Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 або Г 13-100
Очікувана вартість
418 600,00 UAH
UA-2017-08-21-000493-a 283b3dae86434b10b37b44e08dd15718
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєдіна Ганна Борисівна

380990642313 nikolaevskayaosh@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської районної ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25708088
Місцезнаходження: 85347, Україна , Донецька обл., Покровський район, с. Миколаївка, Центральна, 48/б
Контактна особа: Бєдіна Ганна Борисівна
380990642313
nikolaevskayaosh@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2017 12:00
Початок аукціону: 07 вересня 2017 13:12
Очікувана вартість: 418 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 093,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

вміст золи вугілля марки ДГ 13-100 – не більше 14%,
вміст золи вугілля марки Г 13-100 – не більше 14%,
волога загальна вугілля марки ДГ 13-100 – не більше 14%,
волога загальна вугілля марки Г 13-100 – не більше 12%,
теплота згорання вугілля марки ДГ 13-100 – не менше 5500 кал/кг,
теплота згорання вугілля марки Г 13-100 – не менше 5600 кал/кг
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139500 кілограми
Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 або Г 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85347, Україна, Донецька область, Покровський район, с. Миколаївка, Центральна 48б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2017 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2017 18:14
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 11:28
Миколаївська ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА.doc
26 серпня 2017 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2017 18:14
Зміни до ТД.doc
21 серпня 2017 11:28
Миколаївська ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 серпня 2017 20:58
Дата відповіді: 26 серпня 2017 18:12
Згідно тендерної документації Замовника,п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості вугілля, виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на кожну марку вугілля. Документи повинні бути видані не раніше 2017 року. Вимога Замовника стосовно надання копій документів, виданих незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандартизації ISO 17025 є дискримінаційною, оскільки за стандартом ISO 17025 не встановлено ексклюзивного повноваження здійснювати акредитацію, стандартизацію та сертифікацію незалежних лабораторій. Вищезазначена вимога Документації про надання копій документів, виданих незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно ЛИШЕ до вимог стандартизації ISO 17025 суперечить положенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, створює неконкурентне середовище та не відповідає принципам здійснення державних закупівель. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до тендерної документації у цій частині. Якщо ця вимога не буде усунута, Учасник залишає за собою право звернення зі скаргою до АКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Певні зміни будуть внесені
порушення ст.17 Закону
Дата подання: 23 серпня 2017 20:58
Дата відповіді: 26 серпня 2017 18:12
Згідно тендерної документації Замовника, п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в підтвердження відповідності вимог ст.17, учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему документи, зокрема: "довідку про наявність чи відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, видану територіальним органом ОДПІ ГУ ДФС України, яка є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій (або завірену учасником копію довідки)" Згідно п. 3 ст. 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та усунути вимогу надання Учасником в пропозиції "довідку про наявність чи відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, видану територіальним органом ОДПІ ГУ ДФС України, яка є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій (або завірену учасником копію довідки)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Певні зміни будуть внесені
щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам
Дата подання: 23 серпня 2017 20:59
Дата відповіді: 26 серпня 2017 18:11
Згідно тендерної документації Замовника, п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості вугілля, виданих незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 на кожну марку вугілля. Документи повинні бути видані не раніше 2017 року. Незрозуміло: Замовник вимагає обидва документа , -копії протоколу випробувань та сертифікату якості вугілля одночасно? Або мається на увазі надання будь-якого документу з вищевказаних, підтверджуючого якісні характеристики предмету закупівлі? Просимо надати роз'яснення з приводу цього.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Певні зміни будуть внесені
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2017 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА 366 885,00
UAH з ПДВ
366 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+ 396 180,00
UAH з ПДВ
396 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2017 11:59
003.pdf
06 вересня 2017 11:59
002.pdf
06 вересня 2017 11:59
001.pdf

Публічні документи

06 вересня 2017 11:06
тех.завданна проект дог.PDF
06 вересня 2017 11:06
матер. тех.база.PDF
06 вересня 2017 11:06
інфо-довідки.PDF
06 вересня 2017 11:06
Дог.лабораторияакредит..PDF
06 вересня 2017 11:06
Г 13-100.zip
06 вересня 2017 11:06
Копії Аналог.Дог.PDF
06 вересня 2017 11:06
довідка аналог дог.PDF
06 вересня 2017 11:06
Устав.Документ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАЛЕКТА

ПП ПРОМБІЗНЕС+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
Переможець 366 885,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2017 13:46

Документи

22 вересня 2017 13:22
Електронний підпис
22 вересня 2017 10:59
Рішення.PDF
22 вересня 2017 09:03
Електронний підпис
22 вересня 2017 08:56
Рішення.PDF
15 вересня 2017 10:39
протокол.PDF
07 вересня 2017 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2017 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАЛЕКТА
#40086130
366 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2017 13:22
Електронний підпис
22 вересня 2017 10:59
Рішення.PDF
22 вересня 2017 09:03
Електронний підпис
22 вересня 2017 08:56
Рішення.PDF
15 вересня 2017 10:39
протокол.PDF
07 вересня 2017 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 10:09
Договір №2.PDF зміни до договору
18 грудня 2017 10:08
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 10:29
додаткова угода.PDF зміни до договору
10 жовтня 2017 10:28
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2017 14:40
Договір.PDF укладений
03 жовтня 2017 14:37
договір.PDF укладений
02 жовтня 2017 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково не були заповнені до кінця пункти в договорі вносимо зміни до Договору про закупівлю № 75 від 03.10.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На теперішній час ціна на вугілля кам’яне стрімко зростає. Норми Закону України «Про публічні закупівлі» не дозволяють підвищити ціну за одиницю товару більше ніж на 10%. ТОВ «ВАЛЕКТА» не має можливості постачати Товар за ціною зазначеною в договорі та, навіть, за ціною на 10% вище договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №2 до Договору про закупівлю №75 від 03.10.2017р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 134 261,50
UAH
Причини розірвання договору: На теперішній час ціна на вугілля кам’яне стрімко зростає. Норми Закону України «Про публічні закупівлі» не дозволяють підвищити ціну за одиницю товару більше ніж на 10%. ТОВ «ВАЛЕКТА» не має можливості постачати Товар за ціною зазначеною в договорі та, навіть, за ціною на 10% вище договірної ціни.