Фармацевтична продукція
Pharmaceutical products
Очікувана вартість
36 518 299,47 UAH
UA-2017-08-23-000927-b aad552decefc49de9129611224d468d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДУ "Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012088
Вебсайт замовника: http://www.ipktm.inf.ua
Місцезнаходження замовника: 79044, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 45
Контактна особа замовника: Лещук Марія Михайлівна
+380322379919
ipktm@ukr.net
Official name: State Institution “Institute of Blood Pathology and Transfusion Medicine of National Academy of Medical Sciences of Ukraine”
National ID: 02012088
Contact point: Leshchuk Mariia
+380322379919
ipktm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2017 23:12
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2017 23:12
Очікувана вартість: 36 518 299,47 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 23 серпня 2017 23:07
Enquiries until: 13 вересня 2017 23:12
Complaints submission until: до 19 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 вересня 2017 23:12

Information

Estimated total value: 36 518 299 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

08 вересня 2017 16:09
Електронний цифровий підпис
08 вересня 2017 10:00
Перелік змін ДКТ.docx
08 вересня 2017 10:00
ДКТ.docx
08 вересня 2017 16:09
Електронний цифровий підпис
30 серпня 2017 13:28
Електронний цифровий підпис
25 серпня 2017 12:12
Електронний цифровий підпис
08 вересня 2017 10:00
Перелік змін ДКТ.docx
08 вересня 2017 10:00
ДКТ.docx
30 серпня 2017 13:22
ДКТ.docx
24 серпня 2017 15:21
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну придатності товарів
Дата подання: 07 вересня 2017 11:56
Дата відповіді: 08 вересня 2017 10:06
Добрий день! 1) У тендерній документації пунктом 2 додатку 3 передбачено, що термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником (надати Гарантійний лист від Учасника) або не менше 12 місяців на момент постачання. Звертаємо увагу, що з контексту вищезазначеного пункту умову про надання Гарантійного листа можна зрозуміти таким чином, що він стосується лише терміну придатності «не менше 75 %». Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо дати роз’яснення, який саме термін придатності повинен бути зазначений у гарантійному листі від Учасника – «не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником» або «не менше 75% від загального терміну придатності зазначеного виробником або не менше 12 місяців на момент постачання». 2) Також звертаємо увагу, що в проекті договору про закупівлю пунктом 2.1 передбачено, що термін придатності має становити не менше 75% від загального терміну придатності або по узгодженню з замовником. Це положення не узгоджується з тією умовою, яка зазначена у пункті 2 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо терміну придатності товару на момент поставки або ж внести відповідні зміни до тендерної документації для узгодження між собою різних її умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо Вам за запитання та стосовно нього повідомляємо, що з метою узгодження положень, що містяться у пункті 2 Додатку 3 та пункті 2.1 Додатку 4 до тендерної документації, тендерним комітетом ДУ «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України» на засіданні 08.09.2017 (протокол №5.2) внесені зміни до тендерної документації, а саме:
- пункт 2 Додатку 3 викласти в такій редакції:
«2. Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від зазначеного виробником загального терміну придатності але не менше 12 місяців (надати Гарантійний лист від Учасника)»;
- пункт 2.1 Додатку 4 викласти в такій редакції:
«2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам цього Договору»;
- пункт 2.5 Додатку 4 викласти в такій редакції:
«Термін придатності Товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від зазначеного виробником загального терміну придатності але не менше 12 місяців. Поставка товару з меншим терміном придатності можлива лише за згодою Замовника».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ "АТОММАШЕКСПОРТ", Код ЄДРПОУ:38527211
Дата подання: 12 вересня 2017 11:19
Звернення з приводу надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Щодо вимог, про надання інформації про результати проведення досліджень на біоеквівалентність та закупівлі лікарського засобу «бортезоміб» з дозуванням 3 мг
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2017 14:15
Засвідчуємо Вам свою повагу, і надаємо відповідь на Ваші вимоги.

1. Щодо антибіотиків
У клініці інституту проводиться високодозова хіміотерапія, в тому числі для підготовки гематологічних хворих до трансплантації стовбурових гемопоетичних клітин у новоствореному Центрі трансплантації, яка часто призводить до розвитку тяжких інфекційних ускладнень, що робить неможливим проведення операції пересадки. При лікуванні цих інфекційних ускладнень ми хочемо мати впевненість, що закуплений антибіотик матиме таку ж якість і ефективну дозу, що й референтний препарат. У зв’язку з тим ми підтверджуємо свою вимогу про надання документу про біоеквівалентність генеричних антибіотиків, які будуть запропоновані для закупівлі за лотами 9, 13, 21, 22
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

2. Щодо лікарського засобу «бортезоміб»
Інститут від часу реєстрації Бортезомібу застосовує препарат у хворих на множинну мієлому, тому має достатній досвід використання його в різних формах випуску. Препарат застосовується у добовій дозі з розрахунку 1,3 мг/м2 або 1,0 мг/м2 залежно від схеми терапії, показників крові пацієнта, а також наявності у нього побічних ефектів від лікування та супутньої патології. При середній площі тіла 1,9-2,2 м2 розрахункова доза препарату становить від 1,9 до 2,9 мг. Таким чином, найбільш раціональними є форми випуску Бортезомібу по 1 мг або 3 мг. Випуск Бортезомібу по 3,5 мг передбачає залишок 0,5 мг дороговартісного препарату, який необхідно утилізувати за окрему плату. Саме на основі цих аргументів ми вибрали найбільш доцільні для лікування гематологічних хворих дозування Бортезомібу і не вбачаємо потреби закуповувати препарат, розфасовка якого нераціональна.
Таким чином, внесення лікарського засобу (АФІ) Бортезоміб, MHH bortezomibum, у дозуванні 3 мг у номенклатуру закупівель для лікування онкогематологічних хворих забезпечить економію державних коштів та збільшення кількості пацієнтів, які отримають цей препарат.
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 13 вересня 2017 14:25
Запит на зміни
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2017 14:25
Відповідь просимо переглянути у долученому файлі "відповідь". Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000927-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Підприємство "Фармасайнс Україна Інк", Код ЄДРПОУ:22900900
Дата подання: 03 жовтня 2017 12:45
вимога відміни рішення про відхилення пропозиції
Підприємство «ФАРМАСАЙНС Україна Інк» звертається до Вас з вимогою відміни рішення про відхилення нашої пропозиції за лотами 18, 30 в зв’язку з «ненаданням підписаного проекту договору (додаток4)» згідно Протоколу № 5.6 від 02 жовтня 2017р. засідання Тендерного комітету Державної установи “Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України” щодо тендеру на закупівлю препаратів за програмою «Онкологія» на підставі наступного: підписаний Проекту Договору є в складі Тендерної Пропозиції Підприємства «ФАРМАСАЙНС Україна Інк» і розміщений в розділі «Цінова пропозиція».
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Тендерній Документації чітко не визначено місце розміщення підписаного Проекту Договору. У той же час, у Додатках 2 та 3, які визначають документи, що повинні бути надані на підтвердження Кваліфікаційніх критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону та Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі цей документ не вказан. Натомість у додатку 2 у таблиці 2 пункті 9 є вимога розмістити «Довідку учасника (на фірмовому бланку учасника – за наявністю) за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, якої підтверджується згода з проектом договору про закупівлю. Ця довідка нами розміщена у відповідному розділі.
Таким чином, ми розмістили документи згідно з Інструкцією до підготовки Тендерної Пропозиції: підписану «Довідку щодо згоди з Проектом Договору» у розділі «Кваліфікаційніх критеріїв до учасників», Проект Договору - у розділі «Цінова пропозиція».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2017 14:49
Просимо переглянути відповідь у прикріпленому файлі. Дякуємо

Документи подані скаржником

12 вересня 2017 11:08
Вимоги Інститут.pdf
12 вересня 2017 11:13
Вимоги Інститут.pdf

Документи

14 вересня 2017 14:15
Протокол
14 вересня 2017 14:15
Відповідь

Документи подані скаржником

Документи

14 вересня 2017 14:25
Протокол
14 вересня 2017 14:25
Відповідь

Документи

04 жовтня 2017 14:49
Відповідь на скаргу

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Анідулафунгін
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 339 077,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 339,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Anidulafungin
Current status: Complete
Estimated total value: 339 077,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 339,08 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2017 12:43
Auction planned date: 09 жовтня 2017 12:43
Закінчення: 09 жовтня 2017 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 флак.
Анідулафунгін, 100 мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Доставка: 79044, Львівська область, L`viv, General Chuprynky street, 45
Дата доставки: від 01 жовтня 2017 23:12 до 31 грудня 2017 23:12

Anidulafungin, 100 mg
CPV: 33600000-6

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2017
UA-2017-08-23-000927-baad552decefc49de9129611224d468d0
Найменування замовника: ДУ "Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012088
Місцезнаходження замовника: 79044, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 45
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 вересня 2017 23:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 15:42
Протокол
02 жовтня 2017 18:39
sign.p7s

Публічні документи

22 вересня 2017 16:32
Тендерна_пропозиція_ФП.pdf
22 вересня 2017 16:32
Технічна_частина_ФП_ч2.pdf
22 вересня 2017 16:32
Технічна_частина_ФП_ч1.pdf

Документи

23 вересня 2017 23:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 15:46
Протокол
02 жовтня 2017 18:40
sign.p7s

Публічні документи

22 вересня 2017 18:28
Витяги МОЗ.pdf

Документи

23 вересня 2017 23:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 15:47
Протокол
02 жовтня 2017 18:40
sign.p7s

Публічні документи

22 вересня 2017 22:09
2.Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2017 22:09
7.Тех.характ.Лот1.pdf
22 вересня 2017 22:09
6.Інші документи.pdf
22 вересня 2017 22:09
4.Проект договору.pdf
22 вересня 2017 22:09
1.Реєстр.pdf

Документи

23 вересня 2017 23:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 жовтня 2017 15:48
Протокол
02 жовтня 2017 18:41
sign.p7s

Публічні документи

23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 1.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 2.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 3.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 4.pdf
23 вересня 2017 14:26
Документи щодо підпису.pdf
23 вересня 2017 14:26
Кваліфікаційна частина.pdf
23 вересня 2017 14:26
Проект договору.pdf
23 вересня 2017 14:26
Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 247 523,10
UAH з ПДВ
247 523,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 238 952,40
UAH з ПДВ
232 692,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 233 403,30
UAH з ПДВ
232 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 226 133,70
UAH з ПДВ
226 133,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2017 18:28
Витяги МОЗ.pdf

Публічні документи

22 вересня 2017 16:32
Тендерна_пропозиція_ФП.pdf
22 вересня 2017 16:32
Технічна_частина_ФП_ч2.pdf
22 вересня 2017 16:32
Технічна_частина_ФП_ч1.pdf

Публічні документи

22 вересня 2017 22:09
2.Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2017 22:09
7.Тех.характ.Лот1.pdf
22 вересня 2017 22:09
6.Інші документи.pdf
22 вересня 2017 22:09
4.Проект договору.pdf
22 вересня 2017 22:09
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 1.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 2.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 3.pdf
23 вересня 2017 14:26
Технічна частина 4.pdf
23 вересня 2017 14:26
Документи щодо підпису.pdf
23 вересня 2017 14:26
Кваліфікаційна частина.pdf
23 вересня 2017 14:26
Проект договору.pdf
23 вересня 2017 14:26
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"
#37514987
Рішення скасоване 226 133,70
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 10:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"
#37514987
Відхилено 226 133,70
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 10:21
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 232 380,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 10:24

Документи

10 жовтня 2017 21:15
sign.p7s
10 жовтня 2017 20:34
Протокол

Документи

23 жовтня 2017 10:21
sign.p7s
23 жовтня 2017 10:18
Протокол

Документи

23 жовтня 2017 10:24
sign.p7s
23 жовтня 2017 10:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
232 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2017 10:24
sign.p7s
23 жовтня 2017 10:23
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 листопада 2017 15:50
Договір укладений
03 листопада 2017 14:20
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2018 11:24
Звіт про виконання договору укладений
03 квітня 2018 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 232 380,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку