", щодо незаконного рішення №244 від 19.09.2017р. Замовника Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації та визнанні Переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Папірус Універсал" .
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "Папірус Універсал",
Виявленні порушення умови закупівлі, а саме:
Замовник вимагає в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: П.6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД).
- 63. Папір А4 Розмір: А4. Кількість у пачці: 500 аркушів. Щільність: 80гр/м2 Білизна: не менше 162% CIE 950
Учасник ТОВ "Папірус Універсал" надає сертифікат на папір «Maestro Standart» білизна паперу складає 146 CIE.
Враховуючи вище викладене , свідчить про грубе порушення замовником основних принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»: вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності. В разі бездіяльності Замовника,
ТОВ «А-МЕГА» залишає за собою право подати скаргу до прокуратури та антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2017 12:51
На Вашу вимогу від 21.09.2017 щодо незаконного на вашу думку рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №244 від 19 вересня 2017 р) щодо закупівлі ДК 021-2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя для закладів освіти).
Учасник ТОВ “Папірус Універсал” в своїй тендерній пропозиції не зазначає конкретну назву паперу, тому даний сертифікат не можна розглядати як сертифікат, що має відношення до позиції тендерної документації про яку ви зазначаєте. Учасник ТОВ “Папірус Універсал” погоджується надати нам папір формату А4 з білизною не менше 164% CIE, про що повідомляє в погоджені з технічними вимогами.
Окремо звертаємо увагу, що запропонований вами папір А 4 теж не має даних про білизну, а окремо ви не зазначаєте поставити папір потрібної нам білизни.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 244 від 19.09.2017 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Документи подані скаржником

14 вересня 2017 11:08
Письмо.pdf

Документи подані скаржником

20 вересня 2017 11:00
Скарга А-МЕГА.JPG

Документи подані скаржником

21 вересня 2017 14:44
Скарга А-МЕГА.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2017 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" 435 082,62
UAH з ПДВ
409 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папірус Універсал" 428 947,00
UAH з ПДВ
426 165,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-МЕГА" 535 707,00
UAH з ПДВ
535 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2017 11:46
Оновлена пропозиція.PDF
12 вересня 2017 13:37
1.1.1 Довідка мат -тех база.PDF
12 вересня 2017 13:37
1.1.2 АКТ.pdf
12 вересня 2017 13:37
1.1.2 Дог оренди.pdf
12 вересня 2017 13:37
1.2.1 Довідка аналог. дог.PDF
12 вересня 2017 13:37
1.2.3 Договір аналог дог.pdf
12 вересня 2017 13:37
1.2.3 Накладная.pdf
12 вересня 2017 13:37
2. 1.3 Вытяг НДС 2017.pdf
12 вересня 2017 13:37
2.1.1 Устав 2016 новый.pdf
12 вересня 2017 13:37
2.1.2 Виписка з ЄДР.PDF
12 вересня 2017 13:37
4 Лист про Довіреність.PDF
12 вересня 2017 13:37
4 НАКАЗ Романенко М.В.PDF
12 вересня 2017 13:37
4 Протокол дир.pdf
12 вересня 2017 13:37
5 проект договору.PDF
12 вересня 2017 13:37
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

22 вересня 2017 10:21
Відсутність судимості.jpg
12 вересня 2017 16:46
Імпорт.tar.gz
12 вересня 2017 16:41
Фабрика Папірус.tar.gz
12 вересня 2017 16:41
Папір для нотатків.tar.gz
12 вересня 2017 16:29
довідка+ техн+ цінова.pdf
12 вересня 2017 15:29
MAESTRO standard 80_SCP_расш.PDF
12 вересня 2017 15:28
Лист ФП.pdf
12 вересня 2017 15:28
Пензлики.pdf
12 вересня 2017 15:28
Гумки.pdf
12 вересня 2017 15:28
Калькулятор.pdf
12 вересня 2017 15:28
скотч, наліпки.pdf
12 вересня 2017 15:28
Фарба штемпельна.pdf
12 вересня 2017 15:28
сертификат Полим1.jpg
12 вересня 2017 15:28
Висновок ПВА 1 лист.jpg
12 вересня 2017 15:28
Висновок ПВА 2 лист.jpg
12 вересня 2017 15:28
пластик.pdf
12 вересня 2017 15:28
Вироби зпаперу.PDF
12 вересня 2017 15:28
Технічні умови пластик.PDF
12 вересня 2017 15:28
Пластик.PDF
12 вересня 2017 15:28
серветки для чищення.pdf
12 вересня 2017 15:28
Скоби до зшивачів.pdf
12 вересня 2017 15:28
Антистеплер, зшивач.pdf
12 вересня 2017 15:28
Чинка.pdf
12 вересня 2017 15:28
Олівці+крейда.pdf
12 вересня 2017 15:28
Ручки, маркери.pdf
12 вересня 2017 15:28
Ручки, стержні.pdf
12 вересня 2017 15:28
Коректор-рідина.pdf
12 вересня 2017 15:28
Ножиці.pdf
12 вересня 2017 15:28
Довкілля.pdf
12 вересня 2017 10:51
Інші умови.pdf
12 вересня 2017 10:51
Тех. вимоги.pdf
12 вересня 2017 10:51
Лист гарантія.pdf
12 вересня 2017 10:51
Доставка.pdf
12 вересня 2017 10:51
Договір проєкт.pdf
12 вересня 2017 10:51
Відомості про учасника.pdf
12 вересня 2017 10:27
Договір 456.pdf
12 вересня 2017 10:27
Договір 1415.pdf
12 вересня 2017 10:27
Договір 839.pdf
12 вересня 2017 10:27
Договір 288.pdf
12 вересня 2017 10:27
Лист згода.pdf
12 вересня 2017 10:27
Довідка статистики.pdf
12 вересня 2017 10:27
47_Олійник А.В..PDF
12 вересня 2017 10:27
Наказ Осипчук І.М..jpg

Публічні документи

12 вересня 2017 15:11
Додаток6.PDF
12 вересня 2017 15:11
Додаток5.PDF
12 вересня 2017 15:11
Додаток4.PDF
11 вересня 2017 17:29
Статут.rar
11 вересня 2017 17:28
оренда (5).JPG
11 вересня 2017 17:28
оренда (4).JPG
11 вересня 2017 17:28
оренда (3).JPG
11 вересня 2017 17:28
оренда (2).JPG
11 вересня 2017 17:28
оренда (1).JPG
11 вересня 2017 17:28
Договор 20160001.PDF
11 вересня 2017 17:28
Договор 2016.PDF
11 вересня 2017 17:28
Накладна 2016.PDF
11 вересня 2017 17:28
довідка про банкрутство.PDF
11 вересня 2017 17:28
Реквізити А-МЕГА.JPG
11 вересня 2017 17:28
Відомості з ЄДРПОУ 001.jpg
11 вересня 2017 17:28
довідка про банкрутство.PDF
11 вересня 2017 17:28
Відомості з ЄДРПОУ.jpg
11 вересня 2017 17:28
ВИПИСКА з ЄДР.jpg
11 вересня 2017 17:28
ВИПИСКА з ЄДР 001.jpg
11 вересня 2017 17:28
Додаток2.PDF
11 вересня 2017 17:28
Додаток1.PDF
11 вересня 2017 17:28
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВ "Папірус Універсал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "А-МЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Відхилено 409 400,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2017 12:18
ТОВ "Папірус Універсал"
#40959684
Переможець 426 165,38
UAH з ПДВ
20 вересня 2017 15:08

Документи

15 вересня 2017 12:15
Електронний підпис
15 вересня 2017 12:10
SCAN_20170915_113659237.pdf
13 вересня 2017 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2017 15:06
Електронний підпис
20 вересня 2017 14:26
SCAN_20170920_110419071.pdf
15 вересня 2017 12:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2017 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Папірус Універсал"
#40959684
426 165,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2017 15:06
Електронний підпис
20 вересня 2017 14:26
SCAN_20170920_110419071.pdf
15 вересня 2017 12:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:48
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2017 17:28
280.pdf укладений
03 жовтня 2017 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 426 165,38
UAH з ПДВ