Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)»
Очікувана вартість
17 206 041,60 UAH
UA-2017-08-19-000545-a 42a65d71e8a54b9f8bf8139bacc3ef25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління ЖКГ та будівництва Лозівської МР Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2017 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2017 14:00
Початок аукціону: 05 вересня 2017 13:38
Очікувана вартість: 17 206 041,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 030,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2017 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2017 13:38
19.08.17 ТД Колектор по вул. К. Маркса.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-19-000545-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 11 вересня 2017 08:43
С К А Р Г А на протокол № 20-3/2017 від 07 вересня 2017 року
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області № 20-3/2017 від 07 вересня 2017 року, відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» та продовжити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2017 11:52
1. Відповідно до п. 8 ст. 2 Закону України від 01.06.2010 року
№ 2297-VI «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Даними, за допомогою яких особа може бути конкретно ідентифікована, можуть бути прізвище ім’я та по-батькові особи, дата та місце народження, місце проживання, а також відомості про ідентифікаційний номер особи або її паспортні дані, свідоцтво про народження.
Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить інформацію про працівників із зазначенням прізвищ та ініціалів. За цими лише даними Замовник не має змоги ідентифікувати зазначених осіб.
У тендерній документації ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надані персональні дані про чотирьох громадян України, які дали свою згоду на обробку персональних даних.
2. Відповідно п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації до переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) (Зразок 3).
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав від Учасника надати оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та надало оригінали відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
Копії договорів (з додатками) Замовником не вимагалися, ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало їх з власної ініціативи.
Тому, тендерним комітетом Замовника дана інформація була прийнята до розгляду та не мала підстав для відхилення.
3. Інформація про невідповідність п. 8.3 проекту договору ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (додаток № 5 Тендерної документації) щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва є неправдивою, оскільки ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» п 8.3 проекту договору підтвердило строк гарантійної експлуатації об’єкта будівництва на виконання робіт – 10 років. Копія проекту договору Учасника оприлюднена на авторизованому майданчику «ПРОЗОРРО».

На підставі вищевикладеного Скарга ТОВАРИСТВА З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» від 08 вересня 2017 року
№ 08/09, щодо скасування протоколу № 20-3/2017 засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області від 07.09.2017 р., підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

11 вересня 2017 08:43
Скарга

Документи

12 вересня 2017 11:52
Відповідь на скаргу СІП.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2017 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" 12 230 103,47
UAH з ПДВ
12 230 103,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 15 333 645,60
UAH з ПДВ
15 333 645,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2017 09:07
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2017 09:07
Сертифікати .pdf
04 вересня 2017 09:07
Договірна ціна.pdf
04 вересня 2017 09:07
Технічне завдання.pdf
04 вересня 2017 09:07
Локальний кошторис.pdf
04 вересня 2017 09:07
Проект договору.pdf
04 вересня 2017 09:07
Витяг.pdf
04 вересня 2017 09:07
Ліцензія.pdf
04 вересня 2017 09:07
Листи- згоди.pdf
04 вересня 2017 09:07
Довідка банк .pdf

Публічні документи

04 вересня 2017 13:53
частина друга.zip
04 вересня 2017 13:53
частина перша.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
#33539526
Переможець 12 230 103,47
UAH з ПДВ
07 вересня 2017 16:42

Документи

07 вересня 2017 16:42
Електронний підпис
05 вересня 2017 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2017 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
#33539526
12 230 103,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2017 16:42
Електронний підпис
05 вересня 2017 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:00
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 10:00
Додаткова 7 до Дог. 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
22 грудня 2018 10:00
Календ. графік до Дог. 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
22 грудня 2018 10:00
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 10:31
Додаткова 6 до дог. 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
19 жовтня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2018 10:07
Додаткова 5 до договору 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
18 квітня 2018 10:07
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 13:29
Додаткова 4 до договору 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
17 квітня 2018 13:29
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2018 14:56
Додаткова 3 до договору 19_09_303 (1).PDF зміни до договору
16 квітня 2018 14:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 16:50
Додаткова 2 до договору 303 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2017 16:50
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2017 11:45
Додаток 1 до Додаткової 1.PDF зміни до договору
26 вересня 2017 11:43
Додаткова 1 до договору 19_09_303.PDF зміни до договору
26 вересня 2017 11:43
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 15:40
Договір 19_09_303.PDF укладений
22 вересня 2017 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору № 19/09/303 Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) від 22.09.2017 року (далі – Договір), а саме: Додаток 2 до Договору «Календарний графік (план) виконання робіт» викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв*язку із заьтримкою фінансування, продовжити термін дії договору до 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Підрядник і Замовник дійшли згоди внести зміни у Договір та викласти Календарний графік виконання робіт у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 12.1 Договору № 19/09/303 Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) від 22.09.2017 року (далі – Договір) підрядник і замовник дійшли згоди у розділі внести до Договору наступні зміни: 1.1. Абзац 4 пункту 2.1 Договору виключити. 1.2. У пункті 2.2 Договору слова та цифри «до 25 грудня 2019 року» змінити словами та цифрами «до 25 грудня 2018 року» 1.3. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Сума договору визначена на основі Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору та становить 9 139 534,20 грн. Згідно з календарним планом виконання робіт, у 2017 році зобов’язання за Договором мають бути виконані відповідно до Договірної ціни № 2, яка є додатком 3 до Договору на загальну суму 3 695 290, 31 грн. У 2018 році зобов’язання за Договором мають бути виконані відповідно до Договірної ціни № 3, яка є додатком 4 до Договору на загальну суму 5 444 243,89 грн.
Номер договору про закупівлю: 19/09/303
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/09/303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 139 534,20
UAH з ПДВ