Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
19 449 957,60 UAH
UA-2017-08-21-000283-b 9fb185ab1dc74ff18b2b03eddd880fa9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комелева Ірина Юріївна

+380442007310 i.komeleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: https://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2017 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 14:08
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 14:08
Початок аукціону: 08 вересня 2017 14:36
Очікувана вартість: 19 449 957,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97249.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лаврська, 24 м. Київ.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2017 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2017 14:03
ПОБ.pdf
21 серпня 2017 14:03
ТД ВОВ бмр 2108.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение
Дата подання: 28 серпня 2017 13:00
Дата відповіді: 29 серпня 2017 15:00
1. Просим указат класс последствий (ответственности) объекта для исчисления прибыли.
Відповідь: - Клас наслідків (відповідальності) СС3

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-21-000283-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 28 серпня 2017 11:42
Вимога
В И М А Г А Є М О:
Привести у відповідність із законом Тендерну документацію щодо предмету закупівлі: Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, (ДК 021:2015 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)», виключивши пункт 1.4 Додатку № 1 до Тендерної документації (перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим статтею 17 закону, та іншим вимогам), як дискримінаційну умову, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Підтверджується наданням довідки, складеній у формі згідно з Додатком 7 до тендерної документації, та копією (ями) договору (ів), який (і) вказаний (і) у даній довідці та який (і) повинен (і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів), з обов’язковим наданням копії договору (ів) з усіма додатками, оригіналом відгуку (ів) від контрагента (ів) (замовника, генпідрядника, підрядника та інш.) щодо якості, вчасності та результативності виконання робіт по цьому (им) договору (рам) та підтверджуючих документів щодо виконання цього договору не менш ніж на 90%. Документами які підтверджують виконання договорів є акти виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та довідкою № КБ-3.
Аналогічним (и) договором (ами) є договір (и), предмет якого (их) включає:
- Монтаж чавунного трубопроводу з труб ВЧШГ діаметром не менше 200 мм в футлярі протяжністю не менше 300 м з кріпленням вертикальних стінок траншеї та виконанням водозниження на будівельному майданчику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2017 15:21
На веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ було розміщено ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» Вимогу від 28.08.2017 вих. № 01 дискримінаційні умови тендерної документації про надання аналогічного договору.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон) встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Наказом Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної документації» від 13.04.2016 № 680 затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. Примірна тендерна документації містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф. При цьому зміст кожного розділу примірної тендерної документації визначається замовником самостійно.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 2 ст. 16 Закону надано право замовнику установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому не тільки Закон, а й чинне законодавство України не має норм, які б регулювали питання щодо визначення поняття «аналогічний договір», отже, замовник самостійно, з урахуванням предмету закупівлі, в т. ч. видів робіт та їх обсяги, які будуть виконуватись під час виконання робіт по договору, вартості матеріалів, обладнання, вартості предмету закупівлі, джерел фінансування та інших чинників, надає визначення поняття «аналогічний договір».
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Специфікою предмета закупівлі, що базується виходячи з розробленої проектної документації по існуючій водопровідній мережі та підтверджується наявним додатком 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Тендерної документації, виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» - є прокладання напірного водопровідного трубопроводу з використанням чавунних труб ВЧШГ (з високоміцного чавуну з кулястим графітом) в футлярі L=1155,5м, з кріпленням вертикальних стінок траншеї та виконанням водозниження на будівельному майданчику.
Технологія монтажу чавунних розтрубних труб (з високоміцного чавуну з кулястим графітом) та фасонних частин до них при прокладанні напірного водопровідного трубопроводу регламентується п. 6.3 ДСТУ-Н Б В.2.5-68:2012 «НАСТАНОВА З БУДІВНИЦТВА, МОНТАЖУ ТА КОНРОЛЮ ЯКОСТІ ТРУБОПРОВОДІВ ЗОВНІШНІХ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА КАНАЛІЗАЦІЇ»).

Вимога щодо надання аналогічного договору в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт по даній закупівлі не містить вказівки щодо «надання договору на конкретну суму», а містить обґрунтовану проектною документацією (див. додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Тендерної документації) вказівку щодо видів робіт з діаметрами труб «не менше 200 мм» та протяжністю «не менше 300 м», що в свою чергу за показниками є менше ніж передбачено проектною документацією по даному предмету закупівлі та з точки зору забезпечення конкуренції відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
З урахуванням того, що по суті аналогія — подоба, рівність відносин; схожість предметів, явищ, процесів, величин і т. п. в яких-небудь властивостях, а також пізнання шляхом порівняння, вимога щодо надання аналогічного договору в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт по даній закупівлі є такою, що відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».

Отже, зазначені в Вимозі ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимоги привести у відповідність із законом Тендерну документацію щодо предмету закупівлі виключивши вимогу щодо наявності документального підтвердження виконання аналогічного договору є такими, що не обґрунтовані та не відповідають дійсності.


Вирішили:
Прийняти рішення про надання відповіді на Вимогу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» від 28.08.2017 вих. № 01 дискримінаційні умови тендерної документації про надання аналогічного договору та відмовити в її задоволенні.

Документи подані скаржником

28 серпня 2017 11:42
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2017 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ СІТІ" 18 000 000,00
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 19 339 274,98
UAH з ПДВ
19 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВС-ЕНЕРГО" 19 435 943,22
UAH з ПДВ
19 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 12:46
ВИТЯГ з ЄДРПОУ від 19.05.17..pdf
07 вересня 2017 12:45
додаток 1 час. 2.pdf
07 вересня 2017 12:45
Звіти установчі.pdf
07 вересня 2017 12:45
проект договору.pdf
07 вересня 2017 12:45
тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2017 12:45
технічна частина.pdf

Публічні документи

14 вересня 2017 09:24
ст.17.pdf
14 вересня 2017 09:24
Договірна ціна.pdf
14 вересня 2017 09:24
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2017 09:24
Довідка ДПІ.pdf
14 вересня 2017 09:24
163.imd
07 вересня 2017 13:26
Банківська гарантія.zip
07 вересня 2017 13:26
Інші документи.pdf

Публічні документи

07 вересня 2017 12:58
Довідка про працівників.pdf
07 вересня 2017 12:58
Наказ.pdf
07 вересня 2017 12:58
ПДВ.pdf
07 вересня 2017 12:58
проект дог.pdf
07 вересня 2017 12:58
Статут.pdf
07 вересня 2017 12:58
тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2017 12:58
тех часть.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ СІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВС-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ЕНЕРДЖІ СІТІ"
#41323187
Відхилено 18 000 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 14:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Переможець 19 288 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2017 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2017 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
19 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 17:11
Звіт про виконання договору_ВОВ_БМР.docx укладений
21 листопада 2019 17:06
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 13:41
звіт ду вов 30.09.19.doc зміни до договору
30 вересня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 13:31
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 12:11
звіт ду вов 07.05.19.doc зміни до договору
07 травня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 14:29
звіт ду вов 05.02.19.doc зміни до договору
05 лютого 2019 14:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 17:36
звіт ду вов 21.12.doc зміни до договору
21 грудня 2018 17:30
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 13:51
звіт ду вов 30.11.doc зміни до договору
30 листопада 2018 13:48
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 11:43
звіт ду вов 30.11.doc зміни до договору
30 листопада 2018 11:39
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 10:36
звіт ду вов 20.02. аванс.doc зміни до договору
20 лютого 2018 10:35
Електронний підпис укладений
14 лютого 2018 08:42
звіт ду вов 13.02.doc зміни до договору
14 лютого 2018 08:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 11:49
звіт ду вов 27.12.doc зміни до договору
28 грудня 2017 11:47
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2017 11:12
звіт ду вов 12.10.doc зміни до договору
12 жовтня 2017 11:09
Електронний підпис укладений
28 вересня 2017 10:58
Додаток 3 кал. план музей ВОВ.xlsx укладений
28 вересня 2017 10:57
Графік БМР Музей ВОВ (1) (1).pdf укладений
28 вересня 2017 10:57
Дог ціна_ВОВ_r_163_ДЦ_ДЦ (1) (1).xls укладений
28 вересня 2017 10:57
ДОГОВІР ВОВ НАТЕКО БМР (1).docx укладений
28 вересня 2017 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік та цим Договором протягом 2017 року, а саме: 700 000,00 грн (сімсот тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 116 666,67 грн (сто шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість грн 67 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Перерахунок авансу здійснюється поетапно: І. До 18.10.2017 року – 350 000,00 грн (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 58 333,33 грн (п’ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн 33 коп.); ІІ. До 25.10.2017 року – 350 000,00 грн (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 58 333,33 грн (п’ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн 33 коп.). Авансовий платіж надається Генпідряднику згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 25.12.2017 року. У разі невикористання авансу, Генпідрядник зобов’язується повернути кошти на рахунок Замовника в термін до 25.12.2017 року. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2017 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік, становить 2 535 073,26 грн (два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 422 512,21 грн (чотириста двадцять дві тисячі п’ятсот дванадцять грн 21 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 16 752 926,74 грн (шістнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 2 792 154,46 грн (два мільйони сімсот дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн 46 коп.) будуть виконані та оплачені у 2018 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з затвердженням Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2018 виконано та профінансовано робіт на суму 2 535 073,26 грн (два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 422 512,21 грн (чотириста двадцять дві тисячі п’ятсот дванадцять грн 21 коп.) Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2018 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, становить 3 600 000,00 грн (три мільйони шістсот тисяч грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 600 000,00 грн (шістсот тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 13 152 926,74 грн (тринадцять мільйонів сто п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 2 192 154,46 грн (два мільйони сто дев’яносто дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн 46 коп.) будуть виконані та оплачені у 2018 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника, викласти розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в частині даних Замовника, в наступній редакції: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування(Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік та цим Договором протягом 2018 року, а саме: 1 080 000,00 грн (один мільйон вісімдесят тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 180 000,00 грн (сто вісімдесят тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2018 виконано та профінансовано робіт на суму 2 535 073,26 грн (два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 422 512,21 грн (чотириста двадцять дві тисячі п’ятсот дванадцять грн 21 коп.) Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2018 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, становить 10 860 000 грн (десять мільйонів вісімсот шістдесят тисяч грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 1 810 000,00 грн (один мільйон вісімсот десять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 5 892 926,74 грн (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 982 154,46 грн (дев’ятсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн 46 коп.) будуть виконані та оплачені у 2019 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань. 2. . Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов даного Договору.» 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2018 виконано та профінансовано робіт на суму 2 535 073,26 грн (два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 422 512,21 грн (чотириста двадцять дві тисячі п’ятсот дванадцять грн 21 коп.) Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2018 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, становить 10 860 000 грн (десять мільйонів вісімсот шістдесят тисяч грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 1 810 000,00 грн (один мільйон вісімсот десять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 5 892 926,74 грн (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 982 154,46 грн (дев’ятсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн 46 коп.) будуть виконані та оплачені у 2019 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань. 2. . Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов даного Договору.» 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олексадровича, що діє на підставі довіреності № 73 від 16.07.2018 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Омельченка Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 6 (далі – Додаткова угода) до Договору № 28-2017 від 28.09.2017 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» про наступне: 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2018 виконано та профінансовано робіт на суму 2 535 073,26 грн (два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 422 512,21 грн (чотириста двадцять дві тисячі п’ятсот дванадцять грн 21 коп.) Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2018 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, становить 11 750 000,00 грн (одинадцять мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 1 958 333,33 грн (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч триста тридцять три грн 33 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 5 002 926,74 грн (п’ять мільйонів дві тисячі дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 833 821,12 грн (вісімсот тридцять три тисячі вісімсот двадцять одна грн 12 коп.) будуть виконані та оплачені у 2019 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань.» 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________________ А. О. Буяр Генпідрядник: ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» Місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, буд. 8, корп. 5, кімната 215 Код ЄДРПОУ: 39954243 п/р: 26004495062 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО: 380805 ІПН: 399542426564 Директор _________________ О. В. Омельченко
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олексадровича, що діє на підставі довіреності № 18 від 02.01.2019 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Омельченка Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 7 до Договору № 28-2017 від 28.09.2017 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» про наступне: 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2019 виконано та профінансовано робіт на суму 14 285 073,26 грн (чотирнадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч сімдесят три грн 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 2 380 845,54 грн (два мільйони триста вісімдесят тисяч вісімсот сорок п’ять грн 54 коп.). Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2019 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019 рік, становить 2 715 000,00 грн (два мільйони сімсот п’ятнадцять тисяч грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 452 500,00 грн (чотириста двадцять п’ять тисяч п’ятсот грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва. Роботи по Договору на суму 2 287 926,74 грн (два мільйони двісті вісімдесят сім тисяч дев’ятсот двадцять шість грн 74 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 381 321,12 грн (триста вісімдесят одна тисяча триста двадцять одна грн 12 коп.) будуть виконані та оплачені у 2020 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань.». 2. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2020 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов данного Договору.». 3. Сторони домовились викласти в нових редакціях Календарний план виконання (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план виконання (Додаток № 2 до Договору). 1. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 9. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________________ А. О. Буяр Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» Місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, буд. 8, корп. 5, кімната 215 Код ЄДРПОУ: 39954243 п/р: 26004495062 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО: 380805 ІПН: 399542426564 Директор _________________ О. В. Омельченко
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олексадровича, що діє на підставі довіреності № 18 від 02.01.2019 року, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Омельченка Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 8 (далі – Додаткова угода) до Договору від 28.09.2017 року № 28-2017 (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» про наступне: 1. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 288 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 3 214 666,67 грн (три мільйони двісті чотирнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Станом на 01.01.2019 виконано та профінансовано робіт на суму 14 285 073,26 грн (чотирнадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч сімдесят три гривні 26 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 2 380 845,54 грн (два мільйони триста вісімдесят тисяч вісімсот сорок п’ять гривень 54 коп.) Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2019 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019 рік, становить 5 002 926,74 грн (п’ять мільйонів дві тисячі дев’ятсот двадцять шість гривень 74 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 833 821,12 грн (вісімсот тридцять три тисячі гривень 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва.» 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план виконання (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план виконання (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 8. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________________ А. О. Буяр Генпідрядник: ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» Місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, буд. 8, корп. 5, кімната 215 Код ЄДРПОУ: 39954243 п/р: 26004495062 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО: 380805 ІПН: 399542426564 Директор _________________ О. В. Омельченко
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 18 від 02.01.2019 р., з однієї сторони, та Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ», в особі директора Омельченка Олександра Володимировича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, а надалі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 9 (далі – Додаткова угода) до Договору № 28-2017 від 28.09.2017 р. на виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі Д=300 мм на території «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіального комплексу» (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт по Договору на 453 739,87 грн. (чотириста п’ятдесят три тисячі сімсот тридцять дев’ять гривень 87 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 75 623,32 грн. (сімдесят п’ять тисяч шістсот двадцять три гривні 32 коп.), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору, згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 18 834 260,13 грн (вісімнадцять мільйонів вісімсот тридцять чотири тисячі двісті шістдесят гривень 13 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 3 139 043,35 грн (три мільйони сто тридцять дев'ять тисяч сорок три гривні 35 коп.). Вартість робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2019 року, відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2019 рік, становить 4 549 186,87 грн (чотири мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч сто вісімдесят шість гривень 87 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 758 197,81 грн (сімсот п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто сім гривень 81 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету м. Києва.». 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план фінансування (додаток № 3 до Договору) у нових редакціях, що додаються. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 2. Календарний план фінансування (додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 В ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019 Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./Факс 200-73-02, 200-73-07 Директор управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр Генпідрядник ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» Місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, буд. 8, корп. 5, к. 215 Код ЄДРПОУ: 39954243 п/р: 26004495062 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО: 380805 ІПН: 399542426564 Директор _____________________О. В. Омельченко
Номер договору про закупівлю: 28-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 834 260,13
UAH (в тому числі ПДВ 3 139 043,35 UAH)