Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з термомодернізацією дошкільного дитячого будинку
Очікувана вартість
5 450 578,00 UAH
UA-2017-08-21-000693-a 7df27080114741919c1c8bffb6a98db1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андреєва Ірина Анатоліївна

380995321510 irishadamaskina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Краматорський дошкільний дитячий будинок № 3 "Гайок" Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23984683
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Контактна особа: Андреєва Ірина Анатоліївна
380995321510
irishadamaskina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 06 вересня 2017 12:25
Очікувана вартість: 5 450 578,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 252,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2017 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2017 13:31
протокол щодо внесення змін.pdf
28 серпня 2017 13:30
ТД_Капітальний ремонт (термомодернізація) зі змінами 28.08.2017.docx
21 серпня 2017 12:38
до додатку 2.3.rar
21 серпня 2017 12:37
додаток 2.3.rar
21 серпня 2017 12:23
додаток 2.2.rar
21 серпня 2017 12:23
додаток 2.1.rar
28 серпня 2017 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2017 13:31
протокол щодо внесення змін.pdf
28 серпня 2017 13:30
ТД_Капітальний ремонт (термомодернізація) зі змінами 28.08.2017.docx
21 серпня 2017 12:22
ТД_Капітальний ремонт (термомодернізація) 18.08.2017.docx
21 серпня 2017 12:38
до додатку 2.3.rar
21 серпня 2017 12:37
додаток 2.3.rar
21 серпня 2017 12:23
додаток 2.2.rar
21 серпня 2017 12:23
додаток 2.1.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 серпня 2017 09:16
Дата відповіді: 28 серпня 2017 13:29
Доброго дня! Наше підприємство ознайомилось з тендерною документацією. Під час ознайомлення у нас виникли деякі питання. Просимо надати пояснення (з внесенням відповідних змін у тендерну документацію у разі необхідності) на наступні питання: 1. Пунктом 6 розділу ІІІ передбачено, що розрахунок договірної ціни та калькуляція (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути надана у друкованому вигляді), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни. Проте, система електроних закупівель не передбачає можливості надання друкованих документів. Просимо пояснити вищевказану вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію. 2.Останнім абзацем додатку №3 до тендерної документації передбачено, що Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Проте, в тендерній документації не вказано спосіб надання тендерної пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (поштою, електронною поштою, особисто, шляхом розміщення на електронній площадці). Просимо пояснити, яким шляхом має бути надана тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону,та внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. п.1.1. таблиці 2 додатку №1 до тендерної документації передбачено подання в складі тендерної пропозиції копії статуту або іншого установчого документу. Наше підприємство працює на підставі модельного статуту. Просимо пояснити, який документ має бути наданий нами у цьому випадку. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого запитання надаємо наступну відповідь: 1. Розрахунок договірної ціни та калькуляція (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути наданий у сканованому вигляді у форматі PDF за підписом уповноваженої особи та скріплений печаткою, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни (відповідні зміни внесені до тендерної документаці.
2. Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3)шляхом використання електронної системи закупівель – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону в сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумеровану та скріплену печаткою.»
3. У Вашому випадку Ви можете подати модельний статут додавши до нього рішення учасників підприємства, що засвідчує факт використання модельного статуту Вашим підприємством.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 серпня 2017 09:54
Дата відповіді: 28 серпня 2017 11:28
Доброго дня! Формами, що наведені у додатках до тендерної документації, передбачено необхідність зазначення ініціалів та прізвища уповноваженої особи учасника. Уповноважена особа нашого підприємства має тільки ім'я та прізвище. Просимо пояснити чи може наша уповноважена особа вказувати тільки ім'я та прізвище. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! В данному випадку Ваша посадова особа може вказувати прізвище та ім'я.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2017 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Київська девелоперська компанія 5 441 456,51
UAH з ПДВ
5 441 456,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будреконструкція-1 5 445 034,61
UAH з ПДВ
5 445 034,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2017 22:33
25 проект договору.pdf
05 вересня 2017 22:33
24 захист довкілля .pdf
05 вересня 2017 22:33
23 календарний графік.pdf
05 вересня 2017 22:33
22 прибуток.pdf
05 вересня 2017 22:33
21 адм витрати.pdf
05 вересня 2017 22:33
19 кошторисні документи.pdf
05 вересня 2017 22:33
17 тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2017 22:33
16 довідка ст 17 довільна.pdf
05 вересня 2017 22:33
15 ст 17 по формі.pdf
05 вересня 2017 22:33
14 копія дозволів.pdf
05 вересня 2017 22:33
13 копія ліцензії.pdf
05 вересня 2017 22:33
12 2 наказ 1.pdf
05 вересня 2017 22:33
12 1 наказ.pdf
05 вересня 2017 22:33
11 довіреність.pdf
05 вересня 2017 22:33
10 КОПІЯ протоколу.pdf
05 вересня 2017 22:33
9 копія пдв.pdf
05 вересня 2017 22:33
8 ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2017 22:33
7 копія стауту.pdf
05 вересня 2017 22:33
5 дов про аналог дог.pdf
05 вересня 2017 22:33
4 охорона праці посв.pdf
05 вересня 2017 22:33
3 кошторисник.pdf
05 вересня 2017 22:33
2 працівники.pdf
05 вересня 2017 22:33
1 обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Київська девелоперська компанія

ТОВ Будреконструкція-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Київська девелоперська компанія
#25274325
Переможець 5 441 456,51
UAH з ПДВ
12 вересня 2017 09:42

Документи

12 вересня 2017 09:37
Електронний підпис
12 вересня 2017 09:28
протокол.pdf
06 вересня 2017 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2017 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Київська девелоперська компанія
#25274325
5 441 456,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2017 09:37
Електронний підпис
12 вересня 2017 09:28
протокол.pdf
06 вересня 2017 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 15:43
додаткова угода № 4.pdf укладений
23 червня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 14:28
додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:12
Електронний підпис укладений
16 листопада 2017 09:23
додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
16 листопада 2017 09:23
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2017 09:23
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 09:26
додаткова угода.jpg зміни до договору
06 жовтня 2017 09:26
додаткова угода1.jpg зміни до договору
06 жовтня 2017 09:26
Електронний підпис укладений
28 вересня 2017 09:49
додаток 4 - план фінансування.pdf укладений
28 вересня 2017 09:48
додаток 3 - календарний графік.pdf укладений
28 вересня 2017 09:48
додаток 1- договірна ціна.pdf укладений
28 вересня 2017 09:48
додаток 2 - протокол погодження ціни.pdf укладений
28 вересня 2017 09:48
договір № 110.pdf укладений
28 вересня 2017 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов надання попередньої оплати та п. 6.1.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов використання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 764 001,50
UAH
Причини розірвання договору: В зв’язку з істотним збільшенням вартості матеріальних ресурсів та рівня заробітної плати після укладення Договору та неможливістю зміни ціни Договору після його підписання Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 110 від 27 вересня 2017 року, укладеного між Сторонами.