Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
закупівля аналітичного програмного забезпечення і серверного обладнання, необхідного для розгортання та доповнення робочого функціоналу програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 2-га черга
Procurement of analytical software and server equipment is necessary for deployment and updating of the working functionality of the software and hardware complex of the situational center for countering threats in the city of Kyiv, 2nd stage
Очікувана вартість
45 000 000,00 UAH
UA-2017-08-19-000298-c 903f084d01ad4ba084acc91f3e1aa130
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пихтін Микола Миколайович

380444542347 informatika@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3
Контактна особа: Пихтін Микола Миколайович
380444542347
informatika@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise Informatics
National ID: 31024875
Contact point: Pihtin Mikola
380444542347
informatika@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 серпня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2017 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2017 13:38
Очікувана вартість: 45 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 серпня 2017 12:29
Enquiries until: 10 жовтня 2017 18:00
Complaints submission until: до 16 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 45 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 225 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
закупівля аналітичного програмного забезпечення і серверного обладнання, необхідного для розгортання та доповнення робочого функціоналу програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 2-га черга - детально викладено у Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
закупівля аналітичного програмного забезпечення і серверного обладнання, необхідного для розгортання та доповнення робочого функціоналу програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 2-га черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, Київська область, Київ, вул.Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Procurement of analytical software and server equipment is necessary for deployment and updating of the working functionality of the software and hardware complex of the situational center for countering threats in the city of Kyiv, 2nd stage
CPV: 48810000-9
Період постачання: по 11 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2017 17:12
Електронний підпис
06 жовтня 2017 17:27
Електронний підпис
29 вересня 2017 13:54
Електронний підпис
23 серпня 2017 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2017 12:34
Електронний підпис
13 жовтня 2017 17:08
Зміни (перелік) до ТД_аналітика 2ч. від 13.10.17.doc
13 жовтня 2017 17:08
ТД_аналітика2ч зі змінами від 13.10.17.doc
06 жовтня 2017 17:25
ТД_аналітика2ч зі змінами від 06.10.17.doc
29 вересня 2017 13:53
ТД_аналітика2ч зі змінами від 28.09.17.doc
23 серпня 2017 15:47
ТД_аналітика2ч зі змінами від 23.08.17.doc
19 серпня 2017 12:30
ТД_аналітика2ч.doc
13 жовтня 2017 17:08
Додаток_3_ТЗ_аналітика 2ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:25
Додаток_3_ТЗ_аналітика 2ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:52
Додаток_3_ТЗ_аналітика 2ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:46
Додаток_3_ТЗ_аналітика 2ч зі змінами від 23.08.17.docx
19 серпня 2017 12:32
Додаток_3_ТЗ_аналітика 2ч.docx
13 жовтня 2017 17:08
Додаток _1_ст.16_аналітика 2ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:25
Додаток _1_ст.16_аналітика 2ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:52
Додаток _1_ст.16_аналітика 2ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:46
Додаток _1_ст.16_аналітика 2ч зі змінами від 23.0817.docx
19 серпня 2017 12:32
Додаток _1_ст.16_аналітика 2ч.docx
13 жовтня 2017 17:07
Додаток_4_Проект договору_аналiтика 2ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:24
Додаток_4_Проект договору_аналiтика 2ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:51
Додаток_4_Проект договору_аналiтика 2ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:46
Додаток_4_Проект договору_аналiтика 2ч зі змінами від 23.08.17.docx
19 серпня 2017 12:32
Додаток_4_Проект договору_аналiтика 2ч.docx
13 жовтня 2017 17:07
Додаток_5_ТП_аналітика 2 ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:24
Додаток_5_ТП_аналітика 2 ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:50
Додаток_5_ТП_аналітика 2 ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:47
Додаток_5_ТП_аналітика 2 ч зі змінами від 23.08.17.docx
19 серпня 2017 12:33
Додаток_5_ТП_аналітика 2 ч.docx
13 жовтня 2017 17:07
Додаток_2_ст.17_аналітика 2ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:24
Додаток_2_ст.17_аналітика 2ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:50
Додаток_2_ст.17_аналітика 2ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:47
Додаток_2_ст.17_аналітика 2ч зі змінами від 23.08.17.docx
19 серпня 2017 12:33
Додаток_2_ст.17_аналітика 2ч.docx
13 жовтня 2017 17:07
Додаток_6_Згода_аналітика 2ч зі змінами від 13.10.17.docx
06 жовтня 2017 17:24
Додаток_6_Згода_аналітика 2ч зі змінами від 06.10.17.docx
29 вересня 2017 13:50
Додаток_6_Згода_аналітика 2ч зі змінами від 28.09.17.docx
23 серпня 2017 15:47
Додаток_6_Згода_аналітика 2ч зі змінами від 23.08.17.docx
19 серпня 2017 12:33
Додаток_6_Згода_аналітика 2ч.docx
06 жовтня 2017 17:25
Зміни (перелік) до ТД_аналітика 2ч. від 06.10.17.doc
29 вересня 2017 13:53
Зміни (перелік) до ТД_аналітика 2ч. від 28.09.17.doc
23 серпня 2017 15:48
Зміни (перелік) до ТД_аналітика 2ч. від 23.08.17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 06 вересня 2017 20:03
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:07
В «Розділі № 1 Загальні положення» (Додатка 3 ТЗ Аналітика) наведена загальна вимога: «..необхідно також забезпечити технічну та програмну сумісність обладнання, що вже розгорнуто в СЦ з обладнанням центру збору та накопичення відеоданих, обробки та відображення інформації (Далі – ЦОД)… » Для виконання умов сумісності просимо дати точні вимоги по сумісності: мережевий транспортний рівень (технології, стандарти, протоколи).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі повна сумісність з обладнанням, наведеним в п. 2 «Існуюча інфраструктура»
2
Дата подання: 06 вересня 2017 20:04
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:07
2. В Розділі № 2 «Існуюча інфраструктура» вказано: «…Система, що зараз підтримує функціонування комплексних систем відеоспостереження, обробку та зберігання даних відеоспостереження працює під керуванням спеціального програмного забезпечення Hikvision" Мається на увазі що використовується програмне забезпечення - система відеонагляду Hikvision ? Чи програмне забезпечення має інший функціонал ніж система відеонагляду? Уточніть який функціонал у існуючого спеціального програмного забезпечення Hikvision?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, використовується програмне забезпечення - система відеонагляду Hikvision iVMS-5200 Enterprise edition, яке не є предметом даної закупівлі
3
Дата подання: 06 вересня 2017 20:05
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:07
3. В Розділі № 3, а саме в пункті «Склад програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-й черзі» наведені наступні умови: «Програмно-апаратний комплекс ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-ій черзі повинен бути інтегрований, на рівні прикладних програмних інтерфейсів (API) з обладнанням центру збору та накопичення відеоданих, центру обробки та відображення інформації та усіма камерами відеоспостереження загальноміської системи відеоспостереження. Програмно-апаратний комплекс ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-ій черзі повинен мати прикладний програмний інтерфейс взаємодії (АРІ) з існуючою Сloud-платформою відеоспостереження, розроблений на мові програмування С++ відповідно до Керівництва з програмування, яке у разі необхідності може бути отримано безпосередньо у виробника обладнання вже існуючої системи, або у офіційного представника такого обладнання на території України, або за запитом Учасника у Замовника системи. Програмно-апаратний комплекс ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-ій черзі повинен мати прикладний програмний інтерфейс взаємодії (АРІ) з існуючим центром обробки та відображення інформації, а також smart-камерами, розроблений на мові програмування С++ відповідно до Керівництва з програмування, , яке у разі необхідності може бути отримано безпосередньо у виробника обладнання вже існуючої системи, або у офіційного представника такого обладнання на території України, або за запитом Учасника у Замовника системи.» 3.1 Просимо надати опис та документацію API який використовувався при створенні першої черги програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, а саме для розгортання (Сloud-платформи відеоспостереження). 3.2 Просимо підтвердити що такий АРI створений та існує, а також буде надано нашій компаніі у випадку вибору нашої пропозиції, по запиту саме Замовником, а не виробником обладнання, чи представником. Виробник обладнання чи його представник не зобов’язаний надавати стороннім компаніям АPI. 3.3 Згідно наведених умов «Коректність функціонування прикладних програмних інтерфейсів взаємодії повинна бути підтверджена офіційно виробником обладнання, яке постачалося при реалізації 1-ої черги програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві». Будь який розробник власного програмного забезпечення не може передбачити всі можливі інтерфейси існуючих виробників обладнання. Тому відповідні інтерфейси будуть розроблятися тільки за умови виконання цього проекту. Також існує можливість дискримінації інших учасників торгів зі сторони виробника обладнання або партнерів (представників) при участі у конкурсі. З іншого боку якісно реалізований API повинен забезпечити коректність функціонування прикладних програмних інтерфейсів. Тому визнавати коректність функціонування можливо тільки відносно параметрів відображених в ТЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3.1 Документація по АРІ буде надана Учаснику.
3.2 Підтверджуємо, що АРІ створено виробником зазначеного обладнання, доступ до нього в межах існуючої інфраструктури ПАК буде надано Замовником під час впровадження обраного рішення.
3.3 Не має необхідності підтримувати всі можливі інтерфейси існуючих виробників обладнання – умови вимагають сумісності ПЗ виключно з обладнанням, яке постачалося при реалізації 1-ої черги програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру. Якість реалізації API, розробленого виробником вже поставленого обладнання, знаходиться поза межами відповідальності Замовника, але в той же час не може бути підгрунтям для відхилення зазначених вимог до ПЗ наданого Учасником.
4
Дата подання: 06 вересня 2017 20:06
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:06
З тендерної документації не зовсім зрозуміло перелік функцій smart-камер, а саме: a. Розпізнавання кольору автомобіля з можливостю формування мета-даних b. Розпізнавання типу автомобіля з можливостю формування мета-даних c. Розпізнавання порушень правил дорожнього руху з можливостю формування мета-даних
Відповідь: Формування мета-даних – це означає, що вказані функції (Розпізнавання кольору автомобіля, Розпізнавання типу автомобіля, Розпізнавання порушень правил дорожнього руху) виявляє сама камера і передає ці дані на АПК в вигляді мета-даних.
5
Дата подання: 06 вересня 2017 20:07
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:06
Підтвердить будь ласка що функції автоматичного детектування обличь людей та державних автомобільних номерних знаків вже реалізована в першій чергі ПАК (існуючий системі) за допомогою smart-камер.
Відповідь: Так, реалізовані. До складу системи входять камери, у яких цей функціонал реалізовано на борту.
6
Дата подання: 06 вересня 2017 20:07
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:57
В тендерній документації зазначено що «засоби реалізації бізнес-логіки прикладної функціональності, які забезпечують функціональність клієнтських робочих місць (множина певних функцій, виходячи із завдань і повноважень ролі фахівця при роботі із системою)» Водночас не має опису функцій, переліка завдань та повноважень фахівців при роботі із системою. Вважаємо за доцільне додати цю інформацію до тендерної документації. Інакше функціональність клієнтських робочих місць зовсім не описана в ТЗ та може бути якою завгодно
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до функцій, завдань, повноважень фахівців перелічені в пп. 4.1, 5.1-5.2, 7 Додатку 3 до Тендерної документації.
7
Дата подання: 06 вересня 2017 20:07
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:57
В Розділі № 3 а саме в пункті «Склад програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-й черзі» наведені наступні умови: «Аналітичне програмне забезпечення окремо або в комплексі з внутрішнім аналітичним програмним забезпеченням камер відеоспостереження повинне мати можливість реагування та проведення аналізу не менш 25 (двадцять п’ять) різних подій» 25 яких подій саме? Перелік наведіть будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Детекція руху
2. Умисне закриття камери (тамперінг)
3. Розфокусування
4. Зміна сцени камери
5. Перетин лінії
6. Перетин зони
7. Вхід в область
8. Вихід з області
9. Аудіодетекція
10. Виявлення залишених речей
11. Виявлення зникнення речей
12. Виявлення обличчя
13. Розпізнавання обличчя
14. Розпізнавання номерних знаків
15. Порушення ПДР- перевищення швидкості
16. Порушення ПДР- невірний напрямок руху
17. Порушення ПДР- проїзд на заборонений знак
18. Порушення ПДР- проїзд на заборонений сигнал світлофору
19. Підрахунок транспортних засобів
20. Підрахунок типу засобів
21. Підрахунок середньої швидкості транспортних засобів
22. Виявлення заторів
23. Виявлення скупчення людей
24. Виявлення нестандартної поведінки людей
25. Відсутність сигналу з камери
8
Дата подання: 06 вересня 2017 20:08
Дата відповіді: 11 вересня 2017 13:09
8. В Розділі № 3 а саме в пункті «Склад програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві в 2-й черзі» наведені наступні умови: «Загальна потужність спеціального аналітичного програмного забезпечення та апаратного рішення включно, повинна забезпечувати функціонування не менш як 4500 каналів ( швидку та якісну обробку та аналітику даних від 4500 камер відеоспостереження одночасно) в режимі реального часу с використанням метаданих. » Існуюча система має можливість агрегації потоків з 11 000 камер. В 2 черзі реалізації ПАК водночас необхідно обробляти інформацію лише з 4500 камер. Необхідно конкретизувати скільки камер буде в системі. А також скільки з них будуть з з smart-функціями та в змозі сформувати відповідні мета-данні для подальшого аналізу. Вірно що 4500 одиниць камер які будуть підключені до ПАК мають smart- фунцкції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 4500 одиниць камер, які будуть підключені до ПАК, мають smart- функції
9
Дата подання: 06 вересня 2017 20:09
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:55
9. В Розділі № 4, пункті 4.1 наведені наступні умови до ПАК 2 черги: Програмні механізми формування робочих місць повинні підтримувати можливість розділення функціональності системи для наступних категорій користувачів: • оператори, які мають наступні функціональні права: • доступ до перегляду камер онлайн; • перегляд карти; • управління роботизованими камерами; • користувачі, які додатково до вищевказаних мають наступні права: • доступ до перегляду камер в архіві; • доступ до налаштування параметрів; • експорт відео / зображень з відеоархіву; • доступ до звітів; • доступ до тривожних списків; • доступ до відеостіни; • адміністратори, які додатково до вищевказаних мають наступні права: • управління ресурсами; • управління операторами та користувачами, права скидання паролів; • управління тривогами; • налаштування карти; • налаштування системних параметрів; • налаштування аудіопараметрів; • управління розкладом; • доступ до моніторингу подій; • доступ до моделювання трекінг-подій та створення завдання для аналізу • доступ до системних логів. Існуюча система ПАК ситуаційного центру (1 черга) не має вищенаведеного переліку функціонала?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Існуюча система має частину зазначеного функціоналу, при розгортанні 2-ї черги існуючий функціонал повинен бути збережений та доповнений до зазначеного переліку
10
Дата подання: 06 вересня 2017 20:09
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:54
10. В Розділі № 6 «Показники за призначенням» в п. 6.2. наведені умови: Апаратний (програмно-апаратний) комплекс розпізнавання обличь повинен забезпечувати: - одночасну роботу on-line не менш ніж з 500 відеопотоками; - здійснення не менш ніж 700 розпізнавань в секунду; - коректне розпізнавання обличчя при відстані між очима 100 пікселів і більше; - обсяг бази даних осіб, що розшукуються, не менш ніж 300000; - кількість окремих списків розшуку - не менш ніж 100; - кількість завантажених зображень обличь – не менше 300000000; - кількість збережених знімків обличь – не менше 800000000; - обсяг оперативної бази зображень – не менше 30000000; - час пошуку по оперативній базі даних – не більше 6 секунд; - час пошуку по архівній базі даних – не більше 40 секунд Поясніть відносно наступного: - кількість завантажених зображень обличь – не менше 300 000 000; - що це за зображення? Де вони мають формуватись чи звідки завантажуватись ? - кількість збережених знімків обличь – не менше 800000000; - знімки які надійшли/надходять з камер? - обсяг оперативної бази зображень – не менше 30 000 000; Не зрозуміло як і де формується оперативна база / архівна база. Що таке оперативна база / архівна база?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 300 000 000 – це повне фото, кадру з камери, де виявлено та розпізнано обличчя (розмір 1920х1080). Формуються безпосередньо камерами відеоспостереження.
800 000 000- це фото самого обличчя, яке було отримане шляхом вирізання з повного кадру. Формуються безпосередньо камерами відеоспостереження.
Оперативна база формується з фото повного кадру, а архівна база формується з фото самих облич та їх моделей
11
Дата подання: 06 вересня 2017 20:10
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:53
В Розділі 5 «Вимоги за функціональним призначенням» п. 5.1.16 наведено умову до програмного забезпечення аналітичної обробки відеоінформації: «..ведення бази даних транспортних засобів, що знаходяться у розшуку – повинно забезпечувати ведення списків за державними автомобільними номерними знаками, за кольором, за типом, з визначенням підстав для внесення до списку розшуку, інформацією про ініціатора розшуку та його контактних даних (обов’язкове внесення даних про електронну пошту та мобільний телефон);» Відповідно до існуючого ТЗ, в рамках ПАК планується створювати базу даних транспортних засобів що знаходяться в розшуку, так?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Виконання цієї функції буде покладено на національну поліцію у м.Києві
12
Дата подання: 06 вересня 2017 20:13
Дата відповіді: 11 вересня 2017 12:52
Уточніть строки реалізаціі проекта 2 черги ПАК ?
Відповідь: Проект повинен бути завершеним до 31 грудня 2017 року
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-08-19-000298-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37994085
Дата подання: 14 вересня 2017 17:44
Скарга, Закупівля №1358031/ Prozorro UA-2017-08-19-000298-c
Скарга на Закупівлю №1358031: Закупівля аналітичного програмного забезпечення і серверного обладнання, необхідного для розгортання та доповнення робочого функціоналу програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 2-га черга. (Номер публікації у Prozorro UA-2017-08-19-000298-c).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2017 19:00
Рішення від 18.09.2017 № 6450 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 18:59
Рішення від 05.10.2017 № 6994.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2017 18:25
Номер скарги: UA-2017-08-19-000298-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 31 жовтня 2017 18:57
Скарга щодо рішення Замовника про відхилення на етапі "Прекваліфікація"
Детально вимоги скарги викладено у файлі, який додається. Для зручності роботи комісії, також додається скарга у форматі Word.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 листопада 2017 13:54
Рішення від 02.11.2017 № 7714.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2017 13:54
Щодо скарги UA-2017-08-19-000298-c.a4.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2017 15:35
Рішення від 13.11.2017 № 7950.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2017 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано Ухвалу про забезпечення адміністративного позову №826/14962/17 від 27.11.2017 року Окружного адміністративного суду м.Києва
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2017 19:47
Номер скарги: UA-2017-08-19-000298-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Українські будівельні рішення", Код ЄДРПОУ:39446495
Дата подання: 31 жовтня 2017 17:02
скарга щодо відхилення пропозиції
скарга на прекваліфікацію в порядку ст.18
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 листопада 2017 13:57
Рішення від 02.11.2017 № 7723 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2017 13:57
Інформація про перенесення № UA-2017-08-19-000298-c.b2.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2017 15:23
Рішення від 13.11.2017 № 7949.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2017 18:28

Документи подані скаржником

14 вересня 2017 17:44
Плат доруч ТОВ ЕЛДІ ГРУП.pdf
14 вересня 2017 17:44
Скарга.pdf
05 жовтня 2017 13:46
DevicesIntegrationList_DP3-33_v01.pdf
05 жовтня 2017 13:46
Hikvision-security-code-cracked.pdf
05 жовтня 2017 13:46
Hikvision-backdoor-exploit 09.2017.pdf
05 жовтня 2017 13:47
Пояснення_щодо_скарги.pdf
05 жовтня 2017 16:01
Hikvision_test_Kiev_metro_2017.jpg
05 жовтня 2017 16:12
Kiev_metro_Hikvision_Face.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

31 жовтня 2017 18:57
Скарга.docx
31 жовтня 2017 18:57
Скарга.pdf
31 жовтня 2017 18:57
Платіжне.PDF

Документи подані замовником

02 листопада 2017 13:32
Лист звернення до АМКУ 02_11_17.pdf

Документи Органу Оскарження

03 листопада 2017 13:54
Рішення від 02.11.2017 № 7714.pdf
10 листопада 2017 15:35
Щодо скарги UA-2017-08-19-000298-c.a4.pdf
16 листопада 2017 17:26
Рішення від 13.11.2017 № 7950.pdf

Документи подані скаржником

31 жовтня 2017 18:34
платіжне доручення_61.pdf
31 жовтня 2017 18:35
додатки_до скарги_3110.pdf
31 жовтня 2017 18:47
Електронний підпис

Документи подані замовником

02 листопада 2017 13:32
Лист звернення до АМКУ 02_11_17.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2017
UA-2017-08-19-000298-c903f084d01ad4ba084acc91f3e1aa130
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Соціалістична, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Українські будівельні рішення" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2017 17:26
Технічна частина.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:26
Технічна частина.pdf
20 жовтня 2017 16:29
Дані про товар.pdf.p7s
20 жовтня 2017 16:29
Дані про товар.pdf
20 жовтня 2017 15:41
Реєстр.pdf.p7s
20 жовтня 2017 15:41
Реєстр.pdf
20 жовтня 2017 15:41
Технічна частина.pdf.p7s
20 жовтня 2017 15:41
Технічна частина.pdf
13 жовтня 2017 17:39
Реєстр документів.pdf.p7s
13 жовтня 2017 17:39
Реєстр документів.pdf
13 жовтня 2017 17:39
Калькуляція.pdf.p7s
13 жовтня 2017 17:39
Технічна частина.pdf.p7s
13 жовтня 2017 17:39
Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2017 17:45
лист пояснення.pdf
20 жовтня 2017 17:45
лист пояснення.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Реєстр.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Реєстр.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист гарантія 5 дн.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Лист гарантія 5 дн.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист згода 0,3відсотка.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Про підприємство.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Про підприємство.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.4..pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.4..pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.6.pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.6.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.7.pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.7.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
калькуляція.pdf
20 жовтня 2017 17:44
калькуляція.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист згода при відмові.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Лист дійсн пропозиції.pdf
13 жовтня 2017 18:45
Реєстр.pdf
13 жовтня 2017 18:45
Реєстр.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.28.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.28.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.29.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.29.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.30.1.zip
13 жовтня 2017 18:45
п.30.2.zip
13 жовтня 2017 18:45
п.24.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.24.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.25.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.25.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.26.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.26.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.27.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.27.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.19.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.19.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.20.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.20.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.21.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.21.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.22.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.22.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.23.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.23.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.1.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.1.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.2.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.2.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.3.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.3.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.4.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.4.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.5.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.5.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.6.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.6.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.7.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.7.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.8.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.8.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.9,10,11.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.9,10,11.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.12,13.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.12,13.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.14.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.14.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.15.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.15.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.16.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.16.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.17.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.17.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.18.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.18.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "Українські будівельні рішення"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН" 44 930 100,00
UAH з ПДВ
44 705 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" 44 877 393,00
UAH з ПДВ
44 877 393,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 44 979 500,00
UAH з ПДВ
44 979 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2017 17:45
лист пояснення.pdf
20 жовтня 2017 17:45
лист пояснення.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Реєстр.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Реєстр.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист гарантія 5 дн.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Лист гарантія 5 дн.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист згода 0,3відсотка.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Про підприємство.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Про підприємство.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.4..pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.4..pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.6.pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.6.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
п.7.pdf
20 жовтня 2017 17:44
п.7.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
калькуляція.pdf
20 жовтня 2017 17:44
калькуляція.pdf.p7s
20 жовтня 2017 17:44
Лист згода при відмові.pdf
20 жовтня 2017 17:44
Лист дійсн пропозиції.pdf
13 жовтня 2017 18:45
Реєстр.pdf
13 жовтня 2017 18:45
Реєстр.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.28.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.28.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.29.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.29.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.30.1.zip
13 жовтня 2017 18:45
п.30.2.zip
13 жовтня 2017 18:45
п.24.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.24.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.25.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.25.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.26.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.26.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.27.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.27.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.19.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.19.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.20.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.20.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.21.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.21.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.22.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.22.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.23.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.23.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.1.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.1.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.2.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.2.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.3.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.3.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.4.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.4.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.5.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.5.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.6.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.6.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.7.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.7.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.8.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.8.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.9,10,11.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.9,10,11.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.12,13.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.12,13.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.14.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.14.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.15.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.15.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.16.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.16.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.17.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.17.pdf.p7s
13 жовтня 2017 18:45
п.18.pdf
13 жовтня 2017 18:45
п.18.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКШУАЛ КОНСТРАКШН"
#40226536
Очікує рішення 44 705 100,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 14:05

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2017 19:23
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 грудня 2017 19:23
протокол_219_відміна_аналітика.pdf