Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2017-08-28-000501-c ● 9f46c447fd8441a1abf55ce4cfa47be3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Вебсайт: | http://ztv.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66 |
Контактна особа: |
Кравченко Наталя Юріївна +380562342740 kp.ozdorovlennya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2017 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2017 13:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2017 13:40 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2017 13:26 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5856 людино-год.
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Березанівська 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 вересня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2017 13:36 |
Оголошення з додатками.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-28-000501-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 29 серпня 2017 11:02
щодо дискримінаційних вимог п. 9. додатку 1 та п. 17 додатку 2 оголошення
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника (п. 17 технічних вимог додатку 2 до оголошення) та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів (п. 9 додатку 1 до оголошення) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Хочу також зазначити, що вимога про наявність діючих охороняемих об’єктів в м. Дніпрі за останні два роки у т.ч. державних підприємств є некоректною так як договори укладаються в основному на 1 рік (наприклад укладені на підставі тендеру), або дана вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимоги Замовника викладена в п. 9 додатку 1 та п. 17 додатку 2 до оголошення, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до оголошення, а саме видалити дані вимоги або змінити відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника (п. 17 технічних вимог додатку 2 до оголошення) та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів (п. 9 додатку 1 до оголошення) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Хочу також зазначити, що вимога про наявність діючих охороняемих об’єктів в м. Дніпрі за останні два роки у т.ч. державних підприємств є некоректною так як договори укладаються в основному на 1 рік (наприклад укладені на підставі тендеру), або дана вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимоги Замовника викладена в п. 9 додатку 1 та п. 17 додатку 2 до оголошення, щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро з можливістю відвідування представників Замовника та надання в складі пропозиції перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. державних підприємств) з копіями договорів, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до оголошення, а саме видалити дані вимоги або змінити відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2017 14:39
Наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, тому ми повинні бути впевнені, що виконавець є стабільна працююча компанія з достатнім досвідом роботи у сфері охоронних послуг.
Надаємо роз’яснення щодо аналогічних договорів: в оголошенні вимагається довідка щодо наявності будь-яких 3-х (трьох) аналогічних договорів та їх копії, виконаних у 2016 або 2017 роках (останні 2 роки). З метою оцінки якості виконаних послуг в оголошенні наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро.
Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що не зрозуміло яким чином можуть надаватися послуги охорони, якщо матеріально-технічної база, мобільна група (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 10 хв. 00 сек.) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті.
Також повідомляємо, що проведення допорогових закупівель не регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» та листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
При проведенні допорогових закупівель наше підприємство керується Рішенням № 30/9 від 08.06.2016р. «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт та послуг у Дніпровській міській ради» (далі – Положення).
У п. 4.4 Положення зазначено, що вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.
Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Положення.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Надаємо роз’яснення щодо аналогічних договорів: в оголошенні вимагається довідка щодо наявності будь-яких 3-х (трьох) аналогічних договорів та їх копії, виконаних у 2016 або 2017 роках (останні 2 роки). З метою оцінки якості виконаних послуг в оголошенні наявна вимога находження охороняємих об’єктів у м. Дніпро.
Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що не зрозуміло яким чином можуть надаватися послуги охорони, якщо матеріально-технічної база, мобільна група (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 10 хв. 00 сек.) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті.
Також повідомляємо, що проведення допорогових закупівель не регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» та листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
При проведенні допорогових закупівель наше підприємство керується Рішенням № 30/9 від 08.06.2016р. «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт та послуг у Дніпровській міській ради» (далі – Положення).
У п. 4.4 Положення зазначено, що вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.
Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Положення.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2017 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" |
144 877,44
UAH з ПДВ
|
140 249,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
167 000,00
UAH з ПДВ
|
140 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП тамплieри |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГРІФ-2007" |
161 040,00
UAH з ПДВ
|
161 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СБ-СЕКУРІТІ" #31142959 |
Переможець |
140 249,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2017 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор | укладений |
14 вересня 2017 11:37
|