Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезинфекційні
Очікувана вартість
342 860,00 UAH
UA-2017-08-19-000304-c ● 70296278ceed48399a11f2f005a3c80d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Вебсайт: | http://telemed.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Фогт Дмитро Олегович 380932360327 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2017 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2017 15:04 |
Очікувана вартість: | 342 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 714,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Засоби дезинфекційні (кількість 4 шт. слід розуміти як 4 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2017 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2017 16:41 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
12 жовтня 2017 16:39 |
Медико - технічні вимоги (зі змінами від 12.10).docx | |
12 жовтня 2017 16:39 |
Медико - технічні вимоги (зі змінами від 12.10).docx | |
12 жовтня 2017 16:39 |
Зміни до ТД 3.doc | |
19 серпня 2017 12:45 |
Проект договору (Додаток 4).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалентність
Дата подання: 21 серпня 2017 11:49
Дата відповіді: 23 серпня 2017 10:15
Просимо надати відповідь чи розглядатимуться еквіваленти до бажаних товарів,які відносяться до тих же груп( спиртпохідні для перших 2ох позицій, похідні гуанідину для 3ї позиції і на основі пероксидів для 4ї позиції) ,якщо буде надано підтвердження якості ,реєстраційні документи МОЗ та нормовитрати згідно Методичних вказівок МОЗ не нижче бажаних ? Якість ,безпечність , спектр дії , нормовитрати відповідатимуть бажаним. Просимо надати розгорнуту відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У додатку 3 тендерної документації містяться медико - технічні вимоги де зазначено детальний опис товарів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п.3, ч.2, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендернена документація (технічна специфікація) містить вираз "або еквівалент". Згідно Статті 28 Закону України «Про публічні закпувіл» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вищенаведеним, будуть розглядатися всі пропозиції, що відповідатимуть вимогам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вищенаведеним, будуть розглядатися всі пропозиції, що відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Критерії оцінки еквівалентів
Дата подання: 21 серпня 2017 13:12
Дата відповіді: 23 серпня 2017 10:15
Просимо вияснити умови оцінки еквівалентів. А саме: Чи допускається участь еквівалентів які відрізнятимуться за складом у незначних питаннях: Вміст спирту відповідатиме усім законодавчим нормам і Вашим вимогам і міститиме додаткові неалергенні і дозволені МОЗ компоненти що покращують якість засобу ,засіб для нехлорної дезінфекції - відповідатиме вимогам проте буде на комплексі із похідних гуанідину і інших неагресивних речовин що забезпечать максимальну ефективність при низьких нормовитратах. Тобто: Чи готові ви розглядати еквіваленти за медичними показниками , чи наполягатимете на складі до долей відсотків . УСІ дозвільні документи МОЗ , свідоцтва ,висновки експертиз , Методичні вказівки , тощо будуть надані на кожен препарат.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У додатку 3 тендерної документації містяться медико - технічні вимоги де зазначено детальний опис товарів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п.3, ч.2, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендернена документація (технічна специфікація) містить вираз "або еквівалент". Згідно Статті 28 Закону України «Про публічні закпувіл» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вищенаведеним, будуть розглядатися всі пропозиції, що відповідатимуть вимогам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вищенаведеним, будуть розглядатися всі пропозиції, що відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Ухиляння від відповіді.
Дата подання: 23 серпня 2017 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2017 15:36
Звертаємо увагу Замовника що цитування загальних норм Закону не є відповіддю на конкретне питання. Вимагаємо надати відповідь на конкретне питання ,а саме : Чи розглядатиме Замовник товари що відповідатимуть УСІМ МЕДИЧНИМ та ЯКІСНИМ критеріям ( нормовитрати ,параметри безпеки ,параметри мікробіологічної активності) передбаченим у тендерній документації але водночас відрізнятимуться за складом речовин . Звертаю увагу Замовника що склад засобів зумисне надмірно деталізований ,без належного науково-медичного обгрунтування( згідно вимог Закону Замовник визначає технічні умови і у випадку "посилання на конкретну марку ,тип чи креслення " ,- у даному випадку конкретний склад, - таке посилання має бути належним чином обгрунтованим) ,а отже підібрати еквіваленти що б відповідали складу Замовника немоєливо згідно наявного належного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ України. Тому вимагаємо надати конкретну відповідь( "Так" /"Ні" ) на конкретно висловлене питання щодо технічних вимог. Потреби цитувати Закон немає. У випадку подальшого ухилення від належної відповіді плануємо поінформувати розпорядника бюджетних коштів Замовника та супровідні органи контролю про зумисне усвідомлене ухилення Замовника від відповідей на конкретні питання Учасників при наявності дискримінаційних ознак у тендерній документації , що містить ознаки прямого цілеспрямованого умислу з боку посадових осіб. Будь ласка надайте конкретну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним коміетом будуть внесені зміни до медико - технічного завдання! Просимо ще раз ознайомитись з вимогами та у разі винекнення запитань звернутися за роз'ясненнями.
Щодо фасування
Дата подання: 06 жовтня 2017 14:54
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 12:33
Доброго дня! Просимо надати відповідь яке саме має бути фасування Дезінфекційного спиртового засобу для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП (позиція 1 додатку 3 Медико-технічних вимог) тендерної документації .Оскільки немає чітко вказаного фасування :..флакон з розприскувачем або/та ємкості від 1 до 5 л..
Відповідь: Фасування: 1п. 0,25л, 3п.-1л
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-19-000304-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 21 серпня 2017 13:45
щодо дискримінаційних вимог у МТВ
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 3 (надалі - МТВ) та прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Засіб №4Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та ВМП: Агрегатний стан, діючі речовини та спектр антимікробної активності: Прозорий, безбарвний, готовий до використання розчин на основі пероксиду водню та срібла, без вмісту поверхнево-активних речовин та спиртів, з широким спектром біоцидної (включно із туберкулоцидною), фунгіцидної та віруцидної дії. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 100 виробництва ТОВ «Дезомарк»., але ж на торги що не відбулись було запропоновано Саноксіл 006, який взагалі немає реєстрації.
Також звертаємо вашу увагу, що МТВ які ви прописали складено таким чином, що вони не відповідають навіть тим засобам, яким ви маєте намір закупити.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише ТОВ «ДЕЗОМАРК», ТОВ «САНОМАРК», ФОП Йорко Р.А., ФОП Олач О.О. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно медико-технічні вимоги Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа які підтверджують якість дезінфікуючого засобу. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 3 (надалі - МТВ) та прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема:
Засіб №4Дезінфекційний засіб для миття та дезінфекції поверхонь та ВМП: Агрегатний стан, діючі речовини та спектр антимікробної активності: Прозорий, безбарвний, готовий до використання розчин на основі пероксиду водню та срібла, без вмісту поверхнево-активних речовин та спиртів, з широким спектром біоцидної (включно із туберкулоцидною), фунгіцидної та віруцидної дії. Слід зазначити, що в Україні зареєстровано лише один дезінфікуючий засіб, якій відповідає вищезазначеним вимогам це Саноксіл 100 виробництва ТОВ «Дезомарк»., але ж на торги що не відбулись було запропоновано Саноксіл 006, який взагалі немає реєстрації.
Також звертаємо вашу увагу, що МТВ які ви прописали складено таким чином, що вони не відповідають навіть тим засобам, яким ви маєте намір закупити.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь прописали товари, які можуть запропонувати лише ТОВ «ДЕЗОМАРК», ТОВ «САНОМАРК», ФОП Йорко Р.А., ФОП Олач О.О. Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити.
Також слід зауважити , що згідно медико-технічні вимоги Додатку 3 Документації учасники повинні надати оригінал листа які підтверджують якість дезінфікуючого засобу. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції.
Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2017 15:36
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до медико - технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2017-08-19-000304-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Корольова Анжела Василівна, Код ЄДРПОУ:2651809500
Дата подання: 23 серпня 2017 13:10
Ухиляння від Законних обовязків Замовника
Звертаємо увагу Замовника що цитування загальних норм Закону не є відповіддю на конкретне питання. Вимагаємо надати відповідь на конкретне питання ,а саме : Чи розглядатиме Замовник товари що відповідатимуть УСІМ МЕДИЧНИМ та ЯКІСНИМ критеріям ( нормовитрати ,параметри безпеки ,параметри мікробіологічної активності) передбаченим у тендерній документації але водночас відрізнятимуться за складом речовин . Звертаю увагу Замовника що склад засобів зумисне надмірно деталізований ,без належного науково-медичного обгрунтування( згідно вимог Закону Замовник визначає технічні умови і у випадку "посилання на конкретну марку ,тип чи креслення " ,- у даному випадку конкретний склад, - таке посилання має бути належним чином обгрунтованим) ,а отже підібрати еквіваленти що б відповідали складу Замовника немоєливо згідно наявного належного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ України. Тому вимагаємо надати конкретну відповідь( "Так" /"Ні" ) на конкретно висловлене питання щодо технічних вимог. Потреби цитувати Закон немає. У випадку подальшого ухилення від належної відповіді плануємо поінформувати розпорядника бюджетних коштів Замовника та супровідні органи контролю про зумисне усвідомлене ухилення Замовника від відповідей на конкретні питання Учасників при наявності дискримінаційних ознак у тендерній документації , що містить ознаки прямого цілеспрямованого умислу з боку посадових осіб. Будь ласка надайте конкретну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2017 15:36
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до медико - технічного завдання.
Номер вимоги: UA-2017-08-19-000304-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 06 жовтня 2017 14:55
щодо фасування
Доброго дня! Просимо надати відповідь яким саме має бути фасування Дезінфекційного спиртового засобу для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП (позиція 1 додатку 3 Медико-технічних вимог) тендерної документації .Оскільки немає чітко вказаного фасування :..флакон з розприскувачем або/та ємкості від 1 до 5 л..
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2017 12:34
Доброго дня фасування Дезінфекційного спиртового засобу для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП (позиція 1 додатку 3 Медико-технічних вимог) тендерної документації
1п. 0,25л, 3п.-1л
1п. 0,25л, 3п.-1л
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-08-19-000304-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович, Код ЄДРПОУ:1897106319
Дата подання: 30 серпня 2017 14:39
Дата подання: 30 серпня 2017 14:39
зміна документації
1. У п.5 Додатку 3 Медико-технічні вимоги тендерної документації йдеться проте, що «В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника». Згідно п.3 статті 22. Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретну торгову марку, тому жодних еквівалентів подано не може бути, так само як і не може бути подано і порівняльної характеристики запропонованого товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника (бо невідомо до чого їх подавати).
Тому і примітка до Медико-технічних вимог (*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти) так само позбавлена будь-якого сенсу, а крім того містить посилання на Перелік лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти, який не має жодного стосунку до предмету закупівлі – засоби дезінфекційні.
ВИМОГА: Вилучити п.5 (В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника) і примітку (*всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти) Додатку 3 Медико-технічні вимоги тендерної документації.
2. Позиції 1 і 3 не містять інформації щодо конкретного фасування дезінфекційного засобу, що унеможливлює подачу цінової пропозиції.
ВИМОГА: Вказати одиницю фасування дезінфекційного засобу позицій 1 і 3 (не від 1 до 5 л, а конкретно: Фасування: флакон з розприскувачем 1,0 л чи Фасування: ємність 5 л.).
3. Позиції 3 і 4 не містять посилання на вид чи групу хімічних сполук, що є активно-діючими речовинами дезінфекційних засобів, що може призвести до подачі цінових пропозицій, які перебувають у різних цінових та якісних категоріях і які через це не можуть порівнюватися, наприклад, засоби на основі активного хлору та нехлорні засоби, альдегідні засоби та засоби на основі катіонних поверхнево-активних речовин (безальдегідні).
ВИМОГА: Конкретизувати активно-діючі речовини у засобах позицій 3 і 4, вказавши групи хімічних речовин, до яких вони повинні входити. Іншими словами, вказати, засоби якої групи хоче придбати Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення віл 01.09.2017 № 6040.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2017 18:07
Номер скарги: UA-2017-08-19-000304-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 07 вересня 2017 17:15
Дата подання: 07 вересня 2017 17:15
Щодо дискримінаційних вимог у МТВ
Скарга на усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2017 16:13
Рішення від 11.09.2017 № 6245.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2017 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від27.09.2017 № 6753.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2017 14:19
Рішення від 27.09.2017 № 6753.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2017 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником торгів внесено зміни до документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2017 15:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2017 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
179 500,00
UAH з ПДВ
|
138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
200 545,20
UAH з ПДВ
|
138 067,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична-особа підприємець Кузнєцова Світлана Ігорівна |
322 440,00
UAH з ПДВ
|
167 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович |
187 994,00
UAH з ПДВ
|
187 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СІНКРО МЕДИКА" |
189 234,00
UAH з ПДВ
|
189 234,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #3292211838 |
Відхилено |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2017 12:38
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Рішення скасоване |
138 067,92
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 16:21
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
138 067,92
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2017 16:31
|
Фізична-особа підприємець Кузнєцова Світлана Ігорівна #3394201523 |
Відхилено |
167 900,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2017 16:31
|
фізична особа-підприємець Йорко Роман Антонович #1897106319 |
Переможець |
187 994,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2017 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2018 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2018 16:36
|
додаткова угода №2 до договору №22 Йорко Р А.pdf | зміни до договору |
07 березня 2018 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:14
|
Додаткова угода 1 до договору 22.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2017 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2017 12:00
|
Договір 22.pdf | укладений |
27 листопада 2017 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік із зазначенням суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |