Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з термомодернізацією дошкільного дитячого будинку
Очікувана вартість
5 450 578,00 UAH
UA-2017-08-21-000693-a ● 7df27080114741919c1c8bffb6a98db1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Краматорський дошкільний дитячий будинок № 3 "Гайок" Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 23984683 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4 |
Контактна особа: |
Андреєва Ірина Анатоліївна 380995321510 irishadamaskina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2017 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2017 12:25 |
Очікувана вартість: | 5 450 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 252,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84301, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2017 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2017 13:31 |
протокол щодо внесення змін.pdf | |
28 серпня 2017 13:30 |
ТД_Капітальний ремонт (термомодернізація) зі змінами 28.08.2017.docx | |
21 серпня 2017 12:38 |
до додатку 2.3.rar | |
21 серпня 2017 12:37 |
додаток 2.3.rar | |
21 серпня 2017 12:23 |
додаток 2.2.rar | |
21 серпня 2017 12:23 |
додаток 2.1.rar |
28 серпня 2017 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2017 13:31 |
протокол щодо внесення змін.pdf
|
|||
28 серпня 2017 13:30 |
ТД_Капітальний ремонт (термомодернізація) зі змінами 28.08.2017.docx
|
|||
21 серпня 2017 12:38 |
до додатку 2.3.rar
|
|||
21 серпня 2017 12:37 |
додаток 2.3.rar
|
|||
21 серпня 2017 12:23 |
додаток 2.2.rar
|
|||
21 серпня 2017 12:23 |
додаток 2.1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 серпня 2017 09:16
Дата відповіді: 28 серпня 2017 13:29
Доброго дня!
Наше підприємство ознайомилось з тендерною документацією. Під час ознайомлення у нас виникли деякі питання. Просимо надати пояснення (з внесенням відповідних змін у тендерну документацію у разі необхідності) на наступні питання:
1. Пунктом 6 розділу ІІІ передбачено, що розрахунок договірної ціни та калькуляція (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути надана у друкованому вигляді), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.
Проте, система електроних закупівель не передбачає можливості надання друкованих документів. Просимо пояснити вищевказану вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
2.Останнім абзацем додатку №3 до тендерної документації передбачено, що Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Проте, в тендерній документації не вказано спосіб надання тендерної пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (поштою, електронною поштою, особисто, шляхом розміщення на електронній площадці).
Просимо пояснити, яким шляхом має бути надана тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону,та внести відповідні зміни до тендерної документації.
3. п.1.1. таблиці 2 додатку №1 до тендерної документації передбачено подання в складі тендерної пропозиції копії статуту або іншого установчого документу.
Наше підприємство працює на підставі модельного статуту.
Просимо пояснити, який документ має бути наданий нами у цьому випадку.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого запитання надаємо наступну відповідь: 1. Розрахунок договірної ціни та калькуляція (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути наданий у сканованому вигляді у форматі PDF за підписом уповноваженої особи та скріплений печаткою, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни (відповідні зміни внесені до тендерної документаці.
2. Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3)шляхом використання електронної системи закупівель – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону в сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумеровану та скріплену печаткою.»
3. У Вашому випадку Ви можете подати модельний статут додавши до нього рішення учасників підприємства, що засвідчує факт використання модельного статуту Вашим підприємством.
2. Учасник, з мінімальною ціною після завершення процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3)шляхом використання електронної системи закупівель – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону в сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумеровану та скріплену печаткою.»
3. У Вашому випадку Ви можете подати модельний статут додавши до нього рішення учасників підприємства, що засвідчує факт використання модельного статуту Вашим підприємством.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 серпня 2017 09:54
Дата відповіді: 28 серпня 2017 11:28
Доброго дня!
Формами, що наведені у додатках до тендерної документації, передбачено необхідність зазначення ініціалів та прізвища уповноваженої особи учасника. Уповноважена особа нашого підприємства має тільки ім'я та прізвище.
Просимо пояснити чи може наша уповноважена особа вказувати тільки ім'я та прізвище.
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! В данному випадку Ваша посадова особа може вказувати прізвище та ім'я.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Переможець |
5 441 456,51
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2017 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2018 15:43
|
додаткова угода № 4.pdf | укладений |
23 червня 2018 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 14:28
|
додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2017 09:23
|
додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2017 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2017 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2017 09:26
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
06 жовтня 2017 09:26
|
додаткова угода1.jpg | зміни до договору |
06 жовтня 2017 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2017 09:49
|
додаток 4 - план фінансування.pdf | укладений |
28 вересня 2017 09:48
|
додаток 3 - календарний графік.pdf | укладений |
28 вересня 2017 09:48
|
додаток 1- договірна ціна.pdf | укладений |
28 вересня 2017 09:48
|
додаток 2 - протокол погодження ціни.pdf | укладений |
28 вересня 2017 09:48
|
договір № 110.pdf | укладений |
28 вересня 2017 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов надання попередньої оплати та п. 6.1.1 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов використання попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2017 |
Сума оплати за договором: |
2 764 001,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з істотним збільшенням вартості матеріальних ресурсів та рівня заробітної плати після укладення Договору та неможливістю зміни ціни Договору після його підписання Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 110 від 27 вересня 2017 року, укладеного між Сторонами. |