Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Pharmaceutical products
Очікувана вартість
36 518 299,47 UAH
UA-2017-08-23-000927-b aad552decefc49de9129611224d468d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лещук Марія Михайлівна

+380322379919 ipktm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДУ "Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012088
Вебсайт: http://www.ipktm.inf.ua
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська область обл., місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 45
Контактна особа: Лещук Марія Михайлівна
+380322379919
ipktm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution “Institute of Blood Pathology and Transfusion Medicine of National Academy of Medical Sciences of Ukraine”
National ID: 02012088
Contact point: Leshchuk Mariia
+380322379919
ipktm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2017 23:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2017 23:12
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2017 23:12
Очікувана вартість: 36 518 299,47 UAH з ПДВ
Publication date: 23 серпня 2017 23:07
Enquiries until: 13 вересня 2017 23:12
Complaints submission until: до 19 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 вересня 2017 23:12

Information

Estimated total value: 36 518 299 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

08 вересня 2017 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 10:00
Перелік змін ДКТ.docx
08 вересня 2017 10:00
ДКТ.docx
08 вересня 2017 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2017 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 10:00
Перелік змін ДКТ.docx
08 вересня 2017 10:00
ДКТ.docx
30 серпня 2017 13:22
ДКТ.docx
24 серпня 2017 15:21
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну придатності товарів
Дата подання: 07 вересня 2017 11:56
Дата відповіді: 08 вересня 2017 10:06
Добрий день! 1) У тендерній документації пунктом 2 додатку 3 передбачено, що термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником (надати Гарантійний лист від Учасника) або не менше 12 місяців на момент постачання. Звертаємо увагу, що з контексту вищезазначеного пункту умову про надання Гарантійного листа можна зрозуміти таким чином, що він стосується лише терміну придатності «не менше 75 %». Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо дати роз’яснення, який саме термін придатності повинен бути зазначений у гарантійному листі від Учасника – «не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником» або «не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником або не менше 12 місяців на момент постачання». 2) Також звертаємо увагу, що в проекті договору про закупівлю пунктом 2.1 передбачено, що термін придатності має становити не менше 75% від загального терміну придатності або по узгодженню з замовником. Це положення не узгоджується з тією умовою, яка зазначена у пункті 2 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо терміну придатності товару на момент поставки або ж внести відповідні зміни до тендерної документації для узгодження між собою різних її умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо Вам за запитання та стосовно нього повідомляємо, що з метою узгодження положень, що містяться у пункті 2 Додатку 3 та пункті 2.1 Додатку 4 до тендерної документації, тендерним комітетом ДУ «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України» на засіданні 08.09.2017 (протокол №5.2) внесені зміни до тендерної документації, а саме:
- пункт 2 Додатку 3 викласти в такій редакції:
«2. Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від зазначеного виробником загального терміну придатності але не менше 12 місяців (надати Гарантійний лист від Учасника)»;
- пункт 2.1 Додатку 4 викласти в такій редакції:
«2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам цього Договору»;
- пункт 2.5 Додатку 4 викласти в такій редакції:
«Термін придатності Товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від зазначеного виробником загального терміну придатності але не менше 12 місяців. Поставка товару з меншим терміном придатності можлива лише за згодою Замовника».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ", Код ЄДРПОУ:38527211
Дата подання: 12 вересня 2017 11:19
Звернення з приводу надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Щодо вимог, про надання інформації про результати проведення досліджень на біоеквівалентність та закупівлі лікарського засобу «бортезоміб» з дозуванням 3 мг
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2017 14:15
Засвідчуємо Вам свою повагу, і надаємо відповідь на Ваші вимоги.

1. Щодо антибіотиків
У клініці інституту проводиться високодозова хіміотерапія, в тому числі для підготовки гематологічних хворих до трансплантації стовбурових гемопоетичних клітин у новоствореному Центрі трансплантації, яка часто призводить до розвитку тяжких інфекційних ускладнень, що робить неможливим проведення операції пересадки. При лікуванні цих інфекційних ускладнень ми хочемо мати впевненість, що закуплений антибіотик матиме таку ж якість і ефективну дозу, що й референтний препарат. У зв’язку з тим ми підтверджуємо свою вимогу про надання документу про біоеквівалентність генеричних антибіотиків, які будуть запропоновані для закупівлі за лотами 9, 13, 21, 22
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

2. Щодо лікарського засобу «бортезоміб»
Інститут від часу реєстрації Бортезомібу застосовує препарат у хворих на множинну мієлому, тому має достатній досвід використання його в різних формах випуску. Препарат застосовується у добовій дозі з розрахунку 1,3 мг/м2 або 1,0 мг/м2 залежно від схеми терапії, показників крові пацієнта, а також наявності у нього побічних ефектів від лікування та супутньої патології. При середній площі тіла 1,9-2,2 м2 розрахункова доза препарату становить від 1,9 до 2,9 мг. Таким чином, найбільш раціональними є форми випуску Бортезомібу по 1 мг або 3 мг. Випуск Бортезомібу по 3,5 мг передбачає залишок 0,5 мг дороговартісного препарату, який необхідно утилізувати за окрему плату. Саме на основі цих аргументів ми вибрали найбільш доцільні для лікування гематологічних хворих дозування Бортезомібу і не вбачаємо потреби закуповувати препарат, розфасовка якого нераціональна.
Таким чином, внесення лікарського засобу (АФІ) Бортезоміб, MHH bortezomibum, у дозуванні 3 мг у номенклатуру закупівель для лікування онкогематологічних хворих забезпечить економію державних коштів та збільшення кількості пацієнтів, які отримають цей препарат.
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 13 вересня 2017 14:25
Запит на зміни
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 14:25
Відповідь просимо переглянути у долученому файлі "відповідь". Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Підприємство "Фармасайнс Україна Інк", Код ЄДРПОУ:22900900
Дата подання: 03 жовтня 2017 12:45
вимога відміни рішення про відхилення пропозиції
Підприємство «ФАРМАСАЙНС Україна Інк» звертається до Вас з вимогою відміни рішення про відхилення нашої пропозиції за лотами 18, 30 в зв’язку з «ненаданням підписаного проекту договору (додаток4)» згідно Протоколу № 5.6 від 02 жовтня 2017р. засідання Тендерного комітету Державної установи “Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України” щодо тендеру на закупівлю препаратів за програмою «Онкологія» на підставі наступного: підписаний Проекту Договору є в складі Тендерної Пропозиції Підприємства «ФАРМАСАЙНС Україна Інк» і розміщений в розділі «Цінова пропозиція».
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Тендерній Документації чітко не визначено місце розміщення підписаного Проекту Договору. У той же час, у Додатках 2 та 3, які визначають документи, що повинні бути надані на підтвердження Кваліфікаційніх критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону та Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі цей документ не вказан. Натомість у додатку 2 у таблиці 2 пункті 9 є вимога розмістити «Довідку учасника (на фірмовому бланку учасника – за наявністю) за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, якої підтверджується згода з проектом договору про закупівлю. Ця довідка нами розміщена у відповідному розділі.
Таким чином, ми розмістили документи згідно з Інструкцією до підготовки Тендерної Пропозиції: підписану «Довідку щодо згоди з Проектом Договору» у розділі «Кваліфікаційніх критеріїв до учасників», Проект Договору - у розділі «Цінова пропозиція».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2017 14:49
Просимо переглянути відповідь у прикріпленому файлі. Дякуємо

Документи подані скаржником

12 вересня 2017 11:08
Вимоги Інститут.pdf
12 вересня 2017 11:13
Вимоги Інститут.pdf

Документи

14 вересня 2017 14:15
Протокол
14 вересня 2017 14:15
Відповідь

Документи подані скаржником

Документи

14 вересня 2017 14:25
Протокол
14 вересня 2017 14:25
Відповідь

Документи

04 жовтня 2017 14:49
Відповідь на скаргу

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Іміпенем, циластатин натрію
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 96 540,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 96,54 UAH з ПДВ


Title: Imipenem/Cilastatin
Current status: Complete
Estimated total value: 96 540,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 96,54 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2017 13:55
Auction planned date: 09 жовтня 2017 13:55
Закінчення: 09 жовтня 2017 14:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 флак
Іміпенем, циластатин натрію, 500 мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, L`viv, General Chuprynky street, 45
Дата доставки: 01 жовтня 2017  —  31 грудня 2017

Imipenem/Cilastatin, 500 mg
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2017
UA-2017-08-23-000927-baad552decefc49de9129611224d468d0
Найменування: ДУ "Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012088
Місцезнаходження: 79044, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 45
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Тева Україна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕД-ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 вересня 2017 23:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 17:25
Протокол
02 жовтня 2017 19:11
Електронний підпис

Публічні документи

20 вересня 2017 10:55
Кваліфікаційна частина.pdf
20 вересня 2017 10:55
Проект договору.pdf
20 вересня 2017 10:55
Технічна частина.pdf
20 вересня 2017 10:55
Кваліфікаційна частина.pdf
20 вересня 2017 10:55
Проект договору.pdf
20 вересня 2017 10:55
Технічна частина.pdf

Документи

23 вересня 2017 23:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 17:24
Протокол
02 жовтня 2017 19:11
Електронний підпис

Документи

23 вересня 2017 23:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 17:21
Протокол
02 жовтня 2017 19:12
Електронний підпис

Документи

23 вересня 2017 23:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 17:25
Протокол
02 жовтня 2017 19:12
Електронний підпис

Публічні документи

22 вересня 2017 19:44
Кваліфікація.pdf
22 вересня 2017 19:44
Тех. частина 1.pdf
22 вересня 2017 19:44
Тех. частина 2.pdf
22 вересня 2017 19:44
Тех. частина 3.pdf
22 вересня 2017 19:44
Форма ТП.pdf

Документи

23 вересня 2017 23:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 17:20
Протокол
02 жовтня 2017 19:13
Електронний підпис

Публічні документи

22 вересня 2017 22:09
2.Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2017 22:09
7.Тех.характ.Лот13.pdf
22 вересня 2017 22:09
6.Інші документи.pdf
22 вересня 2017 22:09
4.Проект договору.pdf
22 вересня 2017 22:09
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМЮНІОН БСВ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ Тева Україна

ТОВ "ФАРМАДІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕД-ТРЕЙД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 96 284,00
UAH з ПДВ
96 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" 96 440,00
UAH з ПДВ
96 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 96 284,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 21:19

Документи

10 жовтня 2017 21:19
Електронний підпис
10 жовтня 2017 20:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2017 21:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
96 284,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2017 21:19
Електронний підпис
10 жовтня 2017 20:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 19:01
Звіт 14-Ду.docx укладений
02 квітня 2018 13:34
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 22:57
Договір укладений
23 жовтня 2017 22:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 96 284,00
UAH з ПДВ