Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
237 600,00 UAH
UA-2017-08-23-000387-b 9a9e2d15dbcb40d1906ab1ec19604964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красуцька Ірина Олександрівна

380484221078 yuzhny_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26275125
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, проспект Григорівського Десанту, будинок 26-А
Контактна особа: Красуцька Ірина Олександрівна
380484221078
yuzhny_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2017 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 08 вересня 2017 12:51
Очікувана вартість: 237 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19800 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, проспект Григорівського Десанту, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2017 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 11:57
Проект Договору картопля 2017.doc
23 серпня 2017 11:57
ТД картопля 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-23-000387-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Фещенко А.А., Код ЄДРПОУ:2305315279
Дата подання: 25 серпня 2017 07:49
Вимогаю привести розділ Кваліфікаційні критерії, а саме п. 3.3. у відповідність чинному законодавству.
Відповідно до п.3 ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник в тендерній документації установлює такий кваліфікаційний критерій як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного, що дублюється роз`ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 вих.№3302-06/3812-06. У вищезазначеному роз`ясненні зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуючись законодавства в цілому. Таким чином, тендерна документація замовника містить вимоги, що призводять до дискримінації учасників (ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), дотримуючись загальних принципів здійснення публічних закупівель та законодавства про публічні закупівлі в цілому, прошу переглянути даний розділ згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2017 12:00
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в тендерній документації установлює один або декілька кваліфікаційний критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник не вважає вимоги, зазначені в пункті 3.3., дискваліфікаційними, так як Учасники, які в 2015-2016 роках не здійснювали Замовнику (Управлінню освіти, культури, спорту та молодіжної політики Южненської міської ради) поставки продуктів за предметом закупівлі відкритих торгів, повинні подати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення про те, що не здійснювалась Учасником поставка продуктів за предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2017 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Південьпрод 146 520,00
UAH з ПДВ
146 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 178 200,00
UAH з ПДВ
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шигаєва Л. А 205 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

18 вересня 2017 13:35
Довідка фіскальної служби
16 вересня 2017 11:26
Довідка МВС
07 вересня 2017 16:43
Технічна частина.pdf
07 вересня 2017 16:43
Кваліфікація 5.pdf
07 вересня 2017 16:43
Кваліфікація 4.pdf
07 вересня 2017 16:43
Кваліфікація 3.pdf
07 вересня 2017 16:43
Кваліфікація 2.pdf
07 вересня 2017 16:43
Кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

05 вересня 2017 14:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Південьпрод

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ФОП Шигаєва Л. А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Південьпрод
#40348609
Переможець 146 520,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2017 12:18

Документи

12 вересня 2017 12:16
Електронний підпис
08 вересня 2017 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2017 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Південьпрод
#40348609
146 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2017 12:16
Електронний підпис
08 вересня 2017 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2017 13:15
Додоткова угода № 1.pdf зміни до договору
10 листопада 2017 13:14
Електронний підпис укладений
25 вересня 2017 17:08
Договор № 85 .pdf укладений
25 вересня 2017 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 85 від 25.09.2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 146 520,00
UAH