Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cервери
Очікувана вартість
585 000,00 UAH
UA-2017-08-19-000842-a 14797c8ade79448098e12c5c3e20e91d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Ірина

+380677551640 infotehnologu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Зайцева Ірина
+380677551640
infotehnologu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2017 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2017 20:00
Початок аукціону: 04 вересня 2017 12:35
Очікувана вартість: 585 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Cервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т. Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2017
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2017 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2017 17:32
тендерна документація скан.pdf
19 серпня 2017 17:32
ТД сервери 19.08.docx
21 серпня 2017 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2017 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2017 17:32
тендерна документація скан.pdf
19 серпня 2017 17:32
ТД сервери 19.08.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

санітарно-епідеміологічна експертиза
Дата подання: 21 серпня 2017 16:29
Дата відповіді: 23 серпня 2017 16:36
Відповідно до п.3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Проаналізувавши ст.11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи, можна дійти висновку, що наш товар не підлягає державній санітарно-епідеміологічній експертизі. Ящко у вас э такий висновок прохання додати його як зразок до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись вказаною нормою закону, замовник зазначив у загальних вимогах до предмету закупівлі, що у складі пропозиції учасником надається інформація про наявність чи відсутність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модель серверу. Тобто, замовник не вимагає від учасника обов’язковість наявності зазначеного висновку, а лише обов’язковість надання інформації про його наявність або відсутність. Зазначений критерій буде враховуватися при розгляді тендерних пропозицій, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
требования к серверу
Дата подання: 22 серпня 2017 11:40
Дата відповіді: 22 серпня 2017 16:38
Требование - Не менше 6-х вільних PCI-E слотів НЕВЫПОЛНИМО при один 16-ядерних процесори з частотою не менше 2,1 ГГц та кеш-пам’яттю третього рівня не менше 40 МБ т.к. при одном ЦПУ в системе – НЕ поддерживается второй PCI-райзер для обеспечения 6 (шести) свободных PCI Максмальное кол-во свободных PCI при одном ЦПУ = 3 (три) Просим уточнить данной нессответствие
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це вимога на подальше розширення.
На поточний момент, з одним процесором, функціонувати будуть 3 слота з шести.
При подальшій установці другого процесора будуть використані 4-6 слоти

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ 419 421,60
UAH з ПДВ
419 421,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 584 700,00
UAH з ПДВ
581 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко Андрій Олександрович 584 799,60
UAH з ПДВ
581 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2017 16:27
Отправка (1).pdf
30 серпня 2017 15:50
Отправка.pdf

Публічні документи

08 вересня 2017 10:33
справки для загрзуки.pdf
30 серпня 2017 12:36
Сервис предложение.pdf
30 серпня 2017 12:36
сервис квалификац.pdf
30 серпня 2017 12:36
Iso 14001-2015.pdf
30 серпня 2017 12:36
Iso 14001-2004.pdf
30 серпня 2017 12:36
Iso 9001.pdf

Публічні документи

30 серпня 2017 12:29
Iso 14001-2015.pdf
30 серпня 2017 12:29
Iso 14001-2004.pdf
30 серпня 2017 12:29
Iso 9001.pdf
30 серпня 2017 11:37
инн.pdf
30 серпня 2017 11:37
ПАСПОРТ2.jpg
30 серпня 2017 11:37
ПАСПОРТ1.jpg
30 серпня 2017 11:37
св-во ндс + единый.pdf
30 серпня 2017 11:37
шашко предложение.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ
#33829890
Відхилено 419 421,60
UAH з ПДВ
06 вересня 2017 10:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 581 775,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2017 16:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 вересня 2017 10:08
Електронний підпис
06 вересня 2017 10:04
протокол 134.pdf
04 вересня 2017 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

07 вересня 2017 16:20
Електронний підпис
07 вересня 2017 16:16
протокол 136.pdf
06 вересня 2017 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2017 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
581 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2017 16:20
Електронний підпис
07 вересня 2017 16:16
протокол 136.pdf
06 вересня 2017 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 15:34
Скан договір сервер 1.pdf укладений
22 вересня 2017 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 581 775,00
UAH з ПДВ