Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліграфічна продукція
Очікувана вартість
18 673 150,00 UAH
UA-2017-08-19-000323-b 85fa54153efa43498fffe498cf048485
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гора Станіслав Юрійович

+380567165341 stanislav.gora@privatbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ КБ ПРИВАТБАНК
Код ЄДРПОУ: 14360570
Місцезнаходження: 01001, UA , КИЇВ М обл., КИЇВ М, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 1Д
Контактна особа: Гора Станіслав Юрійович
+380567165341
stanislav.gora@privatbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2017 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2017 17:00
Очікувана вартість: 18 673 150,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот №1 — Поліграфічні комплекти для платіжних карток. Лот №2 — Іміджеві комплекти, коробки, пакети для платіжних карток.

Тендерна документація

30 серпня 2017 10:34
_Тендерна документація.pdf
30 серпня 2017 10:34
ШАБЛОН договору.doc
30 серпня 2017 10:34
Оголошення.doc
30 серпня 2017 10:34
Тендерна документація.doc
30 серпня 2017 10:34
_Тендерна документація.pdf
19 серпня 2017 18:18
Тендерна документація.pdf
30 серпня 2017 10:34
ШАБЛОН договору.doc
19 серпня 2017 18:18
ШАБЛОН договору.doc
30 серпня 2017 10:34
Оголошення.doc
19 серпня 2017 18:18
Оголошення.doc
30 серпня 2017 10:34
Тендерна документація.doc
19 серпня 2017 18:18
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо до умов договору.
Дата подання: 23 серпня 2017 13:47
Дата відповіді: 30 серпня 2017 10:39
Уважно ознайомившись з запропонованим Вами проектом Договору поставки, вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне. По-перше, з самої назви вбачаться що запропонований договір є типовим та підлягає коригуванню. Так, багато положень договору розраховані в більшому ступені на поставку обладнання. В даному ж тендері здійснюється закупівля послуг з виготовлення на замовлення та поставки друкованої продукції та картонних коробок. Зазначена продукція, її виготовлення та реалізація має свої особливості, з урахуванням яких в майбутньому мають бути внесені зміни до запропонованого типового договору. По-друге, в зазначеному договорі є огріхи. Так, в п.11.4 Типового договору передбачена відповідальність продавця за порушення пункту 9.2. Типового договору, проте пункт 9.2. в договорі відсутній. Також пунктом 14.1. передбачено, що всі спори та розбіжності повинні передаватися сторонами на розгляд до Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України, згідно з його регламентом. Проте, до компетенції цього органу віднесені спори пов’язані з зовнішньоекономічною діяльністю та спори, в яких однією зі сторін є підприємство з іноземними інвестиціями чи міжнародна організація. Проте, відповідно до даних з ЄДРПОУ – єдиним акціонером ПАТ КБ «ПриватБанк» є держава, а передбачити те, що переможцем торгів буде підприємство з іноземними інвестиціями чи міжнародна організація – неможливо. Вищезазначене підтверджує необхідність коригування умов запропонованого Типового договору. По-третє, запропонований Типовий договір має достатньо жорсткі положення щодо відповідальності продавця (в тому числі – наявність у покупця безумовного права в односторонньому порядку розірвати договір – п.5.3. Типового договору). Проте, права покупця залишаються майже незахищеними. У зв’язку з цим, виникає питання – чи є можливість внесення до запропонованого Типового договору змін в цілому (пов’язаних з урахуванням специфіки товару, технічних моментів тощо) та, зокрема, в частині ціноутворення, а саме, з огляду на той факт, що договір є довготривалим, а курс валют має тенденцію до коливання – здійснити прив’язку цін до курсу долару США. Тобто, зазначити в договорі, що ціна на виготовлення та поставку продукції підлягає перегляду у випадку значної зміни (більше ніж на 5%) курсу долару США на валютному ринку України по відношенню до курсу долару США, що діяв на момент укладення договору. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Згідно Вашої пропозиції тендерну документацію було доопрацьовано та додано зміни:
ДОДАТОК № 1 та ДОДАТОК № 2 до тендерної документації доповнити наступним:
«Допускається прив'язка до курсу USD НБУ. При зміні курсу USD НБУ на день підписання Акту прийому-передачі +/- 10% (десяти відсотків) відносно розрахункового курсу на дату проведення аукціону (офіційний курс НБУ), допускається перерахунок 70% вартості товару. Для перерахунку використовується курс НБУ, який діє на дату підписання Акту прийому-передачі.»
Щодо зазначених запитань стосовно Договору: Повідомляємо, що запропонований проект договору повністю відповідає вимогам чинного законодавства Украиїни та не порушує права сторін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-19-000323-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес", Код ЄДРПОУ:24438497
Дата подання: 13 вересня 2017 09:53
Зауваження щодо документів поданих ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО у складі тендерної пропозиції
Найменування замовника: ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Код ЄДРПОУ: 14360570

Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-19-000323-b

Учасник (скаржник): ТОВ ВКФ «АРТ-ПРЕС»
Код ЄДРПОУ: 24438497

Відповідно до інформації про закупівлю UA-2017-08-19-000323-b (Лот №1 — Поліграфічні комплекти для платіжних карток. Лот №2 — Іміджеві комплекти, коробки, пакети для платіжних карток), було встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 17:00 год. 08 вересня 2017 року.
Згідно з інформацією, викладеною в п. 1 Розділу III тендерної документації до даної закупівлі (Тендерна документація на закупівлю: Поліграфічної продукції ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (№448/81465 від 18.08.2017р.):
«Тендерна пропозиція має складатися:
1. Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток 2).
2. Документи, які засвідчують відповідність учасника та відповідність предмету закупівлі.»
Кваліфікаційні вимоги,до учасників визначені Замовником у Додатках №1,2 Тендерної документації.
Так, відповідно до Тендерної документації та Додаткам №1,2 до неї, учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання наступних документів:
«Кваліфікаційні вимоги:
- Довідку, складену в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення замовлених робіт; (вказати власне чи орендоване) Виїзд представників замовника на виробництво для огляду виробничих потужностей;
- Документи, що підтверджують наявність власних виробничих приміщень із зазначенням адреси (інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо Учасника, а у разі оренди — скановані копії договорів оренди)
- Довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для здійснення замовлених робіт
- Наявність досвіду виконання подібних робіт аналогічного обсягу:, підтвердженого листами-рекомендаціями від замовників, не менше 2-х рекомендацій.
- Баланс за останній звітний період (Ф-1, Ф-2)».
Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішнторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 (далі по тексту – Порядок здійснення закупівель):
«… 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. …».
Відповідно до результатів аукціону, проведеного серед учасників 11.09.2017р., переможцем було визначено ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО.
Однак, зазначаємо, що ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО порушило вищезазначені вимоги.
Так, відповідно до інформації щодо учасників та завантажених ними документів вбачається, що ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО до 17:00, 08 вересня 2017р. надало у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Довідку про те, що підприємство не притягувалося до відповідальності відповідно до п.4 ч.2 ст.6, п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкункуренції» - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
2. Гарантійний лист – підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації – завантажений 08.09.2017р. о 12:23 (без зазначення кількості працівників, їх посад, кваліфікації тощо);
3. Довідка про службових (посадових осіб учасника), уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії … - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
4. Довідка про фактичне виконання учасником договорів з аналогічними предметами закупівлі - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
5. Довідка про юр. осіб, які здійснюють контроль а учасником, … - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
6. Пропозиція торгів щодо ціни - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
7. Згода - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
8. Довідка про наявність технічних можливостей - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
9. Довідка про фіз.осіб або членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником … - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
10. Довідка про складання звіту про рух грошових коштів - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
11. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те. чи зареєстрований учасник в офшорних зонах - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
12. Довідка про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази - завантажена 08.09.2017р. о 12:23;
13. Витяг з ЄДРПОУ - завантажений 08.09.2017р. о 12:23;
14. Рекомендаційний лист ТОВ «Хазера Україна» - завантажений 08.09.2017р. о 16:50;
15. Лист-відгук ТОВ «Компрінт» - завантажений 08.09.2017р. о 16:50;
16. Рекомендаційний лист «ЕСКАПАДА – АРТ» - завантажений 08.09.2017р. о 16:50;
17. Договір оренди №706 - завантажений 11.09.2017р. о 15:49;
18. Довідка про наявність у штаті спеціалістів - завантажена 11.09.2017р. о 17:08;
19. Договір оренди №706 (повторно) - завантажений 11.09.2017р. о 17:08;
20. Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва - завантажений 11.09.2017р. о 17:08;
21. Пропозиція торгів щодо ціни (оновлена) - завантажена 11.09.2017р. о 17:20;
22. Пропозиція торгів щодо ціни (повторно) - завантажена 11.09.2017р. о 17:24;
23. Підписане технічне завдання - завантажене 12.09.2017р. о 14:00;
24. Підписані умови закупівлі - завантажені 12.09.2017р. о 14:26;
25. Підписані умови закупівлі (повторно) - завантажені 12.09.2017р. о 14:26.
З аналізу вищезазначених документів вбачається, що учасником - ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО до 17:00, 08.09.2017р. у складі тендерної пропозиції не було завантажено усіх документів, які вимагалися Замовником відповідно до Тендерної документації, а саме:
- Документів, що підтверджують наявність власних виробничих приміщень із зазначенням адреси (інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо Учасника, а у разі оренди — скановані копії договорів оренди);
- Баланс за останній звітний період (Ф-1, Ф-2).
Окрім того, у довідці про працівників (Гарантійний лист – підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації), яка була завантажена 08.09.2017р. о 12:23 – як вже зазначалося, були відсутні будь-які конкретні дані щодо працівників учасника, їх кваліфікації, досвіду роботи тощо.
Всі інші документи не повинні прийматися Замовником до розгляду, оскільки їх було завантажено за спливом 3-х днів з моменту визначеної Замовником кінцевої дати подання тендерних пропозицій (11 та 12 вересня 2017р. замість 08 вересня 2017р.).
Більше того – додаткові документи були завантажені вже ПІСЛЯ проведення аукціону (який тривав з 11.09.2017р. 14:12 по 11.09.2017р. 14:36).
Таким чином, на момент настання кінцевої дати подання тендерних пропозицій ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО не підтвердило свою відповідність усім висунутим кваліфікаційним вимогам, висунутим Замовником у Тендерній документації.
Відповідно до Порядку здійснення закупівель: «… 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
9.2 У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; …».
З огляду на вищевикладене, просимо Вас звернути увагу на зазначені вище факти та, керуючись умовами Тендерної документації та Порядку здійснення закупівель врахувати їх при визначенні переможця.
Розгорнути Згорнути

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Поліграфічні комплекти для платіжних карток
Опис предмету закупівлі:
згідно Додатку № 1 до Тендерної документації
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 16 135 650,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 161 356,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 вересня 2017 14:12
Закінчення: 11 вересня 2017 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3340000 комп
Поліграфічний комплект "Картка Універсальна" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
1600000 комп
Поліграфічний комплект "Картка для виплат (синя)" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
1300000 комп
Поліграфічний комплект "Картка для виплат (зелена)" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
500000 комп
Поліграфічний комплект "Картка для виплат (червона)" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
750000 комп
Поліграфічний комплект "Картка для виплат GOLD" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
1525000 комп
Поліграфічний комплект "Картка Універсальна GOLD" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
500000 комп
Поліграфічний комплект "Картка Юніора" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
55000 комп
Поліграфічний комплект "Картка з індивідуальним дізайном дебетна" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
55000 комп
Поліграфічний комплект "Картка з індивідуальним дізайном кредитна" (коробка 4+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
60000 комп
Поліграфічний комплект "Картка для виплат з фото" (коробка 5+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
160000 комп
Поліграфічний комплект "Картка Універсальна з фото" (коробка 5+0, буклет 4+4, персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
100000 комп
Поліграфічний комплект "Корпоративна картка GOLD" (коробка 4+0, буклет 4+4 (к-ть сторінок - 12 (3 аркуша)), персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
200000 комп
Поліграфічний комплект "Ключ до рахунку" (коробка 4+0, буклет 4+4 (к-ть сторінок - 12 (3 аркуша)), персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
9000 комп
Поліграфічний комплект "Ключ до рахунку World" (коробка 4+0, буклет 4+4 (к-ть сторінок - 8 (2 аркуша)), персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018
3000 комп
Поліграфічний комплект "Корпоративна картка классу World" (коробка 4+0, буклет 4+4 (к-ть сторінок - 8 (2 аркуша)), персоналізація, збірка)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, UA, Дніпропетровська, м. Дніпро, вул. Аеропортівська 100
Дата доставки: 11 вересня 2017  —  11 вересня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2017 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТТОЛІС" 15 316 620,00
UAH з ПДВ
14 699 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 15 299 924,44
UAH з ПДВ
14 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес" 16 107 000,00
UAH з ПДВ
15 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 18:53
Розклад.pdf
07 вересня 2017 18:53
Звітність_Ф1_Ф2.pdf
07 вересня 2017 18:53
Звітність_Довідка.pdf
07 вересня 2017 18:53
Рекомендація_лист_СІТОН.pdf
07 вересня 2017 18:53
Довідка_досвід.pdf
07 вересня 2017 18:53
Трудова Шапошнік.pdf
07 вересня 2017 18:53
Трудова Чукін.pdf
07 вересня 2017 18:53
Трудова Хорошавин.pdf
07 вересня 2017 18:53
Трудова Король.pdf
07 вересня 2017 18:53
Трудова Іванова.pdf
07 вересня 2017 18:53
Працівники.pdf
07 вересня 2017 18:53
Обладнання.pdf
07 вересня 2017 18:53
догов Оренд приміщень.pdf

Публічні документи

12 вересня 2017 14:00
Tex_zadanie.PDF
11 вересня 2017 17:20
__NEW_Тендерна пропозиція.PDF
11 вересня 2017 17:08
__FIN_ZVIT.PDF.pdf
11 вересня 2017 17:08
__DOGOVIRORENDY.PDF.pdf
11 вересня 2017 17:08
__DOVID.SOTRUDN.PDF.pdf
11 вересня 2017 15:49
Dog.orendy.pdf
08 вересня 2017 16:50
РП_ЭСКАПАДА_ПП_АПК.PDF.pdf
08 вересня 2017 16:50
ЛИСТ_ВIДГУК_КОМПРИНТ.PDF.pdf
08 вересня 2017 16:50
РП_ХАЗЕРА_ПП_АПК.PDF.pdf
08 вересня 2017 13:20
Електронний підпис
08 вересня 2017 13:18
Електронний підпис
08 вересня 2017 13:18
Електронний підпис
08 вересня 2017 12:23
DOCUMENT_USR_1002921234.RTF.rtf
08 вересня 2017 12:23
ЗГОДА.PDF.pdf
08 вересня 2017 12:23
ПРОПОЗИЦ_Я ЩОДО Ц_НИ.PDF.pdf

Публічні документи

07 вересня 2017 15:08
Ціна.pdf
07 вересня 2017 15:08
Баланс 30 червня 2017.pdf
07 вересня 2017 15:08
Фінанс 1 півріччя 2017.pdf
07 вересня 2017 15:08
Ассоціація.pdf
07 вересня 2017 15:08
ПУМБ.pdf
07 вересня 2017 15:08
11.3 Догов ПУМБ.pdf
07 вересня 2017 15:08
11.3 Договори.pdf
07 вересня 2017 15:08
довід. обладнання.pdf
07 вересня 2017 15:08
Договор оренды 2017.pdf
07 вересня 2017 15:08
довід. спеціалісти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТТОЛІС"

ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДРУКАРНЯ АТЕЛЬЄ ПОЛIГРАФIЧНИЙ КОМПЛЕКС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#38603810
Очікує рішення 14 699 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2017 14:53

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 вересня 2017 17:07
Коментар щодо відміни: Торги відмінено частково (за лотом) у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товарів з заявленими габаритними розмірами вказаними в технічному завданні Тендерної документації, згідно Порядку організації та здійснення тендерних закупівель, пункту 3 та 1 Розділу 35