Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) «Капітальний ремонт дороги комунальної власності Лиманської об’єднаної територіальної громади вул.Нова в с.Нове"
Очікувана вартість
1 491 294,80 UAH
UA-2017-08-21-000391-a a374e57e88bb4e2c993c5047bd9beae3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Куліш

+380668261018 limanzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Лиманський "Зеленбуд""
Код ЄДРПОУ: 36267262
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 8 А
Контактна особа: Ірина Куліш
+380668261018
limanzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2017 16:00
Початок аукціону: 01 вересня 2017 14:19
Очікувана вартість: 1 491 294,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 912,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3052 метр квадратний
Капітальний ремонт дороги комунальної власності Лиманської об’єднаної територіальної громади вул.Нова в с.Нове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84422, Україна, Донецька область, с.Нове, Лиманського р-ну., вул.Нова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2017  —  30 жовтня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 27 серпня 2017 13:07
1. Згідно п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції»розділу 3 тендерної документації «Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником.Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право відхилити надану гарантію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності гаранта, повноважень осіб, які підписали примірник гарантійного листа, в інших випадках, передбачених законодавством, коли є підстави вважати договір про надання банківської гарантії недійсним або неукладеним. Інші питання, що не зазначені в документації щодо надання та виконання банківської гарантії, що є способом забезпечення пропозиції, регулюються ЦК України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004.» Проте не вказана сума банківської гарантії та термін її дії. У п.3 розділу 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції» : «- закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в документації (п.2 цього розділу);» Замовник відсилає до пункту, який не несе вказаної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 27 серпня 2017 13:09
2. Згідно п.4«Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації: «Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю, відшкодовуються Учасником.». Не вказана сума (або відсоток від суми договору) забезпечення виконання договору, термін її дії. Також про надання банківської гарантії забезпечення виконання договору є вимога у п.1 розділу 3 «Надання документів переможцем торгів»: «- оригінал банківської гарантії забезпечення виконання договору (відповідно до п. 4 розділу 6 документації)», але і там немає ні суми (або відсотка від суми договору) ні терміну дії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо проекту договору
Дата подання: 27 серпня 2017 14:09
Відсутній файл Проект договору, що суперечить пп.2,3 розділу 6 тендерної документації
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2017 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 1 479 999,73
UAH з ПДВ
1 461 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Хозхимсервис 1 461 464,28
UAH з ПДВ
1 461 464,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2017 13:59
Електронний підпис
31 серпня 2017 13:58
тех опис_ вул Нова.zip
31 серпня 2017 13:58
ком частина_ вул Нова.zip
31 серпня 2017 13:58
квал частина _ вул Нова.rar

Публічні документи

31 серпня 2017 11:24
Статутні документи.pdf
31 серпня 2017 11:24
Договірна ціна.PDF
31 серпня 2017 11:24
Календарний графік.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ Хозхимсервис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 1 461 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2017 18:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2017 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
1 461 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2017 15:43
ДУ №2 від 30.11.2017р. (вул.Нова).pdf укладений
04 грудня 2017 15:42
лист №549 від 30.11.17р вул.Нова.pdf укладений
04 грудня 2017 15:42
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2017 09:15
Додаткова угода №1 від 17.10.17р. до Договору №31.08 від 29.09.17р..pdf зміни до договору
17 жовтня 2017 09:13
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2017 07:43
Договір № 31 08 від 29.09.2017р. капремонт вул.Нова с.Нове.pdf укладений
02 жовтня 2017 07:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 461 000,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: згідно листа №549 від 30.11.17р ТОВ "Данко" просить узгодити питання щодо розторгнення Договору, у зв'язку з тим, що виконувати Роботи ускладнюють несприятливі погодні умови, ТОВ "Данко" просить прийти до обопільної згоди сторонами цього договору та вирішити питання шляхом підписання Д/у на розірвання.