Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

болти клемні з гайкою, болти закладні з гайкою, болти стикові з гайкою, шайба двовиткова
Очікувана вартість
3 045 546,00 UAH
UA-2017-08-18-001265-c cd1f12d3592f4786b477dd89ae2dd660
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2017 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2017 10:00
Очікувана вартість: 3 045 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 227,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

болти клемні з гайкою, болти закладні з гайкою, болти стикові з гайкою, шайба двовиткова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19400 кг
Болт клемний з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22х75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
28400 кг
Болт закладний з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22х175
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
2400 кг
Болт для рейкових стиків залізничної колії з гайкою 27х160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
13500 кг
Шайба пружинна двовиткова для залізничної колії d=25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2017 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 14:27
Додаток 9_08.09.2017.docx
08 вересня 2017 14:27
1066 ТД болти клемні_нова редакція_08.09.2017.docx
08 вересня 2017 14:27
Зміни до тендеру_1066_08.09.2017.doc
08 вересня 2017 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2017 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2017 14:27
Додаток 9_08.09.2017.docx
18 серпня 2017 17:43
Додаток №9.docx
08 вересня 2017 14:27
1066 ТД болти клемні_нова редакція_08.09.2017.docx
18 серпня 2017 17:43
1066 ТД болти клемні.docx
08 вересня 2017 14:27
Зміни до тендеру_1066_08.09.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести наступні зміни у Додаток 3
Дата подання: 22 серпня 2017 09:57
Дата відповіді: 08 вересня 2017 14:28
Просимо внести наступні зміни у Додаток 3 тендерної документації: Викласти речення «***кількість днів відтермінування не менше 10 календарних днів» у наступній редакції «оплата кожної партії продукції протягом 10 календарних днів після дати поставки»
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
забеспечення тендерних пропозицій та договору
Дата подання: 22 серпня 2017 09:58
Дата відповіді: 08 вересня 2017 14:30
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору не є обов’язковим. Наше підприємство являється вітчизняним виробником залізничного кріплення, тому відволікання обігових коштів на термін не менше ніж 125 днів з дати розкриття тендерної пропозиції та при укладанні договору може призвести до збільшення вартості пропозиції та є недоцільним. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити з тендерної документації п.3.3, 7.5, додаток 7 та з договору (додаток 9) п.9
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Умови договору
Дата подання: 22 серпня 2017 09:59
Дата відповіді: 08 вересня 2017 14:42
1. Для приведення пункту 2.7 у відповідність до пункту 7.2. Договору, пропонуємо пункт 2.7 Договору «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК може викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості», викласти в наступній редакції: «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК повинен викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.» 2. З метою рівноцінного захисту прав сторін пропонуємо пункт 2.8. доповнити після слів «на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА» наступним реченням: «за умови дотримання ЗАМОВНИКОМ процедури обов’язкової участі представника ПОСТАЧАЛЬНИКА у складенні акту про виявлені невідповідності продукції, встановленні причин поломки та прийнятті рішення відносно усунення невідповідностей або заміни невідповідної продукції на якісну» 3. З метою зменшення додаткових витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА пропонуємо додати до абзацу 6 пункту 5.2. речення в наступній редакції: «За необхідності рознарядка може бути відкоригована ЗАМОВНИКОМ, про що повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ, але не пізніше трьох робочих днів до погодженої Сторонами дати попередньої рознарядки» 4. З метою зменшення витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА, пропонуємо пункт 4.5 Договору доповнити реченням: «У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин відмовляється укласти додаткову угоду про зменшення обсягу закупівлі, Замовник зобов’язаний придбати повний обсяг товару відповідно до Договору». 5. ПОСТАЧАЛЬНИК не має можливості надати всі вказані в пункті 5.4. документи до моменту відвантаження продукції. На цей час у Постачальника ще не буде акту прийому-передачі, та накладній (залізничній) Пропонуємо виключити ці документи з пункту 5.4. Договору 6. З метою рівноцінного захисту прав сторін пропонуємо пункт 9.4 Договору «ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ЗАМОВНИК самостійно приймає всі необхідні рішення» змінити, виклавши в наступній редакції: 9.4. «ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ЗАМОВНИК направляє претензію ПОСТАЧАЛЬНИКУ і у випадку її невизнання, приймає всі необхідні рішення»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Додатку 9 ТД було внесено зміни в п. 2.7, 2.8, 5.2, 5.4, 9.1. Замовником прийнято рішення залишити без змін пункти 4.5, 9.4.
Внести доповнення в Додаток 1 тендерної документації
Дата подання: 22 серпня 2017 10:03
Дата відповіді: 08 вересня 2017 14:43
Внести доповнення в Додаток 1, п.1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Запропонована редакція: перший абзац, після слів «… галузі акредитації,» доповнити: «або лист виданий органом з оцінки відповідності галузі акредитації про розпочату процедуру сертифікації продукції і лист забов,язання про надання сертифікату відповідності до початку постачання продукції». Таким чином, нова редакція п.1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступна: 1.1. На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва надати: Скановану копію сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання), оформленого згідно ДСТУ 3498-96, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, або лист виданий органом з оцінки відповідності галузі акредитації про розпочату процедуру сертифікації продукції і лист забов,язання про надання сертифікату відповідності до початку постачання продукції». Вимоги до копій сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання). Копія повинна бути: а) оформлена на бланку копії сертифікату відповідності (свідоцтво про визнання); або б) відтворена з оригіналу сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) або його копії, завіреної нотаріально або особою, на ім’я якої видано цей оригінал, з проставлянням печатки (за наявності); або в) відтворена з оригіналу сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) або його копії, та завіреної будь-яким територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації. Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання) на продукцію закінчується до кінця року постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) буде наданий (надане) не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності (свідоцтва про визнання).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-18-001265-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 22 серпня 2017 10:04
Просимо внести наступні зміни у Додаток 3 тендерної документації
Просимо внести наступні зміни у Додаток 3 тендерної документації:
Викласти речення «***кількість днів відтермінування не менше 10 календарних днів»
у наступній редакції «оплата кожної партії продукції протягом 10 календарних днів після дати поставки»
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2017 14:28
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-001265-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 22 серпня 2017 10:04
забеспечення тендерної пропозиції та договору
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору не є обов’язковим. Наше підприємство являється вітчизняним виробником залізничного кріплення, тому відволікання обігових коштів на термін не менше ніж 125 днів з дати розкриття тендерної пропозиції та при укладанні договору може призвести до збільшення вартості пропозиції та є недоцільним. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити з тендерної документації п.3.3, 7.5, додаток 7 та з договору (додаток 9) п.9
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2017 14:30
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-001265-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 22 серпня 2017 10:05
Умов договору
1. Для приведення пункту 2.7 у відповідність до пункту 7.2. Договору, пропонуємо пункт 2.7 Договору «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК може викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості», викласти в наступній редакції:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК повинен викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.»
2. З метою рівноцінного захисту прав сторін пропонуємо пункт 2.8. доповнити після слів «на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА» наступним реченням:
«за умови дотримання ЗАМОВНИКОМ процедури обов’язкової участі представника ПОСТАЧАЛЬНИКА у складенні акту про виявлені невідповідності продукції, встановленні причин поломки та прийнятті рішення відносно усунення невідповідностей або заміни невідповідної продукції на якісну»
3. З метою зменшення додаткових витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА пропонуємо додати до абзацу 6 пункту 5.2. речення в наступній редакції:
«За необхідності рознарядка може бути відкоригована ЗАМОВНИКОМ, про що повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ, але не пізніше трьох робочих днів до погодженої Сторонами дати попередньої рознарядки»
4. З метою зменшення витрат ПОСТАЧАЛЬНИКА, пропонуємо пункт 4.5 Договору доповнити реченням:
«У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин відмовляється укласти додаткову угоду про зменшення обсягу закупівлі, Замовник зобов’язаний придбати повний обсяг товару відповідно до Договору».
5. ПОСТАЧАЛЬНИК не має можливості надати всі вказані в пункті 5.4. документи до моменту відвантаження продукції. На цей час у Постачальника ще не буде акту прийому-передачі, та накладній (залізничній)
Пропонуємо виключити ці документи з пункту 5.4. Договору
6. З метою рівноцінного захисту прав сторін пропонуємо пункт 9.4 Договору «ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ЗАМОВНИК самостійно приймає всі необхідні рішення» змінити, виклавши в наступній редакції:
9.4. «ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ЗАМОВНИК направляє претензію ПОСТАЧАЛЬНИКУ і у випадку її невизнання, приймає всі необхідні рішення»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2017 14:42
До Додатку 9 ТД було внесено зміни в п. 2.7, 2.8, 5.2, 5.4, 9.1. Замовником прийнято рішення залишити без змін пункти 4.5, 9.4.
Номер вимоги: UA-2017-08-18-001265-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 22 серпня 2017 10:08
Внести доповнення в Додаток 1 тендерної документації
Внести доповнення в Додаток 1, п.1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Запропонована редакція: перший абзац, після слів «… галузі акредитації,» доповнити: «або лист виданий органом з оцінки відповідності галузі акредитації про розпочату процедуру сертифікації продукції і лист забов,язання про надання сертифікату відповідності до початку постачання продукції».
Таким чином, нова редакція п.1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (документ додається)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2017 14:43
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

22 серпня 2017 10:08
ТО.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій