Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
28 400,00 UAH
UA-2017-08-21-000696-c 1008e332691f4964a93e930b99cb135b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бодлак Марія

+380343733294 osvita_bolehiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20556461
Місцезнаходження: 77202, Україна , Івано-Франківська обл., Болехів, вул. Коперника, 13, м. Болехів, Івано-Франківська обл.
Контактна особа: Бодлак Марія
+380343733294
osvita_bolehiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 19:16
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуга з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Поляницької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 люд
Лот №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77221, Україна, Івано-Франківська обл., Болехів, І.Франка,59, с.Поляниця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Тендерна документація

21 серпня 2017 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 18:51
лот № 5.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Дубів Марія Юріївна
#2256004227
Переможець 28 400,00
UAH
21 серпня 2017 19:16

Документи

21 серпня 2017 19:16
Електронний підпис
21 серпня 2017 19:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2017 19:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Дубів Марія Юріївна
#2256004227
28 400,00
UAH
Документи

Документи

21 серпня 2017 19:16
Електронний підпис
21 серпня 2017 19:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 17:14
додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
03 січня 2018 17:13
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 16:03
договір № 2.PDF укладений
01 вересня 2017 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини шостої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі":дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML