Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби
(постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)»
Очікувана вартість
2 554 800,00 UAH
UA-2017-08-23-000860-c ● 7e7e0858a0e148c39918320d880bb365
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2017 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2017 14:07 |
Очікувана вартість: | 2 554 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 774,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76644 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
«ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби
(постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)»
(постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39500000-7 — Текстильні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2017 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2017 17:00 |
Проект договору.docx | |
23 серпня 2017 16:57 |
ТД Текстиль.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
постільна білизна
Дата подання: 28 серпня 2017 14:29
Дата відповіді: 29 серпня 2017 09:21
Чи можуть бути комплекти в декількох дизайнах, кратно 63шт ?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, дизайн комплектів може бути різним, але кратний 63 шт. Дякуємо.
постільна білизна
Дата подання: 28 серпня 2017 14:31
Дата відповіді: 29 серпня 2017 09:22
Дизайни можуть бути - квіти, абстракція, чи тільки дитячі малюнки?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, бажано, щоб постільна білизна була з дитячим малюнком. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000860-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 15 вересня 2017 22:35
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, є незаконним та необґрунтованим.
Відповідно до ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ЦІНА.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника з меншою ціною, та визнання переможцем Учасника з більшою ціною, та пропозиція якого має рад суттєвих порушень, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного віще,
Вимагаємо:
1. Розглянути пропозиції Учасників з додержанням принципів встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 291 від 13.09.2017.
3. Визнати переможцем Учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ЦІНА.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника з меншою ціною, та визнання переможцем Учасника з більшою ціною, та пропозиція якого має рад суттєвих порушень, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного віще,
Вимагаємо:
1. Розглянути пропозиції Учасників з додержанням принципів встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 291 від 13.09.2017.
3. Визнати переможцем Учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль».
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2017 16:26
Шановний Учасник Замовник уважно розглянув Вашу вимогу/скаргу та повідомляємо наступне:
Ваша тендерна пропозиція було відхилена з наступних підстав:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору із зазначенням виробника продукції M.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) видана не на ім’я Учасника та не містить посилання на процедуру, що суперечить п.п.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції M.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан)) відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником; У разі, якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, видану на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п. 1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи (ковдри дитячі) та на закупівлю: ДК 021-2015 – 39514100-9 Рушники (Рушник махровий) не належно оформлений, а саме не містить номеру.
4. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39512000-4 Постільна білизна, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
5. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39516120-9 Подушки, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
6. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
7. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції ТОВ «Березанська суконна фабрика») відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником; У разі, якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, видану на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п. 1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Ваша тендерна пропозиція було відхилена з наступних підстав:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору із зазначенням виробника продукції M.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) видана не на ім’я Учасника та не містить посилання на процедуру, що суперечить п.п.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції M.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан)) відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником; У разі, якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, видану на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п. 1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи (ковдри дитячі) та на закупівлю: ДК 021-2015 – 39514100-9 Рушники (Рушник махровий) не належно оформлений, а саме не містить номеру.
4. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39512000-4 Постільна білизна, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
5. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39516120-9 Подушки, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
6. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
7. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції ТОВ «Березанська суконна фабрика») відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником; У разі, якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, видану на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п. 1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адмінстрації
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000860-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 14 вересня 2017 22:48
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2017-08-23-000860-c, яке розміщене 23.08.2017 на авторизованому електронному майданчику, Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)». Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)» (надалі по тексту – Тендерна документація).
08.09.2017 проведено аукціон на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)» в якому прийняли участь:
ТОВ «ТК-Домашній текстиль» з ціною пропозиції - 1 025 555,40 грн. з ПДВ;
ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» з ціною пропозиції - 1 339 471,20 грн. з ПДВ;
ТОВ 'ААА+' з ціною пропозиції - 2 554 000,00 грн. з ПДВ;
ТОВ ТРЕСТБУД-1 з ціною пропозиції - 2 554 800,00 грн. з ПДВ.
13.09.2017 Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 291 (надалі – Протокол № 291) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТК-Домашній текстиль» та протоколом розгляду тендерних пропозицій № 292 (надалі – Протокол № 292) визначив переможцем ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ».
Такі дії Замовника є незаконними, необґрунтованими, такими що порушують принципи здійснення державних закупівель, виходячи з наступного.
Переможцем процедури закупівля визнано Учасника ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» пропозиція якого має ряд суттєвих порушень, а саме:
1. Відповідно до пунктів 1, 2 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
1.Копія гігієнічного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства.
2.Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві.
Тобто, Замовник зобов’язує Учасників надати висновки і на продукцію, і на тканину та інші матеріали, що використовуються у виробництві.
В порушення умов п. 2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ в складі своєї пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр, а саме напіввовни, або вовни.
2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник встановив вимоги до наповнювача Подушок: силіконизовані поліестрові кульки (ПЕ 100%).
Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників надати Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві.
В порушення умов п. 2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ в складі своєї пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, а саме силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний).
3. Відповідно до документу «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см», який Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» надає в складі своєї пропозицій, Учасник заявляє, що ковдра виготовлена відповідно ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия, ГОСТ 410382 «Изделия швейные. Методы контроля качества», разом з цим, Учасник в складі пропозиції надає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ДСТУ 4239:2003 «Матеріали та вироби текстильні і шкіряні побутового призначення. Основні гігієнічні вимоги». Тобто, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані в пропозиції ковдри Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника з меншою ціною, та визнання переможцем Учасника з більшою ціною, та пропозиція якого має рад суттєвих порушень, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного віще,
Вимагаємо:
1. Розглянути пропозиції Учасників з додержанням принципів встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 292 від 13.09.2017.
3. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
08.09.2017 проведено аукціон на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)» в якому прийняли участь:
ТОВ «ТК-Домашній текстиль» з ціною пропозиції - 1 025 555,40 грн. з ПДВ;
ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» з ціною пропозиції - 1 339 471,20 грн. з ПДВ;
ТОВ 'ААА+' з ціною пропозиції - 2 554 000,00 грн. з ПДВ;
ТОВ ТРЕСТБУД-1 з ціною пропозиції - 2 554 800,00 грн. з ПДВ.
13.09.2017 Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 291 (надалі – Протокол № 291) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТК-Домашній текстиль» та протоколом розгляду тендерних пропозицій № 292 (надалі – Протокол № 292) визначив переможцем ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ».
Такі дії Замовника є незаконними, необґрунтованими, такими що порушують принципи здійснення державних закупівель, виходячи з наступного.
Переможцем процедури закупівля визнано Учасника ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» пропозиція якого має ряд суттєвих порушень, а саме:
1. Відповідно до пунктів 1, 2 Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
1.Копія гігієнічного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства.
2.Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві.
Тобто, Замовник зобов’язує Учасників надати висновки і на продукцію, і на тканину та інші матеріали, що використовуються у виробництві.
В порушення умов п. 2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ в складі своєї пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр, а саме напіввовни, або вовни.
2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник встановив вимоги до наповнювача Подушок: силіконизовані поліестрові кульки (ПЕ 100%).
Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників надати Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві.
В порушення умов п. 2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ в складі своєї пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, а саме силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний).
3. Відповідно до документу «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см», який Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» надає в складі своєї пропозицій, Учасник заявляє, що ковдра виготовлена відповідно ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия, ГОСТ 410382 «Изделия швейные. Методы контроля качества», разом з цим, Учасник в складі пропозиції надає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ДСТУ 4239:2003 «Матеріали та вироби текстильні і шкіряні побутового призначення. Основні гігієнічні вимоги». Тобто, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані в пропозиції ковдри Учасник ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ НАДАЄ.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника з меншою ціною, та визнання переможцем Учасника з більшою ціною, та пропозиція якого має рад суттєвих порушень, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі наведеного віще,
Вимагаємо:
1. Розглянути пропозиції Учасників з додержанням принципів встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення прийняте Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 292 від 13.09.2017.
3. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2017 17:39
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло Вашу вимогу про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» та повідомляє наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» надало висновки санітарно – епідеміологічної експертизи на усі вироби, запропоновані до постачання. Наказ МОЗ від 29.12.2012 р. № 1138 ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. основні гігієнічні вимоги» в пункті 2.2 зазначає: Продукція, що реалізується повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Висновок на готовий виріб підтверджує безпеку всіх складових цього виробу.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» надало висновки санітарно – епідеміологічної експертизи на усі вироби, запропоновані до постачання. Наказ МОЗ від 29.12.2012 р. № 1138 ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. основні гігієнічні вимоги» в пункті 2.2 зазначає: Продукція, що реалізується повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Висновок на готовий виріб підтверджує безпеку всіх складових цього виробу.
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2017-08-23-000860-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 19 вересня 2017 10:54
Вимога про надання додаткової інформації та пояснень
При розгляді тендерних пропозицій та допуску їх до аукціону/оцінки системою тендерний комітет зобов’язаний керуватися відповідністю тендерних пропозицій ст.ст.16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації у їх сукупності.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Теж саме передбачено ч.3. розділу «Оцінка тендерної пропозицій» Тендерної документації.
На підставі наведеного, просимо:
1. Надати обґрунтування та додаткову інформацію чи міститься в Тендерній документацій вимога до учасників надання в складі пропозиції копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ТКАНИНИ ТА ІНШИХ МАТЕРІАЛІВ, що використовуються у виробництві.
2. Надати додаткову інформацію чи містить пропозиція Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» документи передбачені 2 Додатку 2 до Тендерної документації, копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві, а саме:
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр (напіввовни);
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, (силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний)
3. Надати додаткову інформацію, чи міститься в складі пропозиції Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия», на який посилається учасник в документі «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
4. Надати пояснення та додаткову інформацію, відносно яких норм законодавства України, Замовник відхиляє найбільш економічновигідну пропозицію на підставі невідповідності Тендерній документації, та визнається переможцем пропозицію учасника, вищу на 313 915, 80 грн. та яка НЕ МІСТИТЬ документів передбачених Тендерною документацією, тобто не відповідає Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Теж саме передбачено ч.3. розділу «Оцінка тендерної пропозицій» Тендерної документації.
На підставі наведеного, просимо:
1. Надати обґрунтування та додаткову інформацію чи міститься в Тендерній документацій вимога до учасників надання в складі пропозиції копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ТКАНИНИ ТА ІНШИХ МАТЕРІАЛІВ, що використовуються у виробництві.
2. Надати додаткову інформацію чи містить пропозиція Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» документи передбачені 2 Додатку 2 до Тендерної документації, копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві, а саме:
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр (напіввовни);
- висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, (силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний)
3. Надати додаткову інформацію, чи міститься в складі пропозиції Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия», на який посилається учасник в документі «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
4. Надати пояснення та додаткову інформацію, відносно яких норм законодавства України, Замовник відхиляє найбільш економічновигідну пропозицію на підставі невідповідності Тендерній документації, та визнається переможцем пропозицію учасника, вищу на 313 915, 80 грн. та яка НЕ МІСТИТЬ документів передбачених Тендерною документацією, тобто не відповідає Тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2017 09:02
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Стосовно 1. Надати обґрунтування та додаткову інформацію чи міститься в Тендерній документацій вимога до учасників надання в складі пропозиції копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ТКАНИНИ ТА ІНШИХ МАТЕРІАЛІВ, що використовуються у виробництві.
ВІДПОВІДЬ: Відповідно додатку 2 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: 1. Копія гігієнічного висновку санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства. 2. Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві продукції.
Стосовно 2. Надати додаткову інформацію чи містить пропозиція Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» документи передбачені 2 Додатку 2 до Тендерної документації, копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві, а саме: - висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр (напіввовни); - висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, (силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний)
ВІДПОВІДЬ: У пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» наявні документи, передбачені у Додатку 2 ТД: копіі гігієнічних висновків санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства
Стосовно 3. Надати додаткову інформацію, чи міститься в складі пропозиції Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия», на який посилається учасник в документі «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
ВІДПОВІДЬ: У пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» наявний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно до ДСТУ 4239:2003 «Матеріали та вироби текстильні і шкіряні побутового призначення. Основні гігієнічні вимоги» який засвідчує відповідність ковдр гігієнічним вимогам. Відповідність технічних характеристик вимогам Замовника засвідчує документ «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
Стосовно 4. Надати пояснення та додаткову інформацію, відносно яких норм законодавства України, Замовник відхиляє найбільш економічновигідну пропозицію на підставі невідповідності Тендерній документації, та визнається переможцем пропозицію учасника, вищу на 313 915, 80 грн. та яка НЕ МІСТИТЬ документів передбачених Тендерною документацією, тобто не відповідає Тендерній документації.
ВІДПОВІДЬ: Найбільш економічно вигідна за результатами аукціону пропозиція ТОВ «ТК Домашній текстиль» відхилена відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 4 ст 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після відхилення пропозиції ТОВ «ТК Домашній текстиль» Замовник розглянув пропозицію ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ».
Розгорнути
Згорнути
Стосовно 1. Надати обґрунтування та додаткову інформацію чи міститься в Тендерній документацій вимога до учасників надання в складі пропозиції копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ТКАНИНИ ТА ІНШИХ МАТЕРІАЛІВ, що використовуються у виробництві.
ВІДПОВІДЬ: Відповідно додатку 2 ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: 1. Копія гігієнічного висновку санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства. 2. Копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві продукції.
Стосовно 2. Надати додаткову інформацію чи містить пропозиція Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» документи передбачені 2 Додатку 2 до Тендерної документації, копії гігієнічних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність тканини та інших матеріалів, що використовуються у виробництві, а саме: - висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів для виготовлення ковдр (напіввовни); - висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів наповнювача для подушок, (силіконизовані поліестрові кульки (наповнювач поліефірний силіконізованний)
ВІДПОВІДЬ: У пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» наявні документи, передбачені у Додатку 2 ТД: копіі гігієнічних висновків санітарно-епідеміалогічної експертизи на відповідність продукції згідно санітарного законодавства
Стосовно 3. Надати додаткову інформацію, чи міститься в складі пропозиції Учасника ТОВ «Імпреса текстиль» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно із ГОСТ 9382-78 Одеяла чистошерстяные и полушерстяные. Общие технические условия», на який посилається учасник в документі «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
ВІДПОВІДЬ: У пропозиції ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» наявний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ковдру виготовлену відповідно до ДСТУ 4239:2003 «Матеріали та вироби текстильні і шкіряні побутового призначення. Основні гігієнічні вимоги» який засвідчує відповідність ковдр гігієнічним вимогам. Відповідність технічних характеристик вимогам Замовника засвідчує документ «Посвідчення про якість Ковдра 100х140см».
Стосовно 4. Надати пояснення та додаткову інформацію, відносно яких норм законодавства України, Замовник відхиляє найбільш економічновигідну пропозицію на підставі невідповідності Тендерній документації, та визнається переможцем пропозицію учасника, вищу на 313 915, 80 грн. та яка НЕ МІСТИТЬ документів передбачених Тендерною документацією, тобто не відповідає Тендерній документації.
ВІДПОВІДЬ: Найбільш економічно вигідна за результатами аукціону пропозиція ТОВ «ТК Домашній текстиль» відхилена відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 4 ст 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після відхилення пропозиції ТОВ «ТК Домашній текстиль» Замовник розглянув пропозицію ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ».
Управління освіти молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-08-23-000860-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 22 вересня 2017 17:37
Дата подання: 22 вересня 2017 17:37
Скарга на рішення замовника
СКАРГА
на рішення Замовника
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів
№ UA-2017-08-23-000860-c, яке розміщене 23.08.2017 на авторизованому електронному майданчику, Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі по тексту – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)». Разом з цим, оприлюднено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару:
«ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)» (надалі по тексту – Тендерна документація).
08.09.2017 проведено аукціон на закупівлю товару: «ДК 021:2015 - 39500000-7 - Текстильні вироби (постільна білизна, подушка, ковдра, рушник, покривало дитяче)»
в якому прийняли участь:
ТОВ «ТК-Домашній текстиль» з ціною пропозиції - 1 025 555,40 грн. з ПДВ;
ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ» з ціною пропозиції - 1 339 471,20 грн. з ПДВ;
ТОВ 'ААА+' з ціною пропозиції - 2 554 000,00 грн. з ПДВ;
ТОВ ТРЕСТБУД-1 з ціною пропозиції - 2 554 800,00 грн. з ПДВ.
Щодо неправомірності рішення Замовника по відхиленню пропозиції
ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
13.09.2017 Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 291 (надалі – Протокол № 291) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТК-Домашній текстиль» та протоколом розгляду тендерних пропозицій № 292 (надалі – Протокол № 292) визначив переможцем ТОВ «ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ».
Відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль» Протокольним рішенням № 291 Замовник мотивує наступним:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору із зазначенням виробника продукції М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан)) видане не на ім’я Учасника та не містить посилання на процедуру, що суперечить п.п.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником; У разі якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, надану на ім’я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п.1 п.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи (ковдри дитячі) та на закупівлю: ДК 021-2015 – 39514100-9 Рушники (Рушник махровий) не належно оформлений, а саме не містить номеру.
4. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39512000-4 Постільна білизна, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
5. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39616120-9 Подушки, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
6. Лист-відгук від Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про співпрацю на закупівлю: ДК 021-2015 – 39511000-7 Ковдри та пледи, не належно оформлений, а саме не містить номеру.
7. У складі пропозиції Учасника (виробник продукції ТОВ «Березанська суконна фабрика») відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Учасником;
У разі якщо Учасник не є виробником Товару, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Виробника, надану на ім’я Учасника з вказанням номеру закупівлі, назви замовника та відповідними копіями документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується Виробником, що суперечить п.п.1 п.5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Але, таке рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції
ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є незаконним та необґрунтованим, виходячи з наступного:
1. Відносно «порушення» Учасником вказаного в пункті 1 Протоколу № 291 зазначаємо наступне.
Виробником рушників махрових є М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан)
з яким Учасник ТОВ « ТК-Домашній текстиль» безпосередньо не має договірних відносин. Дану продукцію для ТОВ «ТК-Домашній текстиль» поставляє ТОВ «УКРТЕКСІМ», який
є офіційним представником і дистриб’ютором М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) на території України, про що Учасником в пропозиції надано лист від 01.09.2017
ТОВ «УКРТЕКСІМ» про представництво інтересів, лист ТОВ «УКРТЕКСІМ» про наявність обладнання та працівників у М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) необхідних для участі в даній закупівлі.
Таким чином, у зв’язку з тим, що ТОВ «ТК-Домашній текстиль» «напряму» не співпрацює з виробником, Довідка від виробника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору із зазначенням виробника продукції М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан)) видане не на ім’я не Учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль», а на ім’я офіційного власного дистриб’ютора ТОВ «УКРТЕКСІМ», який в подальшому надав довідки на ім’я ТОВ «ТК-Домашній текстиль» та які містяться в складі пропозиції.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль» містяться наступні довідки від виробника М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан):
- про те, що ТОВ «УКРТЕКСІМ» є його офіційним представником і дистриб’ютором;
- про те, що М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) має власне обладнання
та матеріально-технічну базу;
- про те, що М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) має все необхідне обладнання для виробництва домашнього текстилю та махрових рушників.
Одночасно ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в своїй пропозиції підтвердив співпрацю з ТОВ «УКРТЕКСІМ», який підтвердив співпрацю з виробником М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан).
Крім того, ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в своїй пропозиції надав весь необхідний пакет документів про наявність власної/орендованої матеріально-технічної бази
та виробничого обладнання, на якому є можливість виготовляти текстильні вироби.
Виходячи з наведеного, ТОВ «ТК-Домашній текстиль» повністю виконано вимоги п.п.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
і рішення Замовника по відхиленню пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
є неправомірним і необґрунтованим.
Відносно того, що довідка видана М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) не містить посилання на процедуру, що суперечить п.п.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначаємо, що по-перше дана вимога в Тендерній документації носить дискримінаційний характер, оскільки Учасник не може вимагати від виробника певного змісту довідок.
В свою чергу, відповідно до п.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пунктом 3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
По-друге, зазначення або не зазначення в довідці посилання на процедуру ніяким чином не впливає на зміст пропозиції, якість, ціну продукції тощо, таким чином відсутність номеру закупівлі в листі також можна віднести до формальних, несуттєвих помилок.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) є помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
2. Відносно підстави для відхилення Учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль», зазначеної в п. 2 Протоколу Замовника, щодо відсутності у складі пропозиції Учасника (виробник продукції М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання договору з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, якщо ці основні засоби (засіб) орендується, зазначаємо наступне.
В пропозиції Учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» надає лист М.YAHYA M. YOUSUF BARI (Пакистан) та лист ТОВ «УКРТЕКСІМ» яким виробник та постачальник підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання договору. В свою чергу Вказані підприємства відмовляють в наданні копій документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, оскільки вказані документи містять комерційну таємницю, про що надані відповідні листи.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» № 611 від 9 серпня 1993 р. встановлено перелік документів, які НЕ становлять комерційну таємницю та які підприємства зобов'язані подавати органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
В свою чергу, документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально технічної бази, право власності, договори оренди НЕ входять до вищезгаданого переліку, таким чином, виробник має право відмовити у надання копій таких документів, а Замовник в
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2017 16:46
Рішення від 26.09.2017 № 6692 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2017 16:46
Інфориація про резолютивну частину рішення від 12.10.2017 № 7318.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2017 11:43
Замість пмилково опублікованих Інфориація про резолютивну частину рішення від 12.10.2017 № 7218.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2017 12:19
Рішення від 12.10.2017 № 7218.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2017 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення переможця ТОВ "Імпреса Текстиль" на підставі рішення АМКУ №7218-р/пк-пз від 12.10.2017 року
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2017 15:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2017 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
1 025 555,40
UAH з ПДВ
|
1 025 555,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" |
1 339 471,20
UAH з ПДВ
|
1 339 471,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ААА+' |
2 554 000,00
UAH з ПДВ
|
2 554 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРЕСТБУД-1 |
2 554 800,00
UAH з ПДВ
|
2 554 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Рішення скасоване |
1 025 555,40
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2017 15:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" #40333461 |
Рішення скасоване |
1 339 471,20
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2017 15:40
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Відхилено |
1 025 555,40
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2017 13:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ" #40333461 |
Відхилено |
1 339 471,20
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 17:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ААА+' #41276001 |
Відхилено |
2 554 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 17:54
|
ТОВ ТРЕСТБУД-1 #39375042 |
Відхилено |
2 554 800,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2017 11:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 листопада 2017 11:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі