Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу «D» в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47729) (Проектні роботи (стадія «Р»))
Очікувана вартість
5 072 638,00 UAH
UA-2017-08-22-000433-c 571d296b85b0422794f4432fe84ee0d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна , Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2017 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2017 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2017 10:30
Початок аукціону: 27 вересня 2017 13:10
Очікувана вартість: 5 072 638,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25363 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу «D» в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47729) (Проектні роботи (стадія «Р»))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2017 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 15:00
Перелік змін_15.09.2017.docx
15 вересня 2017 15:00
Тендерна документація_ред. 03.doc
08 вересня 2017 14:08
Перелік змін_08.09.2017.docx
22 серпня 2017 14:25
Том 22_ІТЗ ЦО_перон.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 21_Захист від шуму_Перон.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 20_ОВНС.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 18_ПОБ ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 17_Аеродромно планувальні роботи ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 16_Генплан_ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 13_ПОБ І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 12_Ліквідаційний тампонаж_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 11.2_Зовнішні мережі водопостачання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 11.1_Водозабір підземних вод_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 10_Системи та мережі звязку відеонагляду_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 09 ЦЗЛ_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 08_Освітлення перону_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 07_Електропостачання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 06_Світлосигнальне обладнання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 05_Водостічна мережа_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 04_Аеродромно планувальні роботи_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 03_Підготовчі роботи_І черга ч2.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 03_Підготовчі роботи_І черга ч1.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 02_Генплан_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 01_Пояснювальна записка Вихідні дані.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями під перон.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями КНС.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями ємність 5000м3.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геодезичними вишукуваннями.pdf
22 серпня 2017 14:24
Відомість обсягів робіт 2-черга ВОБ.rtf
22 серпня 2017 14:24
Відомість обсягів робіт 1-черга ВОБ.rtf
15 вересня 2017 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 14:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2017 15:00
Перелік змін_15.09.2017.docx
15 вересня 2017 15:00
Тендерна документація_ред. 03.doc
08 вересня 2017 14:08
Тендерна документація_ред. 02.doc
22 серпня 2017 14:24
Тендерна документація.doc
08 вересня 2017 14:08
Перелік змін_08.09.2017.docx
22 серпня 2017 14:25
Том 22_ІТЗ ЦО_перон.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 21_Захист від шуму_Перон.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 20_ОВНС.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 18_ПОБ ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 17_Аеродромно планувальні роботи ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 16_Генплан_ІІ черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 13_ПОБ І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 12_Ліквідаційний тампонаж_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 11.2_Зовнішні мережі водопостачання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 11.1_Водозабір підземних вод_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 10_Системи та мережі звязку відеонагляду_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 09 ЦЗЛ_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 08_Освітлення перону_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 07_Електропостачання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 06_Світлосигнальне обладнання_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 05_Водостічна мережа_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 04_Аеродромно планувальні роботи_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 03_Підготовчі роботи_І черга ч2.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 03_Підготовчі роботи_І черга ч1.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 02_Генплан_І черга.pdf
22 серпня 2017 14:25
Том 01_Пояснювальна записка Вихідні дані.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями під перон.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями КНС.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геологічними вишукуваннями ємність 5000м3.pdf
22 серпня 2017 14:24
Звіт за геодезичними вишукуваннями.pdf
22 серпня 2017 14:24
Відомість обсягів робіт 2-черга ВОБ.rtf
22 серпня 2017 14:24
Відомість обсягів робіт 1-черга ВОБ.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиції змін в тендерної документації
Дата подання: 12 вересня 2017 17:55
Дата відповіді: 15 вересня 2017 13:58
Згідно вимог ДБН А.2.2-3-2014 п. 9.1 "Стадія Р розробляється на підставі затвердженої попередньої стадії", а не у відповідності. п. 4.1 того ж ДБН - "Проектна документація для будівництва має відповідати положенням законодавства. вимогам містобудівної документації, будівельним нормам, стандартам і правилам. Просимо врахувати дані зміни в тендерній документаціі, в пунктах: - аркуш 15 із 46 - п.1 до робіт належить... - аркуш 16 із 46 - п.4 мета... Завдання на проектування: - аркуш 18 із 46 - п. 10 ​проект договору на закупівлю: - аркуш 35 із 46 - п. 1.2​ та 2.2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено:
П.1.1. Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Роботи необхідно виконати на підставі:
- Завдання на проектування від 15.06.2017 № 09.1-25-12, яке наведено нижче на аркушах з 17 по 19 цієї Тендерної документації.
- Проектної документації об’єкту будівництва «Реконструкція перону для повітряних суден термінального комплексу «D» в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47729) стадія «Проект»».

В п. 10 Завдання на проектування від 15 червня 2017 № 09.1-25-12 зазначено:
Стадію «Робоча документація» розробити на підставі та у відповідності стадії «Проект».

Стадія «Робоча документація» розробляється на основі та по рішенням попередньо затвердженої стадії «Проект» для виконання будівельно-монтажних робіт.

При цьому по стадії «Проект» було отримано звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» про відповідність проектної документації Об’єкта будівництва вимогам містобудівної документації, будівельним нормам, стандартам і правилам.

Тобто, виконання робочої документації відповідно до стадії «Проект», що має позитивний звіт експертного органу, не є порушенням п.4.1 ДБН А.2.2-3-2014.

Крім того, авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об’єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.

З огляду на зазначене та зважаючи на синонімічність вислові «відповідно до» та «на підставі», вважаємо пропозицію про внесення змін до тендерної документації недоречною та несуттєвою, так як вона не вплине на формування тендерної пропозиції та на характер подальшого виконання робіт з розробки стадії «Робоча документація».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2017 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" 4 819 006,00
UAH з ПДВ
4 819 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" 5 050 000,00
UAH з ПДВ
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2017 18:59
Електронний підпис
25 вересня 2017 17:41
Добробут 5626 medoc.zip
25 вересня 2017 17:41
Добробут 5626 p7s.zip
25 вересня 2017 17:41
Умови пропозиції.pdf
25 вересня 2017 17:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 3 480 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2017 11:15

Документи

05 жовтня 2017 11:15
Електронний підпис
05 жовтня 2017 11:15
Протокол розгляду.pdf
27 вересня 2017 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2017 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2017 11:15
Електронний підпис
05 жовтня 2017 11:15
Протокол розгляду.pdf
27 вересня 2017 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:13
37-14.2_5-22.6.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2023 15:25
37-14.2_5-22.5.pdf зміни до договору
01 лютого 2023 15:25
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 17:08
37-14.2_5-22.4.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 17:08
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 16:29
37-14.2_5-22.3 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 17:49
37-14.2_5-22.2 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 10:03
37-14.2_5-22.1 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 15:53
37-14.2_5-22-1АЛЬТІС-КОНСТРАКШН.pdf укладений
26 жовтня 2017 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк виконання робіт та строк дії Договору на 136 календарних днів, а саме до 13.11.2020 року на підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження (п.4 ч. 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020 року.)
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору в частині продовження строку виконання робіт, визначеного п. 6.1 договору на 182 календарних дні (з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1 від 30.06.2020) та продовжити строк дії договору, визначеного в п. 12.1 договору (з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1 від 30.06.2020) до 14.05.2021 року на підставі документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020р. та п.п. 3 п. 13.12 договору, а саме: (істотні умови договору на закупівлю можуть змінюватись після підписання Договору до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції що діяла на момент укладання Договору) Сторони домовились внести зміни до Договору в частині подовження строку дії Договору до 31.01.2022 року в зв'язку з винекненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження, при цьому такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла на момент укладання Договору), сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.01.2023 в зв'язку з документально підтвердженими об'єктивними обставинами (в тому числі Експертна оцінка ДП "Укрдержбудекспертиза" №00-0865/03-21 від 22.11.2021), що спричинили таке продовження, при цьому такі зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вносяться зміни до Договору 1 шляхом укладання Додаткової угоди, на підставі підпункту 3 пункту 13.12 Договору та підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції, що діяла на момент укладання Договору 1, шляхом викладення зазначених пунктів в новій редакції з урахуванням змін в частині подовження строку дії Договору, визначеного пунктом 12.1 Договору (в редакції додаткової угоди №4), до 31 грудня 2023 року.»
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Підсумкової накладної вартість виконаних виконавцем Робіт становить 1 931 400,00 грн. (один мільйон дев’ятсот тридцять одна тисяча чотириста гривень, 00 копійок), включаючи ПДВ 20% – 321 900,00 грн. (триста двадцять одна тисяча дев’ятсот гривень, 00 копійок). Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладання Договору) та пункту 13.12 Договору істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML