Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)»
Очікувана вартість
17 206 041,60 UAH
UA-2017-08-19-000545-a ● 42a65d71e8a54b9f8bf8139bacc3ef25
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління ЖКГ та будівництва Лозівської МР Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 22682313 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області |
Контактна особа: |
Оридорога Тетяна +380574522015 uzhkgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2017 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2017 13:38 |
Очікувана вартість: | 17 206 041,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 030,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64602, Україна, Харківська обл., Лозова, Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2017 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2017 13:38 |
19.08.17 ТД Колектор по вул. К. Маркса.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-19-000545-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 11 вересня 2017 08:43
С К А Р Г А на протокол № 20-3/2017 від 07 вересня 2017 року
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області № 20-3/2017 від 07 вересня 2017 року, відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» та продовжити процедуру закупівлі.
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області № 20-3/2017 від 07 вересня 2017 року, відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» та продовжити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2017 11:52
1. Відповідно до п. 8 ст. 2 Закону України від 01.06.2010 року
№ 2297-VI «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Даними, за допомогою яких особа може бути конкретно ідентифікована, можуть бути прізвище ім’я та по-батькові особи, дата та місце народження, місце проживання, а також відомості про ідентифікаційний номер особи або її паспортні дані, свідоцтво про народження.
Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить інформацію про працівників із зазначенням прізвищ та ініціалів. За цими лише даними Замовник не має змоги ідентифікувати зазначених осіб.
У тендерній документації ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надані персональні дані про чотирьох громадян України, які дали свою згоду на обробку персональних даних.
2. Відповідно п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації до переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) (Зразок 3).
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав від Учасника надати оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та надало оригінали відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
Копії договорів (з додатками) Замовником не вимагалися, ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало їх з власної ініціативи.
Тому, тендерним комітетом Замовника дана інформація була прийнята до розгляду та не мала підстав для відхилення.
3. Інформація про невідповідність п. 8.3 проекту договору ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (додаток № 5 Тендерної документації) щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва є неправдивою, оскільки ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» п 8.3 проекту договору підтвердило строк гарантійної експлуатації об’єкта будівництва на виконання робіт – 10 років. Копія проекту договору Учасника оприлюднена на авторизованому майданчику «ПРОЗОРРО».
На підставі вищевикладеного Скарга ТОВАРИСТВА З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» від 08 вересня 2017 року
№ 08/09, щодо скасування протоколу № 20-3/2017 засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області від 07.09.2017 р., підлягає відхиленню.
№ 2297-VI «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Даними, за допомогою яких особа може бути конкретно ідентифікована, можуть бути прізвище ім’я та по-батькові особи, дата та місце народження, місце проживання, а також відомості про ідентифікаційний номер особи або її паспортні дані, свідоцтво про народження.
Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить інформацію про працівників із зазначенням прізвищ та ініціалів. За цими лише даними Замовник не має змоги ідентифікувати зазначених осіб.
У тендерній документації ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надані персональні дані про чотирьох громадян України, які дали свою згоду на обробку персональних даних.
2. Відповідно п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації до переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) (Зразок 3).
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав від Учасника надати оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та надало оригінали відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та завірені Учасником копії актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) по кожному договору, зазначеному у довідці.
Копії договорів (з додатками) Замовником не вимагалися, ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» надало їх з власної ініціативи.
Тому, тендерним комітетом Замовника дана інформація була прийнята до розгляду та не мала підстав для відхилення.
3. Інформація про невідповідність п. 8.3 проекту договору ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (додаток № 5 Тендерної документації) щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва є неправдивою, оскільки ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» п 8.3 проекту договору підтвердило строк гарантійної експлуатації об’єкта будівництва на виконання робіт – 10 років. Копія проекту договору Учасника оприлюднена на авторизованому майданчику «ПРОЗОРРО».
На підставі вищевикладеного Скарга ТОВАРИСТВА З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» від 08 вересня 2017 року
№ 08/09, щодо скасування протоколу № 20-3/2017 засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області від 07.09.2017 р., підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2017 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" |
12 230 103,47
UAH з ПДВ
|
12 230 103,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
15 333 645,60
UAH з ПДВ
|
15 333 645,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #33539526 |
Переможець |
12 230 103,47
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2017 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:00
|
Додаткова 7 до Дог. 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:00
|
Календ. графік до Дог. 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 10:31
|
Додаткова 6 до дог. 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2018 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2018 10:07
|
Додаткова 5 до договору 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
18 квітня 2018 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:29
|
Додаткова 4 до договору 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
17 квітня 2018 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2018 14:56
|
Додаткова 3 до договору 19_09_303 (1).PDF | зміни до договору |
16 квітня 2018 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 16:50
|
Додаткова 2 до договору 303 (1).PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2017 11:45
|
Додаток 1 до Додаткової 1.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2017 11:43
|
Додаткова 1 до договору 19_09_303.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2017 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2017 15:40
|
Договір 19_09_303.PDF | укладений |
22 вересня 2017 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору № 19/09/303 Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) від 22.09.2017 року (далі – Договір), а саме: Додаток 2 до Договору «Календарний графік (план) виконання робіт» викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв*язку із заьтримкою фінансування, продовжити термін дії договору до 31.12.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна платіжних реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Підрядник і Замовник дійшли згоди внести зміни у Договір та викласти Календарний графік виконання робіт у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 12.1 Договору № 19/09/303 Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Карла Маркса до каналізаційної насосної станції № 2 у м. Лозова Харківської області (коригування) від 22.09.2017 року (далі – Договір) підрядник і замовник дійшли згоди у розділі внести до Договору наступні зміни: 1.1. Абзац 4 пункту 2.1 Договору виключити. 1.2. У пункті 2.2 Договору слова та цифри «до 25 грудня 2019 року» змінити словами та цифрами «до 25 грудня 2018 року» 1.3. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Сума договору визначена на основі Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору та становить 9 139 534,20 грн. Згідно з календарним планом виконання робіт, у 2017 році зобов’язання за Договором мають бути виконані відповідно до Договірної ціни № 2, яка є додатком 3 до Договору на загальну суму 3 695 290, 31 грн. У 2018 році зобов’язання за Договором мають бути виконані відповідно до Договірної ціни № 3, яка є додатком 4 до Договору на загальну суму 5 444 243,89 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 19/09/303 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/09/303 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |