Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2)»
Очікувана вартість
547 200,00 UAH
UA-2017-08-18-001279-c f9b7c2c2e2ba4a479d0f6dd0a27c6af6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олошинець Марія Володимирівна

380382755153 mtz_hmprok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02911102
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, провулок Військоматський, буд. 3
Контактна особа: Олошинець Марія Володимирівна
380382755153
mtz_hmprok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2017 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 20 вересня 2017 15:46
Очікувана вартість: 547 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 736,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

«Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 пачок
«Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, пров. Військоматський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2017 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 15:43
Перелік змін, що вносяться до ТД 22.08.doc
22 серпня 2017 15:41
ТД папір А4 22.08.2017.doc
22 серпня 2017 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2017 15:43
Перелік змін, що вносяться до ТД 22.08.doc
22 серпня 2017 15:41
ТД папір А4 22.08.2017.doc
18 серпня 2017 18:04
Тендерна документація папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-18-001279-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 серпня 2017 15:58
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2017-08-18-001279-c на закупівлю ««Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2)»» де Замовником виступає Прокуратура Хмельницької області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2017-08-18-001279-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: товщина, мкм – 104+/-3; яскравість, % - 105+/-2; масова частка золи, % - не менше 18; міцність поверхні, номер воскового бруска верхнього боку – не менше 14 та нижнього боку – не менше 14; поверхневе вбирання води при однобічному змочуванні (Кобб50), г/м2 – 20-30; вологість, % - 3,9-5,3. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу А4 80 г/м2 – масова частка золи, %; міцність поверхні, номер воскового бруска верхнього боку та нижнього боку; поверхневе вбирання води при однобічному змочуванні (Кобб50), г/м2; вологість, % та змінити параметри і викласти їх в наступній редакції: товщина, mm/1000 ISO 534 – min 100; яскравість UV, % ISO 2470 - 105+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2017 15:35
Вимогу розглянуто, зміни в тендерну документацію внесенні

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2017 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 497 808,00
UAH з ПДВ
489 384,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 505 008,00
UAH з ПДВ
489 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2017 15:59
Докум-ти переможця.rar
21 вересня 2017 10:50
Тенд пропоз оновлена
19 вересня 2017 14:37
Тех вим тендерна проп.rar
19 вересня 2017 14:37
Проект догов поряд змін.rar
19 вересня 2017 14:37
Док-ти Корвет.rar
19 вересня 2017 14:37
Док-ти кваліф.rar

Публічні документи

19 вересня 2017 13:04
Електронний підпис
19 вересня 2017 13:02
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Переможець 489 384,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2017 10:26

Документи

26 вересня 2017 10:26
Електронний підпис
20 вересня 2017 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2017 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
489 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2017 10:26
Електронний підпис
20 вересня 2017 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2017 10:04
Електронний підпис укладений
15 листопада 2017 10:00
Додаткова угодва№3 папір А4.pdf укладений
15 листопада 2017 09:57
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 10:16
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2017 10:12
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2017 10:10
Додаткова угодва№2 папір А4.pdf укладений
20 жовтня 2017 10:05
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 16:26
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2017 16:25
Додаткова угода №1 папір.pdf укладений
11 жовтня 2017 16:23
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2017 09:49
Договір №176 папір.pdf укладений
09 жовтня 2017 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в специфікацію до договору. Усунення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 176
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №176. Додаткова угода №1 до договору №176 від 09.10.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, не більше ніж на 10% відповідно до абз.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 176. Додаткова угода №2 до договору №176 від 09.10.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 58 грн. 75 коп.
Номер договору про закупівлю: 176
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 176. Додаткова угода №3 до договору №176 від 09.10.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 483 325,25
UAH